Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

:woohoo::confettistars::confettistars::confettistars::confettistars::woohoo:

Zit te stuiteren op mijn stoel!

Edr en partner,

Jullie hebben het hartje van een uniek en heel grote wonder zien kloppen!

Eindelijk, na al die jaren een hartje mogen aanschouwen van jullie eigen grote wonder!

Hoe geweldig is dat......!!!

Nu ga ik wachten tot dat je het op Fb gaat vermelden, dan zal je Fb account ook uit zijn voegen gaan barsten. ;)

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
meiden ben 6 wk zwanger...kloppend hartje gezien...hcg 24300.ongelooflijk wonderlijk. We zijn zo dankbaar en beduusd. Ga nu naar ouders
!!!!!!!!!!!!!!!!:-):-):-):-)gefeliciteerd lieve meid!
Geplaatst

woohoo!!! Esther opschonen die handtekening van je! Prachtige ticker erin en nu alleen nog maar vooruitkijken naar een toekomst waarvan je had gedacht dat die hooit voor jullie zou zijn weggelegd! Van harte meis!

Liefs,

Lot

Geplaatst
Haha forum nog niet overbelast??

Hihi Babeth, invasie op jullie topic ja!

Ik vind het wel bijzonder hoor, dat op het moment dat het eigenlijk helemaal niet zo lekker gaat met iemands gezondheid, schildklierproblemen (alles met hormonen te maken).... en dan toch opeens zwanger! Voeding ook aangepast geloof ik hè? Geen suiker meer en aan de groentensmoothies (als ik het goed onthouden heb)... en verder? Of was dat echt pas sinds heel kort? Geef ons dat zwangerschapsreceptje van je smoothies ook maar, haha!

Geplaatst

Ooooh, wat heerlijk en geweldig. Wat een wondertje is dit kleine hummeltje zeg! Ik blijf er tranen van in m'n ogen krijgen. Er zullen in jullie familie de komende dagen heel wat tranen van geluk vloeien denk ik zo haha.

En Tool, meis, jij bent de volgende. Hang in there girlie! (daar maakt de iPad horloge van...bijzonder)

Geplaatst
Zat even te rekenen, maar da houdt dus in dat je in week 52 uitgerekend bent. Kan niet anders dan dat dit een kerstkindjewordt!!

Is dat niet geweldig!! Met kerst draait het dit jaar om wondertje D.!

Geplaatst

EDR!!! Esther

wauw kippenvel een zwangerschap, een kloppend hartje en een torenhoog HCG

Wat een wonder.

Ik weet nog goed onze medsafspraak en dat je mij een buggy boekje gaf :) dat kun je nu allemaal voor jezelf kopen!!!

ik vind het echt bijzonder, WAUW

Geplaatst

Es en G nogmaals heel veel gefeliciteerd. 6 weken!!!!! en een kloppent hartje gezien. Wat een wonder.

Fren die zin staat in mijn handtekening!!

Geplaatst

We gaan er idd voor. Ongi is gelukkig doorgebroken vanmorgen dus afspraak laten staan op 9 mei. Dagje eerder echo is geen probleem, vorige keer was ie al zo groot op dag 9 dat ik de dag erop aan de otrivelle moest.

Tool jij gaat Es achterna en daarna Henne, Wen en ik!!!! Dat estafette stokje heeft lang genoeg vakantie gehad!

Geplaatst

en guus ook nog in mei ergens, als ik het goed las in haar handtekening.

ik wil mezelf niet al te gek maken, maar ik durf echt niet te hopen, ondanks het goeie hoopvolle bericht van Es en mijn goeie emmies.

laten we eerst maar eens tot volgende week wachten.

klinkt mss nu iets down, maar wil mezelf denk ik gewoon beschermen tegen (mss weer een teleurstelling).

liefs,

Tool

Geplaatst

San, fijn dat je bongi nu echt is doorgebroken. op naar jullie eerste echo!

Wen, hoe is het bij jou??

henne, hoe was je verjaardag tot nu toe? is J al thuis en heeft hij je alsnog gefeliciteerd??

Geplaatst

Idd heel begrijpelijk, maar ik moet zeggen dat het mij altijd weer een boost geeft als er iemand zw is tijdens mijn behandeling. Geeft een extra sprankje hoop.

Geplaatst

tuurlijk mij ook, en het liefst ging ik nu ook al testen, maar ik kan die zeurderige pijn niet negeren...hoe hard ik ook mijn best doe...helaas en ik wil ook geen domper op deze mooie dag brengen...

Geplaatst

wow es.

gefeliciteerd.

zo mooi zo mooi zo mooi zo ongelooflijk.

ik dacht snel even te lezen, maar toen dit nieuws en moest ik alles lezen. nu kom ik dus wel te laat op mijn werk. dat heb ik er heeeeel graag voor over. wat een wonder. de tranen biggelen over mijn wangen.

Geplaatst

Ik zag iets voorbij komen op facebook...en moest hier natuurlijk direct even kijken. En nu lees ik dat het om Esther gaat...

Ik kan niet anders zeggen dan WAUW!!! wie had dat nou kunnen denken.

Wat fantastisch meis, voor jou en Gerard! Gefeliciteerd!

Geplaatst

oh esther!!! kreeg een hint van henne dat ik op het forum moest kijken en er schoten meteen twee namen in mijn hoofd: esther en tool! Ik bedacht me meteen dat tool te vroeg was en inderdaad...... Esther is zwanger, en hoe!!! Ik ben zo ongelooflijk blij voor, tranen lopen letterlijk over mijn wangen. Wat fantastisch meid!!! Het is jullie, net als de andere meiden hier, zo ontzettend gegund!!

JOOOOOEEEEEEHOOOOOEEEEEEEE, JIIIIIIPPPPPPPIIIIIEEEEE!!!!!! ESTHER EN G ZIJN GROOOOOOEEEEENNNNNN!!!!!

MEID, GENIET ERVAN!!!

Geplaatst

Wat een nieuws zeg!

Maar er zijn ook nog andere belangrijke dingen gaande:

Lieve tool: dit nieuws maakt voor jou nog spannender allemaal... Meis: die wachtweken duren altijd zo lang hè.... Ik duim hier heel hard voor je!!

Syl: meis, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, vind t zo erg voor jullie. Weet dat ik aan jullie denk!! Heel veel liefs!

Henne: ook hier gefeliciteerd meid!

X voor allemaal!

Geplaatst

Oh natuurlijk, Guus ook natuurlijk!!! *sorry*

Wat een geweldige dag hier op het forum zeg. Zo'n wonder.... Nu gaan de praatjes natuurlijk in je directe omgeving zijn, zie je nu wel nu je er niet mee bezig bent gebeurt het "gewoon"

Ik hoop zo dat jullie die opmerkingen niet gaan krijgen en als je ze toch naar je hoofd geslingerd krijgt, hoop ik dat jullie zo in de wolken zijn dat het je niet raakt.

Als mensen zulke dingen zeggen doet het mij toch altijd pijn. Alsof je al die jaren die behandelingen en het vreselijke wachten en die enorme teleurstellingen voor niks hebt gedaan, dat het niet nodig had geweest. Die mensen moesten eens weten hoe ontzettend heftig een wens is naar een kleine.

Gek dat dit nu in mijn hoofd spookt deze gedachten en gevoelens. Ik denk dat we nu allemaal na deze dag onze eigen gedachten en gevoelens hebben nu er weer zo'n wonder is gebeurt!!

Geplaatst

J kwam met bloemen thuis. En een heel schuldbewust gezicht. Mn visite zat met haar gezicht naar de deur en barstte keihard in lachen uit, was zo grappig. Verder voel ik me raar. Een jaar geleden was het forum net zo in rep en roer omdat zowel ik als ivfsh toen positief hadden getest. Het is een vreemde dag voor me nu met een mooie herinnering met een naar vervolg en dan opeens nu weer zoveel mooi nieuws. Tegelijk zelf aan de start van een nieuwe poging, de hoop en adrenaline die nu door mn lijf schieten.....ik ben volledig hyper, net als veel meiden hier. Haast in de war. Want idd, moet je er dan misschien toch minder mee bezig zijn....? Ik vraag het mezelf dan soms ook wel eens af. En jarig heb ik me gelukkig ook wel gevoeld. Ik ben 's middags door mijn neefjes + nichtje toegezongen door de telefoon en zonet nog door mn andere neefje die zijn hele repertoire heeft afgedraaid tot aan honky tonkyu shanghai en ei ei ei we zijn zo blij toe :-) dus ja, dan ben je wel jarig haha.

Tool, ooh wat zul jij nu wel voelen. Je wilt nu ook zo graag, je wilt mee in die blijdschap en niet weer achter moeten blijven. Probeer vertrouwen te houden en wat testen betreft: doe wat goed voelt. Als je tot zes weken wacht heb je in ieder geval meteen een dikke streep ;-) Lukt het nog om naar de cd te luisteren? Misschien even afsluiten voor alle hectiek hier en je volledig richten op jouw emmies. Knuffel meis!

Ik ga mn pyjama aantrekken en dan lekker met een stuk taart op de bank tot rust proberen te komen.

Geplaatst

Henne dus ook een achtbaangevoel nu. Ja een jaar geleden........

Hopelijk kom je lekker in je pyama tot rust met een heerlijk stuk taart!!!! Geniet ervan.

En overbodig om te zeggen, maar moet het even kwijt, je weet heel goed dat het niks uitmaakt of je er nu wel of niet "te veel" mee bezig bent. anders zou er niemand met ivf zw raken!!!!

P heeft net heel stout gedaan. Heeft 2 repen chocolade van côte dór gekocht (mooie excuus, ben ongesteld en hij geniet mee hihi) en een zak paprika ribbelships voor later op de avond..... hmmmmmmm

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden