Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hahahahaha Syl....'maandag was hij vrijen'...k lig in een deuk hier...moet me echt inhouden om niet keihard te lachen...nu zijn de medewerkers hier op de gang wel wat gewend van me, maar 't is nu zo rustig dat ik ze liever niet wil wakker maken...ih storen...hahahaha...

Geplaatst

Haha Syl, hij brengt je al meteen van intieme zaken op de hoogte ;-))Fijn dat je er een goed gevoel bij hebt!!Nico inderdaad, deze keer van te voren niets gedaan maar ik ging ook met een veel geruster gevoel de poging al in.Goh, lekker dat we weer buiten kunnen zitten.....geen zon maar wel warm.Zit even aan de yoghurt met cruesli, net de koelkast in de garage ook schoongemaakt en de bovenzijde van de vriezer, ik zou 'm het liefst nog ontdooien maar krijg mijn man niet zo gek om de inhoud naar zijn ouders te verhuizen.....

Geplaatst

Ja fre, ik denk het ook, mijn man zei hel droog...die gevoelens kun je toch "gewoon" negeren......ik gaf naar geen antwoord haha

Hij moet toch inmiddels beter weten wat hormonen bij vrouwen betreft....

Fren ik las je topic over de combi-test lastig hè!

Henne ik hoop dat je zo relaxter thuiskomt en dat je de dag morgen goed doorkomt!

Geplaatst

Jaaa dat was hem weer voor vandaag......

Het moet natuurlijk vrij zijn maar dat hebben jullie wel begrepen.

Hier knock out op de bank gelegen en die rot verkoudheid :-( het is idd warm maar geen zon.

Wel grappig ik weet nu waar Henne ligt!

Geplaatst

Syl lekker relaxed?

Babeth, laten ze jou overtijd lopen eigenlijk?

Nico, wat een leuke spreuken, idd voor elk wat wils :-) Lekker he naar een vakantie kunnen uitkijken, ik ben er ook alweer zo aan toe, schandalig eigenlijk...

Vanavond lekker vroeg naar bed, iets vroeger prikken want 2130 uur is nu te laat, dat trek ik niet meer..

Henne, hoe laat heb je de punctie?

Geplaatst

Sab ze laten me zeer zeker niet overtijd lopen, waarschijnlijk max 39 weken afhankelijk van de kleine en mama en papa....

Groot gelijk dat je er vanavond vroeg in duikt!

Geplaatst

Heerlijk idee zeg, gewoon nog max 2 weken vanaf vandaag voordat je meisje in je armen ligt!

Geplaatst

Ondanks mijn verkoudheid heb ik de laatste energie gevonden om mijzelf naar de sushi te slepen voor een gezonde Japanse maal......

Heb er zo'n zin in :-))))

Geplaatst

Haha Sab, mijn man heeft het liefst iedere dag Chinees!!

Binnen nu en 2 weken, inderdaad....kan me nu niet snel genoeg gaan, was zo enorm angstig zaterdgvond!! Mijn man zei al dit trek ik niet nog een Keer!

Wij eten vanavond aardappelpuree, rode kool en schnitzel , maar moet me eerst van de bank af slepen om aardappels te schillen, vanovond neem ik nog even lekker een voetenbad denk ik.

Geplaatst

Babeth wat een goed plan, voetenbad ;-)

wat spannend dat je nog maar even hoeft en jullie moment zo snel dichtbij komt!!!

We leven allemaal mee met jullie zwangeren en we zijn zo nwnieuwd!!! Die meldingsplicht hier klopt wel hoor san!!

Ik schaam me n beetje, er komy niks meer uit mn handen... nog 1week.... ben er wel op t werk maar eigenlijk niet.. doel is deze week toch iets productiever af te sluiten, morgen nieuwe kans...

syl, de acu kan ook helpen bij accepteren en loslaten, vraagme niet hoe of waarom...

Geplaatst

Hai lieve meisjes, t was hier weer gezellig vandaag :-D

Thuis van de acu, voel me dan gelijk iets beter hoewel ik nog steeds onwijs moe ben. Ik weet dit wel van de eerste poging, daarna volgens mij niet meer zo erg gehad. Ik heb zelfs wel eens gezegd dat ik van deca zo fit werd :-S Nou ja, het zal per keer wisselen he. Punctie is woensdag 9.30 uur. Mooie tijd, vanavond 22.30 uur de pregnyl. Kreeg ze mee (moest nog recept hebben) voor als de apotheek ze niet op voorraad had, was maar goed ook want ze hadden er idd maar eentje. Ook een proppenschieter gekregen trouwens. Is dat fijn?

Werk was rampzalig. Had zelf weinig zin en er liep weer van alles niet zoals het zou moeten lopen. Zal wel. Morgen nog en dan vijf dagen vrij om me hierop te richten. Gaat wel snel deze keer idd, dag 11, even tussendoor ja ;-)

Geplaatst

Niet iedereen vindt 'm fijn maar ik zweer bij de proppenschieter! Kreeg 'm pas bij de derde poging (zelf om gevraagd) en ik vond het zoveel makkelijker! Schoner en dieper. Mmmm klinkt een beetje raar :-)

Geplaatst

Hee meiden,

was zeker gezellig hier vandaag!

Vind het echt helemaal spannend weer hier: 3 meiden die elk moment kunnen bevallen, twee die weer bijna een punctie krijgen! Tis hier in elk geval nooit saai :-)

Ik ben appeltaart aan het bakken. Ar gaat morgen in zijn teamoverleg vertellen dat ik zwanger ben en hij wilde wat lekker meenemen. Tis hollandse appeltaart geworden. Ik maak er wel twee, anders heb ik zelf niets, haha (wel maar een kleintrje voor onszelf).

verder vanavond een stukje bief, aardappeltjes uit de over en salade. Ga maar eens snel aan de slag!

Groetjes!

Geplaatst

Euh Nico, hier of in het echte leven? Met andere woorden: moeten we je feliciteren??!!??

Ivfsh lekker ontspannend, bakken. Als ik jouw ticket zie verbaas ik me elke keer weer, zo geweldig.

Syl ik heb ook een aantal dagen met keelpijn gelopen, niet fijn maar was redelijk snel weer over.

Sab, lekker rustig aan doen. Benijd je niks, nog minimaal tot en met woensdag prikken en misschien. Of wel langer, pfff. Blij dat ik zelf zo snel ben.

Zara bedankt voor je lieve kaartje!

Caro ik ga het proberen, ben wel benieuwd.

Geplaatst

he henne...hier bedoel ik...heb sab een verzoek gestuurd....want iemand heeft ontdekt dat ik hier zit en dat heeft nu voor grote problemen gezorgd binnen de familie...

Geplaatst
dames, mijn naam gaat veranderd worden...

???????????????????????

Oh, ik snap 't. Altijd zo verelend. Dat is voor mij de rede dat ik niemand vertel over dit forum, alleen mijn man dan.

Geplaatst

Dat is klote Nico, we horen het wel meid!

Ivfsh alvast aan het oefenen voor dadelijk met de kleine :-)

Henne succes met de Pregnyl. Ben ook misselijk en duizelig, keelpijn vindt ik heeeeel erg!

Geplaatst

Oh da's k**, ook een keer zoiets gehad. Irritant toch dat mensen hun neus niet buiten dit soort privé zaken kunnen houden. Maar....hoe kan het nou voor grote problemen zorgen? Weet je familie niet dat jullie bezig zijn? Hoef je niet te vertellen hoor! En het is sowieso vervelend als een bekende meeleest en je volgt...eigenlijk een vorm van stalken....bah.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden