Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

He meiden, dank voor alle lieve en ondersteunende woorden! Ben het helemaal met jouw HA eens San, er zou best wat meer aandacht voor die eerste weken mogen zijn, het is een fantastische periode, maar ook best zwaar...

Net met de kleine meid en Vin naar A'veen geweest en een prachtige ring gekregen, zie onder. Vind 'm erg symbolisch met de 3 briljantjes; niet standaard, maar heel bijzonder, net zoals onze kleine meid en de wijze waarop we haar eindelijk hebben mogen verwelkomen! En F deed het super, we hebben ruim 1,5 door het winkelcentrum gestruind, en ze heeft geen kik gegeven! (Maar goed ook, want deze mama had alles bij zich, behalve eten voor de kleine meid...)

[ATTACH=CONFIG]3706[/ATTACH]

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

WAUW!!! Fren... die is MOOI!!!!!!!

Jeetje wat een mooie fijne ring.... Goh.... en inderdaad heel symbolisch!

Overigens..... ik wil ook op de een of andere manier wel carpoolen de 17de...

Geplaatst

Fren, Wow wat een mooie ring! Deze is van onschatbare waarde!!!

Ik heb toen ook een mooie ring van mijn mannetje gekregen nadat ik was bevallen van ons zoontje. Zijn naam en de geboortedatum staan er in gegraveerd. Zo waardevol voor mij!

Geplaatst

Hi lieve meiden....pfff....m'n vent vanochtend naar schiphol gebracht en nu al een jankbui achter de rug. Eerst ging het wel oke, op de terugweg even bij vriendin langs. Eenmaal thuis was gedraaid en diverse outfits geprobeerd voor bruiloft donderdag. En toen ging het mis...het huis voelde opeens zo leeg, ik voel me gewoon echt niet fit, zie op tegen de dagen dat ik nog moet werken, ben heel erg bang dat ik nog weer zieker word (was vanochtend weer afgevallen en dat vind ik echt heel erg)....alles bij elkaar dus niet lekker in mn velletje. En dan vind ik mezelf ook nog zo'n doos omdat ik het zo erg vind om alleen te zijn. Maar als ik me fitter voelde, vond ik dat ook minder erg, zucht. Nou ja, verstand op nul, blik op oneindig (of iets eerder) en deze week maar uitzitten. Vanaf woensdag sowieso bij mn ouders, dus niet meer alleen. Tss... Henne, drie nachtjes, waar maak je je druk om tuttebel! Als ik me dan zo voel moet ik ook wel lachen om iedereen die me zo stoer en krachtig vind, euh....nu even niet ;-)

Fren heel erg mooi, je ring!

Geplaatst

Henne, ik denk dat het afvallen echt een beetje past bij je nieuwe eetpatroon ( zelf destijds een kilo of vijf afgevallen, wat ook niet echt heel nodig was, maar het stabiliseerde zich wel na een drietal maanden.) Sterkte en extra lief zijn voor jezelf!

Fren mooie ring!!! Wat fijn zo'n symobolisch aandenken aan deze bijzondere tijd!

Geplaatst

Fren, mooie ring zeg!!! super!!!

Ceeke, fijn!!! we houden dan nog wel contact over hoe laat en zo!

Henne, lieverd, tuurlijk is het vandaag evven zwaar, de eerste paar uur zonder je hubbie. en weer afgevallen en niet lekker in je vel zitten. Wou dat ik iets kon doen voor je, maar zoals eef al aangeeft, waarschijnlijk is het afvallen ivm je nieuwe eetpatroon en stabiliseert het over een tijdje.

denk dat ik mijn tattoo die ik getekend had op een verfdoek ga overbrengen en dan op onze slaapkamer ga ophangen. Weet nog niet hoe en wat precies en welke kleuren, eerst maar eens in mijn tekenboek proeftekenen. Tuurlijk wordt het niet altijd hetzelfde, maar dat hoeft ook niet.

Denk ook wel dat ik mijn extra vrije tijd goed ga benutten en als ik niets wil doen, doe ik dat lekker niet. ben ook weer begonnen aan het lezen in mijn e-reader.

dames, ik denk aan iedereen, maar krijg niet meer alles mee, ook al ben ik iedere dag hier.

Ik ga ook weer met een briefje werken en/of steekwoorden. Heb het idee dat ik jullie een beetje 'verwaarloos' en dat voelt voor mij niet goed.

liefjes, tot gauw!!

Geplaatst

Super mooie ring Fren, om trots op te zijn!

Henne, niet lekker in je vel, afgevallen, manlief weg...... Ik zou willen dat ik iets voor je kon doen.

Geplaatst

Henne in mijn zoektocht naar allergie viel ik ook af, vond ik en ook de artsen best zorgelijk. Maar: allemaal goedgekomen zodra ik antwoorden had. Dus focus op speurtocht en neem gewichtverlies even "voor lief". Je komt deze week en periode door meid!

Fren, ook hier: super sieraad!!!

Meiden in kader van iphone verslaving, leuk nieuw spelltje: Draw Something! Wel in engels, dus best een uitdaging. Maar de een tekent en de ander raadt woord. Om en om, heel geinig wel. Naam is zelfde als op Wordfeud!

Geplaatst

Bleeegh, ik ben mezelf zoooo zat zo. Ik weet dat als er antwoorden zijn, het snel beter zal gaan. Maar nu lijkt het alleen maar erger te worden en dat is best beangstigend. Wel prettig dat het herkend wordt, dat scheelt dan toch weer een beetje.

Ik ga draw something eens bekijken :-)

Geplaatst

Ga ik raden, en maak een eigen tekening. Hoe werkt met punten, beats me. Maar is meer voor de fun ook. ;-))

Nou, ik heb je uitgenodigd en iets getekend. En nu? Haha
Geplaatst

Wij spelen toch altijd voor fun!

Ga zo ook nog WIDM kijken, had ik donderdag opgenomen. En dan op tijd naar bed en mezelf een mep met een moker geven zodat ik slaap ;-)

Realiseer me op dit soort momenten wel hoe ontzettend veel ik van m hou! 😍

Geplaatst

Dat tekenen valt nog best tegen haha. In ieder geval wel goede afleiding. Ook nog een uur met m'n broertje zitten skypen. Nu slaaaaapen.

Knuffel voor iedereen, door dik en dun rocks!

Geplaatst

Hè henne, zou willen dat ik iets voor je kon doen. Als je zo slech in je vel zit, dan is eigenlijk alles teveel. Probeert je niet te veel te focussen op de weegschaal, en neem de komende dagen da je alleen bent tijd voor jezelf. Even ,pas op de plaats en henne-tijd. Het is lastig, maar uiteindelijk komt hè vast allemaal goed en op z'n pootjes terecht. Hebben jullie nog geboekt om naar je broer te gaan?

Vind dat tekenen wel erg leuk!

Geplaatst

Henne, alles nu even teveel. De onderzoeken, je lijf dat niet mee wil werken en nu ook J nog weg terwijl jij het moeilijk hebt. Zorgen voor afleiding en dan is deze week hopelijk snel voorbij. Krijg je ook snel uitslag als de onderzoeken gedaan zijn? Hopelijk daarna alleen maar stijgende lijn.

Geplaatst

hoi meiden

eindelijk even tijd om te reageren, heb zo tussendoor wat bij kunnen lezen....

Henne moest wel enigszins lachen om je in de race ipv aan de race,of was het van eerst aan de race en dan in de race?

sorry, ik dacht dat jouw lieffie weer onderweg was maar dat is de kanjer van Guusje natuurlijk, die inmiddels wel thuis zal zijn....balen meid, je voelt je al zo ellendig en dan ook alleen thuis, kan me voorstellen dat je er dan af en toe doorheen zit. Ik hoop dat je goed de week door zal komen, in ieder geval heb je afleiding en als je lijf nu wat wil mee gaan werken. Fijn dat er hier lotgenoten zijn die jouw klachten zo herkennen, dan voel je je vast beter begrepen. Sterkte!!!

Ceeke fijn dat je lekker hebt genoten van je neefje!!! fijn dat jij Tool zal oppikken dan knareren we vanaf ons verder.

Fren wat een prachtige ring, zegt alles!!! vond de vraag van je broer ook wel er goed en leuk!!! wat betreft de tranen en de gevoelens, er is alles al gezegd he meid, ik zeg alleen maar, heel herkenbaar!!!!

Als ik overigens terugdenk een de eerste 6-8 weken lijkt het wel dat ik in een bubble zat en er erg veel langs me af ging.

Testr, ik had nog niet gereageerd op Fren, ik denk dat je Sandra bedoelde maar waren inderdaad mooie woorden!

Tool wat een mooi en creatief idee om de tattoo op doek te maken en in de slaapkamer te hangen, jij bent ook al zo heerlijk creatief.

Kaartje hoe gaat het bij jullie, heeft je man al een beetje een gevoel bij pleegzorg?

dames wat betreft 17-3, ik kan nergens in mijn mail er iets over vinden!!! Ik snap er niets van, Henne ik had toch al een terugkoppeling gegeven?

Syl, hoe gaat het bij jullie? gezellig mams om je heen?

Geplaatst

Esther, goed dat je je bloed hebt laten onderzoeken. Het 'fijne' van deze uitslag is dat je klachten dus op te lossen zijn. Je gaat je dus straks alleen maar beter voelen als je waarden normaliseren. Ik heb alleen maar ervaring met hypoT4 bij honden, maar die worden er goed beroerd van. Als de T4 normaal wordt herken je die dieren soms bijna niet meer terug. Hoop dat jij die verbetering ook gaat ervaren.

Eef, jou lijf werkt ook al niet mee. Frustrerend. Nu zoeken naar hoe je lijf zo goed mogelijk in vorm blijft en je relatief zo min mogelijk klachten hebt.

Ruby, eindelijk een kleine stap vooruit in het eindeloze badkamerproject.

Fren, volgens mij is die onzekerheid (zoals hier door ervaringsdeskundigen al beschreven) heel normaal. Misschien is het zo dat 'wij' mmm-meisjes na al die trajecten zo hopen/verwachten dat het een roze wolk gaat zijn (want het is toch eindelijk gelukt om dat ene zo gewenste doel te bereiken) dat het bijna alleen maar tegen kan vallen? Verwachtingspatroon is gewoon zo hoog. Zo te horen geniet jij echt wel van je meisje.

Syl, wat balen dat Kayla precies nu weer niet zo lekker gaat. Hoop zo voor je dat ze nog even mee gaat.

Geplaatst

Ik ben de afgelopen week vooral heel erg moe geweest. Dinsdag lekker relaxdagje gehad met vriendinnetje. Dagen erna waren wel weer een beetje heftig.

Donderdag was een van mijn eigen katjes niet helemaal in haar hum. Twee weken geleden ook al een keer overgeven en pijnlijke buik. Na medicatie prima opgeknapt. Week later nu dus donderdag weer niet ok. Wilde niet eten, dus maar eens mee genomen naar de praktijk voor een uitgebreide check. Bloed was prima. Aangezien deze kat ook wel eens in huis plast was ik al eens van plan om een rontgenfoto te maken om te controleren op blaasstenen. Donderdagavond voor ik naar huis ging dus gauw nog even een foto gemaakt van haar buik. Hele buik was prima, maar... op de rontgenfoto was wel een bukskogeltje te zien in haar achterpoot :-(. Na hem gezien te hebben op de foto kan ik hem ook voelen. Zit net onder de huid en ligt los. A.s. woensdag dus verwijderen. Ik weet alleen niet hoe lang hij er al zit. Ze komt uit het asiel, maar we hebben haar al jaren. Dat maakt dat ik toch vermoed dat het niet al te lang geleden is gebeurd. Wel een erg onprettig idee dat er dus zeer waarschijnlijk iemand in mijn woonomgeving op katten schiet. Manlief neemt die foto's en straks ook het kogeltje dus mee naar zijn werk om aangifte te doen. Eens informeren of er meer meldingen gedaan zijn in mijn omgeving.

Vrijdag op pad geweest om naar vloerenopties te kijken voor de praktijk. In september waterschade gehad en er moet echt wat aan de vloer gedaan worden. Verzekering vergoedt helaas alleen deel vervangen en rest bijwerken. Ik heb alleen besloten de hele vloer te vervangen, want anders krijg is spijt. Nu wordt in ieder geval een deel ervan door de verzekering betaald. Nu ligt er overal geel marmoleum. Als ik dat weer neer wil laten leggen moet de praktijk een week dicht... Bovendien zit ik niet zo vast aan marmoleum. Mag best een beetje hipper wat mij betreft. Aangezien ook de kastjes en een aantal deuren geel zijn wel goed kijken wat erbij past. Ik denk nu aan een pvc vloer. Dan krijg je de uitstraling van een laminaatvloer, maar dan wel geschikt voor het betere schoonmaakwerk. Al wat moois gezien. Ben benieuwd naar de offerte... Voordeel van pvc is dat de praktijk mogelijk maar een dagje dicht hoeft aangezien het over het marmoleum gelegd kan worden.

Na vloeren kijken vrijdag nog op pad geweest voor gordijnen. We zitten nu al 5 jaar met dezelfde vitrage-achtige gordijnen beneden (overgenomen van de vorige eigenaar). Nu verbouwing klaar is dus eindelijk ook 'echte' gordijnen kiezen. We hebben gekozen voor duettes, zodat je ze kunt verschuiven over het hele raam. We kunnen dan dus zelf bepalen hoeveel zicht er naar binnen en buiten is. Ook boven kiezen we voor zelfde systeem. Straks alles hetzelfde. Overal nu laminaat en overal straks duettes. Mooi een geheel. Achter ons huis zijn ze aan het bouwen (helaas, want eerst was het weiland waar we op uit keken). Straks hoef ik niet meer me om te kleden met de gordijnen helemaal dicht, maar kan ik gewoon die duettes op de onderste helft van het raam plaatsen. Ben zo benieuwd hoe het straks gaat worden. Vorige week offertes opgevraagd en vrijdag mooie deal gemaakt bij een van de bedrijven.

Na gordijnen regelen richting mijn schoonouders gereden. Terwijl we daar naar binnen liepen werd ik gebeld door mijn collega. Meteen weer in de auto gestapt, want een spoedoperatie waar ze mijn hulp bij nodig had. Schoonouders dus 5 minuten gezien en eten daar ging niet door. Na operatie (patient prima door operatie gekomen) collega's maar naar huis gestuurd. Zij hadden namelijk zaterdag vanaf 8.00 uur weer dienst. Samen met mijn man nog dingen opgeruimd, frietjes gehaald en patient weer meegegeven aan eigenaar. Uiteindelijk dus laat thuis van een drukke dag terwijl vrijdag mijn vrije dag is...

Gisteravond om 20.00 uur weer naar praktijk om dienst over te nemen van collega. Op de praktijk geslapen. Gelukkig alleen tot 22.00 uur wat patienten gehad. Wel een pupje hele nacht in de opname. Gelukkig hondje in de loop van de nacht erg opgeknapt, dus kon ik vanmorgen weer aan heel blije eigenaar meegeven.

Vandaag verder rustig aan gedaan. Vrienden met hun twee zoontjes kwamen naar ons. Gezellig met hond in het bos gewandeld en daarna bij pannenkoekenhuis gegeten. Erg gezellig. Zie dat het al weer laat is door mijn lange verhaal. Ga dus richting bed, want ben nog steeds idioot moe. Laatste weken zoveel nachtdiensten gehad. Kan daar gewoon niet zo goed tegen. Nu geloof ik ruim een maand geen diensten, dus kan ik even bijtanken.

Welterusten allemaal.

Geplaatst

Ohhhh kaartje wT een drukte, heftig joh van dat bukskogeltje, wat een klootzakken!Sorry maar aar Wirdt ik zo boos om!! Hoop dat de dader gevonden Wordt maar die kans is vast klein.....

wat betreft die pvc- vloer, ook bij ons op het werk voor gekozen, collega en ik hadden die voorkeur en aangezien wij de vrije hand kregen,....we zijn er nig steeds erg blij mee en zelfs nu na 3 jaar krijgen we er nog steeds reacties op (positieve uiteraard) was inderdaad erg snel gelegd en ook geen stank. Leuk hoor om zo met vernieuwingen bezig te zijn.

Geplaatst

Kaartje, wat een gruwel idee. Je kat een kogeltje in zijn lijf! Ongelooflijk wat is de mens toch wreed en ziek soms.

Babeth ik bedoelde idd Witje :)

Geplaatst

Kaartje wat een verhaal weer. Ja mensen doen soms rare dingen. Onze muis moest blijven bij de dierenarts en daar zat een jong katje die vergiftigd was buiten. Die was ook helemaal van zijn padje af. Zo zielig. Onze muis eet ook wel weer droogvoer hoor met haar 2 tanden in haar mond. Nu volgende week haar inentingen nog samen met onze sschuwste kat flo. Ben benieuwd of ik haar in de bench krijg. En hopen dat we dan voorlopig niet meer naar de dierenarts hoeven. Ohw ja nala met haar vlooien allergie. Zal ze van de week allemaal een pipet geven van de dierenarts. Of heb jij nog ideeen kaartje?

Verder henne, hou je taai met je zoektocht ook de allergie is moeilijk uit te vinden. En nu J weg is. Heel veel sterkte meis.. Denk aan je.

Fren mooie ring.

Caro, ik heb respect voor julie hoor. 2 kleintjes die ook nog tegelijk komen om te eten. Zou niet weten of ik dat zou kunnen. Zal met 1 al moeilijk zijn dus laat staan met 2.

Verder hier rustig aan gedaan. Veel hoofdpijn en heel erg moe.

Meiden, ik denk aan jullie, maar kan het allemaal even niet bolwerken. Lichaam doet neit wat ik wil.

Dikke knuffel voor jullie.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden