Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Voel me redelijk, maar moet zo weer een pil nemen dus zal wel weer in slaap vallen. Ben vooral nog steeds geschrokken, snap m'n lijf niet, ken dit zo niet.

Geplaatst

Henne, wat een toestand! Zakt het nu wel meteen? Dan ook een bevestiging (weer) van allergie.

Heb je soms Tagevil? Is idd bijwerking slaperigheid. Oud middel dat als enige mag (incidenteel) bij zwangerschap omdat ze al jaren de effecten hebben kunnen monitoren.

Hoe irritant ook, dit geeft wel concreter aanwijzing dat prednisolon belangrijk kan gaan worden voor jullie. Bij mij helpt het echt de reacties onderdrukt te houden. Misschien Pfeiffer eens mailen hierover?

Ik overigens ook reactie op wol, nu nog (licht) als ik armen over elkaar heb gehad bij wollen trui. Dan rode geirriteerde duimen. Maar niet meer exceem (zoals zonder prednidolon) en kan wel gewoon aan dus!

Knuffel dame

Geplaatst

Jeetje Henne wat een ellende weer bah. Hopelijk gaat het morgen weer beter dan vandaag.

Fren lekker aan het snotteren. Vervelend!! Mooie buik heb je trouwens!!

Ivfs het kan elk moment gebeuren, spannend!!!!! Goed van jullie dat je afleiding blijft zoeken en leuke dingen blijft doen. Ik heb jou buik nog niet bekeken zal ik nog even doen.

Laika hoe is het bij jullie??? Weer wat rustiger allemaal???

Hier liggen alle adreswijzigingen klaar die naar bedrijven moeten, douchecabine is besteld vandaag, verzekeringen geregeld, meters op naam laten zetten per de 19e. Het gaat opschieten nog ruim anderhalve week en dan is het zo ver!!!!!!!

Geplaatst

Henne, wat een rot dag voor je, eerst zo rot wakker worden en dan die uitslag! Ik hoop dat je er snel van af bent. Knuffel voor jou.

Fren, wat ben jij mooi zwanger, prachtig :-)

Caro, iets gezien op de echo? Dan denk ik gelijk aan een jongentje :-)

Syl, aan de vitamines, helemaal goed.

IVFSH, ik denk dat je nog even moet wachten, ik ga voor woensdag ;-) Het komt wanneer het komt.

Syl, WF met S€N ja, ik lig vet voor :-) (sorry S€n)

Hier gaat het wel oke, wel last van mijn buik, maar pijnstillers doen hun werk. Vloeien is gestopt, maar morgenavond og maandag ochtend gaan de volgende 4 Cytotec's er in, ik hou weer mijn hart vast. Ik zie er als een berg tegen op.

Vandaag laminaat voor de boven etage gekocht, ik ben er nu al blij mee. Laminaat moet voor 2 feb liggen, want dat komen ze de trap renoveren. Jeetje, wat zal het opknappen allemaal. Helemaal leuk! Vanmiddag heb ik de vloerbedekking van de trap gesloopt, HEERLIJK was dat, ik kon even mijn agressiviteit kwijt.

Geplaatst

Hoi hoi

Jeetje Henne dat heb jij weer, en dan uiteraard ook og in hetvweekend.. Ik kan me goed voorstellen dat je hier niet op zot te wachten maar als ik dan het berichtje van testr lees klinkt het vor mij als leek dat die prednison. Weleens de uitkomst zou kunnen zijn!

Ben benieuwd naar de respons an dr. Pf of de homeopaat.

San het schiet al op hè, heerlijk. Als ik jou zo hoor zou ik ook zo wee voor. Een nieuwbouw willen gaan!

Las net op fb dat een van de kindjes an een Lotgenootjes cf heeft! I heb haar vorig jaar leren kennen, zij had een kindje verloren, rond dezelfde termijn als wij, daarna is er een tweeling geboren en nu blijkt de jongen cf te hebben, heftig hoor!

Geplaatst

Guusje jij ook al aan de klus, die afleiding heeft je ast goedgedaan, ik hoop dat het lichamelijk allemaal te doen s, gelukkig werken epijnstiler! Pas goed op jezelf e

Liefs Babeth

Geplaatst

Ik kreeg vandaag van Moeders voor Moeders een brief en een bloemenbon als dank, en om me sterkte te wensen. Wel heel erg lief!

Geplaatst

Klopt dat doen ze Guus en dat is idd erg fijn en lief.

Heerlijk om even wat te slopen en om in huis bezig te zijn.

Heftig Babeth als je dat te horen krijgt vooral als er een voorgeschiedenis is.

Sandra lekker georganiseerd, nog 11 dagen en dan klussen. Hoelang denken jullie nodig te hebben voordat je over kan?

Ivfsh komt nog wel eens langs in de avond dus ben benieuwd of er iets borrelt....

Geplaatst

Hee syl, er borrelt nog niets :-). Wel leuke avond uit eten gehad, toen op bank geploft en lekker tv gehangen. Nu weer klaarwakker. Jij nog beetje geslapen? Hoop het!

Geplaatst

Heftig nieuws trouwens babeth. Vreselijke ziekte...

Guusje: even flink gesloopt. You go girl, even wat negatieve energie weg. Lief dat mvm het trouwens zo afsluit.

Geplaatst

Nee helaas tot op heden 2 uur geslapen :-(

Dacht echt een bericht te lezen dat je bevallen bent, haha.

Zo gewend dat je de boel afsluit hier, ik voel de meldingsplicht aankomen....nee hoor grapje.

Heb me maar even gewogen en gelukkig niets bijgekomen, denk dat er wel wat af is maar door de naderende ongi hou ik vocht vast. Echt weer serieus aan de slag.

Geplaatst

Nog wakker syl? Ik net wel nodig geslapen hoor, maar ti's hier nu pas vijf uur en weer klaarwakker. Ga ff wat te eten halen: heb trek.

Met dat afvallen van jou gast t zeker goedkomen! Je zult meer en meer motivatie krijgen! Anders komt Henne straks wel weer met n yell :-)

Geplaatst

Hee sylvie, das echt heel weinig.. Moet je werken vandaag? Lekker wat langer blijven liggen en Jeroen ontbijt op bed laten brengen!

Ik ga ook weer proberen te slapen, nog lekker paar uurtjes proberen te pakken.

Geplaatst

Jeetje Syl dat is echt niet goed hoor, die slapeloosheid!

Ik heb als een blok geslapen, het idd Tavegil Testr. Niet dat we het over zwangerschap gehad hebben, maar misschien zag ie iets staan in de computer. Of dit is gewoon het meest standaard middel? Ik kreeg er ook een behoorlijk droge mond van. Ach ja. Op dit moment heb ik alleen nog een gloeihoofd, niet rood. Denk eerder dat het door het slapen komt. Wil het Pf idd ook vragen,maar hij is met vakantie en ik weet dat zijn mailbox vol zal zitten, dus beter na woensdag mailen als ik ook weet hoe de huisarts er in staat. Moet Pf mailen voor recept en advies en het wel kort houden dus wordt nog een uitdaging :-)

Babeth CF is echt vreselijk, bah zeg. Toeb ik actief was bij de CG-Raad zat er ook een meisje met CF in de jongerengroep, zo hetfig.

Ivfsh nog geen nieuws dus....jammer :-)

Guusje erg attent van MvM. Moet zeggen dat na mijn MA ook alle opvang, kraamzorg, verzekering en arbo heel lief reageerden. En vanavond weer cytitec, bah. Kan me zo goed voorstellen dat je daar enorm tegenop ziet. Ben je dan morgen ook alleen thuis? Dat is helemaal naar lijkt me.

San spannend.....de laatste daagjes voor de oplevering. Ik zie het zo allemaal weer voor me, is toch best een bijzonder moment als je de sleutel krijgt. Vlag uit, champie erbij...

Ik begin hier weer aardig te gapen van die pil, dus duik er lekker nog even in. Het weekend is zo wel snel voorbij, beetje jammer maar oke.

Tot later!

Geplaatst

Hoi meiden,

jeetje Syl en ivfsh jullie slapen echt weer niet momenteel hè? Wat moet dat slopend zijn! Ik ken dat Total niet!

henne ik schrok er ook echt van, zo verschrikkelijk!ok direct een donatie gedaan, kun je nog iets aan steun verlenen...fijn dat jij iig goed geslapen hebt! Ik werd om 9.00 wakker en tijdens het aankleden werd Imke wakker, die is ook weer uitgeslapen en inmiddels ook gebadderd en fles op.

ondanks de rugpijn toch weer vandaag lekker ook met de hond eruit, even het bos in!

Geplaatst

Oh sylvie, succes vandaag met zo weinig slaap... Gaat een lange dag worden hopelijk slaap je komende nacht wel

Lekker door!

Henne: vandaag even alle rust pakken, hopelijk is et morgen ver over!

Babeth: steunt de NL cf onderzoek? T neefje van ar z'n beste vriend heeft ziekte van duchenne: alle onderzoek

Moet betaald worden uit particuliere giften, bizar gewoon...

Hier net nog een paar uurtjes geslapen, daarna uurtje liggen lezen op bed, dus wel veel rust gehad. Blijf snachts ook gewoon in bed liggen, ga er niet uit, dus zo pak je

Toch rust mee.

Wij gaan zo lunchen met vrienden, gezellig om nog even weg te gaan. Tussendoor ben ik nog maar even aan het knutselen geslagen: een zwart witte mobiel :-). Schijnen die kleintje leuk te vinden omdat dat lekker contrasterend is. Ach, je moet je ergens mee bezig houden :-).

Lieve meiden: geniet van jullie zondag!

X

Geplaatst

Mijn moeder zei vroeger altijd "Slaap je niet, dan rust je toch"... dat was natuurlijk vooral om ons in bed te houden ;-) maar er zit wel een kern van waarheid in.

Hier beetje beter qua slaperigheid enzo, alleen erg onzeker en wantrouwend. Weet niet meer wat ik aan kan trekken, aan kan raken of eten, want weet niet waar ik evt weer allergie van krijg. Zo raar. Kijk ook elke keer in de spiegel of mn hoofd rood is ;-) maar dan zie ik gewoon een wit snoetje met verknipt haar hihi.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden