Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Balen Syl dat je zo aan de diaree bent. Kan de acu hier voor misschien iets voor je betekenen? Ik had er baat bij. Moedig van je om een psych te bezoeken.
Acu heb ik even op een laag pitje gezet en hij was er ook mee bezig maar niet met het gewenste resultaat.Psych heb ik al meer ervaring mee ook met J. Het werkt voor mij en ons echt om dingen op de rit te krijgen ook zakelijk. Best moeilijk om soms met elkaar te werken. Kan het echt aanraden aan iedereen.
  • Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Welkom terug Fren, hoop dat je je koffer snel hebt! Het weer is niet best, hoewel gister echt de temperatuur geweldig was,

Heel rustig hier, Natas, welkom hier, normaal gesproken is het hier iets drukker ; - )

Druk weekend met schoonouders die hier in de buurt logeerden (Noordwijk,) dus drie dagen met ze op pad. Weer eens vol verbazing van het geduld wat manlief heeft....en ook verbaast dat ik zelf toch niet zo geduldig ben ; -) meer ga ik er niet over zeggen.

Nu languit en even niks xxx

Geplaatst

Guusje ik had dat ook. Tip van ziekenhuis was buitenlucht en dat hielp ook nog. Kon natuurlijk niet wandelen ofzo, dus ging gewoon bij open raam hangen en diep ademhalen. En verder.....ziekenhuis en Arbo houden vol dat drie keer narcose in half jaar niet erg is. Huisarts gaf van de week aan dat sommige mensen hier wel degelijk last van hebben. Ik ben nog steeds heel moe en slaperig.

Fren al koffers?

Geplaatst

Ben inmiddels thuis hoor, helaas zat schoonmoeders op de bank... Heb ik daar zin in? NEE!!

Ze heeft wel lief soep gemaakt, maar de missie is nu doen alsof ik heel moe ben zodat ze gaat. Ik moet morgen weer aan het werk en wil nu echt niet gezellig entertainen...

Geplaatst

Heerlijk, welkom thuis! Moet je morgen meteen weer aan het werk?

Hier ook een dag schoonouders... pfff. Gelukkig konden we nog wel weg vanmiddag, lekker een beetje wandelen bij een haventje en een pannenkoek eten, dwz schoonouders en vriendlief, ik had net geluncht. Heb ze net naar het station gebracht en is altijd weer een opluchting, kost me veel energie.

Wat wel leuk was, is dat we duidelijke plannen hebben gemaakt om de kamer, nu nog rommelzolder, boven de garage te verbouwen, tot kamer voor mijn dochter, zodat de tweeling haar kamer kan krijgen. Mijn schoonvader is ontzettend handig en kan, ondanks dat hij 77 is, heel veel zelf, zoals isoleren, vloer leggen, radiator aansluiten, laminaat etc. Ga morgen beginnen met de eerste klus... deze kamer waar ik nu zit, mijn werkkamer, opruimen, pfff. Hier moet een deur komen, muur moet worden opengebroken dus de kamer moet leeg. En ik ben niet de netste... wel een mooie gelegenheid om eens goed te gaan opruimen.

Geplaatst

he meiden,

Ik lees wel mee maar heb ook niet zoveel te melden eigenlijk...

Natas, welkom hier!

Fren, welkom terug. Ik vond het vreselijk om van zulk mooi weer in dit kloteweer terecht te komen! ik dacht echt waarom zijn mijn ouders vroeger in godsnaam niet gewoon in italië gaan wonen?!?!!?!

Guusje, klinkt als naweeën van de narcose. Lekker rustig aan doen hoor!

hier de rest van de week ziek thuisgebleven. Vrijdag knapte ik pas weer een beetje op. Ik moest al mn afspraken van die week afzeggen: ziekenhuis voor slaapapneu, voor mn duim en tandarts. Alles weer 2 a 3 weken verzet. Baal wel van die eerste afspraak voor slaapapneu want daar heb ik zoveel last van, hoe eerder er iets aan gedaan kan worden hoe beter. Weer geduld hebben dus, kan de 26e terecht.

Geplaatst

Natas, vanaf Curaçao welkom hier :-) .

S€N, rot dat je alles hebt moeten verzetten. Hoe gaat het nu met je hand?

Henne, lijkt me inderdaad een gek idee om met de hele familie bij dezelfde psych te lopen. Aan de andere kant wel mensen die kunnen inschatten misschien of het iemand is die bij jou past. En verder hebben ze ook beroepsgeheim toch?

Fren, even wennen dus weer aan NL. Wij ook vanaf vrijdag, maar eerst nog paar dagen genieten. Ben er net dan gewend om vakantie te hebben ;-) . Heb de gewerkt vakantie mijn horloge af gelaten. Geeft mij echt vakantiesgevoel.

Geplaatst

Natas, welkom.

Ben denk ik wat gespannen voor 1e werkdag na vakantie... Lig al va 4.15 uur wakker... Heb voor het eerst in jaren m'n werkmail echt 3 weken uitgezet, dus ben benieuwd wat voor rampen zich voltrokken hebben. Daarnaast nu al kledingstress: heb echt geen zin in lange broek en mouwen, maar ti's hier wel 10 graden kouder dan op Ibiza. Waar je allemaal al niet wakker van kunt liggen...

Vanavond oppassen opmb neefje, vin wil meer oefenen, hihi. Had ie gelezen in een van m'n zwschaps-apps. Was een tip voor as vaders ;-). Vind t wel grappig!

Ga er maar uit, lekker rustig opstarten. Slaken wordt m toch niet meer voor dat laatste uurtje...

Geplaatst

Fren valt het mee met de werkmail.

Veel succes en sterkte vandaag!

S€N jij hebt het goed te pakken gehad valen dat je afspraken hebt moeten verzetten en dan nu weer lang wachten.

Slaapapneu had ook een kennis van ons. Heeft veel onderzoeken gehad en uiteindelijk wel geholpen.

Die duim moest toch geopereerd worden?

Vandaag richting huis, waait te hard hier.

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Fren, succes vandaag, weer aan het werk. Altijd weer even wennen na zo'n heerlijke vakantie. En wat lief dat Vin wil "oefenen" :-)

Syl, weer richting huis. Eigen bedje vannavond weer

Geplaatst

Kaartje, lekker nog genieten op Curaçao. Ik ben zooooo jaloers :happydance:

Geplaatst

Fren succes! Je bent er nu, hebt vast geen tijd om hier te komen vandaag. Al rampen ontdekt?

Net weer een half uur gezwommen maar viel wel wat tegen... Pfff, voel me een beetje een oud wijf met dat tempo, maar ja, beter dan niks zullen we maar zeggen.

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Fren welkom terug in de herfts!! Succes op je werk, hoop dat alles meevalt en geen mega rampen.

Caro je moet niet zo hard zijn voor jezelf!! Je bent zwanger van een tweeling en je tempo komt wel weer terug als je bevallen bent en opgeknapt!!!! Zo knap dat je het zowiezo doet hoor...

Hier ook weer thuis van een druk weekend. Ruben is er helemaal vervelend van vandaag het arme ventje. Zoveel in drukken en knuffeltjes gehad dus nu maar even bijkomen de komende dagen van zijn lange logeerpartij bij opa en oma met ons. Bij een vriendin op bezoek geweest die ik al 10 jaar niet gezien had, was erg gezellig. Moet het zelf ook rustiger aan gaan doen, heb veel last van mijn buik en ik wil wel dat het goed geneest natuurlijk. Wil wel hepen behangen straks in ons nieuwe huis. Keizersnede en vooral het herstel ervan valt vies tegen....

Geplaatst

Sandra, druk weekend achter de rug. Doe jij het ook rustig aan? Een KS is niet niks!

Knuffel voor Ruben

Geplaatst

Weet niet of ik veel tijd heb om mee te gaan babbelen, maar ik ga me iig even voorstellen.

Natasja, getrouwd, 1 dochtertje Dési van net 16 maanden. Zie mijn handtekening voor de mmm. Nu in de running voor een brusje. Testdatum VRIJDAG A.S.

Was de laatste tijd aan het typen in mama's mei 2010 en sinds kort lees ik mee in wachtbankje september. Schrijf niet zo veel meer als voorheen merk ik. Was gestopt met werken na de geboorte van onze dochter, maar sinds augustus wegens zwangerschapsverlof weer aan het werk bij mij oude bazen. Erg leuk weer. Duurt tot 10 maart. Ik hoop dat ik dan mag blijven.

Zo was het ff in het kort. Zal er van jullie wel achterkomen hoe en wat, hoop ik. Een aantal "gezichten" ken ik al van eerder!

Liefs,

Natas

Geplaatst

Hoi Natas leuk dat je af en toe komt meebabbelen.

Spannend hoor vrijdag testen, veel succes.

Sandra jij op de bank met Gooische vrouwen en uitrusten!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden