Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ook altijd last van rug vlak voor en tijdens de eerste dagen van de ongi. Volgens mij is het een "normaal" kwaaltje in die week?? Ben trouwens benieuwd wanneer ik weer ongi ga worden na de kz.

idd plak weer bleh. Goh ben zo moe en weet niet goed waarvan, kan dat aan het weer liggen?

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Babeth was weer info maar die had geen ks of kz was is het?

Weer mat af en bij jou ook Ruben. Als je me nou gisteren ook nog een luier had laten verschonen dan had ik mijn diploma mee naar huis kunnen nemen :-)

Gezellig bij je mams?

Geplaatst

Volgende keer mag je ook de luier verschonen krijg je alsnog een diploma ;))

Ja Babeth had gewonen bevaling. Ach zal het af moeten wachten.

Ja weer mat af en de kleine ook. Ja is hier gezellig!! Zo lekker pizza eten die vaders gemaakt heeft hmmmm, wat staat er bij jou op het menu????

Geplaatst

Ik had om 17.00 al gegeten en afgewassen. Kip in ketjap saus met gefrituurde boontjes, mjammie.

Lekker pizza, krijg weer zin de pizzarette, kleine pizza's maken. Lekker!

Eet smakelijk

Geplaatst

Hier friet met kroket. Vooral dat laatste erg slecht voor me, maar had er zo'n zin in op deze baaldag. Heb idd vaker last van rug voor ongi, maar schoot er nu dus gelijk weer flink doorheen.

Geplaatst

Het is nu extra teer en pijnlijk natuurlijk Henne. Ik merk dat zelf met mijn rug na die val, bij bepaalde dingen nog steeds last van.

Er komt hier noodweer aan als ik op buienradar kijk, zal ik de hond nu nog snel uitlaten of in de blubber....

Geplaatst

Er komt zeker een lekker buitje aan.... Als wij hier geluk hebben gaat het net langs ons.

Geplaatst

syl, wat een lieve foto van jou en Ruben!

hier ook plakkerig weer, echt plakkerdeplakplak, yak.

vriend heeft nu inmiddels ook vakantie, heeft zich vandaag bij de winkel waar je toch niet gek bent, een nieuwe foon met abo gehaald, een BB. wil er ook eentje, hihihi daarbij kreeg je een tegoedbon voor 350 euro, dus we hebben ook meteen een nieuw set thuistelefoons gehaald, en een tomtom en nog hebben we over, hihihi. als de e-reader bevalt, dan haal ik me die nog.

verder niet veel te melden. vanmiddag lekker gebbq-ed bij mijn ouders. morgen familierondje en maandag nog acu en dinsdag lekker vertrekken naar onze vakantiebestemming.

liefs,

Tool

Geplaatst

Leuke tegoedbon Tool en de vakantie komt nu heel dichtbij, lekker hoor. Wil ook weer eens echt weg. In nov weekendje Wenen met de familie maar is toch anders. Heel blij met de caravan maar je moet toch je dingen doen.

Fren voor jou zit het erop, kun je terug naar nat nl, brrr.

Weer een topnacht hier, lag net te slapen toen er weer vuurwerk werd afgestoken, hond in de stress, net achter de caravan, idioten, zijn dan volwassenen. En die hond van hun bleef maar blaffen. Jammer dat het weer uiteindelijk meeviel, had ze graag met party tent en al de lucht in zien gaan :-)

Geplaatst

Oh Syl gelukkig voor jou is het weer meegevallen, jammer voor die rare feestvierende, vuurwerkafstedende "volwassenen". Had idd wel leuk geweest om ze te zien vliegen hihi.

In Zeeuws Vlaanderen heeft het weer gespookt. Hagelstenen van 4 cm doorsnee en deuken in auto's heb ik gehoord. Gelukkig waren wij daar niet hihi. Hier is het uiteindelijk nog meegevallen. Wel veel regen en wat onweer.

Hopelijk de rest ook het noodweer overleefd.

Tool heb jij nog iets van die aardbeving meegekregen van afgelopen week??? Mooie meevaller die bon en leuk dat je er zo veel voor hebt kunnen kopen en nog overhebt ook. Altijd leuk zulke dingen nietwaar?

Hier is het gezellig, mensen komen langs bij mijn ouders om naar Ruben te komen kijken en ik ga straks even naar een vriendin hier die ik al bijna 10 jaar niet gezien heb, eindelijk we hadden wel contact de laatste tijd maar ze zijn nu heel dicht bij mijn ouders komen wonen dus is het 5 min lopen. Heb er zin in!!!!!

Geplaatst

Hey meiskes, wqt een weer gisteravond zeg! Het flitste hier aan een stuk door, later ook keiharde regen. Heb er gelukkig redelijk doorheen geslapen. Vandaag iets minder last van rug, wel erge last van mezelf... ;-) moet echt proberen morgen afspraak met psych te maken. Spookt nu ook zoveel door m'n hoofd dat ik zou willen bespreken dat ik gewoon een beetje schrik van mezelf. Hoe erg ik veranderd ben de afgelopen jaren en hoeveel invloed dat op alles heeft.

Syl wat is dat met dat vuurwerk elke week? Irritant zeg. We zijn op de camping dus we kunnen ons lekker aso gedragen? Mensen hebben volgens mij ook vaak nie door hoeveel herrie ze maken. Onze buren zijn heel aardig, maar ook behoorlijk luidruchtig. Soms doen we de tuindeuren zelfs dicht als zij buiten zitten. en toch zitten voor hun gevoel gewoon te praten en lachen.... Maar das nog altijd wat anders dan vuurwerk ;-)

Tool bijna weg, naar de zon, joehoe! Lekker hoor. Flink genieten en niet aan IVF denken (moet je horen wie het zegt)

Sandra zo te horen een gezellig weekend!

Verder is het hier wat stilletjes.....Zijn natuurlijk ook nie veel meiden bezig. Allemaal in de pauze en aanloopfase. Of uitgeteld door zon kleine hummel die je helemaal opeist. Of op vakantie :-)

Ik ga eens lunchen en kijken waar ik dan verder puf en energie voor op kan brengen.

Geplaatst

Is ook erg gezellig Natas! Maar nu inderdaad erg rustig...

Ik heb ook niet zoveel te melden en inderdaad... niemand is nog echt gestart. Straks barst het hier weer los denk ik!

Heb schoonouders op bezoek, zus net weg, druk weekend dus. Zat net te denken: we moeten er even uit, wat gaan we doen? Gaat het weer regenen, zucht... Ik word altijd zo gek van de hele dag binnenzitten maar schoonmoeder is niet erg mobiel... Mmmm hopen dat het zo weer droog wordt. En in de tussentijd vlucht ik af en toe naar boven.

Geplaatst

Ha Natas, gezellig hier hoor, gewoon meekletsen als je zin hebt.

Ben me hier aan het verdiepen in de resultaten van dr Pfeiffer en vragen aan het opschrijven. Zo nog strijken dus de zondag is ook weer lekker gevuld.

Geplaatst

Mocht je eerder klaar zijn met strijken Henne, dan heb ik hier ook nog wel een stapeltje ;-)

Geplaatst

Haha ja leuke Guusje..... hoewel ik het meestal niet zo erg vind. Het is alleen dat het altijd op zondag moet omdat we in het weekend wassen (weekendtarief).

Hoe gaat het verder met je? Strijken zal er voorlopig idd wel niet in zitten.....misschien moet ik dan toch ff langskomen ;-)

Geplaatst

De aso's hebben de camping verlaten!

Sandra veel plezier, veel bijkleuren voor jullie.

Leuk dat mensen Ruben komen bewonderen.

Henne ik let altijd op met herrie, gelukkig bij beide kanten thuis rustige mensen. Ik ga morgen ook de psych bellen, iemand die relatie behandeld en seks......binnen 1 wk heeft hij plek, is dat een goed teken haha?

Idd rustig hier.

Ik ben sinds vandaag weer aan de diarree, vrijdag en zaterdag was hemels met in 2 dagen maar 3 wc bezoeken. Zit vandaag alweer op 4, grrrrr :-(

Geplaatst

Syl dat is balen zeg, morgen gelijk huisarst bellen voor afspraak? En beiden psych bellen.... ik twijfel nog steeds tussen twee maar bedacht net dat bij die ene volgens mij mn schoonzusje en zwanger lopen. Lijkt me een beetje te veel in één familie dan om daar rond te lopen ;-)

Geplaatst

Hahaha, gelukkig komt mijn moeder morgen, die kan ook heel goed strijken :-)

Het gaat naar omstandigheden wel goed. Alleen is het niet te vergelijken met de operatie in feb. Ik heb er nu veel meer last van. En het herstel gaat een stuk langzamer. Het enige wat ik vervelend vind is dat ik maar zo licht blijf in mijn hoofd. Vind ik toch wel een beetje raar. Ik eet inmiddels goed, dus krijg genoeg binnen.

Geplaatst

Guusje misschien de narcose, ga je alweer werken, eerst goed genezen hoop ik.

Henne idd teveel Fam.ljjkt mij ook. Maar toch als hij goed is waarom dan niet. Ik denk dat je bedoeld je zwager toch of is ze zwanger??

Geplaatst

Jakkes, wat een klote weer hier zeg!! Mag ik terug??? Sta op de koffers te wachten, vin gast vast de auto halen. Lekker naar huis zo, gelukkig maar 5 min rijden. Kom later terug!

Geplaatst

Balen Syl dat je zo aan de diaree bent. Kan de acu hier voor misschien iets voor je betekenen? Ik had er baat bij.

Moedig van je om een psych te bezoeken.

Geplaatst

Fren, welkom weer in het natte NL!!! Zal wel weer even wennen zijn ;-s

Ik ga deze week zeker nog niet werken Syl. En het zou best de narcose kunnen zijn, ik ben dit jaar 3x onder narcose geweest, dus het zou me niet verbazen. Ik hou het in de gaten, en anders toch het zkh bellen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden