Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Snel ff spieken.... maar nee, nog niks. Ellende is altijd dat spoed voorgaat. Dus als er een 'normale' bevalling opeens een keizersnede wordt, dan lig je als geplande patient lekker te wachten. San ik hoop echt dat het niet te lang meer duurt!

Rest lees ik later bij, kan niet te lang spijbelen ;-)

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ik zie al dat babeth er is dus die weddenschap gaat niet door meiden.....

Snelle bevalling...kan best. En niet nu opeens terugkrabbelen he haha! De dag is ook nog niet om, net pas halverwege.

Geplaatst

12 weken Fren, GEFELICITEERD! weer een mijlpaal! Nu is het wachten op Sandra....

En Syl, terug krabbelen? hahaha

Ik ben stront verkouden, hoesten met alles er op en eraan. Zucht! Maja, als dat alles is! Dus ik mopper niet. Vandaag mijn laatste officiele vakantie dag al weer. Wat is het snel gegaan.

Geplaatst

Ceeke lieverd, ik vind het zo ontzettend pijnlijk en moeilijk voor je, er is al veel gezegd, ik kan me er alleen bij aansluiten, je hebt tot 2x toe het grootste verlies meegemaakt wat je je maar kunt voorstellen en dan nog eens deze ellende er bovenop. Zoals Henne zegt, de nasleep van het verlies overheerst. Wat zou ik graag willen dat we konden zeggen, na al deze ellende is dit echt het laatste, pfffff daar zouden we allen voor tekenen nietwaar?

Voel je niet bezwaard dat je nu niet actief meeschrijft meid!!! eerst zelf weer herstellen en verg niet teveel van je, alles stap voor stap en ik ben er echt van overtuigd dat je tzt weer op een punt beland dat je wel het gevoel heb alles te kunnen overzien en beslissingen kan gaan nemen en durft te nemen. Nu is het veel te vroeg, er is zoveel gebeurd en bij het herstel van nu zitten natuurlijk ook de ervaringen met je zoontje en dochtertje, dat zal altijd in je hoofd mee blijven spelen.....lieverd, een dikke knuffel van mij!!!!

Geplaatst

Syl, niet doen hoor, dat wedden...hier is alles rustig!!!! iedere keer als de weeën opzetten hopen we wel dat dat het geval is maar nee..vannacht moeizaam geslapen, tegen de ochtend pas in slaap gevallen dus wederom laat beneden....alles gaat in een tergend laag tempo nu. Momenteel ligt mijn brood te ontdooien dus eerst maar even aan het bijlezen geslagen, jeetje wat is er veel geschreven!!!

San, nog even meid, ik moet zoveel aan je denken!!!! fijn dat je er lekker bij ligt, als je dan toch moet wachten dan maar luxe nietwaar?

Simba wat fijn dat je merkt dat het wat beter gaat, nu nog het mogen stoppen met de meds.......en het bezoek van Knuffelsmurf!! top

Knuffelsmurf, een extra knuffel voor jou!!!!!

Fren gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal!!! op naar de 20 weken echo, heerlijk. tijd vliegt voorbij zeker met de tussentijdse vakantie.

Syl J naar Frankrijk en mogelijk Marokko, jeetje, weet ook niet of ik dat prettig zou vinden, maar zou je niet mee willen? voelt misschien beter en schijnt wel mooi te zijn?

Spaatje, groot gelijk dat je er een hotel bij gaat boeken, maak er maar direct een gezellig uitje van met tijd voor elkaar!

Eef wat rot van die strpen, ik heb nooit geweten dat dat met de temp. te maken zou hebben, ik dacht aan het niet gebruiken van voorstrijkmiddel.

Tool, jouw hubbie zal er ook wel 3x over na denken als jij hem een keer voorstelt de rode wand een andere kleur te texen, jeetje zo vaak over moeten doen, getver!

12,49 nu, nog even voor Sandra.... wel super dat ze ook de laptop bij zich hebben, jammer dat er geen webcam bij zit ;-))

nee hoor San, lekker de tijd voor elkaar!!!!!

Henne ik zou het wel willen!!! sjonge jonge

Geplaatst

Haha Babeth....Sandra zet de webcam aan....!

Nee wil niet mee, J is ook met een vriend weg en Marokko is idd mooi, wij zijn er al een keer geweest.

Hij is in Frankrijk.

Dus nog alles rustig bij jullie, heb de weddenschap al weer ingetrokken.

Nu naar de kapper met hopelijk beter resultaat dan de vorige knipbeurt.

Geplaatst

Oh, heb net enorm gezondigd... Deed boodschappen en kwam langs de snackbar en heb mezelf getrakteerd op 2 van dobben kroketten... Hmm, heb zitten smullen, had ik al de hele mórgen zin in, en moest m'n mijlpaal toch even vieren!

Eef, alias knuffelsmurf, je bent een topper!!

Geplaatst

Volgens mij heeft de knuffelsmurf n leuke dag gehad gister, en wat n poppetje die sanne, knuffelsmurf schijnt er nog steeds onder de indruk te zijn, wauw!

Fijn om te lezen dat het langzaam de goede kant op gaat simba, stappie voor stappie vooruit, en herstellen, niet niks wat je overkomen is!

Babeth, bij jou nog rustig;-) de strepen lijken te komen doordat de verf snel droogt, als je dan met een nieuwe baan begint lijkt het erop dat als de roller te droog is, er verf word afgetrokken van de ouwe laag, gevolg kleurverschil... enige remedie is een heeeeele natte roller en meerdere lagen, manlief is er net voor de derde keer, nu met kletsnatte roller overheengegaan, beter resultaat, blijft ondanks het werk leuk zo n kleur hoor! Ga weer aan de klus, nog effe wat houtwerk... nog 1dagje, morgen stoppen we, de rest komt na de vakantie;-)

Geplaatst

Zo... Sanne gevoed en wel met een schoon truitje in het wiegje.

Mama nog even snel spieken voor nieuws, en dan kruipt die er ook in.

Geplaatst

Mams hup je bed in!!

Eef, je man gaat stug door, sjonge ik zou er sjaggie van worden.....wat leuk om te lezen dat je zo hebt genoten van Sanne!!! En wat bijzonder, elkaar op deze manier bijstaa, top!!

Nog even en lekker naar Italië, heerlijk!!

Geplaatst

Haha ja maar San heeft nu toch zelf internet daar?! In ieder geval nog geen sms. Ik ga nu van werk weg en nog even op een terrasje hangen. Geen internet op mn mobiel dus als ik iets hoor moeten jullie toch nog even wachten ;-) heb Sab haar nr, dus dan geef ik het haar per sms door oke?

SPANNEND!!!! We worden allemaal weer tante tralallalala!

Geplaatst

Henne jij geen internet op het terras? Wat doe je ons aan ;-) zit jij dadelijk al lekker te proosten......

Haha dadelijk beval ik Alsnog eerder....nee echt rustig hier.

Geplaatst

Het is zo mooi hoe we hier allemaal meeleven! Heel bijzonder.

Wachten wachten wachten .............

Geplaatst

Allemachtig... Meteen nadat ik mijn bed uitrol meteen gluren...nog niks!!

Jeetje.... Ze houden ons wel in spanning.

Ja babeth, heel bijzonder dat knuffelsmurf kwam helpen. Nu kon JW ook even een avond een beetje relaxen.

Zo Zie je maar hoe waarddevol een forum en internetcontacten kunnen zijn!!

Sanne ligt nog op 1 oor, nadat ze haar moeder nog bijna een uur bezig heeft gehouden met speentje erin,(om haar krachtige zuigreflex en behoefte in tact te houden. Zodat ze straks de borst nog accepteerd). Toch even op de arm en een boer(tje). En mama maar denken.... Arg.. Daar gaat mijn middag tuk weer.

Maar alles voor Sanne hoor.

Geplaatst

Hahahaha.....

Zeg Syl.... Je weet wat er gebeurd als je dat soort dingen hard op zegt of schrijft he..

Dan kan het waarheid worden...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden