Jump to content

Valt of staan ivf door utrogestan????

Recommended Posts

Posted

Ik heb afgelopen zaterdag de punctie gehad en ben ik begonnen met de utrogestan, gister met het zh gesproken en ik blijk erg last te hebben van bijwerkingen.

het is van onder helemaal opgezwollen en heb hele branderige jeuk, nu hebben ze gezeg dat ik nu niet meer kan overstappen naar wat anders ( pregnyl ) en moet het afmaken, nu wordt het vrij snel steeds erger.

Ik ga zo bij de apotheek vragen of ze een zalfje hebben, zo niet of het helpt niet dan overweeg ik om te stoppen met de utrogestan.

Ik heb afgelopen dinsdag de tp gehad, valt of staat nu mijn ivf poging alsnog of ik door ga of stop met de utrogestan???

Liefs Medusa

Posted

Oh jee meid, dat klinkt vervelend!!! Hoe lang zou je het nog moeten gebruiken??

Ik heb geen ervaring met die bollen, maar ik kan me zo voorstellen dat je niet kan switchen als je eenmaal bent begonnen met een bepaald hormoon...

Ik heb alleen ervaring met pregnyl, ook niet heel erg prettig by the way!

Enorm balen zeg... Sterkte!

Posted

Oh Medusa wat vervelend zeg! Heb je dat nooit eerder gehad? Ik zou het niet weten eigenlijk... Ben zelf vanochtend net begonnen, de eerste twee bollen zitten er in, vanmiddag terugplaatsing. Ik heb er eigenlijk nooit last van gehad behalve vieze troep... Ik zou het ziekenhuis maar bellen en vragen welk zalfje je mag hebben? Bah, toch al niet leuk die wachtweken en nu dit weer!

Heel veel sterkte meid!!

Guest Guusje
Posted

Wat balen zeg! Schrijven ze vanuit het zkh geen zalfje voor?

Is het vergelijkbaar met een schimmelinfectie? Daar heb ik soms wel een last van, Yoghurt erop smeren wil nog wel eens helpen.

Sterkte

Posted

Ik zou zeker niet stop pen: de utro houdt het baarmoederslijmvlies in stand en zonder kan een Emmy niet innestelen en kan er dus ook geen zwangerschap ontstaan. ALS je zwanger bent neemt de placenta deze taak over,

Posted