Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi meiden,

Het regent hier???!!! Het zou toch mooi weer worden vandaag? Gisteren hebben we er weinig van gezien, al was het wel een geluk dat een deel van de meubels naar buiten kon. Eerst één helft van de kame rleeg, daar de vloer in de polish. Meubels naar die kant, aan andere kant behang eraf.... En dat is toch zooooo'n rotklus! Het ging eerst voor geen meter. Babeth idd met een afstomer. Jay stond met dat ding en ik met een emmer met water en ik ging veel sneller. Hij is dat apparaat dus maar terug gaan brengen hihi. Tussendoor bij de buurtbbq wat gegeten en toen nog tot tien uur bezig geweest. Was echt kapot. We hadden één muur het gewoon behang, dat ging wel, en een muur met glasvlies. En dat is er echt niet af te krijgen! Een muurtje van een meter breed en we zijn er samen een uur (!) mee bezig geweest. Ben onwijs blij dat we (nog) niet laten stucen want dan hadden we dat in de hele woonkamer moeten verwijderen. Weten nu in ieder geval dat we daar een week over gaan doen t.z.t. Tussendoor ook nog even van de trap gegleden, lijkt een soort nationale sport van dit topic te worden. Gelukkig niks ergers dan een schaafwond en een blauwe plek en flink de schrik in m'n benen.

Vandaag heb ik overal spierpijn. Even een rustdagje, vanmiddag naar verjaardag van mn neefje. Hoop wel dat het dorg wordt, anders kan J niet mee ivm z'n kattenallergie. Oh, hier schijnt nu de zon weer. Raar weer.

Zal vandaag dus ook wel weinig online zijn, Caro zal proberen de foto's nog door te sturen en een herinnering van afspreken.nl

Voor de rest ben ik nog niet echt bijgelezen :-) Kaartje zal later reageren op je pb!

Liefs,

Henne

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ja klopt Syl, had ik niet aan gedacht! Ik kreeg inderdaad een melding dat mijn mailbox vol was na de vakantie maar heb inmiddels weer ruimte gemaakt. Dus kom maar door met die foto's!
Zal de andere ook nog even doorsturen :-)Dan hebben Guusje, Henne ook nog foto's die zal ik dan ook doorsturen.
Geplaatst

Dank je Syl!!

Hier ook raar weer: vanochtend regen, zon, bewolkt en nu weer zon... Mmm vanavond bbq bij vrienden gepland om vakantie af te sluiten, we zullen zien.

Geplaatst

Caroline ze zijn verstuurd ook van Tool maar kan even duren voordat je ze hebt.

Heb alleen 2 email adressen van je dus beide gebruikt!

Alleen bij mijn foto's, 4 stuks moet je even kijken of ze erbij zitten.

Ontvangst is hier niet altijd even denderend.

Geplaatst

Henne, Google even op 'glasvezelbehang verwijderen'. Soms kun je het namelijk beter gewoon over laten stucen!

Scheelt een hoooooooop werk....

Geplaatst

Thanks Simba, googlen ging gisteren niet omdat alles eruit lag qua stekkers enzo ;-) En de stucer wil hier niet overheen omdat het op sommige plekken loslaat. Dus dan stuc je over een loszittende onderlaag, zag ik zelf ook niet echt zitten. Ach, dat stucen is toch pas over een jaar of twee denk ik, wat we nu doen is plan B. En dit ene stukje is nu schoon. Natmaken helpt hierbij trouwens ook, alleen zit er wel een laag latex op dus die gaat dan op een gegeven moment verwerken. En dat wordt een gore pestbende :-)

Geplaatst

Oh? Ik heb wel foto's van je gehad hoor! En nog geen melding. Zal eens even wat gaan weggooien dan, dank je.

Trouwens: Sen jij komt me zo bekend voor? Maar dat kan denk ik niet he?

Geplaatst

Pff, ben kapot. Gister vin z'n verjaardag, om 1 uur ging de laatste weg. Heb pyjamadag vandaag. Vanavond nog naa vn z'n moeder om te eten, verder niks vandaag. Misschien lekker op t balkon als t zonnetje nog doorkomt, vin moet aan t werk, anders redt hij t niet voor de vakantie met z'n deadlines...

Geplaatst

Syl ik had een offerte van die van jou. Maa we laten nu niet stucen, te duur. Moeten 7e icsi betalen en bloedonderzoek in dd.... En de buitenboel moet geschilderd, dat kon echt niet wachten. Dus nu behangen we alleen een muur opnieuw en we hebben andere gordijnen gekocht. Alles beetje voordelig, maar toch even een heel nieuw gevoel. En een spierpijn gevoel ;-) jeetje ze, alles doet zeer, letterlijk. Zelfs een blauwe bil van m'n valpartij.

Geplaatst

Geniet ervan meid! Je hebt het verdiend. Je hoeft deze week toch niet je mail bij te houden van C. hoop ik??

Staat trouwens dat je nog 2 weken moet werken...

Geplaatst

Oh, foutje, nee deze week dus thuis en dan twee weken weg. En heb m'n mail van m'n telefoon afgegooid. Even helemaal niks. Als er echt iets is nellen of sms'en ze wel :-)

Geplaatst

Caro ik kan me voorstellen dat het een hele klus zal zijn om er straks 2 met de borst te voeden, maar houd er wel rekening mee dat ze tweelingmama´s juist (streng) adviseren om te kolven, juist omdat meerlingen vaak te vroeg geboren worden dan is bv alleen nog maar belangrijker.

Ook als je een eenling prematuurtje hebt overigens.

Henne wat een heerlijk kluskarwei zeg jeetje, en dan die ellende om het eraf te krijgen, eerst week je de tex er wat af en dan het behang zelf? geloof het direct dat het een lekkere kliederboel wordt.

hier is het toch een benauwde bedoeling, als je buitenkomt lijkt het wel of je alle lucht ontnomen wordt, straks wel even flink geregend maar geen afkoeling. Binnen is het gelukig erg lekker.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden