Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Meiden, ff kort:

Vandaah 1e fm was ei al 17mm en slijm 8,5mm. Vanavond of morgen pregnyl en woe of do next week de mogelijke tp.

Mijn werk project lanceren is opgeschoven tot ook volgende week. Alles komt (hopelijk mooi) samen!

Ongelooflijk dat ei nu snel groeit, lang niet gedaan en volgens mij ook zelden zo vroeg.

Ik nu op een beurs, te druk voor sociaal mee doen. Maar wellicht is die afleiding juist goed!

Knuffel iedereen, xxx

Geplaatst

Goedemorgen meiden!

Ruby: fijn dat het zo gezellig was!

Sandra: de nacht doorgeslapen: heerlijk!

Sylvie: hoop dat je een goede uitslag krijgt vandaag voor je kleine knuffeldier!

Ursula: lekker rustig ontbijtje voor je: heerlijk! Wij hadden eigenlijk geen idee wat het zou worden, had er niet er een idee bij. Verstandelijk dachten we veel aan een jongen, maar dat komt volgens mij omdat we nog altijd hopen dat het gaat lukken om een meisje te adopteren uit China. Het idee van een jongen en een meisje is natuurlijk leuk. Maar ik droomde over een meisje. We hadden dus geen idee.

Ik zit bij de huisarts, heb vandag controle. Gewoon even baarmoeder meten, bloeddruk enzo. Volgende keer weer naar de gyn. Hier heb je geen vk of iets dergelijks. De huisarts neemt hier die rol op zich. Ga eens even vragen of ik iets kan doen tegen dat vocht vast houden.

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Super miki! Dat gaat zeker snel nu! Jr ent de enige nu met een tp, toch? Dan kan alle positieve energie van de dik en dun meisjes en masse jouw kant op worden gestuurd!!

Geplaatst

Controle was helemaal goed, bloeddruk mooi laag. Alleen dus wat veel aangekomen door dat vocht. Maar daar is weinig aan te doen, komt blijkbaar door progesteron. Over vier weken terug naar gyn.

Geplaatst

Miki helemaal top!!!!!

Ivfsh ook weer door de keuring. idd aan vocht vasthouden is weinig te doen. Beweging en voeten omhoog als je zit kunnen enige verlichting brengen.

Geplaatst

Ivfsh bleekselderij eten toch heb ik ooit ergens gelezen, meerdere groente drijven vocht af en gezond.

Sandra heerlijk hoor ben jaloers. Heeft die al eten gehad en gaan ze iif klagen bij dat CB..

Miki jij bent in de race en een snel ei voor jou, wauw. Vindt beurzen best leuk altijd vooral als er veel te snaaien, drinken en leuk gebabbel is.

Lekker afleiding.

Ursela luxe 2 slapende kinderen tegelijk, geniet ervan.

Kayla krijgt as woensdagochtend een echo en hopelijk weten we dan meer, ze is 16 dus zit al in blessuretijd.

Geplaatst

Ja ja hij heeft gegeten hoor. Nee ze zeuren niet bij het CB hoor. Tenminste ik vind van niet. Ze geven advies en het is aan ons wat we er mee doen. Wij zijn nogal nuchter op dat gebied.

Maar jaloers op mij??? Omdat ik zo lang heb kunnen slapen aan 1 stuk??

Zo maar even op de koffie bij nicht en achternichtje. Heb er weer eens tijd voor vrij gemaakt. Vanmiddag weer controle dokter voor bloeddruk. Ben benieuwd, hij blijft wat hoog.

Tot Later!!

Geplaatst

Miki mooi!!! Hoop dat alles nu eens gaat zoals je wilt!!

Sandra wat raar dat je bloeddruk hoog blijft, je zit toch aan de medicijnen?

Net drie kwartier gezwommen, ging stuk beter dan maandag, misschien bouw ik toch een beetje conditie op? En weer afgevallen! Na Kreta was ik 3 kilo aangekomen vergeleken startgewicht zwangerschap, dat is nu terug gevallen tot 2 ons! Ik heb toch het gevoel genoeg te eten, misschien door de beweging? Nou ja, er blijft genoeg over dus maak me er maar niet druk om.

Zometeen komt mijn moeder, benieuwd of ze nu vindt dat mijn buik is gegroeid, toen we terugkwamen van vakantie zag ze er niet veel aan, wij al wel!

Geplaatst

hoi dames

Fren en Ivfsh wat fijn dat de controles zo goed waren en Fren, jij hebt nog wat mooie ehcho´s in het vooruitzicht, super!!

Ivfsh, Bleekselderij drijft inderdaad vocht af, heb er op het eind van de zwangerschap heel wat van gegeten maar hielp niet!!! veel blijven drinken om je nieren goed actief te houden.

ik dacht na de bevalling ben ik zo van het vocht af maar dat heeft echt nog een week of 4 geduurd.

Sandra wat fijn da tje zo hebt kunnen doorslapen, Imke kan haar "ritme" ook nogal eens omgooien, ze zit op 5 voedingen en soms meldt ze zich weer na 2,5 uur of slaapt ze ineens 6,5 uur (overdag) achter elkaar, ik maak me er niet meer druk om, ze laat van zich horen en krijgt gewoon de voedingen op verzoek zeg maar. ´s avonds tussen 22.30 en 01.00 de laatste en s´morgens tussen 05.30 en 07.30 de eerste.

helaas is ons meisje flink verkouden, ben gisteren begonnen met een zoutoplossing, ik vond het zo erg om toe te dienen maar ze geeft er niets om ( in tegenstelling tot mama).

Syl, getver wat een onzekerheid met kayla zeg, hoop dat je nu snel uitsluitsel krijgt en goed nieuws!!

Esther, wat ontzettend ellendig dat je je zo verdrietig en onzeker voelt, meissie toch, ik kan wel zeggen niet nodig maar ja, zo simpel werkt het niet......ik wil je vanaf hier een warme knuffel toewensen en veel sterkte met je zus en moeder.... !!

Testr, wat een goed nieuws een mooie follikelgroei en de tp komt nu in zicht, spannend, heel weg veel succes!!

Sab, moest lachen om je berichtje ookal begreep ik er niets van...

Tool, onderhand eens uitgesext? haha, neem het er van meid!

Ruby jullie zijn serieus aan het werk gegaan zeg, rigoreus. Nog gefeliciteerd met jullie 4 jarig huwelijk!!!!

Caro moeten jullie flink gaan verbouwen thuis of is het een kwasit van een of 2 kamers leegmaken?

Goed nieuws trouwens dat het buurhondje weg is, is nu vast en zeker op een veel beter plek terrecht gekomen. wat een wijze buurman ;-))

Hier geen nieuws, helaas vandaag en morgen alleen met Imke thuis, M is 2 dagen met het werk weg pffff. zal hem zwaar vallen om nu van huis te zijn.ook voor mij hoor.

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_grid, align: left]

[TR]

[/TR]

[TR]

[TD]Naam

[/TD]

[TD]Fren

[/TD]

[TD]Elinorac

[/TD]

[TD]Ivfsh

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Eef

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[TD]meisje + jongen

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ivfsh

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]meisje + jongen

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Fren

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[TD]2 jongens

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Syl

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[TD]2 jongens

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Caro

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]meisje + jongen/ 2 jongens

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Guusje

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]meisje + jongen

[/TD]

[TD]Meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Henne

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]2 meisjes

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Rubster

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[TD]meisje + jongen

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kaartje

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[TD]meisje + jongen

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dublin

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]meisje + jongen

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ursela

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]2 jongens

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Laika

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[TD]jongen en meisje

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Witje

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[TD]jongen en meisje

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sab

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]2 meisjes

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Meiske74[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[TD]jongen en jongen[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Syl, hoe kom ik er nou bij dat je vandaag voor echo moest met Kayla? Nog even weekje geduld hebben dus.

Miki, wat gaat het opeens snel bij jou. Ga voor je duimen.

Geplaatst

hoi dames

laatste kolom krijg ik niet actief.....kan iemand dat voor elkaar krijgen en "meisje" vermelden? thankssss

ivfsj, kreeg jij de laatste kolom ook niet actief? ;-)

Geplaatst

Babeth we moeten 2 kamers leeghalen, die waar de deur tussen in moet komen en dus de muur wordt doorgebroken. 1 daarvan is zo goed als leeg dankzij ons harde werk gisteren maar die waar ik nu zit... is een ander verhaal. Hier zit ook de aansluiting voor de computer, maar die gaat natuurlijk pas als laatste weg, moet ik maar tijdelijk beneden zetten denk ik. Ben begonnen met uitzoekwerk, moet nu boeten voor mijn bewaardrang...

En dan de nieuwe kamer van mijn dochter isoleren, gat in de vloer dichtmaken, nieuwe vloer er in, verwarming, verven, kast, bureau en bed kopen, dat laatste vind ik wel leuk om te doen, zal wel van IKEA worden, we hebben nu eenmaal niet veel geld. Maar we moeten nog offertes laten maken dus zo ver zijn we nog niet!

Geplaatst

Babeth ja die ritmes he hihi. De kids doen wat ze willen. En ik denk ook als Ruben honger heeft hij echt wel van zich laat horen, nou dat denk ik niet dat weet ik zeker!!

Wat zielig he, verkouden, Ruben had het van het weekend ook een beetje. Heb al zoutoplossing bij de hand, maar nog niet nodig geweest.

Oh Caro uitzoekwerk, gewoon een papierdoos naast je zetten (of papierversnipperaar) en dumpen!!!!!!

Leuk spulletjes uitzoeken en Ikea is toch prima en idd betaalbaar.

Mijn bloeddruk blijft zo'n beetje steken rond de 130/85 - 140/90. Over 2 weken weer terug maar eerst even wat bloedwaardes laten prikken. ik slik idd meds enalapril 20 mg.

Geplaatst

Testr, jeetje wat snel! Meer wel fijn. Succes !

Tool, uuuuuuuh ja, wat zal ik eens zeggen ;-) hahaha geniet van elkaar!

Hier gaat het de goede kant op. Voel me steeds beter en fitter. Vanmorgen de hechtingen er uit. De jeuk is gelijk minder.

Geplaatst

Ik hoop het wel kaartje. Maar dat hoor ik in okt wanneer dat kan en mag.

Geplaatst

Oh oh Syl, is niet goed voor de lijn en de kater hihi.

Fijn dat hij weer veilig thuis is!!!!!

Hier weer redelijk lang kunnen slapen, tot 5 uur!! Nog wel een beetje moe, maar begin bij te komen!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden