Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi natas, welkom en lekker meebabbelen hier hoor. Gaat over van alles.

Succes met wachten en testen.

Sandra, ik ben wel een gooische vrouw, maar niet zoals in de film hoor. Ook al hebben wij wel het grootste golf toernooi net weer gehad. KLM open. Altijd een crime om je auto kwijt te raken. Dit jaar gelukkig geen last van gehad. Men parkeert altijd op de raarste plekken langs de weg.

Hoe is het hier. De keuken komt al over 8 dagen. Maar die wordt nog niet geplaatst. Eerst nog voorbereidingen voor aansluiting wasmachine boven. Dat betekend dat er nu echt een muur uit moet en 2 muurtjes geplaatst moeten worden op plekken waar nog deuren zitten. Aankomend weekend dus erg druk zoals je begrijpt.

De laatste hechting in mijn mond wil er maar niet uit. begint te irriteren.

Verder waai ik hier zowat uit mijn hemd.

Vanavond ga ik 3 leerlingen van 8 jaar lesgeven. Zij willen graag piccolo leren spelen. Dus elke maandag haasten om op tijd te zijn. Maar wel leuk.... allemaal meisjes die elkaar kennen.

dikke knuffel van mij

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Allereerst welkom Natas. Spannend, vrijdag testen! Toi toi.

Rubster, druk met van alles, verbouwen, les geven noem maar op. Hoe is het verder met je?

Geplaatst

hee meiden!

ben ik weer :-) Erg leuke dagen gehad met mijn ouders, nu heb ik ze even alleen op pad gestuurd: cork verkennen. Erg leuk allemaal, maar ben ook redelijk gesloopt en wil wel weer even me-time :-).

Heb alles terug gelezen, er is weer gezellig veel geschreven!

Henne: mmmm, klinkt allemaal als kwakkelen.... hoe is het met je rug? En vandaag psych gebeld? Kan me wel voorstellen dat je niet dezelfde wil als je scoonbroer/zus. Lijkt me toch wel een gek idee. Ook als je elkaar daar tegen komt. Maakt op zich allemaal natuurlijk helemaal niets uit, maar ik zou er misschien niet voor kiezen. Hoe was je werkdag vandaag? Beetje te doen?

Sylvie: hoe voel jij je vandaag? Darmen weer zo onrustig? Wat een schattige foto van jou en Ruben! Moet zeggen dat ik dan ook wel even moet slikken als ik dat zie... fijn dat je er zo van kunt genieten! ben jij al verder gegaan met de psych? Afspraak gemaakt?

Tool: morgen vakantie!!!!!!! En een datum geprikt voor trouwen!!!! Wat leuk allemaal!! weet je nu trouwens al precies wanneer je gaat starten? Ga eerst maar eens heel hard uitrusten in het mooie griekenland. Heb je verdiend en zal je zeker goed doen.

Otjes: welkom! Wij kennen elkaar al van het uitgerekend mei topic destijds. Lees af en toe nog met jullie mee: fijn dat het zo goed gaat met je! Duimen voor een positieve test!

Caroline: alweer bijna 15 weken: wat gaat het nu stieken snel he. nog steeds goed aan het bewegen: super hoor. Is denk ik echt heel goed zolang je dat goed kunt doen, je lijf zo fit mogelijk houden. Ik probeer het ook, ik voel me nog heel goed en bewegen gaat helemaal prima, dus ik ben ook nog lekker actief. Ook het huis verbouwen, fijn dat je vader veel zelf kan, scheelt weer heel veel.

Laika: jij hebt verlof: wat gaat het nu snel bij jou zeg!

Guusje: hoe is het nu met je buik? wat minder opgezwollen? Je moeder lekker voor je aan het zorgen? Hoop echt dat je snel opknapt van zowel het gewroet in je buik als van de narcose. Heel goed van je dat je dexe week sowieso nog rustig aan doet. Volgende week zie je dan wel weer.

Ruby: druk als altijd!! Mooi dat jullie verbouwing opschiet, niet zo mooi dat de hechtingen nog steeds niet uit je mond zijn. Hoe is het eigenlijk met je arm nu? Veel plezier met lesgeven vanavond.

Babeth: wat een schattige foto van Imke: super leuk! Hoe gaat het verder? Leuk weekend gehad samen met z'n drietjes?

Ursula: hoe is het bij jou? gaat het lekker met storm? Kan hij al wat beter alleen liggen in de box of wipstoeltje? Ik heb echt schattige foto's gezien van jouw twee schatjes!

Kaartje: geniet jij nog maar even heel hard van je vakantie: die link zag er werkelijk prachtig uit: ik wil ook!!! Heerlijk om daar te relaxen op een mooi eiland in de zon!

Eef: hahaha, ik moest lachen om je post over je schoonouders en geduld :-) Je hoeft niet meer te schrijven, het zegt genoeg. Mijn schoonouders komen hier straks ook weer een kleine week logeren, moet ik af en toe ook even tot 10 tellen (wel super lieve mensen hoor!!!!). Hoe voel je je verder? Gaat het oke met je?

Miki: hoe is het met jou???? Al een paar daagjes niet gezien hier

Esther: zelfde vraag voor jou? Hoe is het? Las op fb dat je druk was geweest met ochtenddiensten, nu bijna klaar, toch?

Dublin:jij hebt dus een mooie dikke buik, maar volgens mij was jij dat toch met je gelders welvaren?? haha, wordt gewoon een lekker stevig & gezond kindje! Mooi dat je suiker iig goed is.

Fren: mooie buikfoto hoor! Mooi beschuiden bolletje, wel overduidelijk een zwangerschapsbolletje. Hoe was werk vandaag? Geen al te grote rampen gebeurd?

S$N: ooooh, wat zou dat heerlijk zijn: in Italie wonen! Zou ik ook wel willen.... ar en ik fantaseren regelmatig erover dat onze volgende bestemming (om te wonen) spanje of italie zal zijn. Lijkt me heerlijk om mee te maken. wel even heel hard aan de taal gaan werken, maar dat zien we dan wel weer. Fijn dat je wat opgeknapt bent, balen dat je al die afspraken hebt moeten verzetten.

Sandra: druk, maar gezellig weekend gehad zo te lezen. Vandaag dus maar eens heel erg rustig aan doen voor jou en voor je lieve Ruben. Wanneer krijgen jullie nu trouwens de sleutel van jullie nieuwe huis? Heerlijk lijkt me dat!!!

Hier verder alles goed, we hebben een lekker weekend gehad. Weersvoorspelling was mega slecht, maar uiteindelijk maar weinig regen en af en toe zelfs zon. Lekker dus! Veel gedaan, ook wel redelijk veel gewandeld. Ben echt blij dta dat allemaal zo goed gaat en dat mijn bekken me niet in de steek laat. wij nog een paar daagjes en dan hebben we weer een week vakantie. We wilden nog even met z'n tweetjes weg en wilden daar niet al te lang mee wachten/ Ar had een tijd geleden de komende week al vrij gehouden en nu vliegen we zaterdag naar zuid spanje. Zoveel zin in! Vorige week leuke, simpele hotelletjes geboekt, huurauto erbij en genieten maar!

Ik ga hier weer even verder, wat dingen doen voor amnesty: goed om mee bezig te zijn.

Veel liefs voor allemaal!

IVFSH

Geplaatst

Lekker hoor, naar Zuid-Spanje! Geniet er maar van!

Het is overigens mijn schoonvader hoor, die zo handig is, mijn eigen vader niet zo helaas... maar die kan weer andere dingen.

Wat goed dat je iedereen zo toespreekt, ik kan dat nooit allemaal onthouden als ik een paar bladzijden moet bijlezen.

Net wel weer even gemerkt dat ik zwanger ben: uitgevallen tegen mijn dochter, word niet snel boos op haar dus ze schrok nogal. Ze is naar beneden gevlucht dus zal zo eens gaan kijken. Maar waarschijnlijk zit ze rustig tv te kijken en is er niets aan de hand terwijl ik me hier schuldig zit te voelen...

Geplaatst

Syl ik heb lekker op de bank gelegen vanmorgen met csi en bones nog van vorige week en nog een documentaire van gisteravond over 9/11. Ik merk nog niks van pijnvermindering door de rust vandaag, maar ja ben daar ook zo ongeduldig voor. Het liefst moet ik binnen een uur verandering merken.... Vanmiddag met Ruben lekker in bed gekropen, maar heb weinig kunnen slapen. Ruben had heel erg last van krampjes, zo zielug en er is niks aan te doen dan proberen te troosten. Gelukkig is het nu weer gezakt en ligt het mannetje in de box rond zich heen te kijken en te geeuwen, want hij is best wel moe.

Rubster, je bent dus geen gooise zoals op de dvd??? Jammer wilde er altijd al 1 kennen hihi. Je bent weer lekker druk, hopelijk kan de keuken nu wel snel geplaatst worden als alle voorbereidingen gedaan zijn. Vervelend zeg dat de hechtingen er niet uit willen en gaan irriteren. Veel plezier met lesgeven!!!!

Ivfsh groot gelijk ff wat jou-tijd. Altijd belangrijk. Wij weten nog steeds niet wanneer de oplevering is. Zouden mail krijgen als onze contactpersoon wist wat de afbouwplannen en data's waren. We hopen toch wel voor de feestdagen nog over te zijn. Maar ja de hele binnenkant moet nog gebeuren, op de trappen na, die zijn vorige week geplaatst. Hopelijk gaat het allemaal snel en kunnen we snel beginnen.

Geplaatst

Ivfsh heerlijk even tijd voor jezelf, ouders zijn ook leuk op afstand!

Caro is ze nog boos? Geef de tweeling maar de schuld :-)

Hier ook een dutje gedaan vanmiddag met Kayla, geen baby maar wel lekker knus.

Ik eet gegratineerde gamba's met prei, paprika en Surinaamse sambal met stokbrood.

Geplaatst

Heeft er trouwens iemand ervaring met een loslatend draadje achter je tanden. Dit heb ik gekregen na mijn beugel maar boven is nu los en scherp. Wilde het al afknippen maar mag niet van J.

Mijn orthodontist zit in Helmond.

Geplaatst

Nee hoor, net wat ik dacht, zat tv te kijken en wilde met me bingo spelen. Heb maar een potje gedaan...

Kan me hier niks van herinneren bij mijn vorige zwangerschap maar misschien was het toen ook wel? Dit weekend een akkefietje met mijn zus, waar ik me ineens gigantisch aan ergerde en vanmorgen zelfs een misverstand met een moeder van school, die ook een vriendin is... Nou moet ik erbij zeggen dat die wel eens last heeft van een ochtendhumeur maar ik ga een beetje aan mezelf twijfelen... Oh oh, word ik een bitch?

En snel janken, dat begint nu ook... pfff...

Nee Syl, sorry... morgenochtend ortho bellen?

Geplaatst

Haha Caroline, troost je: als je al een bitch wordt is het maar voor een paar maanden ;-). Zal allemaal wel meevallen!

Bedacht trouwens net dt ik helemaal niet naar zara heb geïnformeerd: zara: hoe is het met je???? Sorry, ben af en toe een beetje een zeef... Vrees dat ik nog meer meiden ben vergeten.

Sylvie: gekkie: niet zelf afknippen.... Ff naar de tandarts. Die kan dat vast ook fixen!

Geplaatst

he girls,

heb net bijgelezen, maar ben het ook weer allemaal kwijt.

Ik geloof 2 nieuwe meiden erbij, toch? Otjes en....sorry, ben het kwijt. Welkom in elk geval!!!!! gezellig meekletsen!!

Syl en San een dutje gedaan vanmiddag, lekker. ik heb vanochtend acu gehad, en heb mijn koffer gepakt. ben klaar om te vertrekken, hihihi.

Syl, zou effe de ortho bellen, niet zelf gaan zitten knippen gekkie, hihihi.

ivfsh, ik begin op de eerste dag van mijn volgende bongi. Dat zal zo ergens rond 2 of 4 oktober zijn. ligt eraan hoe lang mijn cyclus gaat duren, hihihi. maar in elk geval begin oktober.

27 september hebben we de uitgangsecho. en als het niet mogelijk is, dan doen we gewoon nog een maandje erbij plakken. kan ik nog wat langer voorbereiden via acu. eerst zou me dit erg lijken, maar nu niet meer, hihihi, mocht ik een maandje later beginnen dan gepland. Wacht nu al zolang, wat is een maandje, toch???

Guusje, ik heb ook 3 narcoses gehad 8-9 maanden. heb er volgens mij nu ook nog af en toe last van. Die lichthoofdigheid kan ik me niet meer herinneren. Doe in elk geval maar rustig aan.

San, drukjes alweer. Leuk dat je bezoekje met je vriendin zo leuk was. Hoop dat Ruben weer een beetje in zijn ritme is gekomen.

henne, hoe is het gegaan? had je al een afspraak gemaakt? of was je nog aan het twijfelen welke je zou nemen? Bij iemand bij wie ook familie in behandeling is, is mss wel een beetje vreemd/ongemakkelijk, maar hij/zij mag toch niets verder vertellen, toch? patiëntengeheim, toch?

Zara, hoe is het met jou? Testr en Ceeke en Roestvlek? Ook al een tijdje niet meer gezien. Hoop dat het goed gaat met jullie meiden (voor zover mogelijk!).

Ursula, hoe is het met Storm? Simba, gaat alles nog steeds prima met Sanne? heeft ze al minder krampjes? Babeth, hoe is het met Imke?

Laika, lekker aan het genieten van je verlof?

S$n, balen meid dat je je afspraken hebt moeten verzetten! Hoop dat je je nu alweer iets beter voelt! sterkte en beterschap!

Ruby, wat leuk! lesgeven aan meiden die piccolo willen leren spelen! veel succes en plezier!!! hoe is het met je arm???

Fren, alweer gewend in het nederlandse??? brrr, je zult het wel koud hebben gehad of niet? Wanneer had je weer een echo???

Kaartje, nog lekker aan het genieten van het zonnetje???

Sab? al met vakantie? veel plezier!!!

Caro, owjee, een hormonale bui, oeps. Gelukkig heeft je kleine meid er niet zoveel aan overgehouden, hihihi. Geeft toch niets dat het tempo bij het zwemmen lager ligt dan gewend. take it easy, take a sisi, hihihi. als je maar beweegt, toch???

dames, ik denk dat dit een van mijn laatste reactie voorlopig is. Morgenochtend denk ik geen tijd (afscheid nemen van de katten, vind ik altijd heel moeilijk om ze achter te laten, vooral mijn meisje Pink). mss dat ik tussendoor toch nog eens kom spieken en reageren hier.

We gaan in elk geval genieten en we drinken er ook een paar op jullie, op de geboren beebs, de zwangeren onder ons, de meiden die het nu even moeilijk(er) hebben en gewoon op iedereen hier!!! dikke knuffel voor jullie allemaal!!!!

liefs,

Tool

Geplaatst

Tool heeeeeeele fijne vakantie!

Heb besloten te gaan bij de psych waar niet m'n schoonzus en zwager lopen. Tuurlijk heeft ze beroepsgeheim, maar ik denk dat ik zelf misschien toch minder open zal zijn daar over hoe hun situatie me raakt. want ook al mag ze er tegen hen niks over zeggen, zij weet het allemaal wel. Het voelt gewoon een beetje ongezond haha. Ook al gebeld voor afspraak maar geen gehoor dus morgen opnieuw proberen en anders even mailen.

Caro fijne hormoonbom hihi. Ik herinner me nog een keer dat ik j woedend uit de auto heb gezet. Achteraf bleek ik toen zwanger, LOL.

Kaartje kelkjes nog even genieten! En ivfsh ook al naar de zon, zuid Spanje....zalig! Moet me toch echt over m'n vlieg tegenzin heen gaan zetten.

Ladies, hoofd zeef dus ik doe gewoon een dikke knuffel naar iedereen, en een beetje speciaal naar Guusje en S€n in de lappenmand.

Geplaatst

Tool heeeeeel veeeeeeel plezier!!!

Geniet er lekker van, drink er meerdere op ons.....

Ga niet naar de tandarts maar dan ortho en ik ga niet zelf knippen.

Geplaatst

Fijne vakantie Tool!!

Storm doet het goed, Hij heeft wat moeilijkere dagen maar snachts is hij heel makkelijk. Groeit als kool. Ik kom steeds meer in een ritme. De moeilijke dagen worden afgewisseld door hele goede, zo heeft hij vandaag een slaapdagje. En merel was in de barnehagen dus ik heb lekker thuis rondgelummeld. Zonnetje schijnt, beetje in de tuin gekneuterd, een middagdutje gedaan, vier wasmachines gedraaid, moussaka gemaakt. Erg fijn, voelde als vakantie.

Guusje en sen, beterschap, hoop dat het niet te lang duurt voordat jullie weer uit de lappenmanden zijn.

Henne, heb hetzelfde, ik wil ook graag naar verweggie en warmer en anders maar dat vliegen... nee, liever niet. gelukkig woon ik in het vakantieland van mijn dromen. Ik hoop voor je dat je jezelf een keer de drempel over krijgt en je schoonouders bezoekt in ...ehm aziatisch land (ben t even kwijt welk). Dat lijkt me bijzonder en speciaal om te doen.

Geplaatst

Tool, fijne vakantie! Zo te horen ben je nu al relaxt over het ivf gebeuren en je moet nog op vakantie :-)

Syl, irritant die draadjes. Hoop dat het snel geregeld kan worden.

Geplaatst

Kaartje maar je kan rondom kijken en dat kan dan weer helpen met angst. Het wiebelen valt ook mee en zorgen dat het niet zo waait als vandaag, dan wordt je niet vrolijk.

Jij bent aan het aftellen :-(

Geplaatst

Enger.

definitief veel enger een klein vliegtuig.

Ben een keer per onfgeluk in eentje terecht gekomen. GRUWEL. Hadden vliegtuig gemist. Konden via 4 vluchten toch nog terecht komen waar we wilden. De eerste vlucht was van trondheim naar een plaats in noorwegen waar ik nog nooit van gehoord had, geen benul of we zuid of noordwaarts reisden, erg raar idee. Maja, Het vliegtuigje had weinig onderhoud gehad, aan mijn stoel zat geen armleuning, die was gesneuveld en nooit vervangen, dat soort details maken dat ik begin te twijfelen over de rest van de technische staat.. En toen ging de piloot tot overmaat van ramp gezellig bij ons in de cabine zitten, ik zag de besneeuwde bergen door de voorruit..maar hij niet.

Enger

Geplaatst

'Kaartje kelkjes nog even genieten!'

Hij is weer grappig Henne! Een keer een nette blooper... Maar jij gebruikt toch geen iPhone?

Tool, heeeeele fijne vakantie, heerlijk genieten in Greece, oh wat zou ik graag met je meegaan! Krijg spontaan de sirtaki in mijn hoofd...

Geplaatst

Haha Ursela een traumatische ervaring zo te horen. Waar J in vliegt is een Cessna dus nog kleiner maar omdat je dus ook in de cockpit zit beleef je het anders. Net zoals wagenziek achter in de auto, voorin zitten en recht vooruit uit de raam kijken kan schelen.

Maar Henne het aanbod staat!

Geplaatst

Net even een pagina teruggelezen. rubster, je krijgt wel je keuken maar niet plaatsen..ehm, waar laat je die dan? En ondertussen nog verbouwen, hele muren eruit. Veel plezier!

Sylvino, hoe ver haal je met zo'n vliegtuigje? (km)

Ivfsh, goed dat jullie er nog met zijn tweetjes op uit trekken. Ik vond het altijd zo'n dooddoener, dat je daarna daar geen tijd meer voor had. Maar het is zo, grotendeels. Vooral als je in het buitenland woon, ik merk dat ik minder snel gebruik maak van vrienden om langer op te passen dan dat ik gedaan zou hebben van familie. Zeker nu met twee. Maar hier vandaan hoor je geen geklaag, zo is het nu eenmaal met keuzes die je maakt in je leven. Zou niet anders willen.

Geplaatst

Volgens mij is dat een wereld aanbod Henne, moet je zeker op ingaan, vast net zo goed als een bezoek aan de psych, alles eens vanaf een afstand en in vogelvlucht zien ; - )

Tool, wilde jou even hele fijne vakantie wensen!

Ivsh, wat een mooie post weer, iedereen weer bij ;- ) Hier gaat het goed, hectisch weekend met schoonouders die over waren en veel zorg nodig hebben, ben weer onder de indruk van het geduld van manlief ; -) Druk aan het werk, lekker, verder niet zoveel te melden. Iedereen die schoonouders overkrijgt (ivsh dus ook ) als jullie nog tips hebben voor ontwikkelen geduld... ; -) hoor ik het graag, ook dit keer helaas weer tot 7 of 8 gekomen... ; -) op naar de tien.....

Iedereen fijn avondje xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden