Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Garretsen heeft deze foto's beoordeeld maar dus niet zeker te zien of het idd een tumor of 2 zou zijn alleen op basis van de geschiedenis dus neem ik liever geen risico.

Volgens mij is Alkmaar via Utrecht een stuk om voor mij, even uitvogelen. Routenet stuurt mij via Leiden Haarlem Alkmaar.

Maar wel leuk als we kunnen combineren voor een disndag.

Luxe he door de weeks ;-)

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Heb snel even wat regel toegevoegd.... moet terugzoeken om ze in te vullen :-) maar als het goed is moet het nu met quote ook gewoon lukken. Als je regels toe wilt voegen, moet je kiezen voor meer opties.

[TABLE=class: cms_table_cms_table_cms_table_grid, align: left]

[TR]

[TD]Naam

[/TD]

[TD]Fren

[/TD]

[TD]Elinorac

[/TD]

[TD]Ivfsh

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Eef[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]meisje + jongen[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ivfsh[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[TD]meisje + jongen[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Fren[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]2 jongens[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Syl[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]2 jongens[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Caro[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]meisje + jongen/ 2 jongens[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Guusje[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]meisje + jongen[/TD]

[TD]Meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Henne[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[TD]2 meisjes[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Rubster[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]meisje + jongen[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kaartje[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]meisje + jongen[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dublin[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[TD]meisje + jongen[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ursela[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Laika[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Witje[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Zo, weer terug op de bank met de iPad. Weinig te melden eigenlijk, erg moe.

Syl ik heb nog geen mail gecheckt, reageer denk ik morgen.

Fren fijn dat alles goed is! Wel rot van die infectie. Laika de laatste loodjes. En ivfsh nu al loodjes ;-) idd maar even naar informeren.

Ruby gefeliciteerd met jullie trouwdag!

Oh ik ben trouwens nog steeds niet ongesteld, grrrr....is nu bijna vijf weken. Heb ook nog niet het idee dat het snel door gaat zetten dus kennelijk ligt m'n cyclus lekker overhoop. Niet eerder zo gehad na icsi, zelfs na de miskramen niet :-(

Geplaatst

Ola quapas! Ff kort, niks bijgelezen hoor, maar leef nog, zag wel een lijstje? Fren boy, caro dos ninas en uvhsh boy

Adios amigas ;)

Geplaatst

Alleeennn..... dinsdag is voor ons een wat lastige dag. Dan is JW vrij enstaat er dus vaak eenhoop geplanned.

Osteo, Fysio....maar goed, we moeten maareven kijken.Osteo is ook niet elke week.

Geplaatst

[TR]

[TD]Naam

[/TD]

[TD]Fren

[/TD]

[TD]Elinorac

[/TD]

[TD]Ivfsh

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Eef

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[TD]meisje + jongen

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ivfsh

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]meisje + jongen

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Fren

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[TD]2 jongens

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Syl

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[TD]2 jongens

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Caro

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]meisje + jongen/ 2 jongens

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Guusje

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]meisje + jongen

[/TD]

[TD]Meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Henne

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]2 meisjes

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Rubster

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[TD]meisje + jongen

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kaartje

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[TD]meisje + jongen

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dublin

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]meisje + jongen

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ursela

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Laika

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Witje

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[TD] jongen en meisje

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

[TR]

[TD]Naam

[/TD]

[TD]Fren

[/TD]

[TD]Elinorac

[/TD]

[TD]Ivfsh

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Eef

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[TD]meisje + jongen

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ivfsh

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]meisje + jongen

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Fren

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[TD]2 jongens

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Syl

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[TD]2 jongens

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Caro

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]meisje + jongen/ 2 jongens

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Guusje

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]meisje + jongen

[/TD]

[TD]Meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Henne

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]2 meisjes

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Rubster

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[TD]meisje + jongen

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kaartje

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[TD]meisje + jongen

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dublin

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]meisje + jongen

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ursela

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Laika

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Witje

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[TD]jongen en meisje

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sab

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]2 meisjes

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst
Alleeennn..... dinsdag is voor ons een wat lastige dag. Dan is JW vrij enstaat er dus vaak eenhoop geplanned.

Osteo, Fysio....maar goed, we moeten maareven kijken.Osteo is ook niet elke week.

Jammer Simba maar laat even weten wanneer het een rustige dinsdag is voor jullie mocht het uitkomen en anders kom ik een andere dag.

Zou leuk zijn geweest met Kaartje.

Geplaatst

Niemand hier?

Wij zijn op bezoek geweest bij de buren alleen niet verder gekomen dan de voordeur ze was het vergeten....

Niet erg, kayla in bad gedaan en lig lekker op de bank :-)

Geplaatst

Hey ook hier weer een teken van leven.

Lees trouw alles bij...ben op de hoogte van al het wel en wee hier maar ook niet zoveel te melden.

Druk met werken en verder erg verdrietig. Zoektocht naar een 1e lijnspsych gaat niet zo makkelijk, nu dus besloten om toch maar zelf de kosten te gaan betalen. Gerard gaat morgen een afspraak maken. Zit niet lekker in mijn vel, voel me dik en niet happy. Verder zorgen om zus (39 en afgelopen week hartcatheterisatie gehad, gaat niet zo lekker met haar en haar gezin) en mams. Soms is het leven gewoon echt niet zo heel erg leuk...

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_grid, align: left]

[TR]

[/TR]

[TR]

[TD]Naam

[/TD]

[TD]Fren

[/TD]

[TD]Elinorac

[/TD]

[TD]Ivfsh

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Eef[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]meisje + jongen[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ivfsh[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[TD]meisje + jongen[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Fren[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]2 jongens[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Syl[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]2 jongens[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Caro[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Guusje[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]meisje + jongen[/TD]

[TD]Meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Henne[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[TD]2 meisjes[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Rubster[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]meisje + jongen[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kaartje[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]meisje + jongen[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dublin[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[TD]meisje + jongen[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ursela[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Laika[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]jongen en meisje[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Witje[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sab[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[TD]2 meisjes[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Heb die van Laika toegevoeagd, maar nu weet ik niet meer of Ursela nu ook had meegedaan? Geen puf meer om terug te lezen./..

EDR, wat jammer dat je niet lekker gaat, het klopt hoor, af en toe is het idd niet leuk, dat erkennen is soms al heftig, dan is het dat gevoel dat het TOCH LEUK ZOU HOREN TE ZIJN zo aanwezig. Hoop dat je mannetje een goede vind, en jullie samen een stap kunnen zetten en steun gaan krijgen in deze heftige tijd, sterkte meis!

Sylvino, altijd apart zo'n bezoekje....dus je hebt Kayla maar eens opgepept? wat heftig dat ze zo ziek is, hoop zo dat het meevalt, maar ja het klinkt niet zo toppie, je houd je er goed onder lijkt, tenminste, zal niet meevallen, dat hartediefje zo zien. jij ook sterkte en knuffel, van deze smurf...; -)

Hier een hele fijne vrije dag gehad, in ochtend museumbezoek met moederlief, huis heel snel doorgewerkt, 2 u geschilderd, en er na met een vriendin uit eten, kortom een heerlijke vrije dag, hoop morgen wat beter in mijn vel te zitten voor het vele werk ; -) iedereen fijn avondje!

Geplaatst

Ach lieve Esther.... Het zit zeker niet mee. Weet niet goed wat ik Moet zeggen: het is heel vervelend allemaal bij elkaar. Wel heel goed dat jullie de beslissing hebben genomen toch naar die betreffende psycholoog te gaan. Dat zal je vast helpen om stappen in de juiste richting te zetten.

Hele dikke knuffel voor jou!

Geplaatst

Esther wat erg dat jij je zo voelt en ook nog verdrietige dingen die dichtbij gebeuren. Leven is soms ook niet leuk.

Maar vergeet niet jezelf in alle hectiek en balen dat het zoeken naar psych moeilijk gaat. Wel heel belangrijk voor je op dit moment.

Van mij ook een dikke knuffel.

Eef klinkt als een ontspannen dagje met redelijk mooi weer, iig droog.

Ursela had ook gestemd, die roept wel weer.

Eef ben al heel blij dat ze het al die tijd zo goed heeft gedaan. In 2003 onze andere laten inslapen maar toen was muts er, dadelijk niets. Moeilijk probeer er nog maar niet aan te denken :-(

Ga ze dadelijk eens lekker knuffelen!

Geplaatst

Syl lekker knuffelen hoor, geef muts van mij ook nog knuffeltje...

Esther, heftig weer allemaal en ook zo oneerlijk. Het leven is zeker niet leuk soms. Ik hoop dat je/jullie weer snel in balans zijn met hulp en sterkte voor je zus en moeder en eigenlijk hele fam...

Eef weer lekker druk geweest. Hopelijk zit je snel weer beter in je velletje en heb je morgen een goede dag.

Geplaatst

Simba, kijk maar wanneer het uit zou komen. Als Syl en ik dan kunnen komen we gewoon gezellig op dezelfde dag. Rijden we gewoon apart, ook niet weg. Moet straks toch mijn nieuwe auto inrijden ;-)

Esther, het blijft maar opstapelen bij jou. Is er geen mogelijkheid om het toch vergoed te krijgen? Hoop dat je gauw weer beter in vel zit. Je klinkt nu zo verdrietig :-(

Ruby, gefeliciteerd. Hoe was je etentje?

Geplaatst

Bah elke dag voor zevenen wakker, zo irritant.

Kaartje vandaag afscheid nemen voor jullie :-(

En richting simba is perfect in je nieuwe auto.

Sandra nog lekker met Ruben geslapen.

Even wakker worden

Geplaatst

dames, heb niet bijgelezen. te weinig tijd. het is hier nu 10 over 9 en al super warm, ik stuur wat warmte naar jullie door!

vandaag is vriendlief jarig. ga m dadelijk verrassen met zijn kadootjes. volle maan, dus gisteren vakantiesex gehad, hahahaha

liefs,

Tool

Geplaatst

[][TABLE=class: cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_grid, align: left]

[TR]

[/TR]

[TR]

[TD]Naam

[/TD]

[TD]Fren

[/TD]

[TD]Elinorac

[/TD]

[TD]Ivfsh

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Eef[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]meisje + jongen[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ivfsh[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[TD]meisje + jongen[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Fren[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]2 jongens[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Syl[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]2 jongens[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Caro[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Guusje[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]meisje + jongen[/TD]

[TD]Meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Henne[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[TD]2 meisjes[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Rubster[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]meisje + jongen[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kaartje[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]meisje + jongen[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dublin[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[TD]meisje + jongen[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ursela[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]2 jongens

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Laika[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[TD]jongen en meisje

[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Witje[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sab[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[TD]2 meisjes[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/]

Geplaatst

Grappig, mijn gegok was nog niet gebruikt.

Ivfsh, had je zelf van te voren bedacht/gevoeld wat het geslacht zou zijn en kwam dit overeen met de werkelijkheid?

Tool, ik ben juist meestal ongi met volle maan. Zag er relaxed uit op de foto.

Beide kids slapen nu, ongehoord. Heb lekker rustig kunnen ontbijten. Simba, fijn dat het beterder gaat. Mag ook wel na de moeilijke eerste maanden.

Natasja, heel veel succes met testen morgen!

Syl, sterkte met laika. Hoe oud/jong is hij/zij?

Geplaatst

Nou dames, ons etentje was erg lekker. Wel een sms gestuurd naar de waterpolo trainer om te zeggen dat Alwin toch niet kwam. Hij was gewoon ontzettend moe. We zijn daarna nog even naar mijn vader geweest, moesten de babykamer even klaar zetten voor vrijdag. Maar moet ff bellen of ze ook nog een tafel en 2 stoelen mee willen nemen. Dan krijgt de schuur weer ruimte voor de keuken die er tijdelijk komt te staan. Zondag daar ook nog even naar toe om te ruimen. Gaat echt heel veel weg.

Vanavond ga ik weer een stuk tegels afbikken.En rommelen in mijn kantoor. Ook nog even naar de opticien. Lenzen meting doen. Dus even lekker fietse

Esther, succes, jullie krijgen ook alles tegelijk.

Tool, lekker genieten daar.

Kaartje, vandaag weer thuis?

Syl, sterkte met de uitslag van Layka. Het is toch je kindje.

Natasja succes met testen morgen.

Ursula, nu ff lekker ontbijten.

Simba, ik kom ook langs hoor. Weet alleen niet wanneer. We krijgen het weer druk met de waterpolo. Dit geldt ook voor Sandra en Babeth. WAt in het vat zit verzuurd niet toch!!!

Succes allemaal en een dikke knuffel van mij!!

Geplaatst

Syl ik heb heerlijk geslapen met Ruben. Gister om 23 uur zijn laatste fles en om 6 uur vanmorgen pas weer!!!! Heerlijk eens doorgeslapen te hebben zeg. Maar nu heeft hij weer zijn hele voedings schema omgegooid en nergens op internet kan ik vinden hoe nu verder te moeten borduren op zoiets. Ach vogel het zelf wel uit. Maar nu ligt meneertje nog heerlijk te slapen, dus ga hem maar even wakker maken, anders krijgt hij nog te weinig eten ook. Gaan ze me straks aanklagen ;))

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden