Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lala gefeliciteerd! Super!! Ik ga je niet groen maken hoor, die eer laat ik aan jou zelf!

Wel zal ik mijn testdatum er weer even op zetten, was er potverdikkeme weer vanaf gevallen ;-)

Punctie en Terugplaatsing :icon_flower:

20 juli Nikkie, 23 juli TP

21 juli Ruth1, 25 juli TP

21 juli Samluc, TP

23 Juli Eer, 26 Juli TP

23 juli Lala TP

24 juli Miepie

24 juli Pixel 27 juli TP

25 juli Hildever, 29 juli TP

25 juli Henne, 29 juli TP

28 juli Marlijnne 31 Juli TP

28 Juli Pixesl TP

29 juli Dee, 1 aug TP

30 Juli Imar TP

1 aug Sab,4 aug TP

1 aug Mariek, 4 aug TP

5 of 8 aug Tineke1983, TP?

8 of 9 aug essieislief, 11 of 12 aug TP

Begin aug punctie: Daisydoo

Testdatum :myfignerscrossed: :

3 augustus Nikkie

5 augustus Ruth1

5 augustus Tascha vroege test.

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

7 augustus Ymkeh

8 augustus Esly

12 augustus Pixel

12 augustus Hildever

12 augustus Henne

12 augustus Tascha

14 augustus Imar

15 augustus Marlijnne

15 augustus Dee

16 augustus Mariek

18 augustus Sab

21/24 augustus Tineke1983

24/25 augustus Essieislief

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@daisydoo, zaterdag mag ik officieel testen

Tineke, hoop dat er nog velen mogen volgen, fijn dat je mennie zo meeleeft met ons!

Sab, had een wazige droom vannacht, ik heb inderdaad eerder getest ;)

Natas, sterkte, hoop dat de cystes snel weg zijn.

Tasha, welkom hier! Vroege test, hoop dat die al wat kan zeggen!

Voor iedereen dikke knuffel

Geplaatst

Lala wat super!Ooo meid wat een bijzonder fantastisch gevoel moet dat zijn!

Groen=groen en dat blijft(hopelijk)zo bij jullie.

Gefeliciteerd!!

Duik zo mn bed in........erg moe en morgen weer even werken!

Nikki nogmaals sterkte meid.....het is zo oneerlijk

Geplaatst

Lala, gefeliciteerd echt geweldig en het was jullie laatste poging toch......nou wat zullen jullie blij zijn, top

tascha welkom hier op de wachtbank (er wordt hier mega gekletst dus feel free to join..haha)

god dit zou dus betekenen dat ik morgen ook zou kunnen testen want ik loop maar een dag achter op lala, maar doe het niet hoor, vrijdag of zaterdag niet eerder straks lazer ik van het bankje en dat wil ik nog niet...

Sab en Mariek ik wens jullie nu alvast een plakkertje(s) toe met de terugplaatsing en hoop voor jullie op veel cryo's ...ik zal dan nog wel slapen ...ben net thuis van tenniswedstrijd....t was gezellig en vriend heeft morgen vrijgenomen dus konden extra lang blijven zitten...

tot morgen

Geplaatst

Mariek, hoe voel je je vandaag? Wat beter? Hopelijk ben je klaar voor de tp!

Ik heb goed geslapen, de buikpijn is echt stukken minder, kon zelfs goed op mijn zij draaien :-)

Geen koorts etc...dus klaar voor de tp!

Mooie dag vandaag ;-)

Ah daar komt ons prinsesje uit bed, tot later meisjes

Geplaatst

Lala, GEFELICITEERD!!!! Wat een heerlijk nieuws zo vroeg op de ochtend!

Sab, fijn dat de buikpijn wat minder is en je goed hebt geslapen! Heb ook een goede nacht achter de rug en het zonnetje schijnt. Ben er ook klaar voor. Zo benieuwd hoeveel het er zijn, ik weet het nog steeds niet.

Natas, duim voor je dat de cystes verdwijnen.

Eer, haha, jaha, het zou inderdaad kunnen dat je vandaag kan testen ;-) Maar wachten tot vrijdag of zaterdag is natuurlijk ook goed. En zolang je niet ongi bent....spannend zeg!!

Geplaatst

Eer, hihi....doen wat goed voelt!! Wachten is altijd ok!

Sab, Mariek, heeeel veel succes vandaag en dat toppertjes maar fijn mogen blijven zitten de komende 8.5 maand! :toppie:

Geplaatst

Hallo,

Bedankt om mij toe te voegen en welkom te heten!

Lala ook van mij alvast van harte proficiat! Positief is positief! Dit geeft een fijne boost zo in de ochtend!

Sab en Mariek, veel succes met de tp vandaag! Ik duim voor toppertjes!

Dikke knuffel,

Tascha

Geplaatst

21 juli Samluc, TP

23 Juli Eer, 26 Juli TP

23 juli Lala TP

24 juli Miepie

24 juli Pixel 27 juli TP

28 Juli Pixesl TP

29 juli Dee, 1 aug TP

30 Juli Imar TP

1 aug Sab,4 aug TP

1 aug Mariek, 4 aug TP

3 augustus Nikkie

5 augustus Ruth1

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

7 augustus Ymkeh

8 augustus Esly

12 augustus Pixel

12 augustus Hildever

12 augustus Henne

12 augustus Tascha

14 augustus Imar

15 augustus Marlijnne

15 augustus Dee

16 augustus Mariek

18 augustus Sab

Heb mezelf heel licht groen gemaakt, ga em donkerder maken als ik mn officiele testdatum voorbij ben ;-)

grrrroetjes!

Geplaatst

Sab en Mariek: succes vandaag met de tp!

Lala: wanneer ga je weer een testje doen? Morgen?

Ruth: ga jij morgen testen????? Houd je het nog een beetje uit?

Marlijnne: succes met werken weer.... hoe zijn de eerste uurtjes (gisteren toch?) op de nieuwe afdeling gegaan? Hoop dat je je er goed bij voelt!

Geplaatst

Dee,

Vanochtend samen met manlief een tweede testje gedaan. Ik denk dat ik morgen oversla en dan zaterdag weer eentje doe.

Maar dat kan zomaar veranderen! hahaha

Ruth, hoe gaat ie?

Tascha, zie je er tegen op? De test morgen??

Geplaatst

* breek ff in *

Lala, wat super dat je test positief is, van harte!

Je bent gewoon zwanger hoor. Ik testte na een cryo op wd 9 positief en ben inmiddels al 8 w. Die test veranderd niet hoor.. Woehoe...

Geniet, geniet, geniet....

Nikkie, jij heel veel sterkte met het verwerken van dit verdriet

Alle andere dames, heel veel succes en sterkte met puncties, tp, wachtweken etc etc

*breek weer uit *

Geplaatst

Heee Simonja,

Dank je wel!! ik geniet ook hoor! (zelfs al zou t fout gaan, dan geniet ik tot die tijd van dit fijne gevoel!)

xx

Geplaatst

@Lala: wauw meid, je bent gewoon de eerste groene hier!!!!!!!!! Het is dan wel lichtgroen, maar groen is groen, dus van harte meid! Geniet ervan!

@Daisydoo; fijn he dat Reiki. Ik heb het in combi met een soort van meditatie en ondanks dat ik het superzweverig vind en ik van mezelf toch echt wel kan zeggen dat ik behoorlijk nuchter ben, voel ik me er erg goed bij. Zelfs mijn vriend die er niks van moet hebben kan zien dat het me goeddoet! Ach...en dan maar zweverig, zolang het goedvoelt maakt het me geen bal uit! Ik heb vanavond mn 3e behandeling;-)

@Tineke; meid, t schiet op he? Alvast veel succes morgen!

@Ruth; en....heb je al getest? Of ga je echt tot morgen wachten? Pff...ben zo benieuwd he?! Wordt jij de 2e groene regel na Lala? Hoop t zo!

@Tascha; jeetje meid, wat een vroege test mag jij hebben zeg. Maar wel gaaf, hoef je niet zo heel lang te wachten! Ik heb vorige week donderdag tp van een cryo gehad en mag maandag testen!

@Sab en Mariek; superveel succes met jullie tp vandaag!

@Marlijn; jij succes met paar uurtjes werken vandaag. Ik hoop voor je dat je je prettiger voelt op deze nieuwe afdeling. Trek je het nog een beetje met de ww?

Hier gaat het verder wel redelijk. Vannacht flinke buikpijn gehad, dacht even dat het over was, maar niks te zien. Nu weer een branderig gevoel in m'n rechterlies...pfff....zó spannend! Nog 4 dagen en dan weten we het.............Vandaag lekker een vrije dag! Vanmiddag naar de kapper en vanavond dus m'n reikibehandeling...ff lief zijn voor mezelf;-)

Allemaal fijne dag en succes gewenst!

Liefs!

Geplaatst

@Lala. Ook nog even op dit topic een felicitatie ... wat een mooi bericht zeg ... ben echt heel blij voor jullie.

Ik vond het heel lief van je dat je nog even wilde wachten met vertellen gezien mijn negatieve bericht ... maar that is life ... hier gaan een lach en een traan samen ...

Samen met mijn ventje sta ik sterk en komen we ook hier weer boven op. Zoals ik al schreef is het verlangen groter dan de teleurstelling dus gaan we verder!

@andere meiden. Ik ben het spoor even een beetje kwijt, heb nu ook niet zo'n behoefte om me heel erg in het topic te verdiepen (sorry, komt wel weer) maar ik wil jullie toch even allemaal succes wensen met spuiten en puncties en terugplaatsingen en wachten en testen! Ik duim voor jullie allemaal!

Toch nog even een vraagje. Ik lees over reikibehandelingen. Wat doet dit precies met je? Brengt het je rust? Bevordert het de vruchtbaarheid? Ik heb ook positieve dingen gehoord over accupunctuur, iemand daar ervaring mee?

Liefs, Nikkie

Geplaatst

Nikkie,

ik heb acupunctuur gedaan. Het brengt ten eerste rust. Ten tweede kan het ervoor zorgen dat er blokkades opgeheven worden en de doorbloeding optimaal is.

Reiki doet (denk ik) hetzelfde. Voornamelijk rust. (geestelijk en vaak ook lichamelijk)

Wat ik eruit heb gehaald is dat "het goed is". Ooit een ingebeeld vriendje of vriendinnetje gehad? Mijn acupuncturiste zei dat dit het zelfde is, in je geest bestaan je kinderen al, en zijn ze bij je (denk maar aan overleden familieleden of vrienden). Hoe kan je ze dan missen? Fysiek zijn ze er (misschien nog) niet, maar in je geest wel.

En dat heeft mij geholpen om eventueel kinderloos zijn te accepteren. Ons leven is goed, en in mn hart en mn hoofd zijn er kindjes.

Okay, ik besef heel goed dat dit enorm wazig en maf klinkt, (gestoord ben ik!! hbahahaha) maar dit beseffen heeft me enorm veel rust gegeven en de moed om te accepteren wat er komen gaat. Wat het dan ook is.

Heb gezegd dat dit de laatste keer was, en dat is ook zo. Zelfs al gaat het nu fout, het is goed.

Daarnaast heeft ze mijn doorbloeding naar mn baarmoeder aangepakt en flink wat (emotionele) blokkades opgeheven.

Hoop dat deze info je wat helpt.

En zoals ik al zei: je bent stoer! Jullie komen er zeker bovenop!

Geplaatst

21 juli Samluc, TP

23 Juli Eer, 26 Juli TP

23 juli Lala TP

24 juli Miepie

24 juli Pixel 27 juli TP

28 Juli Pixesl TP

29 juli Dee, 1 aug TP

30 Juli Imar TP

1 aug Sab,4 aug TP

1 aug Mariek, 4 aug TP

3 augustus Nikkie

5 augustus Ruth1

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

7 augustus Ymkeh

8 augustus Esly

12 augustus Pixel

12 augustus Hildever

12 augustus Henne

12 augustus Tascha

14 augustus Imar

15 augustus Marlijnne

15 augustus Dee

16 augustus Mariek

18 augustus Sab

Confronterend dat rood ....

Let's go voor veel mooi groen!

Geplaatst

Ook hier lijken zich donkere wolken te vormen...ging net naar t toilet en bij t afvegen was t toiletpapier beetje bruinig....pfff...Als een ander dit zou schrijven zou ik zeggen van: meid vast een innestelingsbloeding, maar ik ben nu alleen maar superbang! Ook vanwege het branderige gevoel in m'n liezen en de buikpijn van afgelopen nacht...Momenteel zo ongeveer elke 5 min. naar t toilet...ben zo bang!

Sorry dames, dit moest er even uit! Wil m'n vriend in dit stadium nog niet bellen op zn werk! Ik hoop dat het nog goedkomt!

Liefs!

Geplaatst

Hoi dames,

ik ben er en moet er weer vandoor, maar zie ind e snelle scan het berichtje van LALA, gefeliciteerd!!!!!!!!!wow wat een goed nieuws!! hoeveelste wachtdag?

Esly: even spannend, en makkelijk gezegd, want ik zou hetzelfde gevoel hebben, maar bruin bloed wil nog niet veel zeggen toch....

ik kom straks weer even rustig terug.

hier flinke spanning want vanmorgen laatstse bolletjes gehad,....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden