Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

even snel: net terug van controle; gup doet het nog, hartje klopte keurig. Wel een kweekje moeten maken, waarschijnlijk vaginale schimmelinfectie, maar heb kuurtje al in huis. Op 30-9 20 weken echo!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]2270[/ATTACH]

Een poging van Tool om ons jaloers te maken maar dat gaat ze niet lukken hoor....:-(

Er is een grote groep Duitsers vanmorgen vertrokken dus er is plek voor ons.

Ooh ja en nu al 30 graden!

Geplaatst

[][TABLE=class: cms_table_cms_table_grid, align: left]

[TR]

[TD]Naam

[/TD]

[TD]Fren

[/TD]

[TD]Elinorac

[/TD]

[TD]Ivfsh

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Eef[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]meisje + jongen[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ivfsh[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[TD]meisje + jongen[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Fren[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]2 jongens[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Syl[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]2 jongens[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Caro[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]meisje + jongen/ 2 jongens[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Guusje[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]meisje + jongen[/TD]

[TD]Meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Henne[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[TD]2 meisjes[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Rubster[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]meisje + jongen[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kaartje[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]meisje + jongen[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dublin

[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[TD]meisje + jongen[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=class: cms_table_cms_table_grid, width: 350, align: left]

[TR=class: px"wysiwyg_dashes]

[/TR]

[TR]

[TD]Ursela

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]2jongens

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Hmm, ik heb het geprobeerd maar het lukt me niet om de poll goed te krijgen met mijn gegis erbij. Ik wil graag luiers als inleg doneren. Storm is zo snel gegroeid dat ik maatje 1 en 2 ongebruikt in de kast heb liggen. Luiers zijn trouwens de helft van de prijs hier dan in nederland. raar he, alles duurder maar dat niet.

Ik ga voor een vegetarisch kookboek. Als er maar heel veel plaatjes bij staan. Kookboeken zonder afbeeldingen werken bij mij niet, mijn maag moet het liefst gaan rommelen en het water in mijn mond stromen als ik er door blader.

Merel naar de barnehagen, storm slaapt, herfst met regen en wind buiten, hmm ga ik dan eindelijk eens de badkamer poetsen? geen zin geen zin..

Geplaatst

Goed nieuws fren! Toch fijn om het hartje weer te horen.

Die tool: ziet er goed uit!!

Ursula: ik doe een poging tot strijken, ook geen kont zin in :-)

Grappig om die poll te zien. Als we nu de poll moeten geloven krijgt fren een jongen, Caroline 1 van elk en ik een meisje. We gaan het zien!

Ik ga nog een poging doen om te strijken....

Geplaatst

Zooo... zweet staat op mijn rug, ruim een uur in de tuin gewerkt, moet genoeg beweging zijn voor vandaag...

Mooi Fren, balen van die infectie maar niet ernstig toch? Hoe zien ze dat trouwens, had je ergens last van?

Inderdaad raar Ursela, maar mooi voor jou, dat de luiers goedkoper zijn?

JALOEOEOEOEOEOEOERS!!!!!!! Ik wil ook zo'n zwembad en 30 graden!!!

Geplaatst

Jee, mag ik ook nog meedoen? Ik denk Fren een meisje en Ivfsh een jongen (net even andersom dan de meesten). En Caroline een jongen en een meisje. Maar ik heb het vaak mis, dus het zegt echt niks haha! Bij mezelf was ik er trouwens van overtuigd dat het een jongen was en dat bleek ook zo te zijn.

Gisteren naar de vk geweest, kindje ligt met z'n koppie al in mijn bekken dus dat is mooi. Verder heb ik wel een hoge bloeddruk 130/90. Dat is op het randje volgens de gyn maar omdat ik verder geen klachten heb, vindt hij het niet verontrustend. Mijn normale druk ik 120/80 en daar kijken ze ook naar (of het niet teveel afwijkt van het normale, zeg maar). Van het oktober-clubje hier is de eerste al bevallen, dus het wordt nu wel spannend allemaal!

En oh ja, zwembaden en 30 graden....daar zou ik nu ook wel willen zijn!

Geplaatst

caro, ik had enorme jeuk... dus dat was aanleiding voor het kweekje. Fijn, not! Bloeddruk was keurig overigens 75/125.

Zwembad van tool ziet er goed uit, ik wil terug naar ibiza!!

Komende twee weken dus de pretecho (zaterdag) en over 2 weken de 20w echo. Fijne dingen om naar uit te kijken!

Geplaatst

Hee fren, ik had laatst ook een schimmelinfectie. Toen meteen weer mijn Engels bijgeschaafd, hier heet het: trush.... Net zo'n vervelende naam als 'schimmelinfectie', haha. Met de meds was ik er binnen twee dagen vanaf.

Laika: het wordt spannend bij jou!

Geplaatst

JAaaaaa.. ik ben er nog... Wij bijgelezedn,maarzodra dat klaar was,kwam Sanne weer ;-)

Hier gaat het weer beter. Nog welkrampjes,maar het lijkt iets af te nemen. Ondertussen 4680 gram.

Vorige week zaterdag een dag naar een kampeerterrein geweest. Tentje mee, en genieten. Veel bekenden en veel bijgebabbeld.

Afgelopen zondagavond even naar het strand geweest. Heeeeerlijk, en maandagavond naar de duinen inSchoorl.

Gisteren is zevoor heteerste de hele avond bijoma geweest. Ging prima, en wij hebben heerlijk gezongen.

Jeetje ursula,zit storm al inmaat 3??? wij stappen net over naar maat 2.

Arg..wat een foto.... ik wil oooooook!!!

Wat de\pool betreft... ga nbog eens even nadenken. heb werkelijk geeeen idee.

Iedereen is van harte welkom hier.... we maken er gewoon een mini-meeting van....

Brul maar data door.... dan pakken wij de agenda ernaast.

Geplaatst

Beter, maar ik merk dat mijn gewrichten nog niet gewent zijn aan het ronddragen van bijna 5 kilo.

Maar dat komt vast wel in orde (hoop ik)

En ik ben erg blij dat ze niet meer alle nachten komt. Dat beetje extra slaap doet een hoop,wantoverdag komt het er toch vaak niet van.

Geplaatst

Simba gezellig je bent er en Sanne groeit goed gelukkig en met jou ook weer wat beter vooral door de extra slaap.

Ik wil graag komen maar weet niet of er meer dames wee willen.

Fren he bah wat vervelend zeg.

laika bloeddruk goed in de gaten houden en genieten van je verlof dat zal al een stukje rust geven.

Caro aan het luizen geweest en tuinieren.

Kayla is nog niet zeker. Gisteren zeiden ze geen uitzaaiingen nu heeft ze misschien 2 tumoren???

Haar hart viel uiteindelijk weer mee. Toch besloten voor een echo volgende week woensdag, niet zeker of er meer duidelijkheid komt over d kanker maar dan weten we het ook zeker over het hart.

Kaartje nog 1 dag en dan richting huis, zit je aan het ontbijt nu!

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_cms_table_cms_table_grid, align: left]

[TR]

[TD]Naam

[/TD]

[TD]Fren

[/TD]

[TD]Elinorac

[/TD]

[TD]Ivfsh

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Eef[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]meisje + jongen[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ivfsh[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[TD]meisje + jongen[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Fren[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]2 jongens[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Syl[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]2 jongens[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Caro[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]meisje + jongen/ 2 jongens[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Guusje[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]meisje + jongen[/TD]

[TD]Meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Henne[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[TD]2 meisjes[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Rubster[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]meisje + jongen[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kaartje[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]meisje + jongen[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dublin[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[TD]meisje + jongen[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TR]

[/TR]

[TR]

[TD]Ursela[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[TD]2jongens[/TD]

[TD] meisje[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Laika

Geplaatst (aangepast)

[TR]

[TD]Naam

[/TD]

[TD]Fren

[/TD]

[TD]Elinorac

[/TD]

[TD]Ivfsh

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Eef

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[TD]meisje + jongen

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ivfsh

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]meisje + jongen

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Fren

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[TD]2 jongens

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Syl

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[TD]2 jongens

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Caro

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]meisje + jongen/ 2 jongens

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Guusje

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]meisje + jongen

[/TD]

[TD]Meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Henne

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]2 meisjes

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Rubster

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[TD]meisje + jongen

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kaartje

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[TD]meisje + jongen

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dublin

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]meisje + jongen

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

aangepast door Sylvino
LUKT NIET, HELLUUUPPPP!!!
Geplaatst

Ik moet nog ontbijten hihi. Lekker lui. Vandaag nog dagje met huurauto op pad. Morgen dagje aan het zwembad en daarna vliegtuig in. Bah.

Ik wil ook graag babyknuffelen Syl. Kun jij ook doordeweeks? Ik ben normaal gesproken op dinsdag en vrijdag vrij. Vrijdag acu, dus dinsdag voor mij vaak het handigst. We zouden evt vanaf Utrecht kunnen carpoolen.

Geplaatst

Ik krijg het ook niet voor elkaar met die tabel. Hoe maak je een nieuwe regel erbij????

Ik denk dus Fren een meisje, Caro een jongen en een meisje en IVFSH een jongen!!!

Tool ik ben niet jaloers hoor......... ziet er heerlijk uit daar, geniet ervan.

Kaartje bijna alweer naar huis...... hier schijnt nu wel de zon alleen is te lekkere temperatuur verdwenen en waaid het hard.

Rubster jij bent toch ook weer lekker bezig he? Hoe is het met tegels meppen??????

Syl wel/geen tumor???? Wat is het nou??? Gelukkig blijkt het hartje mee te vallen. Nog even spannend dus. Geef die muts maar een lekkere knuffel!!! Ruben kan idd ook zo van slag zijn geweest omdat hij jou miste hihi.

Ik zou wel mee willen naar Simba, maar ik zit met Ruben en volgens mij is het Alkmaar toch??? Beetje ver om hem nu al die reis te laten maken. Is bijna 2 en half uur rijden vanaf hier en dan ook nog terug..... P en ik gaan wel een keertje als we bij mijn ouders aan het buurten zijn. Dan zijn we al halverwege zeg maar. Wel jammer had eigenlijk wel met jullie meegewilt ook...

Hier teamleidster gesproken, heb besloten toch de cursus te gaan volgen, hier krijg ik vankantie uren voor terug dus kan ik volgend jaar extra vakantie opnemen. Dat is mooi meegenomen nietwaar???

Caro je tuintje dus ook weer lekker op orde, wij hebben gister de achtertuin gedaan. P de stoep en het gras en ik de klimop gesnoeid. De uitlopers liepen van de schutting af op de grond dus kon het mooi staand doen. Ben blij met het resultaat. Is nu zeg maar winterklaar, laat de sneeuw maar komen!!!!!! (geintje!!)

Geplaatst

Ben behoorlijk afgedraaid nu... bijna de hele zolder is al leeg! We hebben hard gewerkt met z'n tweeen en daarna is vriendlief nog even doorgegaan: kast die de vorige bewoner had laten staan gesloopt en keukenblok dat er in zat... Maandag komt een vriend met een aanhanger en gaan ze naar de stort, dus tot die tijd kritisch het huis door, dan kan het nog mee. En dan mijn werkkamer nog... pfff... das voornamelijk uitzoekwerk, papieren enzo, lichamelijk minder zwaar maar wel lastiger. Maar ik ben blij dat we begonnen zijn!

Geplaatst

Kaartje woensdag ochtend bij dr v. Garretsen in de Meern een echo. Het was niet duidelijk te zien op de foto of het om 2 tumor ging of ontsteking gezien de vorige tumor gingen ze dan maar van het slechte uit maar ja stel dat het niet zo is. Een echo geeft geen uitsluitsel maar dan hebben we meteen het gard gezien. Voor gisteren trouwens twee foto's en consult 200,- pittig hoor.

Geplaatst

Kaartje het zal een shock zijn het weer hier en op dinsdag komt voor mij ook uit alleen carpoolen vanuit Utrecht richting Best of Alkmaar, volgens mij beide om voor mij?

Sandra lekker wat extra vakantie dagen. En Ruben vondt het leuk bij tante Syl. Schoonmoeder nog even jaloers gemaakt met het flesje geven maar dat viel niet goed. Ze was verdrietig dat schoondochter zo moeilijk doet en dat jij zo makkelijk dus dingen wel goed vindt. En ik voelde me stom :-(

Caro lekker dadelijk een opgeruimd huis en tuin.

Geplaatst

Syl, Garretsen is een goeie. Neem de foto's ook mee naar hem, dan kan hij ze ook beoordelen. Hij kan wat stug overkomen, maar is erg goed in zijn vak. Je weet daarna wel gelijk waar je aan toe bent.

Ik dacht aan Alkmaar. Hoe rijd jij dan?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden