Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi hoi,

Hier bezoek gehad en Imke kwam moeilijk in slaap, inmiddels is ze vertrokken, dadelijk nog een voeding.

We hebben een speelkleed voor haar gekocht, ligt in de box maar er zit een poepje in dat de hond echt helemaal spannend vind, hij heeft ook een speeltje dat zo klinkt, ben benieuwd of hij het kleed met rust gaat laten.......

Sab wat leuk als er een oude bekende van je mee doet, spannend!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Babeth een poepje met een piepje?? hihi

Ja die kleintjes kunnen last hebben van bezoek he? Dan moeten ze zich ontlaten. ruben lijkt tijdens uitjes ook veel te slapen, maar eenmaal thuis is ie onrustig. Hun manier van de dag verwerken.

Hopelijk slaapt ze vanacht weer lekker door.

Geplaatst

Miki, heb je een test gedaan vandaag? Ik vind het genieten om zo'n foto van een overduidelijke positieve test te zien. Wat mij betrefd kan je niet genoeg testen!

Geplaatst

Mogge! Waarom ben ik in het weekend in vredesnaam ook zo vroeg wakker? Nou ja, kon ik mooi even wat rndneuzen op internet over auto's. Dilemma, dilemma....wat ga ik nog besteden aan mijn huidige bakkie? Twaalf jaar oud.... Maar geld voor een andere heb ik eigenlijk gewoon niet en het is vreselijk tegen mijn principes om geld uit te geven dat ik niet heb, oftewel te lenen. Aan de andere kant zat ik eens te rekenen: ik heb deze auto voor 4.500 euro gekocht, er inmiddels 2.000 doorheen gejaagd aan apk en onderhoud en in die vier jaar ook zoiets aan wegenbelasting. Dat is bijna 9.000 euro in vier jaar! Als ik dat nu eens in één keer uitgeef (of dus leen) en een nieuwe(re) auto koop, misschien eentje zonder wegenbelasting? Hoewel die wel weer erg duur zijn. Maar bijvoorbeeld een Alto valt geloof ik wel mee in prijs? Als ik een financiering zou kunnen krijgen.... Ik sta echt in dubio. Wil zoiets nooit doen voor een nieuwe auto, maar uiteindelijk kan goedkoop ook duurkoop zijn natuurlijk. Hoe noemen ze dat in het enhels ook alweer? Penny wise, pound foolish?

On topic: ovulatie denk ik in zicht. Gisteravond buikpijn. Sloeg helaas ook gelijk door naar mn rug, die is echt nog zwak. Maar wel weer een teken dat wat langer wachten met de cryo moeilijk maar wijs is.

En ja de meeting!!! Dames??? Wordt het Den-Bosch? Is dat voor iedereen haalbaar? Zal ik er nog een berichtje uitdoen via afspreken.nl anders? Goh, dat is over vier weken al, gezellig!

Miki nog getest? Beetje kunnen slapen?

Fren was Vin erg laat thuis?

Tool al bongi? Of juist niet :-)

Geplaatst

Henne, als je autohulp nodig hebt, vin is zo ongeveer een wandelende database. Hij weet echt alles van auto's, waar je op moet letten bij een 2ehands en ook de wegenbelastingvrihe bakkies heeft hij zich in verdiept. Er is bijv een kia die daaronder valt met standaard 7(!!) jaar garantie. Geloof zelfs dat die rond de 7-8 duizend is. Nieuw! (moet de info nogal vaak aanhoren, kennelijk blijft er toch wel wat hangen, haha).

Heb vin helemaal niet thuis horen komen, lag er zelf om 11 uur in. Maar inderdaad ook om 8 uur al weer wakker.

Den Bosch is voor mij prima, rijden moet ik toch ;-)

Geplaatst

Goedemorgen,

A gaat zo met de kango aan de gang. Ik ga dan boodschappen doen.

Vanmiddag puin afvoeren. En dan gaat a waterpolo-en. Dus toch nog druk.

Geplaatst

Babeth, poepkleed lekker!

Henne, zie aan mij dat goeie timing effect kan hebben. Vorige maand afgeblazen en nu geluk(t). Jullie juiste moment komt ook weer. Heb je fysio voor je rug?

Ursula wat lief. :) Ja weer getest, geen foto. Zwanger 2-3, maar deze keer stond zwanger er binnen 1 minuut (ipv 3). Maar nog geen geknipper twijfel tussen 3+ maar das ook echt te vroeg. Ik voel me wel heel zwanger, alles is anders.

Fren, lekker geslapen? Hoe gaat het fysiek nu?

Oh en Henne, vriendin in Rotterdam verkoopt haar Clio, rond de 4.500 dacht ik. Is vrij nieuw, staat nog niet op Marktplaats, dus wie weet kan het voor jullie beide interessant zijn.

Geplaatst

goeiemorgen, ook hier al vroeg wakker.

gisteravond gesport, 3 uurtjes, thuis gekomen en bijna meteen ingestort op de bank.van de acu mag ik eigenlijk 's avonds niet meer te veel doen, hahahaha. juist omdat ik zo moe ben.

wordt moeilijk met de aanstaande release komende week. maandag van 19.3-21.30 uur, woensdag 19.30-20.30, donderdag 19.30-20.30, vrijdag 18.30-21.30 uur (met een tussenuurtje vrij) en zondag 11.30-12.30 uur.

ben nog niet bongi, dag 26 nu. durf niet te testen, anders was die test van dag 23 toch ook al positief geweest, of niet? of ik ben natuurlijk eentje die heel langzaam hcg aanmaakt, hahahahaha (NOT).

.

Henne, wij hebben een hyundai i10, ook een fijn wagentje, 5 deurs, lekker fijnom te rijden. en kostte ons een kleine 10 duizend.maar ik zou anders idd V inroepen van Fren, onze wandelende database voor auto's hihihi.

de lokatie in Den Bosch was errug gezellig, wat mij betreft doen we het daar. van Puffelen heet het. ook een lekkere kaart, volgens mij hebben ze een website.

babeth, poepje in het nieuwe speelkleed, bah hahahaha. zou m inruilen voor een speelkleed met een piepje, hahahahahaha. dadelijk heb je de hond ook nog op het kleed liggen, hahahaha, zie het helemaal voor me.

Ja kleintjes kunnen erg ontregeld zijn als er veel indrukken op hun afkomen of als ze in een nieuwe omgeving zijn of als er veel mensen om hun heen zijn geweest. en de ouders moeten het dan maar weer rustig zien te krijgen, terwijl het bezoek lekker naar huis gaat. wel fijn om te lezen dat imke het zo goed doet.

als ik nog eens een keerjte richting mijn zus ga (son) dan kan ik wellicht ook eerst bij jou binnenwippen, gezellig!!!

testr, vind het nog steeds heel super voor je! en lekker zwanger voelen erbij. jippie. blaas ze maar lekker omver met je hcg in het zh.

syl, aan het genieten van het strand?

Ruby, ook dit weekend weer aan de klus. ben zeer benieuwd naar het resultaat.

Fren, bij jullie ook wc-problematiek. gelukkig 2 wc's in huis, hahahahahaha

ga mijn vriend eens wakker maken!

fijn weekend allemaal en geniet lekker van het zonnetje! vnaf woensdag zou het weer iets minder worden had ik begrepen, donderdag weer nog warm, maar veel wind.

liefs,

Tool

Geplaatst
Goedemorgen,

A gaat zo met de kango aan de gang. Ik ga dan boodschappen doen.

Vanmiddag puin afvoeren. En dan gaat a waterpolo-en. Dus toch nog druk.

wat is dat: de kango???

Geplaatst

Weet er iemand een goeie (de beste) site over wat wel / niet te eten tijdens zwangerschap?

Ik kan een nieuw topic openen, maar voelt nog te snel om zo openlijk zo'n stap te zetten. Hoop dat het okay is om hier te doen!

Tool, ik zeg: nogmaals testen. :)

Geplaatst

Meiden, lach niet.....ik heb net een Autoweek gekocht hihi. Heb nu een lijstje met alle belastingvrije auto's gemaakt. Nu even wat info opzoeken over garantie e.d. En dan gaan we samen wat dealers af. Renault heef hier dit weekend een actie met de twingo vanaf 6.790, da's 1.200 minder dan de normale vanaf prijs dus interessant.

Fren wat is volgende Vin de beste keus in van die kleinere bakkies? Ik heb nu een shortlist van de Twingo, Hyundai I10, Suzuki Alto, Kia Picanto, Toyota Aygo en evt de Opel Agila. Maar die laatste ben ik om de een of andere reden allergisch voor ;-)

Ik rij nu een Clio, maar omdat j zo'n enorme bak heeft (BMW station) vind ik het eigenlijk wel best om een slagje kleiner te gaan. Mocht er ooit een tweelingwagen in moeten, dan zien we dat ook wel weer ;-) Moet alleen nog even zien hoe dat dan rijdt, wat de meesten zinn 1.0 en ik rij nu 1.4 geloof ik.... Moet wel nog de brug opkomen ;-)

Oké, op naar de dealers, ben hier zooooo slecht in. Enige dat ik net bedacht is dat als ik idd voor een nieuwe ga, ik de kleur kan kiezen LOL. Hoezo vrouwen en auto's?

Geplaatst
Weet er iemand een goeie (de beste) site over wat wel / niet te eten tijdens zwangerschap?

Ik kan een nieuw topic openen, maar voelt nog te snel om zo openlijk zo'n stap te zetten. Hoop dat het okay is om hier te doen!

Tool, ik zeg: nogmaals testen. :)

Voedingscentrum.nl vond ik fijn

Geplaatst

Henne een Peugot 106 stunten ze nu ook mee.

Miki er is geloof al een topic over, eten tijdens de zw ofzo geloof ik.

Zit even niet lekker in mijn vel daarom wat minder aanwezig, ongekend voor mij :-)

Geplaatst

Syl sterkte maar, het is inderdaad ongekent voor jou, iedereen mist je volgens mij, rustig aan doen en beetje bijtanken hopelijk voor je, knuffel van knuffelsmurf ; -)

Henne, altijd leuk auto zoeken, good luck, klinkt goed, (al zou ik als ik jou was niet voor een te kleine auto gaan ; -)

Miki, weer een goede dag! helemaal toppie, blaas ze straks maar lekker omver met het HCG,

Voor de mensen die aan het klussen zijn: good luck, wij gaan hier ook aan de slag ; -)

Tool, spannend wordt het, je klinkt in ieder geval vrolijk!

Hier 2 fijne werkdagen en avondjes in de stad achter de rug, wat een terrasweer, gister tot 23.30 op terras kunnen zitten, helemaal super! op voor een nieuwe fijne zomeravond xxxiedereen veel plezier

Geplaatst

Ik zoek die topic wel ff op, tnx Syl. Goed van je te horen. Ik maakte me al zorgen. Maar slim dat je afstand neemt, als dat nodig is. We missen je wel. :)

Klinkt Grondig en goed Henne, succes met je keuze. Daalt een nieuwe auto niet direct veel in waarde als je de garafe uutrijdt?

Eef, geniet dame. Maar het klinkt zeker alsof je dat doet.

Geplaatst

Henne ik ben dol op mijn Suzuki Swift, maar de Alto is natuurlijk een slagje kleiner en idd belastingvrij. Zou ik zeker doen!

Syl las net op het afvaltopic dat het niet zo lekker gaat... sterkte!

Geplaatst

Dames de kango van Ruby is sloopgereedschap en geen auto hihi. Ja ja hier ook een ervaren klusser hoor!!

Syl ff wat afstand, verstandig als je dat nodig hebt. Hou je goed meis!!

Henne op zoek naar een andere auto, moeilijk he, een auto is de slechtste investering die je kan doen financieel gezien. Maar ja je hebt het nodig dus heb je weinig keus. Ik had een ford Fiësta en we balen enorm dat we die weg gedaan hadden. Nooit iets mee en reed heerlijk. Succes met je zoektoch, het is net als de mm je moet er geluk mee hebben.

Tool weer lekker druk voor de release dus. Mooi zweetweer zeg maar nu hihi.

Testr weer testje gedaan? Moeilijk om het niet te doen he? Over dat eten, ach je de meningen zijn er over verdeeld hoor. Ok geen rauwe produkten en alcohol maar verder mag je veel hoor. De ene site zegt dat je wel salami mag eten en de andere dat het niet mag. Volg je verstand en vooral je gevoel. Als jij je ergens niet prettig bij voelt gewoon niet eten/drinken.

Maar over het algemeen is "normaal" eten genoeg.

Het is weer heerlijk weer van het weekend dus geniet er van met zijn allen!!!!!

Geplaatst

Aarrgghhhh!!! Voor de zoveelste keer woorden met vin om de hysterie van z'n moeder en zus. Die gaan dus serieus eind nov een week naar Amerika om voor onze kleine te shoppen. IK WIL DAT NIET en ik krijg het vin niet aan z'n verstand gepeuterd. Kan wel janken, maar ben inmiddels op het punt da ik het ze gewoon ga verbieden. Het is gvd ONS kind en zij willen al het gras voor onze voeten wegmaaien. Ze zijn in staat om met een koffer vol merk kleding (burberry, en dat soort onzin) terug te komen. En dan niet nadenken over de maat, nee, alles in de kleinste maatjes want" dat is zo schattig." ze snappen niet dat de lol er dan na 2 weken vanaf is omdat die kleine het niet meer past. Bovendien, ik wil niet dat de hele babykamer gevuld is met goedbedoelde cadeautjes van m'n schoonfamillie. Zucht. Waarom?

Geplaatst

Fren wat frusterend voor je. Jammer dat jullie hier woorden over hebben. Misschien heeft iemand een tip voor je en tot die tijd sterkte en succes.

Bedankt meiden voor de aardige woorden.

Geplaatst

Oh Fren wat klote! Makkelijk door ons gezegd om er paal en perk aan te stellen maar misschien moet je toch nadenken hoe je met ze kunt gaan zitten en uitleggen waarom je het niet wilt. Want als Vin het niet begrijpt kom je niet verder.

Succes ermee!

Mijn moeder zegt bij alles wat ik gekocht heb: "oh, dat had je niet hoeven doen, daar had ik er ook nog 1 van in de kast liggen!" Inmiddels vertel ik meestal mijn aankopen niet meer want ik erger me daar suf aan. Heb nu een nieuwe waterkoker nodig en ga die maandag lekker zelf bij Blokker kopen, terwijl zij er waarschijnlijk nog wel 1 in de kast heeft liggen...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden