Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

11de dag deca nu eens een keer zonder te voelen dat je prikt

zal mij benieuwen maandag hoe en wat de volgende stap wordt

spannend zo allemaal voor de 1ste keer

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Eer succes met de punctie vandaag.

Toi toi toi.

Hilde, jij ook succes he?

Hier vandaag geen hoofdpijn joehoee, ook minder moe volgens mij.

Lekker rustig aan vandaag, hoewel ik een soort van shopdrang heb geloof ik ;)

Fijne dag meiden

Geplaatst

Shit ben vergeten n licht ontbijt te nemen ... Pfff

Dat wordt n lange ochtend zonder koffie en n ontbijtje :-(

Laterr

Geplaatst
Shit ben vergeten n licht ontbijt te nemen ... Pfff

Dat wordt n lange ochtend zonder koffie en n ontbijtje :-(

Laterr

Mag je nu niks meer hebben ?

Geplaatst

Alleen lichte thee met suiker en ik mag water drinken .

Nou ik sla me er wel doorheen, heb nog wel wat reserves

Die mijn lichaam kan aanspreken ... Ha Ha

Geplaatst

@Eer. Succes vandaag!

Wij zijn een half uurtje geleden gebeld dat de bevruchting gelukt is ... JOEPIE ... vanmiddag moeten we ons om 15.00 uur melden voor de terugplaatsing ... BEN ZO BLIJ ... weer een stapje dichterbij!!!

Geplaatst

Wauw Nikkie, dat is goed nieuws! Ik weet even niet meer hoeveel eicellen jullie nu hadden na de punctie. Hebben ze je iets verteld over de bevruchting(en) en hoeveel cellig?

Eer: jij vandaag heel veel succes! Wat apart dat je niets meer mag eten, bij ons in het UMC Utrecht zijn daar geen richtlijnen over (waarschijnlijk wel als het onder narcose gebeurt, maar verder niet).

Lala, weet je al of jullie cryo's goed ontdooid zijn?

Miepie: jij morgen succes bij je punctie!

Marlijnne: ziet er goed uit dus, laat ze maar lekker doorgroeien! En Hildever al op weg naar de punctie, vandaag nog een fm toch? Vorige keer heb ik trouwens ook maar 10 dagen Menopur gespoten, ben benieuwd hoe het nu gaat! Sinds gisteren al een voller/zwaar gevoel in mijn onderbuik. En als ik ga zitten, voel ik dat ook (moet dus niet neerploffen, das niet fijn...). Dus ik verwacht wel dat er wat groeit! Maar wát precies...? Hoeveel, hoe groot (hopelijk groeien ze een beetje gelijkmatig), blijft spannend! We zullen het maandagochtend zien. Ik zal even het lijstje aanvullen.

Sab, jij krijgt trouwens ook snel je eerste FM: 19e gaan stimuleren en morgen al eerste afspraak?

Start Prikken::icon_flower:

18 juni Nikkie start deca

30 juni (deca)marlijnne

3 juli Hildever

3 juli Dee

5 juli Nikkie start Puregon + deca

6 juli Essieislief (deca)

11 juli Eer

12 juli Tineke1983

13 juli Daisydoo

14 juli Hildever gonal erbij

14 juli Marlijnne Puregon

15 juli Sab start deca

17 juli Dee Menopur erbij

19 juli Sab menopur erbij

20 juli Zomerzotheid echovoor start

21 juli essieislief start menopu bij deca

22 juli Mariek start Gonal-f

25 juli Tineke echo daarna start puregon

1e echo voor terugplaatsing ::icon_sunny:

5 juli Nikkie

13 juli(om te kijken of alles rustig)marlijnne

16 juli Essieislief echo

17 juli Sab uitgangsecho

18 juli Eer 1e FM

19 juli Sab uitgangsecho nr. 2

Rond 20 juli (kijken of alles 'plat' ligt): Daisydoo

21 juli Hildever 1e FM

24 juli Sab 1e FM

25 juli Dee 1e FM

27 juli Essieislief 1e FM

27 Juli Mariek 1e FM

30 Juli Essieislief 2e FM

1 aug Tineke 1e FM

Half augustus: Breden (cryo)

Punctie::toothy4:

20 juli Nikkie

23 Juli Eer

24 juli Miepie

Eind juli? Sab

Begin augustus essieislief

Begin augustus:marlijnne

Begin augustus: Daisydoo

Begin augustus: Mariek

Terugplaatsing: :goodluck1:

21 juli Samluc

23 juli Nikkie

23 juli Lala

26 juli Eer

1e/2e week augustus Essieislief

1e week augustus marlijnne

1e/2e week augustus: Daisydoo

3e week augustus: Breden (cryo)

Testdatum :gekruiste vingers 3.gif

3 augustus Nikkie

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

3e week augustus Essieislief

Geplaatst

Eer ik ben een beetje laat maar heel veel succes vandaag!

Nikkie Super nieuws op naar ene terugplaatsing:)

Miepie nog 1 dagje wachten en dan is het zover succes morgen.

Lala op een een goede ontdooing!Om hoeveel gaan het er eignlijk hoeveel laat je der terug plaatsen?

Hier dag 4 van de deca , heb alle dagen licht hoofdpijn zal wel de omschakeling zijn nog een paar daagjes en dan begint het echte werk.

Geplaatst

@ nikkie, dat is echt goed nieuws, valt er toch alweer een kleine last van je schouders, nog 2 weken,spannend. En nog bedankt voor het toevoegen.

Oja wat betreft de punctie,bij mijn eerste ivf, heb ik ook die zetpil gehad,hielp niet echt, gelukkig is het emc in rotterdam, overgestapt op infuus met morfine, wel beter.Kan je hier niet om vragen, (hopelijk heb je het niet meer nodig hierna)

miepie

Geplaatst

Hoihoi! Het ging om de laatste (en onze enige) cryo's. 2 stuks. Beide goed ontdooid, hoewel 'slechts' drie en vijfcellig. Maar, ze hoeven maar lekker verder te gaan met delen en in te nestelen, niet? Jip en janneke zitten nu lekker bij mij in mn baarmoeder en ik hoop dat ze daar ook lang blijven zitten ;)

Geplaatst

precies lala ze zitten lekker warm bij jou en dan alleen maar broeden en verder delen. Toi toi toi. en dan over 9 maanden er weer uit:-)

Eer veel succes,hopelijk gaat het allemaal vlgs plan!

Nikki super meid!!Ook voor jou begint het broeden bijna

dee78: dat herken ik wel dat neerploffen. Schut lekker heen&weer. Gister ging dochtertje van vriendin boven op mijn buik zitten en echt niet zachtjes.Toen dacht ik ook even......auww....OP naar maandag!

Alle andere dames,ik denk aan jullie hoor:-)

Hier nu even tukkie doen. Ben echt niet normaal moe.

Fijne dag lfs

Geplaatst

Ff snel vanaf de i phone ... Ben helemaal blij ... Uitzinnig zeg maar . Ze hebben alle 3 de follikels aangeprikt en dank zij jullie duimen bevatten ze alle 3 een eitje ...

Zaadjes waren uitmuntend

BEN ZOOO. BLIJ

Ik kom later nog ff langs ga nu eindelijk ontbijten / lunchen

Dikke knuffel eer

Geplaatst

@EER

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

gefeliciteerd dit verdien je gewoon.

Wat top toch nog 3 stuks op naar mooie bevruchtingen en een mooie tp met een groene bank als gevolg.

Geplaatst

@Dee. 6 follikels -> 6 eicellen. Daarvan bleken er 5 bruikbaar. Uiteindelijk zijn er 3 bevrucht. Waarvan er nu 2 teruggeplaatst zijn. Beiden 8-cellig. Dus ik zeg schatties doe maar lekker innestelen. Ik ga lekker broeden. Ben super blij, weer een stappie dichterbij.

@Lala. Ik zal voor je duimen dat ze bij jou ook blijven plakken. Sterkte met de wachtweken.

@Eer. Wat een goed nieuws! Fijn hoor!

Geplaatst

Hey meiden!

Wauw, Eer gaaaaaaaaaaaaf!!!! Op naar een hele mooie bevruchting!

Nikkie, succes met die 'fijne' wachtweken. En jij ook Lala! Gaaf dat ze allebei mooi ontdooid zijn. En eh, ze zitten nu weer warm bij jou... dus dan kunnen ze lekker weer gaan groeien!

Nou, ik mag maandag terug komen voor de punctie. Wrs. gaan ze dan 4 follikels aanprikken. Niet erg veel, maar 1 is genoeg. Dat hebben we al eens eerder meegemaakt. Morgen mag mijn mannetje naar Nijmegen om de rietjes op te halen en maandag om 9 uur mag ik op de stoel.

Groetjesssssssssss

Geplaatst

jippieeee Eer! wat geweldig zeg! Nou, daar moet toch een plakkertje bij zitten niet? WE gaan gewoon verder met duimen!

Geplaatst

Nikkie en lala, wat goed allebei in de ww, ook voor jullie draaien de duimen overuren!

Hilde, jeetje man wat ben je snel, maar ach wat goed is komt snel ;-)

@Dee, in Voorburg werken we volgens een vast schema, dus op dag 1 beginnen met deca, dag 3 met menopur, tenzij het bms nog te dik is zoals bij mij ;-) en dan op dag 8 de eerste fm. ik denk de 2de fm dinsdag of misschien woensdag...?

Geplaatst

Meiden, wat gaat het goed hier!

Lala en nikkie, succes en ik hoop heel erg met jullie mee!

Eer, wauw! Dat is nog eens mooi nieuws. En nu op naar mooie emmy's

Miepie en Sab, succes met de punctie!

Krijg echt energie van jullie sterke, gedreven en mooie vrouwen!

Geeft me weer moed om aan onze 1 na laatste cryo poging te beginnen. 4e week augustus hopelijk een terugplaatsing van 2 mooie cryo's.

Geplaatst

vraagje jullie hebben vaak hoofdpijn zo te lezen?!?!?! ik heb hier totaal geen last van komt het echt van de deca of drink ik gewoon zo ie zo veel op een dag?

@eer hoe is het gegaan vandaag? wow 3! dat is een mooie score meis!!!

@sab shopdrang? das niet mooi hoop dat het dan wel is naar leuke dingen hahahah

@nikki dat is alvast fijn te horen!! dat is ieder geval al een stap in de goede richting!!

@miepie s6 morgen met de punctie!

@lala s6 in je wachtweken dat je maar niet ongi mag worden voor de eerste 9 maanden zet hem op!!!!!:toppie:

hier nog aan niemand mezelf verpraat bezig te zijn in een behandeling!!!

groetjes tineke

Geplaatst

Lala: fijn dat ze goed ontdooid zijn, nu lekker doordelen en innestelen!!

Marlijnne: en, lekker geslapen? Hier vanmiddag ook heerlijk op de bank gelegen ;-)

Hildever: vanavond dus de Pregnyl? Zitten de 4 die ze gaan aanprikken allemaal dezelfde kant of moeten ze twee kanten aanprikken?

Eer: wat super zeg, toch nog 3 gevonden ipv 1! Hopelijk zijn ze allemaal rijp om te bevruchten!

Belladonna: goed om te lezen dat je weer moed krijgt van de verhalen hier. Lief dat je je bewondering uitspreekt, ik vind ons met z'n allen ook wel een stelletje bikkels :-) :-)

Tineke: volgens mij begon de hoofdpijn hier pas nadat de menopur bij de deca gekomen was (en bij eerdere pogingen ook met gonal). Moet zeggen dat ik de laatste paar dagen weinig last heb gehad, denk ook dat drinken helpt! Succes!!

Lfs Dee

Geplaatst

@ all

Ik heb gelukkig geen last van hoofdpijn ook niet nu de menopur erbij is gekomen.

over 4 nachtjes de eerste meting ik ben benieuwd

Ik heb 1 blauwe plek in 3 weken prikken dus dat valt mee.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden