Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

bij ons is het niet meer gelukt. Lag te zeer voor pampus en toen begon het ook nog midden in de nacht keihard te onweren, jeetje, wat een geflits en gedonder zeg, aan een stuk door. ben er kapot van.

Caro, veel succes vandaag! Hoe laat moet je?

Allemaal lekker geslapen? Geen nachtelijke uitjes richting het forum blijkbaar. Goed teken dus eigenlijk.

Es, hoe is het met jou? had je al een afspraak gemaakt?

Zara, heb je een fijne verjaardag gehad??

ivfsh, how's life in Eire? of zijn jullie nog niet terug?

Henne, succes met klusdag 2. Hoop dat je rug een beetje meewerkt!

mamasan, onze wekkers gingen ongeveer gelijktijdig af (mijne om half 6), en ook al bijna met vakantie. heerlijk!

San, Babeth, simba, ursula? alles goed met jullie en met jullie beebies?

Spaatje, lekker geshopt, altijd fijn, maar ook ik mis idd iets met een 3, hihihi.

Snel beginnen met werken.

fijne dag allemaal!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Caro, heel veel succes en plezier zometeen!

Henne, weer lekker aan de klus vandaag?

Babeth, voel je vooral niet bezwaard om je verhalen hier te schrijven. Persoonlijk vind ik het alleen maar heel leuk om te lezen hoe het met onze forumneefjes en -nichtjes gaat. Door jullie verhalen maak ik het juist ook een beetje mee. Zelf vind ik dat alleen maar leuk om te lezen.

Geplaatst

Wat een walgelijk weer zeg. Bovendien nog steeds erge last van rug dus lig plat op de bank. Vroeg op voor schilders, maar die kunnen zo dus niet eens verder door de regen :-S en alle meubels staan nog dwars in de kamer en daar kan ik zo dus ook niks aan doen. Blllleeeghhh, zo lijkt alles wel erg tegen te zitten. Misschien dat j zo alleen naar de Ikea gaat om nog een deel van de boekenkast bij te halen. En dan hopen dat ik vanmiddag een beetje op kan gaan ruimen, niet echt leuk zo. Maar ben nog wel steeds erg blij met de muur hoor!! Staat echt supermooi ook bij de vloer...kan niet wachten tot alles af is. Maar ja, dat zal dus nog wel even duren...grrr... Gelukkig staat er voor donderdag al een afspraak bij de osteopaat ;-)

Caro nog een uurtje....heb gewoon plaatsvervangend de zenuwen voor je!

Syl de huisarts nog gebeld vandaag, voor je darmen? En hoe bevalt acu je eigenlijk na een paar keer?

Babeth, ik snap wat je bedoelt, maar ik heb zelf zoiets van samen uit, samen thuis' als je snapt wat ik bedoel.... We hebben al zoveel beleefd samen, het voelt niet goed als meiden bij wie het gelukt is dan opeens heen verhaal niet meer kwijt zouden kunnen. En natuurlijk is dat soms moeilijk, voor beide kanten, maar ook dat respecteren we dan toch van elkaar...

Geplaatst

hoi meiden,

het is hier ook herfst hoor!! Wel warm bij ons in het gebouw.

Ja het ontweerd hier nu ook.

Caro, succes straks. Ben wel benieuwd.

Babeth, gewoon schrijven. Zoals kaartje al zegt wil ik alles weten over de forum neefjes en nichtjes. Ook voor de dames die zwanger zijn. Wat mij betreft gewoon schrijven. Kan ik ook nog een beetje meegenieten.

Vandaag weer aan het werk. Erg druk. Al het werk wat vorige week niet gedaan is moet nu.

iedereen succes en een dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft.

Geplaatst

Henne hebben wij een zelfde vakantie...hier vandaag ook aan de klus, gister nog wat gedaan en vandaag naar ikea! ergens drie stuks van kopen ;-)

Caro nog even spannend hoor!

Rubster werkze vandaag en Syl wipze!

Geplaatst

Caro succes nogmaals, spannend!

hier is het bewolkt en toch best wel frisjes, maar ook ik blijf stug doorlopen in mijn ballerina's, zomers rokje en shirtje.

Henne, balen van je rug en dat de schilders nu niets kunnen doen vanwege het weer.

Geplaatst

Henne geen tijd om een afspraak te maken maar hij heeft vanmiddag tel. spreekuur dus dan bel ik, staat in mijn agenda.

Wat erg dat het een puinhoop in je huskamer, dat is zo erg vooral als je niet vooruit kan.

En dan dat rotweer schiet ook niet op.

Net een exit gesprek gehad met onze ex werknemer, lekker vermoeiend allemaal.

Geplaatst

Hallo forumtantes van Ruben!!!!

Ik probeer het dagelijk bij te houden het lezen hier, maar is haast niet te doen. Ik heb gewoonweg geen tijd en puf.... gisteravond op de bank in slaap gevallen tijdens Bones!!! het moet niet gekker worden......

Babeth ik begrijp precies wat je bedoelt als het hier over stoppen, keuzes maken e.d. gaat. Weet niet goed wat te schrijven en soms biggelen echt de tranen over mijn wangen. Ik weet nog zo goed hoe het voelt om het eind te zien/voelen naderen. Nu ik naar Ruben in de box kijk, voel ik me zo bevoorecht dat wij dit mee mogen maken en vind ik het nog oneerlijker tegenover degene die er zo hard voor knokken en met lege handen staan.....

Ruben doet het goed, is vanmorgen weer gewogen en weegt nu 2750 gram, 230 gram meer dan vorige week dinsdag!!! En dat alleen maar door afgekolfde mama-melk met het flesje. Ben er best trots op!!!!

Hij is vrij rustig, steeds meer wakker en rondkijken. Maar als hij huilt doet hij het met overgave, vanmorgen had ik hem uitgekleed om in bad te gaan piest ie zo over zichzelf heen, over zijn gezicht en al. Ik lachen hij huilen het manneke.

Mijn nichtje is bevallen van haar mooie dochter en die woog bij geboorte afgelopen zondag 3700 gram en een beetje. Gewoon een kilo meer dan Ruben. Ben 's avonds even gaan kijken. Ik moet snel een foto maken van die 2 samen naast elkaar. Zal wel een heel verschil zijn. Ik had haar vast en jeetje wat een beertje zeg. Ruben is maar een poppetje.....

Henne balen van je rug zeg, maar je muur is mooi geworden dus, en volgende week naar DD spannend.

Caro vandaag echo!!! spannend hoor.

Fren luxe probleem met kleding voor Ibiza???? Succes!!

mamasan je bent er weer, klets lekker mee heerlijk hier af en toe het slappe gel*l tussen de zware onderwerpen door.

Verder een hele dikke knuffel voor jullie allemaal!!!!!!!!!

Geplaatst

Pff, het is herfst! Maar ik loop stug door in m'n rokjes hoor (niet dat ik heel veel andere keus heb), want ik weiger inderdaad ook al over testappen op laarzen en truien!

Carolientje, spannend!! Je zit nu als het goed is naar de twins te gluren... Hoop dat alles goed is.

Henne, klote is dat met buitenboel schilderen! Wij hebben dat nu 2 keer laten doen, en beide keren zijn de schilders ruim 2 maanden bezig geweeest omdat het iedere keer rotweerwas en ze dus niks konden doen. Ik heb ech gezworen dat als we ooit gaan verhuizen, ik perse kunststof kozijnen wil. Ze hebben hier nl in de bouw 18 jaar geleden het verkeerde hout gebruikt, dus hoe oed je het ook schilderd, het rot onder je neus weg. We wonen hier 5 jasten dus al 2 keer alles laten doen. Dure hobby...

Net rondleiding gehad bij kinderdagverblijf dat bovenaa ons lijstje staat. Is helemaal geweldig! En we hebben waarschijnlijk plek ook! Super dus.

Geplaatst

Henne de acu bevalt prima alleen soms ik veel pijn erna.

Stil liggen blijft een probleem voor mij :-)

Sandra gezellig dat je weer een update geeft.

Net zoals andere al zeiden je hebt zoveel meegemaakt en ik weet welke weg er is afgelegd dus je gunt het iedereen ook veel.

Arme Ruben, plas is ook helemaal niet lekker, bah bah....

Geplaatst

he meiden,

hier is het ook baggerweer het onweert al uren. Heb geen tijd om bij te lezen, moet nog teveel doen vandaag want morgenochtend vroeg vertrekken we naar Italie. Moet nog een outfit kopen voor de bruiloft van een vriend. Dacht al een outfit te hebben maar toch niet tevreden mee argh. Nu dus stressen om iets passends te vinden. Als ik vanavond tijd heb, kom ik nog even bijlezen.

groetjes en ondanks het butweer toch nog een fijne dag allemaal

Geplaatst

Zo...ook weer bijgelezen.

Ook ik vind het moeilijk om de gesprekken te lezen, stoppen of doorgaan. Ik gun jullie allemaal zo'n Frummel...

Al is het soms ook wel megazwaar. Sanne heeft met enige regelmaat toch behoorlijk last van krampjes, en dat is zwaar. Gisteren heeft ze bijna de hele dag gehuild of gedreind. Vervolgens had ik migraine. En toen zag ik het echt even niet meer zitten.

Het feit dat ze je nioety kan vertellen of ze nou honger heeft of krampjes,\maakt het extra moeilijk. Eerst de hele ochtendzo ongeveer zitten voeden, en 's middags heel even kunnen slapen.

Dat JW thuis was heeft hij haar overgenomen,en ben ik na het eten (6 happen) naar bed gegaan.

Nu gaat het beter, ze was wel vroeg wakker met krampen, maar heb haar op mijn buik in bed genomen. Na de voeding heeft zewat om zich heen liggen kijken in de box, en is ze in slaap gevallen.

Nou echt.... dan ziet alles er opeens veel zonniger uit.... Nou die zon buiten nog.

Wil eigenlijk zo even langs het cb om te wegen. Madam heeft behoorlijk krampen gehad afgelopen week, en dus ook veel liggen sabbelen aan de borst. En een potje gemaakt van het voeden. Maar het regent!!!

Geplaatst

Ook hier gluren voor Caro maar nog geen nieuws.

S€N hele fijne vakantie alvast en veel plezier op de bruiloft. Hopelijk heb je daar mooier weer als hier.

Geplaatst

Simba het zal best soms moeilijk zijn en gaan, niet alles is een roze wolk. Bij sommige wel als je soms de verhalen hoort maar dat ook wel meevallen.

Vriendin van mij ging alles prima, zal wel???

Regen is hier opgehouden, gelukkig.

Geplaatst

'S€n alvast een fijne vakantie!

Caro moet denk ik eerst haar dochter voederen en weer baar school brengen? Maar ben ook wel erg nieuwsgierig ja...

J heeft net nieuwe tv besteld en is dus nu in z'n uppie naar Ikea met briefje met artikelnummers, stellingnummers etc. Zal wel goed komen. Zijn alleen twee stukken boekenkast, rest komt dan later wel een keer. Nu eerst zorgen dat we uit de rommel komen.

Geplaatst

Meiden daar ben ik dan! Sorry dat het zo lang duurde: zijn bijna 2 uur binnengeweest. Eerst echoscopiste, die liep al een half uur uit en toen weer de wachtkamer in voor de gyn. Maar: alles helemaal goed! Allebei de babies zijn goedgekeurd en zijn de ene iets kleiner en de ander iets groter dan 6 cm! Ik vind het groot...

Ze heeft een heleboel dingen bekeken/opgemeten, hartjes gehoord, maagje, blaasje, vingertjes geteld etc. Bijzonder hoor! En uitwendig! Had ik niet gedacht dat dat al kon, ben zo gewend met mijn benen wijd te gaan liggen haha! Ze heeft ook naar beide nekplooitjes gekeken en geen reden voor extra onderzoek, dus volgens haar de juiste beslissing genomen. Toen ik dat aan de gyn vertelde werden we nog wel even streng toegesproken dat ze dat zo globaal eigenlijk niet mag zeggen, maar omdat het een tweeling is snapte hij onze beslissing wel om geen verder prenataal onderzoek te doen.

Mijn bloeddruk was weer iets te hoog maar nog wel acceptabel, daarom wil hij me over 2 weken weer zien. Ik vind het prima!

Nu gaat het echt meer leven bij mij, nu heb ik 2 echte mensjes gezien, ben blij!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden