Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Henne, fijn dat jullie van Voorburg doormogen zonder dat er eerst nog een evaluatiegesprek moet komen.

56 kg is idd weinig.

Is dit mss niet iets voor jou? ik probeer je niets aan te smeren, maar wellicht is het een optie?http://www.coach4everybody.nl/producten/formula-1-shake-vrij-van

Dit is een nieuw product. Mocht je interesse hebben, dan wil ik m wel voor je bestellen voor de inkoopprijs. (pb ik je wel). en dan neem ik m de 17e voor je mee.

Je krijgt dan wel alle benodigde vitaminen en mineralen en voedingsstoffen binnen en wellicht gaat het dan ook weer ietsje beter met je darmen. Zou dan 2-3 shakes per dag nemen, naast je gewone eten.

sterkte meid, vind het zo rot voor je!

nu lekker bij mams, laat je maar vertroetelen en verzorgen door haar.

Ik hoop dat je je donderdag wat energierijker voelt en de bruiloft goed door komt. ben in gedachten bij je!!!

Syl, denk aan jou en J!

Testr, oef, een minder leuke reactie van je zus. Helaas kan dit voorkomen, heb ik ook al met mijn zus gehad. Zolang het maar uitgepraat wordt, dan komt het wel goed. en wellicht bedoelde ze het niet zo (toch???)

San, Ruben gelukkig beter, nu jullie aan de zieke kant, balen! hoop dat je de dag en nacht een beetje doorkomt!!

Babeth, heel lief filmpje van Imke op fb met haar aanstekelijk lachje!!! Kreeg er spontaan goeie zin van!

moet weer aan het werk. gisteren me erg opgewonden over het feit dat er vanuit onze financiële afdeling vanalles gewijzigd is, zonder dat wij (als overige afdelingen, de gebruikers van de systemen dus) hiervan op de hoogte zijn gebracht. en al helemaal begonnen met flippen toen ik niet meer de uren van de medewerkers kon valideren, terwijl ik dit een paar weken geleden wel nog kon met hetzelfde account...en dan gewoon zeggen, nee, wij hebben niets gewijzigd. nee, paulus de boskabouter heeft dat gedaan, duhuh...

owkee, begin me weer op te winden, niet goed voor mijn rikketik. dus ik ga weer verder met andere werkzaamheden.

liefs,

Tool

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sen hopen dat vandaag de iets positieve trend doorzet!

Henne, hopelijk bij jou ook beter en fijn bij je moeder. Frustrerend, zwaar en heel begrijpelijk dat je nu zo zwak voelt. Als we je kunnen helpen bij de organisatie van de 17e geef je dat aan he?

Caro: wat een tof kaartje! Enorm bedankt! En zo niet gek dat een vol huis nu echt teveel is. Überhaupt dapper dat je het doet.

Witje, gelukkig iets beter!

De rest ben ik even kwijt...

Hier zo bijslapen, want werd huilend wakker vannacht van situatie zus. Iets dat al lang speelt en dat ik graag uit de weg heb voor dat ukkie er is. Lange mail getypt en net lang en goed gesproken. Opglucht, ook al zal het in praktijk niet super veel veranderen ben ik bang.

Fijne dag allemaal en Syl sterkte met alles regelen en de zware klap verwerken samen. Knuffel

Geplaatst

Hi lieve meiden, vanochtend de ele moeilijke beslissing genomen thuis te blijven en dus morgen ook niet baar de bruiloft te gaan. Vriendin gebeld, samen potje gejankt, maar ze begreep het heel goed en ze wil zelf ook alleen maar dat ik snel herstel. Mijn moeder blijft nu en langer hier.

Het gaat wel langzaam iets beter hoor, maar mijn lijf heeft gewoon alle reserves opgebruikt en die moet ik weer helemaal vanaf nul opbouwen. En dan ook niet als het maar ietsje beter gaat gelijk weer energie op maken, wat echt mijn valkuil is. Telkens als het wel weer ging, ging ik toch weer aan het werk etc en nu is het domweg op.

Esther ik heb gisteren de poli gebeld, maar voorlopig doen ze even niks, tenzij ik nog meer afval. Vanuit de diagnose wordt dan verder gekeken met evt een dietist. Moet zeggen dat eten langzaam wel beter gaat, naar vier kilo heb je er niet meteen weer aan.

Tool, zal zo de link bekijken.

Wat betreft de 17e, als het met mij nog erg gammel is dan zal ik wellicht af moeten haken. Dan is het ook wel slimmer als iemand anders de bestelling verzameld en doorgeeft. Maar voorlopig ga ik daar nog niet vanuit. Duurt nog ruim een week.

Geplaatst

Jeroen en Syl, gecondoleerd met jullie verlies!! Zoals Fren ook al zei... het komt toch altijd nog wel onverwacht.

Maar voor iedereen is er nu wel een onzekere periode afgesloten., al komt er een loodzware voor in de plaats..

Hele dikke knuffel voor jullie allebei..

Henne... wat kwakkel je toch.... ook een knuffel voor jou!!

Hier net zelf ene huilbui gehad. Ben zelf niet helemaal lekker... en daardoor wat labieler.

Wil heel graag gaan voor een tweede wonder, maar op zo'n moment....

Zie ik mezelf het niet redden met twee kids.. heb het idee dat ik 1 soms nog maar net kan managen, hoe moet ik dat dan redden met 2?

Gaf me vanochtend echt even een knoop in mijn buik... en dus een jankbui.... Alle gewrichten doen me zeer door het dragen en tillen van Sanne... en dan wil ik er nog 1??? Waar begin ik aan... (als het mag lukken natuurlijk)

Maar goed, ik zit tegen migraine aan, ben nog steeds verkouden, en mijn holtes raken wat vol. Dat besef ik me ook wel, dat het gevoel daardoor komt... Maar heb af en toe het idee, dat ik alles niet goed doe.... *sh*t, daar zijn die waterlanders weer*

En dan jullie... jullie moeten nog maar hopen dat het lukt, en ik zit hier te miepen over de keus voor eem tweede.... waar zeik ik nou over.....

Maar goed.... over op de waan van de dag....

Het maakt mij niet uit waar ik heen ga... de 17de.. Als ik de auto ergens neer kan zetten, is het mij om het even. Dus of ik dan naar Haarlem of Amsterdam rijd, maakt niet uit. Ik kan ook Eef oppikken en dan naar Mik rijden, en vandaar met Mik naar Amsterdam. Maar ik weet niet of ik bij Mik de auto kwijt kan. Mocht Mik niet in staat zijn om mee te gaan, kan ik met Eef doorrijden naar Amsterdam en daar inhaken bij Fren.

Ik zal trouwens eens op de kaart gaan kijken.

Ik hoop dat je het trekt Henne, maar anders gewoon aan jezelf denken. Maar misschien is meerijden met iemand wat minder inspannend?

Maar nu ga ik even aan mezelf denken en even plat... Alhoewel, eerst maar even eten en drinken.... heb alleen nog maar wat melk en water op... oh en 1 bakkie leut....

Geplaatst

simba, denk aan jezelf meis!

Wbt de 17e: bij mij voor de deur kun je gratis parkeren. Bovendien is het volgens mij dubbelop als jij van jou uit eerst naar haarlem rijdt en dan naar mij. Ik woon nl ongeveer naast schiphol, kruising A4 en A9.

Geplaatst

Hoi meiden

Ohh Henne, ik las net je bericht op fb, ik dacht van de week nog hoop dat het gaat lukken met de bruiloft...verdorie ik vind het echt zo klote (sorry) voor je, sowieso dat je lichaam je zo terugfluit maar ook dat je geen getuige kunt zijn, ik weet hoe ontzettend bijzonder je dat vond (en dat is het ook!) In ieder geval fijn om te horen dat het voorzichtig iets beter gaatm nu er goed op letten dat je niet je opgebouwde reserves direct verbruikt, kan me voorstellen dat het moeilijk is om daar voor te waken! Ik hoop dat je erbij bent de 17de maar eerst jezelf en de rest komt wel een keer...echt aan jezelf denken!

Testr wat goed van je dat je de koe bij de horens hebt gepakt en een mail gemaakt hebt en ook telefonisch het eea uitgesproken hebt, goed hoor!!! en zo te lezen was er ook wel begrip van je zusters kant. Zelf heb ik een erg lastige/complexe relatie met mijn zus en dat kan zo ontzettend lastig zijn.Nu ik het schrijf bedenk ik me meteen dat zijn dat uiteraard niet zo niet haha.

Tool wat lekker handig geregeld op je werk, niet dus moest wel even lachen om jullie boskaboutertje! ja dat filmpje , eerste keer dat ze echt zo ging schaterlachen, ik was blij dat mijn telefoon in de buurt lag. Ze moest zo lachen om de hand van mijn man, maar sinds gisteren niet meer hoor haha.

Nog even en jullie zitten weer bij dr. S, het gaat weer snel nu nietwaar?

Caro nog gefeliciteerd!! ik vind het niet vreemd dat het wel wat veel was, poeh.

Sandra gelukkig knap jij ook weer op, jammer dat je er de 17de niet bij bent maar kan me voorstellen dat je prioriteiten stelt, zeker na zoveel weekenden afwezig thuis.

Simba, jij ook niet in je hum, wat is dat toch he!? logisch als je je zo voelt dat je ook enorm gaat twijfelen maar ik weet zeker dat je er over een week of zo heel anders over denkt, als je weer fit bent.

Lieve Syl, trekken jullie het nog een beetje, deze dagen zijn zo chaotisch een vreemd nietwaar? sterkte lieverd!

Eef heb je je van het werk kunnen loswrikken en ben je lekker aan de knutsel?

Kaartje hoe gaat het met je katje? en wat geweldig dat je stagiare dat hondje heeft overgenomen!!

ik heb nog contact gehad met de dierenarts ivn de Ipaktine, vanwege de zeer gevoelige darmen was het advies om minimaal de meds een maand te gebruiken en dan nog eens bloef

af te nemen om te kijken of er iets verbeterd is of zeker niet verslechterd. Vind het wel lastig.

Guusje hoe gaat het met jou? jij zit in de wachtweken met de lunch nietwaar?

Hier een rare dag, Imke is niet helemaal in orde, geen koorst ofzo maar vanmorgen dronk ze haar eerste fles maar voor iets meer dan de helft, na een kwartier kwam alles inm 2 flinke golven eruit....ik zat helemaal onder!! ik mezelf omgekleed en Imke in bad gedaan, de hond nam de zorg over de melk op de vloer ;-)

Vervolgens heeft ze lang liggen slapen, tijdens haar fruit was ze een poepbroek aan het produceren, en deze sijpelde zo onder haar broekspijp vandaan , beneden alles uitgedaan en maar weer in bad.haar brood en thee is er tot nu toe in gebleven en ze slaapt weer.

Geplaatst

ach gossie Simba, denk aan jezelf meissie! Je wens voor een tweede is niet minder dan die voor een eerste. Zorg eerst dat je weer goed in je vel zit en dan komt de beslissing vanzelf wel. je zorgen zijn logisch, maar waarschijnlijk wel overkoombaar (is dat een woord?).

Hier krijgen jullie allemaal de knuffels en groetjes van Sab!! heb nog regelmatig mailcontact met haar.

Kan er helaas de 17e niet bij zijn ivm vak.

ga snel weer verder. kom later terug!

liefs,Tool

Geplaatst

ppfftt... zit ik weer met natte oogjes....

Plat ben ik nog niet geweest... huishouden moet ook eergens gedaan worden, maar doe het rustig aan. Volgende week weer naar de fysio, heb dat een beetje laten slabakken nadat hij een keer had afgebeld, ben nu een maand niet geweest... en dat kan dus gewoon niet.. Maar, ik vergeet ook gewoon te bellen op mijn werk.

jeetje Babeth... das een badder dagje dus.... Maar wat sneu, Imke, dus wat ziekig. Maar de poep door de broekspijp sijpelend heb ik gelukkig nog nooit gehad. Alleen poep onder de oksels en tot aan de knieen ;-) Mag geloof ik niet mopperen wat dat betreft *klopt even af*

Maar hoe doe jij haar nu in bad? Ik zit met het dilemma dat ze eigenlijk niet meer in het babybadje past. En anders de hele boel onder plenst...

Maar in het grote bad is te kaat en te onhandig. De vorige keer heb ik het hele badje naar de badkamer getilt en haar daar in bad gedaan, en in het weekend ben ik lwkker samen met haar in bad gegaan (genieten hoor). Maar ja, dat kan eigenlijk niet als je alleen bent.

Dus geen idee hoe nu wel in bad.. tips welkom ;-)

Sanne heeft daarnet heerlijk haar broodje smeerkaas opgepeuzeld.

Hier zo lang gewacht met versturen van cadeautjes dat ik ze geloof ik beter 17 maart mee kan nemen...

Hmm... baby in de box die het er niet meer mee eens is.... Ik denk toe aan bed....

Geplaatst

He henne, wat onwijs klote dat je hebt moeten afzeggen! Hoop dat je er snel energie vjoor terugkrijgt...

En ondanks dat je je klote voelt ontving ik vandaag je kaartje... Super lief, dank je wel!

Geplaatst

Babeth,ja het gaat idd weer snel. in mijn gedachten leef ik al in april, moet echter weer terugkomen naar het nu, naar dit moment.

Dat probeer ik door dus in de avonden dat ik nu niet meer hoef te sporten me ga concentreren op 1 ding, lezen, tekenen, iets anders om te ontspannen (slapen bijv.).

moet er weer vandoor.

henne, ik stuur je nog eenandere link door, want op deze link staat volgens mij niet echt heel veel informatie.

liefs,

Tool

Geplaatst

Nou wellicht heeft Imke een virusje te paken maar we hebben ontdekt dat haar boventandjes nu ook doorgebroken zijn, zal ook meespelen denk ik. Gelukkig is de boterham en thee van vanmiddag en de fles van 17uur er in gebleven, normaal eet ze rond 18.00 warm mee maar heb nu liever dat ze meer drinkt.

Simba ik doe altijd Imke in de badkamer in bad, vul het bad met de douchekop van het bad en laat het naderhand met slangetje leeglopen in bad, niets geen gesjouw.

Maar wat het in bad doen betreft, zoals Imke niet in de box of kinderwagen wilde liggen wil ze ook niet in bad liggen, werd echt een gedoe daarom een badring aangeschaft, daar zit ze dan in, geweldig fijn!zij blij omdat ze dan rechtop zit en je hebt je handen wat meer vrij.Wat ik ook handig vind is dat ik tussentijds water kan laten weglopen en kan aanvullen, net als straks toen ze lekker vies het bad in ging.

images?q=tbn:ANd9GcQBX-gYtSt_HSdjh3DRkm9-svHuK2_XhcUwLvdR90GfgaHmVQr3

In het weekend gaat ze met mijn man in bad, vind ze geweldig maar inderdaad alleen is het niet te doen.

Tool ik vind het nit gek dat je al helemaal met je hoofd bij de behandeling zit! knap van je dat het je lukt om je hoofd wat vrij te maken en op die manier te ontspannen.

dames wat is het hier stil!?

Geplaatst

Even kort hier, leeg op de bank na een ochtend werken tot 14 u en toen naar kinderatelier. Het was weer zo bere gezellig! Ik heb het idee dat het ook steeds relaxter gaat, en het contact met de kinderen ook steeds leuker verloopt, ook fijn napraten altijd, krijg echt energie van deze middagen!

Maar dus wel kassie weile op de bank ; -)

Simba, jij uit balans, en met twijfel, het klinkt allemaal wel heel logisch hoor, en alsjeblieft, ook hier gewoon jouw verhaal doen, dit is nu eenmaal ook jouw verhaal wat er toe doet, net als bij witje een andere situatie dan vele van ons, maaar wel een begrijpelijk dilemma. Neem de tijd, je hoeft niet in 1x te beslissen! Weet van de week of ik een auto heb, zou het wel fijn vinden als je deze kant op kwam ; -) hier kan je je auto voor de deur gratis kwijt mochten we met de mijne verder gaan en evt miki en'/of fren ophalen? Maar ja we hebben nog even tot beslissing..

Babeth jij met zieke Imke, klinkt als een flinke uitdaging ; -) vriendin heeft ook zoiets voor in bad, maar dat is dan echt een soort ligstoeltje waar ze half in zit, ook perfect!

Verder Henne, die moeilijke beslissing moest nemen. Ik vind het knap van je dat je toegeeft aan de signalen van je lichaam kiest en voor herstel. Het is niet anders maar wel pijnlijk even goed!

Testr, goed dat je het hebt uitgesproken naar je zus, petje af, ook al zo moedig!

Witje, hoe was je nieuwe bad? Lekker gedobberd? hoop dat je snel herstelt

Iedereen een knuffel, ga morgen wel werken, stem nog steeds waardeloos, maar besloten alleen maar administratie te doen en een hele dag niets te zeggen voor stemrust ; -) ik ben heel benieuwd ; -) haha.

Geplaatst

Korte update: slecht geslapen door krampen, maar vanochtend niet zo heel misselijk en gammel. Moet vooral niet vooruit denken, maar echt bij de dag leven en kijken hoe het gaat. En dat is niet knap of moedig, maar gewoon noodzaak ;-) Gisteren bij de post schema en recepten, ook maar even opzij gelegd. Eerst de kilo's er weer aan. Dan verder kijken. Manager belde gisteren hoe het ging. Gezegd dat het erg slecht gaat, ze schrok er wel van. Vroeg ook nog of er vanuit werk iets gedaan kon worden of er 'iets op mijn schouders rustte'. Nou, ik ga niet over de telefoon mijn contract bespreken terwijl ze wéét dat ik me daar wel zorgen over maak. Vond dat zo knullig, dus gezegd dat ik alles lekker loslaat en niet aan werk denk voor ik weer meer gewicht heb. Is overigens ook wel zo, ik ben benieuwd wat ze doen, maar het maakt me niet veel uit welke kant het opgaat. Weet voor mezelf dat ik hier niet meer lang moet en zal blijven.

Eef, dat kinderatelier klinkt zo ontzettend leuk en goed. Echt fijn dat je er zoveel uithaalt.

Miki ik heb de afgelopen dagen overal (te) vluchig overheen gelezen, begrijp dat je zus niet helemaal lekker reageert op alles en dat jij daar wat van gezegd hebt? Goed van je. Zowel mijn moeder als vader zijn heel erg verveemd van hun enige broer/zus. Bij mijn moeder komt dat oa doordat er dingen niet uitgesproken werden. Ik en mijn broers en zus hebben altijd gezegd 'wij gaan dat anders doen en blijven eerlijk tegen elkaar'. En hoewel we nu als volwassen mensen echt een hele goede band hebben en veel contact, is dat alles uitspreken in de praktijk gewoon heel erg moeilijk. Het komt er toch vaak op neer dat je het er met één van de andere broers/zussen over hebt en dat het dan wel weer overwaait. Dus wel echt knap dat je het direct naar haar hebt uitgesproken.

San, lieverd, kruip jij in je bedje! Ik ga er even vanuit dat de huisarts dat ook zegt. En dat betekent ook ziekmelden he. Ik snap helemaal dat je dat vervelend vindt, zo pas na je verlof etc. maar het is het belangrijkste dat jij uitziekt, snel opknapt en voor Ruben kunt zorgen. Doorgaan op paracetamol is gewoon geen optie meer. Punt.

Simba ik snap je twijfel en emoties. Och meid hoe vaak ik wel niet denk 'waarom wil ik kinderen, ik kan dat fysiek helemaal niet aan'! Maar bedenk dat je het nu met Sanne ook kunt, oke misschien met moeilijke momenten en dips, maar het lukt wel. En je geniet ook volop. En als er een tweede mag komen, dan is Sanne ook alweer groter. En dan verwaarloos je de fysio niet nog een keer ;-) Bovendien is het niet meer allemaal nieuw, dus het kost minder energie. Tuurlijk zijn twee op een andere manier wel weer vermoeiender dan eentje, maar het vreemde is eraf en dat maakt het wel relaxter (zeg ik met ervaring haha). Laat de emoties lekker komen en gaan, dat hoort er ook bij. Het is ook een enorme stap en beslissing om die molen weer in te gaan. Je weet veel te goed waar je aan begint.

Tool dat laatste geldt voor jou (en mij en Syl en iedereen) natuurlijk ook.... waar beginnen we weer aan...? Zucht. Maar je doet er nu echt alles aan en ik denk dat zeker de rust van het niet sporten veel uit gaat maken. Lekker lezen, tekenen, schilderen en veel buiten wandelen. Stress is een killer, in alle opzichten.

Babeth Imke aan de tandjes! Oh daar kunnen ze zo ziek van zijn de arme hummels. Jullie kennen wel allemaal de maizena tip he? Voor kapotte billetjes? Werkt echt geweldig.

Guusje ben jij alweer aan echo's toe? Spannende weken komen er weer aan.

Ruby ik ben het even kwijt met de badkamer, maar konden jullie nu alsnog gewoon door? Je klinkt er moe, hoop echt dat al die verbouwsores snel voorbij zijn want je ben volgens mij hard aan rust toe.

Sylvie, moet veel aan jullie denken. Nog geen jaar geleden was er zoveel hoop. Ik weet nog dat we 16 april elkaar voor het eerst ontmoetten en dat we na Simpel in het Schiedamse kerkje stonden en dat J. me zo trots vertelde over zijn vader. Wens jullie nogmaals heel erg veel sterkte.

Ik ga maar eens heel rustig aankleden, of misschien nog even slapen...

Geplaatst

Hè Henne, je bericht klinkt positiever en hoopvoller dan de laatste dagen. Goed dat hè op je werk hebt aangegeven voorlopig helemaal niks te doen.

Wat ik me wel bedacht: als je contract op 1 april afloopt, dan moeten ze het nu toch verlengen?! Naar mijn weten moet je minimaal een maand voor t eind van je contract horen dat t niet verlengt wordt...

Enne, maïzena tip? Do share...

Geplaatst

Henne, je klinkt inderdaad wat monterder dan de laatste dagen. Wat je contract betreft weet ik neit of het zo is zoals fren zegt. maar daar moet je je maar niet druk om maken lijkt me. Eerst weer de kilo's eraan.

Syl, heel veel sterkte he meis. Denk aan je.

hoe is het hier. De badkamer is nog steeds een never ending story. Volgens de technische man van de Vve ligt alle lekkage dus nu bij ons en de standleiding helemaal ok. Heb al 2x een mail gestuurd met de vraag waarom er bij andere onderzoeken er dan toch ook andere resultaten uit zijn gekomen. Dat ik een gesprek wil. Wordt door hem volledig genegeerd.

Als daadwerkelijk de lekkage bij ons appartement vandaan komt moeten ze met ons in gesprek en niet alles via het bestuur van de vve regelen. Heb het al gemeld bij de voorzitter dat ik voor de jaarvergadering alles op papier wil hebben en dat ik dan begin aan de badkamer.

Overigens moeten we eerst de electra laten vervangen. Nieuwe stoppenkast en extra groepen. Dus best wel stress kan ik je zeggen.

Maar ja we werken gewoon door en vanavond naar de fysio. heerlijk even alles op zijn plek laten zetten.

Dikke knuffel voor iedereen.

Geplaatst

Contract loopt 1mei af. Maar zie wel, wil eerst weer op gewicht zijn voor ik energie ik andere dingen steek. Zowel fysiek als mentaal heb ik allereerst kilo's nodig.

Maïzena werkt enorm goed tegen rode en kapotte billetjes, die ze vaak krijgen als er tandjes doorkomen door de dunne luiers enzo. Maïzena werkt dan veel beter dan talk of sudocrem. Ja, ik heb dan toch best al veel ervaring hè met drie oppaskindjes :-) had hier gewoon een busje maïzena in de logeerkamer staan bij de luiers haha.

Geplaatst

Henne wat goed dat je eerst aan jezelf gaat denken.

Ok huisarts story voor vandaag. Het is een virale ontsteking en dat betekend gewoon uitzitten. Ga nu voor aantal dagen 3x daags aan de brufen 600 mg de eerste dosis is net binnen. Werken vond hij moeilijk. Hij zei wel dat als het morgen niet beter zou gaan ik het weekend in mijn bed zou moeten blijven, omdat een uitgerust lichaam nu eenmaal beter geneest. Dus naar mijn teamleidster geweest, mijn werk zit daar om de hoek.. Situatie voorgelegt en afgesproken dat ik vanavond tot 21 uur ga werken zodat ik op tijd mijn bed in kan, morgen ben ik vrij dus lekker hele dag in mijn bed verblijven en dan het weekend werken. Het is zo dat er zo ontzettend veel zieken zijn op het werk het bijna onmogelijk is de diensten op te vullen. En aangezien ik geen koorts heb en het besmettingsgevaar met goede hygiëne minimaal is omdat ik ook niet hoest of nies ik dus ga werken vanavond, wel minder lang dus en daardoor eerder mijn bed in kan. Huisarts gaf aan dat hij verwachte dat ik de piek waarschijnlijk vandaag heb en het morgen beter zal gaan dan voorgaande dagen. Ik voel me goed bij deze oplossing. Zo komen we elkaar tegemoed en als er echt iets is doen ze niet moeilijk dus dan wil ik ook mijn best wel doen. Het is momenteel niet zo heel zwaar op de afdeling, meer begeleiden en voor eten en drinken en de was zorgen. De rest kunnen ze morgen ook doen. Maar daar wordt dan op momenten als deze niet moeilijk over gedaan gelukkig. Ik ben blij dat ik een fijne werkgever heb en dat er altijd over oplossingen samen gedacht kan worden, zolang iedereen zich daar in kan vinden.

Geplaatst

Dat klinkt als een oede oplossing San. Maar dan ook echt niet toch een beetje meer doen hè ;-)

Ik krijg via whatsapp een live fotoverslag door van twee vriendinnen dus ben er toch een beeje bij vandaag. Happy.

Geplaatst

Oh wat leuk dat live foto verslag!!!! Geniet er lekker van.

Nee tante Henne ik zal goed op mezelf passen, dat beloof ik....... hihi

Geplaatst

goedemorgen dames,

Henne, is die nutridrink niets voor jou? of zit daar iets in waar je allergisch voor bent? er zit echt veel in zo'n flesje maar tis wel ranzig dat dan weer wel maarja als het goed voor je is, neus dicht en doorslikken.

Wat lief dat je vriendinnen je er via whatsapp toch een beetje bij laten zijn

San, voorzichtig aan hoor en inderdaad niet meer doen dan is afgesproken en daarna goed uitzieken.

Kaartje, heb je het kogeltje al verwijderd?

Hoe is het verder met iedereen?

hier gaat het heeeel langzaam aan ietsje pietsje beter v.w.b. de misselijkheid. Maar kan nog steeds geen warm eten verdragen, die geur alleen al staat me vreselijk tegen. Het koude voedsel dat ik nu eet blijft erin en valt steeds beter. Minder reflux enzo dus ik hoop dat dit een stijgende lijn is. Logisch vervolg is dat ik ook ietsje meer energie heb in de zin dat ik nu wel gewoon langer op mn benen kan staan en niet steeds hoef te gaan liggen. Maar ik ben uiterst voorzichtig want ook mijn valkuil is om het minste geringste beetje opgebouwde energie gelijk weer op te gebruiken zodat ik weer terug bij af ben... wat zijn wij toch een eigenwijze mutsen hè

Geplaatst

Dank je Henne....

Ik weet ook wel dat een tweede waarschijnlijk makkelijker in de flow mee gaat, en dat je niet voor de tweede keer het wiel hoeft uit te vinden. Maar zo met dat grijze weer van gisteren gaat het doemdenkertje met me op de loop...

Plus mijn onzekere ikje...... doe ik het wel goed... gaat het wel goed.... hou ik dit wel vol....trekt mijn lichaam het straks ook nog.

Wat fijn trouwens dat je goed op de hoogte gehouden wordt.

Maar goed.... ik kom er wel...

Maar vertel Maizena?? Gewoon erop poederen ofzo? Ik ken de truc ook niet.

San.. Jullie zijn wel aan het kwakkelen.... ik hoop sat je snel verder opknapt.

Sen, top, dat je langzaamaan iets meer binnen houdt. Ik ging aan de sultana's en aan de crackers met smeerkaas.

En af en toe een hapje vanille vla. Maar ik had het gelukkig niet zo erg als jij..

Geplaatst

Yep Simba, gewoon net als talkpoeder maar dan maïzena. Mijn schoonzusje kreeg die tip bij de eerste en het is bij ons nooit meer uit het assortiment gegaan ;-) mijn zus heeft het ook weer overgenomen etc.

Sen gelukkig dat er iets van een stijgende lijn lijkt te zijn. En idd nu oppassen dat je niet gelijk teveel doet. Ik heb mezelf voorgenomen voor de komende periode alleen maar te eten, slapen en wandelen. Dat laatste vind ik wel heel belangrijk zolang het gaat in beweging blijven. Maar ook dat niet overdrijven. Nutridrink oid neem ik nu nog niet omdat ik niet weet waar ik evt rekening mee moet houden. Wel of geen suiker, lactose, gluten, extra eiwit of juist niet. Het gaat niet alleen om aankomen, er is ook iets mis met mijn spijsvertering/opname, en zolang er niet duidelijk is wat, wil ik niet teveel afwijkende dingen doen. Voor je het weet doe je meer kwaad dan goed. De verpleegkundige dinsdag vond het ook nog niet nodig. En....ik ben sinds zondag niet verder afgevallen, lijk zelfs heel iets aangekomen. Nog geen pond hoor, maar elke gram is er nu eentje. Maandag heb ik de gastroscopie en dan hoop ik de arts ook even te kunnen vragen of er nu iets mogelijk is en wat hij wijsheid vindt tav werk, Arbo belde vandaag ook alweer :-s, gezellig.

Zo maar even een wandelingetje naar de brievenbus. Dan rusten, kippensoep maken, eten, rusten, eten, WIDM kijken ;-) en weer naar bed. Wat een luizenleventje hè hihi.

Geplaatst

Kassie an henne, Rome en Parijs zijn ook niet in een dag gebóuwd! Ben wel benieuwd naar WIDM... Wat denken we? Annemarie, hadewijch of die derde?

Net naar de GGD geweest, heb een speklapje in de wieg liggen... 4020 gram!! Vorige week donderdag 3580... Ok, ze had net gegeten, dus er moet wel iets vanaf, maar toch bijna 400 gram in 1 week! Had al zo'n vermoeden... Ontdekte een onderkinnetje, zo schattig!

Geplaatst

hahaha Fren, een schattig onderkinnetje. heerlijk!!!

Henne, dat is fijn!!! je klinkt ook weer wat monterder.

Mocht je nog interesse hebben, dan hoor ik het wel!

Sen, fijn dat het bij jou ook ietsje beter gaat en in elk geval ook iets binnen houdt!! houden zo!!!

Geloof dat we nu zo ongeveer in een ommekeer komen allemaal, weer een beetje stijgende lijn.

mbt WIDM: ik denk die derde, Liesbeth. maar het kan ook net zo goed Hadewych zijn of Anne-Marie, hihihi. lekker duidelijk!

moet dadelijk naar de supermarkt lopen (of de fiets nemen). heebben geen kattenvoer meer, wilde in de pauze gaan, maar heb helemaal geen pauze gehad, was zo druk met die andere afdeling dat ik het helemaal vergeten ben. nu hebben ze geen eten meer, behalve droge brokken. maar dat krijg ik er niet in bij J.immy onze kater, die wil per se nat voer hebben, kan zo heerlijk doordrammen als ze eten krijgen, hihihi, heb ik hele gesprekken met hem en hij antwoord/miauwt lekker terug, hahahaha. en Pi.nk zie je dan echt af en toe kijken van, wat een mutsen, hahahaha

goed, straks ook nog effe wat lezen of tekenen. denk lezen, want het boek begint net spannend te worden.

tot laterzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Tooltje

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden