Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

goeiemorgen dames,

ivfsh, het blijft spannend meid!! ik zeg woensdag (morgen dus).

San, lekker actief in de ochtend, ik geloof dat ik meer een middagpersoon ben en vroege avond, hahahaha.

Syl, heb het idd errug druk deze week.

ik slik me te pletter met vitamines: D, Q10, multivit van VSM (Mama puur), tarwekiem, omega 3, vezels (van herbalife).

Guus, hoe voel je je?

Henne, gaat het weer een beetje met je allergie? MOrgen de hapto? veel succes. laat het maar over je heen komen. Niet erg als je nu weer even wat te verzetten hebt, maakt je alleen maar sterker!

Heb een berichtje terug van Sab gehad. Ze was met vakantie en vandaag haar eerste werkdag weer.

Ondanks dat ze er niet mee bezig is, heeft ze het toch te druk om hier te komen. Ook een soort van angst/tegenop kijken om weer hier te zijn. Niet persoonlijk dus.

Ze wenst Guusje veel sterkte!! en vindt het heel erg rot dat dit is gebeurd.

super dat S€n zwanger is, en spannend voor Testr, fren en ivfsh en caro, sterkte met de laatste loodjes.

Testr, de angsten blijven, maar positief blijven

Ze kan helaas de 17e niet erbij zijn, want ze vertrekken de 16e met vakantie, maar hoopt wel bij de zomermeeting erbij te zijn. Ze probeert deze week nog even voorbij te komen, maar we moesten het haar maar niet kwalijk nemen als het niet zou gebeuren. groetjes en dikke knuffels van haar!

deze week ook een spannende en confronterende week voor haar, want haar zus is uitgeteld deze week.

Vroeg nog hoe het met kaartje, spaatje en Rubster ging, zal ik haar laten weten, goed?

dames, ik ga weer snel aan de slag.

de release van gisteren was toppie, ben wel helemaal moe en uitgeblust (vergeten een herstelshake te nemen na het sporten gisteren), mijn armen en benen voelen zwaar aan. vanavond de yoga, straks nog effe goed oefenen.

tot later!!!

liefs,

Tool

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hee meiden!

Tool: wat ben je weer ontzettend actief! Petje af hoor, echt heel goed! Zorg wel dat je aan jezelf blijft denken en ook nog een beetje tijd over houdt voor 'tool-tijd' waarin je kunt doen waar je op dat moment zin in hebt! Ik zie trouwens dat je 2,4 kg bent afgevallen: super! Fijn ook om even update van Sab te horen, goed ook dat ze nog steeds in haar ritme van veel vakanties zit :)

Sandra: ook al zo actief op de vroege ochtend!

Syl: heb je goed geslapen?

Caroline: niet meer wandelen, maar wel nog actief. Petje af hoor! Je hebt een heel vrachtje mee te slepen.

Hier dus nog alles rustig, ga vanmiddag nog even gezellig wat drinken met meiden die ook in januari uit zijn gerekend. Eens kijken hoe dat te voet gaat. Is wel 20 min lopen, maar heuvelaf, dus moet goed komen. Terug wordt het taxi :-)

Geplaatst

Geen veranderignen hier. Ik merk wel dat de bm gevoelig is, maar ben niet aan het vloeien of wat dan ook. Zucht!

Geplaatst

't schiet niet op zo op deze manier Guus, heel erg vervelend meid!

zo, mijn 4 nummers zitten erin die ik moet geven vanavond. De andere 4 zitten er ook in, maar iets minder, hahahaha...nee hoor. zit er ook goed in, maar ik hoef er maar 4 te geven. vrijdag en zondag nog een keer de yoga met een ander collegaatje, die nogal warrig is, zowel op als naast het podium. werkt soms niet echt prettig samen zo...hihihi.. maar goed...het komt allemaal goed.

ga nu even mijn lover wakker maken, effe boodschapjes doen en dan snel koken. 6 uur weer weg om les te geven.

Geplaatst

Guus, ik heb na de bbz nauwelijks gevloeid en toch was m'n baarmoederslijmvlies netjes dunner geworden. Ik was gewaarschuwd voor veel verlies ivm heftige krampen, maar mooi gehad. Dus wie weet....hoop echt zo dat het vrijdag toch dunner is. Dit is geen doen zo :-(

Fijn om even van Sab te horen, dank je wel Tool!

Morgen naar de huisarts. Heb al een heel pakket klaar met uitslagen en advies van pfeiffer, artikel van pfeiffer, tips van Miki ;-) Ondertussen ook aan de ovu testen om alles een beetje in te kunnen schatten qua timing. Dan ben je haast alweer in de race hè....het voelt niet zo. Pas als de cryo goed is ontdooit ben ik weer echt in de race. Anders wordt het meteen ook pas april dat we weer verder gaan en dat is dan nog wel weer ver weg. Pfffff.

Geplaatst

Hè lieve henne, heel veel succes morgen! Hoop dat de ha met je meedenkt en werkt!

Thanks tool, fijn om wat an sab te horen, jij drukke week hè?

Guusje, denk aan je meis!

Wij net terug van info avond bevallen in het zh. Fijn om te zien en te horen hoe het daar allemaal gaat. Vin ook iets geruster.

Arme vin is nu weer door naar z'n moeder, spullen vd hond brengen en dat terwijl hij vannacht 4 uur heeft geslapen en om 6 uur op Schiphol stond om ze op te halen.

Geplaatst

Hoi meiden, even ego berichtje. Vandaag eerste werkdag gehad. Behoorlijk vermoeiend. En vanavond is m'n vriendin langgewenst om bij te praten. Was gezellig. Duik nu m'n bed in. Morgenochtend bloedprikken.

Truste allemaal

Geplaatst

Sen logisch dat je erg moe was. Hopelijk lekker kunnen slapen.

Guusje hoe is het???

Henne veel succes bij de huisarts. Goed dat je alles op papier hebt staan en laat zijn hersens maar kraken, heb je een dubbel consult ingepland hihi.

Tool lekker lesgegeven???

Fren is wel fijn he dat je weet hoe het er in het zh aan toe gaat wb het bevallen. Nog fijner is dat Vin zich nu geruster voelt. Balen dat hij weer naar zijn moeder moest voor spullen brengen.

Hier een brakke nacht, Ruben is aan het feestvieren geweest vanacht. Hij is weer aan zijn volgende mentale sprong (volgens het oei ik groei boek) bezig en jeetje wat een gedrag vertoond hij zeg. Wat een eigen willetje heeft ie nu. Ook wel weer leuk, behalve dat nachtelijke gespook. Doordat ik niet genoeg rust krijg, speelt mijn bekken ook weer op, erg fijn. Ach ga gewoon uitrusten op mijn werk de komende 2 avond diensten hihi. Elke fase heeft zijn charmes en mindere kanten.

Geplaatst

Henne, heel veel succes bij de ha zo!

San, ik moest even lachen, Ruben feest vieren, hahaha Maar jij een gebroken nacht, dat iets minder.

Fren, arme Vin. Vertroetel 'm maar straks. Nog even en dan mag hij jou vertroetelen (nu al eigenlijk ;P )

Tool, wat ben jij toch enorm sportief, ik zou willen dat ik een beetje meer energie had. Petje af voor jou!

S€N, vermoeiende dag gister voor jou, kan ik me wel iets van voorstellen. Kreeg je wel leuke reacties op je werk? Vast wel!

IVFSH, hoe is het er mee? Je hebt nu meldingsplicht he? ;P hahaha

Gisteravond wat oud bloed verloren. Zal dit het restje zijn. We wachten af ..... Ook niet echt lekker geslapen, veel wakker geweest. Vanavond maar weer optijd naar bed.

Geplaatst

Hee meiden,

Ik meld me weer :-) redelijke nacht gehad, alles rustig. Ga vanmiddag maar weer lunchen met vriendinnen en vanavond denk ik ook weer lekker naar yoga.

Goed dat je wel weer wat bent verloren Guusje. Nog twee daagjes en dan tenminste wel weer check voor jou.

Sandra: Ruben was denk ik met Catootje aN het feesten :-) hier werd vannacht ook nog druk gedanst in m'n buik :-)

Sen, lekker geslapen ma je drukke dag?

Geplaatst

Hi meiden, vanochtend dus bij huisarts geweest. Hij trok wel even z'n wenkbrauwen op toen ik vertelde dat ik prednisolon ging slikken. Maar hij vindt het geen probleem om de wekelijkse bloedcheck te doen. Hij vroeg zich wel even af waar hij dan exact op moest prikken omdat bijvoorbeeld bezinking en ferritine van zichzelf al hoger worden als je zwanger bent. Heb nu een leeg labformulier meegekregen zodat ik dat kan scannen en dr Pf. precies kan vragen wat hij hebben wil :-) En dan krijg ik ook wekelijks een uitdraai van de uitslagen om te scannen en door te mailen. Verder bloedgeprikt op voedselallergieen, als daar niks uit komt kan ik naar een dermatoloog voor checken van contactallergieen. Na huisarts gesport en nu zit ik achter de comp om te werken, weinig zin. Straks ook nog hapto en daarna ook nog paar uurtjes werken, eigenlijk een veel te drukke dag, bleegh.

Sen, die moeheid kan echt heel erg zijn. Ik werkte vanaf dat ik zwanger was 4x5 uur ipv 3x7(6,5) zodat ik elke middag wat kon slapen voor het avondeten. Maar met parttime werken is dat natuurlijk makkelijker. Hoe is het met de misselijkheid.

Catootje en Ruben aan het feesten, wel een beetje stout om de mamma's zo wakker te houden ;-)

Syl, jij vroeg van acu. Ik ga nu eens in de ca. 3 weken, beetje bijhouden zeg maar. Rond de tp ga ik wel weer vaker.

Guusje laten we hopen dat er voldoende los is gekomen en dat je bms vrijdag een stuk dunner is. Lijkt me heel onrustig op deze manier.

Ik ga maar aan de slag, groetjes!

Geplaatst

Henne weer hele drukke tijd voor je dus. Hopelijk wordt al jullie moeite mooi beloond!!

Catootje dus ook gefeest, die hadden het wel naar hun zin ivfsh!!!!!

Ruben nu koorts dus geen opvang maar thuis blijven. Gelukkig komt oma vanmiddag oppassen als ik ga werken en 2 uurtjes later is papa gelukkig weer thuis. Hopelijk is de kleine man morgen weer opgeknapt.

Geplaatst

Fijn dat je een goed gesprek had Henne!! Klinkt heel fijn, het is duidelijk dat hij alle vertrouwen heeft in jouw research! Pretje af!

Geplaatst

goeiemorgen dames,

Henne, hoe is het bij de ha gegaan??? alle vragen kunnen stellen???

Beetje al in de race met de ovu-testen. ga heel hard duimen dat de cryo('s) goed ontdooien!!!

Syl, hoe gaat ie? nog een beetje geslapen vannacht?

San, Ruben een feestje gehad, maar jij nu brak, das minder...zal wat worden als ie later groot is, hihihi, en gaat stappen...

Guusje, hoop dat dit het was voor je. Even wachten tot vrijdag dus...

Ik moet zeggen, mijn energie die ik overdag heb, begint langzaam weer te komen. Heb dit een tijd niet gehad. Voor het sporten gebruik ik blijkbaar een ander potje energie, dat zich heeft opgebouwd in mijn lichaam. Ben na een les toch ook nog wel kapot hoor, dus ondanks mijn vele gesport, is mijn energielevel nu pas weer langzaam omhoog aan het gaan. maar ook niet vreemd met alles wat er de afgelopen jaren is gebeurd. Mentale energie werkt gewoon helemaal door op je lichaam, je uitstraling en je hele doen en laten.

voor de rest ben ik het even kwijt, sorry...

kom later terug...

Geplaatst

henne, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad bij de huisarts.

Dat is idd een goeie van je, waarop gecontroleerd moet worden. moet morgen bij de ha langs, zal ook meteen vragen voor een leeg lab formulier ;-).

Succes bij de hapto vanmiddag...lekker rustig aan doen thuis, voor zover dat mogelijk is!

Geplaatst

Ik heb het gewoo als feit verteld: ik ga prednisolon gebruiken, kan ik dan hier de bloedchecks laten doen. Als we eenmaal in dat proces zitten en ik raak daadwerkelijk zwanger, dan ga ik hem wel wat 'bijscholen'. Voor nu heb ik wat ik nodig heb: een nieuwsgierige en niet afwijzende houding van het ziekenhuis en praktische medewerking van de huisarts. Nu de apotheek nog volgende week ofzo LOL.

Ben redelijk op mn gemak aan het werk, maar zit gewoon altijd met deadlines dus kan moeilijk even een paar daagjes in een lagere versnelling. Nog steeds geen reactie ook op mn vraag over de vrije dagen....hoe moeilijk kan het zijn: ja of nee.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden