Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Tool, leuk de foto's! Veel bekende gezichten, maar ook wat onbekende, maar ik kom er uit wie wie is ;-)

Geplaatst

Ja hoor, zit mijn mailbox weer vol? Ik heb nu 1 mailtje gehad Tool. Goeiemorgen trouwens. Ik ben slecht in mailtjes weggooien, zal even wat doen nu en daarna douchen, gaan naar schoonouders, klere eind rijden (ruim anderhalf uur) dus geen zin in. Heb al gezegd dat dit de laatste keer is.

Was zo blij dat ik gister lekker bij San in de auto kon stappen maar ja nu moet ik echt zelf. Mocht ik het volgende uitje meegaan San, kom je me dan weer halen? Maar denk het niet hoor, als het feb/maart wordt...

Geplaatst

Caro dat zien we dan wel weer.

Succes met het eind rijden vandaag, dan komen je schoonouders in het vervolg voorlopig maar naar jullie!!

Geplaatst

Hee meiden,

Haha, wat een verhalen hier weer :-)

Mooi trouwens dat het zo gezellig was! Hier rustige zondagochtend. Gister gezellig uit gaan eten en de kroeg in, super gezellig! Was weer een tijdje geleden dat ik was gaan stappen. Wel erg gelachen toen we rond een uur of half drie terugliepen naar de auto. Wat zijn die Ieren toch een zuiplappen!!! Katjelam op straat... Grappigst zijn al die vrouwen die op torenhoge hakken, met minuscule rokjes, nog recht proberen te lopen. We zagen er twee zelfs gewoon omvallen! Haha, dan is het wel erg leuk als je er zelf broodnuchter tussendoor loopt :-)

Ar ligt nog lekker zijn roesje uit te slapen, dus ik ga maar verder met wat rommelen in huis. Geniet van jullie zondag!

Geplaatst

Goedemiddag,

Ben heel huids thuis gekomen. Heerlijk gegeten bij Simba en JW. Echt nog een hele leuke avond gehad. Was om half 2 zomertijd thuis. Dus half 1 wintertijd.

simab en JW bedankt voor jullie gastvrijheid.

Verder gaat nu de vloer afgemaakt worden in de slaapkamer. Dan kunnen we het bed verhuizen. Ben nog wel een beetje gaar. Vanavond vroeg naar bed. Straks nog even naar dorp.

Meiden heb het echt gezellig gehad met jullie. Heeft me goed gedaan.

Knuffel voor jullie allemaal.!!!!

Geplaatst

Hier was de dag prima verlopen.

Sanne en papa hebben het gezellig gehad.

Vanochtend kwam Sanne om 5.45 (wintertijd) en daarna weer om 9.45. Heel netjes dus.. Zeker als je omrekent naar zomertijd.. Papa en mama zijn dus lekker uitgeslapen.

Heb ook heerlijk geslapen.

Ik vond het erg gezellig. Leuke foto's al gezien. Ik zal de mijne ook zo snel mogelijk sturen. Ben nu eerst aan het vechten om een filmpje van mijn mobiel te uploaden naar you tube... Ik weet eerlijk gezegt nog even niet 'wie' er wint... Maar ik ben toch stellig in de overtuiging dat ik als winnaar uit de bus kom....

JW is momenteel aan het stoeien met de telefoon centrale hier in huis..... die telefoons blijven overgaan...

Sandra, krijgt Ruben standaard een echo van de heupjes?

Meiden, aankomende dinsdag ben ik nog thuis. Daarna alle woensdagen. Alleen kan er op dinsdag niet meegegeten worden, want dan gaan we rond 17.00 uur naar mijn moeder, we eten daar dan altijd.

Op de woensdagen kan er wel gesmult worden van de kunsten van JW, en natuurlijk in de weekenden..

Geplaatst

hoi meiden

zodadelijk nog even de foto´s bewonderen op mijn gemak.

Zo te lezen waren de meeste dames wel gesloopt gisteren, was ook wel intensief, we hebben gelachen maar er zijn ook moeilijke en emotionele gesprekken geweest.

Ruby ik zou willen dat ik gisteren de goede woorden voor je kon vinden maar dat lukte mij echt niet ik wist echt niet wat de juiste woorden voor je waren, het raakte mij diep, zeker omdat dat woorden waren die ik tijden in mijn hoofd heb gehad maar nooit (voor mijn zwangerschappen) heb durven uit te spreken. Esther, geweldig hoe jij haar opving, tenminste zo heb ik het ervaren.....

zo te lezen Ruby heb jij het ook nog erg gezellig gehad bij Simba , leuk als dat zo kan gaan!!!

Ik heb inderdaad inmiddels een afspraak met Kaatje en de hond, erg leuk!!! voor ons maar ook voor de honden, ik zal voor die tijd wel de conditie van Senna proberen op te schroeven haha.

Syl, ik zal wat data geven, kijk maar of het jou ook uitkomt ? 11-11, 16-11, 18-11, 30-11, 7-12, 14-12. 16-12 (ben ik ook jarig)

Tool, wat fijn dat ie nog hoog is!! net als Henne heb ik er ook een goed gevoel bij en ja ook nog kriebels, vind het zooooo spannend, Ach ja en dan gemeten onder de tong, als dat iedere keer is dan is het voor jou wel betrouwbaar toch haha.

Sandra hier was het ook goed gegaan hoor, Imke is met papa bij haar oom en neefje op bezoek geweest, was gezellig maar ze was ook erg moe, van 20 tot 23.30 geslapen, een voeding en naar bed, geslapen tot 07.30 (wintertijd) en vervolgens weer geslapen tot 11.30, tsja, Syl heeft ze niet van een vreemde haha.

Ik las dat Ruben al een papfles krijgt? Ik heb daar nog niet eens aan gedacht, ik dacht dat dat pas bij 4 a 5 maanden was......

Henne wat ontzettend rot om te lezen dat het echt niet lekker gaat, zwaar hoor! Ik hoop dat je strenge regime (dieet,veel rusten en niet te veel ondernemen) het gewenste effect op je hebben en dat je je dan voorzichtig aan beter gaat voelen!!!!

lieve meiden ik moet er weer vandoor, er hangt hier een verdacht luierluchtje en zodadelijk visite

liefs

Babeth

Geplaatst

Simba heel schaamteloos wil ik dan op een woensdag komen dan kan ik mee eten :-) en ik vind het leuk om JW weer eens te zien.

Babeth in december kan ik niet, ben dan wel in de buurt, ons mam is 14 dec jarig. Maar ik laat het je weten, ook wat Henne wil anders kom ik alleen.

Caravan staat weer op zijn plek voor de winter.

Geplaatst

Hai lieverds, het gaat hier niet rotter dan de afgelopen weken hoor. Ik heb alleen eindelijk toegegeven aan mezelf dat het al maanden écht niet goed gaat. Zelfs de stap naar de psycholoog zette ik nog met het idee 'dan ben ik een burn out voor'. Nu denk ik niet dat ik echt burned out ben, maar het zit er dichter tegenaan dan ik wilde, dacht, hoopte. Afgelopen donderdag is er van alles doorgemeten en als je dan gewoon bewezen ziet (ik hou van feiten en bewijzen tenslotte) dat je lijf het op punten echt af laat weten....tja... Ik realiseer me al tijden dat ik niet meer kan ontspannen, maar dat dit ook zo'n invloed heeft op alles, dat wilde ik gewoon even niet weten ;-) Maar het komt wel goed. Ik krijg homeopathie en middelen voor mn darmen en vrijdag ga ik naar de haptotherapeute. Het kost alleen wel tijd en dat vind ik vreselijk moeilijk. Want sinds het een jaar geleden mis ging is het enige wat ik wil opnieuw zwanger worden. En dat gaat voorlopig dus niet gebeuren.

Syl, spreek jij gewoon een datum af die jou en Babeth goed uitkomt en dan kijk ik tegen die tijd of het lukt oke? Dat is voor mij nu makkelijker dan vastleggen en afzeggen.

Zit nu ook tegen een lekkere klus aan te hikken. Onze directeur gaat weg en nu moeten we voor zijn afscheid een leuke pagina voor een boek maken...En als je dan weet dat de meeste mensen de dagen tellen tot 1 januari. En het stomme is dat het een enorm aardige en fijne vent is. Alleen niet als baas. Maar dat kan ik moeilijk opschrijven. Maar wat dan wel. Echt moeilijk. Als iemand nog creatieve ideeen heeft ;-)

Geplaatst
Henne heb je geen foto van jullie samen, met een kleine boodschap erop, de je erin kan plakken?

Nee...ik zou haast zeggen gelukkig niet hihi. Ik ben nu bezig met een soort collage met afbeeldingen. Drop omdat hij altijd mijn droppot leeg eet, een Fokke en Sukke cartoon over een clean desk etc. Ik probeer zo maar een pagina te vullen. Weet overigens dat alle collega's er moeite mee hebben. Snap ook niet dat de 'feestcommissie' niet iets simpelers bedacht heeft. Maar goed. Baal alleen dat mn zondagmiddag hieraan besteed wordt. Want onder werktijd heb ik natuurlijk geen tijd hiervoor. ;-)

Geplaatst

Goh....

Ik zie net dat ik vorig jaar.... gisteren de TP had van Sanne.... wat is het eigenlijk snel gegaan.... en nu ligt ze te slapen in de wieg...

*oef* emo moment.....

Geplaatst

Simba Ruben heeft in stuit gelegen dus doen ze standaard hier een echo van de heupjes, maar daar verwachten we niets bijzonders van hoor. Anders was het er al uitgekomen bij de kinderarts bij cb.

Ja Babeth ik geef een papfles sinds gisteren, hij kijkt zo hoe wij aan het eten zijn en sabbelt op zijn handjes dus dan kunnen ze er aan toe zijn. 4 maanden is een richtlijn. Mijn collega die gaf bij 3 maanden al brood zonder korst. Die woont ook in België en ja overal zijn de "regeltjes" weer anders. Als dit een week goed gaat ga ik aan de fruithap beginnen.

Henne succes met het maken van de collage. Ik hoop dat je hem al af hebt en nog wat quality time met je mannetje hebt gehad.

Wij hebben vanmiddag wat boodschapjes gedaan en even de stad in geweest. jeetje wat was het druk zeg, kon nergens fatsoenlijk met mijn wagen naar binnen. Maar goed door de wintertijd is Ruben helemaal van zijn voedingstijden padje af. Ach komt ook wel weer terug. Geewoon eten geven wanneer hij hongen heeft en verder zien we het wel vandaag.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden