elinorac Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 Jeetje Es!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik zie je berichtje, meteen kippevel en zit met tranen in mijn ogen, het is toch ongelofelijk!!!!!!!!!! Hou ons op de hoogte he, maar dat ga je vast wel doen. Wat een dag voor jullie! Fotootje van de test zodat we mee kunnen genieten?? Hoeft niet hoor, als je dat lastig vindt. Wauw... ben helemaal flabbergasted! Met die 25 neefjes en nichtjes nu jouw beurt!!!!!!!!!!! Quote
fren-1976 Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 Ja, winterkind dus, misschien wel een kerstkindje... Quote
EDR Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 :happydance::happydance::happydance::positive energie::blowkisses: jullie zijn zo lief! Quote
EDR Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 Heb een foto op mijn telefoon maar weet neit hoe ik die op de computer krijg! Quote
mari-83 Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 Ik breek ook even in Es wat een super goed nieuws meid heel veel succes en ik kijk uit naar de bericht vanmiddag Quote
fren-1976 Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 Es', naar jezelf mailen en dan via de computer plaatsen ;-) Miki stuitert mee en is superblij voor jullie! Quote
Tool Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 :happydance::clap2::happydance::clap2::confettistars::yah::aaaflowersmiley:voor jullie es en g! het zullen n paar lange uren worden, maar met zn tweetjes lukt dat wel!! Quote
Meiske74 Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 Heerlijk dat je Vanmiddag nog een echo hebt, enig idee hoe ver je bent?bizar dat nu je net een aantal weken je met die meds bezig bent hè spontaan aantelt, maar wat geweldig zeg!! Quote
EDR Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 hij doet het niet verzenden via gmail!!! Ik weet niet hoelang ik zwanger ben babeth, heb mijn cyclus niet meer bijgehouden de afgelopen maanden. Ik vermoed vijf of zes weken Quote
fren-1976 Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 Haha, moderne techniek werkt niet mee met een ontploft forum ;-) Quote
elinorac Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 Heb je iemands 06? Stuur je 'm in een sms naar een van ons zet die 'm er op? Niet naar mij hoor, ben al blij dat ik foto's van af mijn computer hier op krijg... Quote
fren-1976 Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 Ik sta middenin de stad... Ben benieuwd!! Quote
elliebellie Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 Es, lieve meid, van harte! Hoop zo dat alles goed is en zal blijven gaan. Dikke kus! Quote
witje Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 Esther wat een geweldig nieuws!!!!! VAn harte meid!!! Nu zijn jullie aan de beurt. Oh de tranen rollen van geluk over mijn wangen. Wat een wonder en zo fijn dat je vanmiddag al in het ziekenhuis terecht kan!! Tool waar blijft die foto van die test??? ;)) Quote
witje Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 Henne sorry was helemaal vergeten je te feliciteren!! Meid maak er een leuke dag van.... Quote
EDR Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 Dank je wel lieve Eef en Elliebellie! Zei het eerder al maar ik vind het zo rot voor jullie! En voor rubster en henne en alle anderen! Bestand is te groot. Krijg hem niet verzonden naar tool. Gerard komt zo thuis, die kan het dan wel doen Quote
elinorac Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 Haha zie Tool helemaal niet meer, de druk is te groot geworden... Quote
elinorac Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 Hoeft niet meteen hoor, jullie hebben wel wat anders aan je hoofd als ie thuis komt... goh, wat zal er veel veranderen voor jullie... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.