Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
haha nee, alleen net zoals voor/tijdens de eisprong.Ik gebruik de kogels vanaf maandagavond, dus vanaf de punctie, 2x per dag 2..
Grappig dat iedereen het anders moet gebruiken. Ik 3x daags 2 voor 16 dagen lang
  • Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
ik 3x 1 dus per dag en totdat ze op zijn blijven gebruiken!!
Ik ha de kliniek daarover gebeld en die vertelden mij dat het wordt afgestemd op jou
Geplaatst

Esther, jammer....... Maar nu dan lekker bijna weekend! En dan maandag weer vol goede moed naar FM #3.

Hou vol! Nog een reden waarom ze het niet goed konden zien?

Geplaatst

@All,

Ik ben net weer terug uit het ziekenhuis.

En met heel goed nieuws.

Ten eerste heb ik huilend mijn beklacht gedaan over die trut van een arts van woensdag en deze schat begreep mij meteen.

Deze zei ook de eitjes en je bloedspiegel kloppen niet je moet er veel meer hebben dan 4 of 5.

Ze zei ga maar rustig liggen gaan we samen eens kijken wat we kunnen zien.

Binnen 2 tellen zegt ze esther kijk eens op het scherm dit verklaard alles in je bloed en je pijn heel hoog zitten 5 eitjes van ruim 20 mm.

ik heb er rechts gewoon een stuk of 9 zitten van 20 mm en groter en links 1.

Ik weer tranen en echt zo blij .

Het enige wat wel heel lastig is ze liggen erg ongunstig en het wordt een zware punctie met maar liefst 3 artsen en zwaardere verdoving.

er moet er 1 op mijn buik drukken om de eitjes te zien joepie.....tja je moet er iets voor over hebben he.

Maandag is dan eindelijk onze grote dag ik ben te blij nu.

Wel waren mijn waardes erg hoog en hang ik tegen overstimulatie aan en zal mijn lichaam erg vechten tegen de hormonen zei ze.

Ik merkte al dat ik overdag in slaap val maar dat klopt zei ze.

Ik mag vanaf nu niets meer doen en moet rusten dus daar luister ik maar naar.

Ik ben wel op kantoor maar met mijn beentjes op de stoel en werk rustig.

Volgende week maar 3 daagjes werken en die werk ik thuis.

En minimaal 3 liter drinken om alles tegen te gaan.

Zo jullie zijn weer even op de hoogte van een zeer blijde esther.

@daisydoo,

Leuk dat ik je weer even snel zag en ik denk dat je door mag als ik het zo begreep.

Geplaatst

Hee Essie,

veeeeeeeel beter dan van de week! Super! Minder dat je nu al weet dat de punctie pijn gaat doen, en dat je t kalm aan moet doen, maar super!!!

Ooooh....ben zo blij voor jou!!

Kalm aan he? En tukkies tussendoor: als t kan, ook doen! :toppie:

xxx

Geplaatst

Jaaaaaa Essie, geweldig, wat een goed nieuws! Niet voor niets zoveel hormonsters en die vermoeidheid.

Hoe laat mag je maandag?

En maak je niet te druk over het buikdrukken, doen ze bij mij ook elke keer en dit keer viel het best mee. (ook mee verdoving ;-))

Jeetje joh wat een goed nieuws, logisch dat je happy bent hahaha

Geplaatst

Bij mij zien ze ze altijd slecht.

Ligt erg diep en ik ben niet de slankste.

Ze ziet wel wat(2 stuks) maar mijn bloedwaardes zeggen meer.

Het is ook altijd een verrassing wat er met de punctie gevonden gaat wordehn.

Bij mij doen de echo's geen zeer.

Bij mijn eerste ivf maakte ik me er erg druk om maar ondertussen weet ik niet beter.

Ben ook niet bang voor overstimulatie, heb nl niet zoveel.

Gr Esther

Geplaatst

@tineke,

Ik doe altijd met die bollen een inlegkruisje in voor die vieze witte troep.

@esther,

Ik ben ook vrij stevig maar vorige keer geen problemen nu wel helaas is niet anders.

@ SAB Ik word vanmiddag gebeld hoe laat ik maandag aan de beurt ben.

Ze denkt heel vroeg al zodat ze de tijd hebben omdat de vorige keer alles wel goed zichtbaar was en nu niet.

@lala

toch spannend morgen voor je meis ik duim op top hcg.

@Eer

Durfde je niet ahhhhh ik begrijp je wel hoor.

Je moet er zelf aan toe zijn komt wel.

@

Geplaatst

Punctie en Terugplaatsing :icon_flower:

20 juli Nikkie, 23 juli TP

21 juli Ruth1, 25 juli TP

21 juli Samluc, TP

23 Juli Eer, 26 Juli TP 2 emmies?

23 juli Lala TP 2 cryo's

24 juli Miepie

24 juli Pixel 27 juli TP

25 juli Hildever, 29 juli TP 1 emmie

25 juli Henne, 29 juli TP 2 emmies

28 juli Marlijnne 31 Juli TP 1 emmie

28 Juli Pixesl TP

29 juli Dee, 1 aug TP 2 emmies

30 Juli Imar TP

1 aug Sab,4 aug TP 2 emmies

1 aug Mariek, 4 aug TP 2 emmies

5 of 8 aug Tineke1983, TP?

8 aug essieislief, 11 aug TP

Begin aug punctie: Daisydoo

Testdatum :myfignerscrossed: :

3 augustus Nikkie

5 augustus Ruth1

5 augustus Tascha vroege test.

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

7 augustus Ymkeh

8 augustus Esly

12 augustus Pixel

12 augustus Hildever

12 augustus Henne

12 augustus Tascha

14 augustus Imar

15 augustus Marlijnne

15 augustus Dee

16 augustus Mariek

18 augustus Sab (maar ik doe wel eerder ;-))

21/24 augustus Tineke1983

25 augustus Essieislief

Geplaatst

Essie, wat goed zeg!! 10 grote, dat is echt heel goed. Je had nu vast de kleine dokter met het donker krullende haar? Dat is zo'n schat. Fijn dat je maandag de punctie hebt. En bij mij werd ook op de buik gedrukt hoor. Gaat dr. S de punctie doen?

Ik moet ook 2 bolletjes 3x per dag inbrengen. Tot aan de dag dat ik mag testen moet ik ze in blijven brengen.

Sab, hoe voel oe? Nog last van beurse buik? Ik ben vooral erg moe... zullen de bolletjes wel zijn. En buik is nog wat beurs, maar niet echt pijnlijk meer. Drink liters, plas vooralsnog liters, dus dat gaat goed. Alleen, sinds vanochtend diarree.... hoort dat er ook bij? Ga zo even de bijsluiter lezen van de bolletjes.

Marlijnne, dat klinkt heftig, die overstimulatie die je hebt gehad. Schrok best wel toen ik het las. Uitgedroogd terwijl je toch dronk.... ga nu helemaal het advies goed opvolgen!

Tineke, die witte slijm had ik ook. Mij werd verteld dat dat komt doordat de baarmoedermond iets meer open staat dan normaal door alle hormonen.

Eer, je maakt het wel spannend voor ons ;-)

Ymkeh, jij ook morgen testen, spannend meiden!

Geplaatst

Essie , jeetje meid wat goed, wat betreft die punctie maak je niet druk , bij mij drukken ze ook altijd en dat valt best mee, is voor een goed doel en daarna ben je der van af!

Zo zie je maar weer he ik denk dat ik ook me mond open trek zondag!

Toppie jij gaat lekker goed het weekend in.

Laat je lekker verwennen , voor je laten koken enz, allemaal zwijmel filmpjes kijken , boekie erbij , heerlijk meid , op naar de maandag!

Geplaatst

Hoi net even lekker stukje gelopen langst water en dan lekker bijn de mensen naaar binnen kijken, heerlijk haha.

Hoe slecht zal de zon zijn iop je buik na de tp?? Ik zut namelijk werk erg lekker buitn nu...

Geplaatst

DMariek, hier redelijk.wel last van mijn buik, daardoor ook niet zo goed geslapen.

Gisteren wel moe, maar heb me voorgenomen net te dien alsof er niets bijzonders aan de hand is. ;)

Geplaatst

essieislief ....ongelofelijk wat een verhaal, nou ik hoop echt dat die muts in het volgende werkoverleg van deze lieve doktor nog iets te horen krijgt.

oh wat zal je opgelucht zijn ...eerst ff je verhaal gedaan en daarna het SUPER goede nieuws van 9 follikels van 20mm en nog meer. Lekker als een van

de eerste maandag de punctie ook fijn en die punctie meis daar kom je ook doorheen, je bent sterk.

esther 73, op naar maandag!!!

Ik heb gewoon tot 12.45 uur geslapen....zal het wel nodig hebben gehad....

Ruth en tascha mochten toch vandaag testen??? ik ben benieuwd .

Geplaatst

Sab ik denk dat het zonnetje op je buik alleen maar goed is, lekker een beetje warmte! (als je gaat zweten is het denk ik wel te warm, dan misschien beter in de schaduw?)

Hier (midden NL) schijnt de zon trouwens niet.... :-(

Meiden 'k heb geen tijd om uitgebreid te reageren, wel ff snel bijgelezen bij m'n broodje.

Iedereen die in spannende dagen zit (Eer, Ymkeh, Essie, Esther, Tineke, Roos, en iedereen die ik nu vergeet): succes, zet 'm op!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden