Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Àha! Duidelijk. Moest vorige week ook om m'n moeder lachen, die sleept al zo lang ik me kan herinneren dezelfde knalrode beauty case overal mee naartoe op vakantie. Er zijn van iedere vakantie foto's waar dat ding op staat en vorige week stond ie dus weer in haar tent... enigszins vergaan van binnen, dus misschien ooit een leuk cadeautje voor haar verjaardag.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Spannend IVF!!! Ik weet hoe je je voelt. Willen jullie g geslacht weten? Dat zouden ze wellicht kunnen zien vandaag, toch?

Syl, straks mag ik idd proeven...

Geplaatst

we willen het geslacht wel weten idd. Ben eens benieuwd of ze dat kunnen zien vandaag. Eerst maar eens zien dat alles goed is.

Morgen mag jij fren!

Geplaatst

Ivfsh, spannend zo weer naar je kleintje kijken. Mogen wij ook weten wat het wordt? (ben helemaal niet nieuwsgierig hoor ;-).

Syl, lekker bezig met afvallen dus. Ben zo benieuwd hoe acupunctuur jou gaat bevallen.

Ceeke, moeilijke periode gaat komen. Hoop toch dat je lichaam het zelf gaat regelen en je niet aan de medicatie hoeft. Sterkte in ieder geval.

Fren, leuk vooruitzicht om te mogen proeven. Spannend ook weer morgen de echo.

Caro, jij morgen ook de echo. Heel veel succes.

Ben het verder weer even kwijt. Moet eigenlijk nuttige administratie doen, maar heb niet zoveel inspiratie.

Hier gaat het verder wel goed. We zijn lekker bezig en eigenlijk is er ook wel een soort last van mijn schouders gevallen. De druk is er nu echt af. Eigenlijk wel fijn (relatief dan natuurlijk).

Dinsdag auto besteld, dus in september rijd ik lekker decadent rond in mijn nieuwe volvo. Zin in! Nu nog vakantie boeken. Wordt mogelijk Curacao.

Geplaatst

ohhh Ivfsh, nog eventjes....de echo is vast helemaal top meid!! zou leuk zijn als ze het geslacht dan ook kunnen zien,ga je het dan ook delen met ons?? hihi, hoezo nieuwschierig...

Fren alles kan weer verder met de opnames, ben benieuwd, leuk programma! ik hoop dat jij ook mee mag proeven, alhoewel, als dit de voorrondes zijn kan het ook nog flink tegenvallen natuurlijk haha.

oei Sab, nu heb je er 3 om te verstoppen.....

Geplaatst

Veel kijkplexier Ivfsh, heb vertrouwen.

Mogen wij het geslacht ook weten??? Ik hoop het wel!

Lekker Fren, of misschien niet.

Kaartje welke kleur?

Geplaatst

Syl, het wordt een zwarte. We vonden donker grijs of donker blauw ook mooi, maar van de kleuren waaruit we bij dit actie-model konden kiezen vinden we zwart het mooist. Heb ik eindelijk een echte dierenartsenauto ;-)

Geplaatst

we gaan proberen het geheim te houden, eens zien of dat gaat lukken. Werknaam is Catootje en die werknaam houden we ook aan. Als het een jongetje is, kan 'ie op die manier mooi vast aan zijn vrouwelijke kant werken :-)

Geplaatst

mooi Kaartje, een echte dierenarts auto haha. maar welke is dat dan? haha, een volvo wat?

IVFSH, ja what's it gonna be?? haha

Fren, ja lachen he die bc's. Ik weet niet, ben het zo gewend, die van mij is meestal de enige op de bagageband haha. Dan hebben we alles en staan we te wachten op dat ding, of we hebben alleen de bc hihi. Ben nu aan het kijken voor nieuwe samsonites, we willen graag die spinners met 4 wielen, maar de mooisten die kosten 400,- p.s!! ja ben gekke henkie niet..hoewel je er langer mee doet dan een vakantie of een weekendje weg en dan ben je dat ook zo kwijt, altijd zo krom he....?maar ja 800,- voor 2 koffers...pfff weet nie hoor..

Henne, ik doe 1 sleuteltje sowieso in het nachtkastje terug hoor en die andere weet ik nog niet haha, misschien in de bc...?ja niet als we weggaan natuurlijk...;-)Ik was met 10 minuten weer terug van de speeltuin, er moest er eentje plassen :-)

nu voor de tv geparkeerd.

Mijn hoofdpijn is weg, komt vast door de chocola ;-))))

Geplaatst

Sab, ik hoor van iedereen in mijn omgeving dat alle volvo's dierenartsenauto's zijn. Het wordt een V50, lekker veel ruimte ook voor de hond. Die proppen we nu achterin een Ford Fusion.

Ivfsh, je kunt het ook gewoon niet aan ons vertellen, maar alleen de kleur van je ticker aanpassen? En dan vertellen wij niks door ;-)

Geplaatst
Sab, ik hoor van iedereen in mijn omgeving dat alle volvo's dierenartsenauto's zijn. Het wordt een V50, lekker veel ruimte ook voor de hond. Die proppen we nu achterin een Ford Fusion.

Ivfsh, je kunt het ook gewoon niet aan ons vertellen, maar alleen de kleur van je ticker aanpassen? En dan vertellen wij niks door ;-)

Ahhh Kaartje, wat zielig ;) ik heb ook een ford fusion en de bak is best aardig ruim maaaaaar ik hop niet dat je een golden retruever hebt hihi.goede keus een volvo dus :)

Geplaatst

Wij kunnen wel een geheimpje bewaren hoor Ivfsh. Anders laat je een keer een aanwijzing vallen in je bericht, kijken of wij zo snugger zijn het te ontrafelen, Gied idee???

Ja hè!!!

Haha een dierenarts auto, wist niet dat dit bestond.

Sab is sleutels aan het verzamelen.

Hier in slaap gevallen en wakker gebeld net, bah nu planning in de war. Chinees besteld niet de bedoeling maar is niet anders, wel braaf maar 1 gerecht.

Geplaatst

Sab is sleutels aan het verzamelen.

Hier in slaap gevallen en wakker gebeld net, bah nu planning in de war. Chinees besteld niet de bedoeling maar is niet anders, wel braaf maar 1 gerecht.

Nee joh syl haha, hoewel 3wel errug fijn is,waarom heb ik dat eerder bedacht hihi.

Syl ik heb zin in een frikadel studiezaal zuvut....

Geplaatst

Ik ga ook aan het koken, kabeljauw uit de grillpan met gegrilde groenten uit de oven en verse tagliatelle , ik ben benieuwd ..voor de veiligheid hebben we net wel een groentesoep op....

Geplaatst

Dat klinkt wreed gezond Babeth, leuker hoor.heb geen zin in groenten vandaag...

Haja ja een slimmer frikadel, doe mij die maaaaaar hihi.ik ga san bellen :))

Geplaatst

Hoi meiden ik ben er weer! Heb nog niet alles bijgelezen, dapper begonnen maar na een kwartier opgehouden, ben zo moe... was leuk, veel gedaan, Koningin Julianatoren en gister Apenheul (natgeregend tot op mjn bh maar verder viel het weer erg mee) veel gepraat en laat naar bed... Kinderen van 7, 4 en anderhalf, pfff...

Nu net geroepen voor het eten dus straks weer verder lezen.

Is me alleen bijgebleven: het geweldige nieuws van Simba: gefeliciteerd!! en het klotenieuws van Ceeke: veel sterkte.

Morgen spannend!! Heb veel afleding gehad, ook regelmatig misselijk (nu), obstipatie, lang leve de zwangerschap! Maar klaag niet hoor... Tot later.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden