Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh Henne wat een ellende. Eerst even over die streepjes: ik had dat ook he, ik geloof op dag 3? Ineens veel lichter en onzeker, het zou eigenlijk raar zijn (zeker jou 'kennende') als je niet onzeker was. Het is en blijft een kloteperiode, hoop dat de sessie zometeen een beetje helpt.

Heb in Noorwegen nog zo'n onzekere zwangere... niet of ze al dan niet zwanger is, want ze is kotsmisselijk en moe (en vraagt zich af hoe dat komt, misschien omdat ik geen koffie meer drink omdat ik dat niet meer lust? Moest er stiekem een beetje om lachen, ze heeft er echt geen kaas van gegeten!) maar ze twijfelt heel erg of ze er wel goed aan heeft gedaan: alleenstaand, 44 jaar, kan ik het wel, wat zal de omgeving zeggen, hoe moet dat op mijn werk, wat als ik ziek wordt, wat als het een TWEELING is? Ze wordt er gek van! Volgens mij is bijna niemand fluitend zwanger die in de mm zit...

Kom op Henne, komt goed!!

Geplaatst

Kalimera lieve meiden!San, allereerst een dikke knuffel voor jou! Begrijpelijk dat je je even teruggetrokken hebt gisteren! 'fijn' dat je bongi is doorgebroken. En ook al hebben jullie n schat van n kereltje met n mooie stoere zonnebril, de wens/het verlangen naar n tweede was/is er bij julllie, het heeft nu niet mogen zijn. Jullie slaan nu n nieuwe weg in met z'n drietjes, n heel mooi en rijk leven. Ik had t graag met n brusje gezien, een mooie aanvulling op jullie leventje. Kan jullie nu alleen maar n dikke knuffel geven! !Henne, ik weet wat er door je heen gaat. Heb ook iedere dag getest en ik zat ook, sjips is ie nu donkerder of lichter. Om gek van te worden. Als jij dit voor je bevestiging nodig hebt, dan moet je dat doen! Hoop en duim dat ze donkerder worden! En dat met die aders had ik weer niet! Dus t zit wel snor bij je, aar ik weet hoe je je voelt! Zoals al gezegd werd, je gaat nu van t ene wachtbankje naar t andere! Eerste echo, 9-weken echo, 12-weken echo, bloedcontroles tussendoor, afbouwen prednisolon. En ja, soms kan t je gewoon heel boos maken, waarom gaat t niet in een puf en een zucht, helaas is dat bij ons niet mogelijk omdat we al zoveel hebben meegemaakt! Succes bij de eft dadelijk!!Es', volgens mij nemen je kwaaltjes in een golf van gevoeligheid toe en af. Maar dat maakt je onzekerheid niet minder dat je dit weet. Ook jullie hebben al veel meegemaakt en nu spontaan zwanger is gewoon een heel enge periode in t begin. Snap je me nog? We zeggen hier KWJ. Dit betekent Kunt Waal Jod! Komt wel goed. Hou vertrouwen erin! Het is nu jullie tijd om jullie grote familie uit te breiden!!Ursela, PP is Pinkpop en is in Landgraaf. Een driedaags festival. Bruce was overigens erg goed! Heeft bekende nummers gespeeld,had ie de vorige keer niet gedaan, dus dit keer super!DJ Paul Kalkbrenner was ook n feestje in de tent! Effe uit mijn dak gegaan op zijn dansmuziek.Gisteren hadden we af en toe een wolkje erbij, dat was wel lekker! Een geslaagd festival dus!Heb veel aan jullie gedacht, san, syl, henne, ceeke, iedereen eigenlijk. Jullie zitten in mijn hart!Ruby. Hoop dat jullie een mooie en leuke dAg op de hei hebben gehad! En balen van je bongi! Als je erop zit te wachten, komt ie niet! Vandaag weer verder met de badkamer?Syl, succes vandaag! Weer n spannende dag! En begrijpelijk dat je Kayla mist! Ze was toch jullie meissie, jullie allessie! En wat heftig dat j z'n bestuursfunctie heeft neergelegd.Effe teruglezen, ben t alweer kwijt. Wat ik,nog weet: wen die pas bij thuiskomst gaat testen en kaartje die n minivakantie in de Ardennen heeft gehad en Fren haar eerste werkdag vandaag weer, succes!Tot later!

Geplaatst

OMG wat een ochtend....ik vraag bevestiging...krijg ik hele vage gekleurde afscheiding. Wat???!!! Buik zeurt, bovenbenen trekken, rug zeurt. Ik ben echt compleet in de stress. Onderweg naar Soest dikke file, gebeld dat ik later ben, afspraak verzet naar 1 uur, dus bij de afslag omgekeerd. Zo snel mogelijk naar huis, blijf herhalen tegen mezelf: als er geen bloed is, dan zit het goed, als er nu geen bloed is dan zit het goed. Thuis meteen naar toilet: geen bloed, wel veel bolletjestroep en nog steeds getrek en gezeur. Twee minuten opgelucht en nu alweer enorm bang en onzeker. Terwijl ik WEET dat die krampjes en dat trekkerige erbij kan horen.

Anyway, ik ga nu dus met nog evenveel zenuwen in mn lijf, misschien zelf wel meer opnieuw richting Soest. Hoop dat die file inmiddels wat opgelost is, vrees van niet wat er waren drie rijstroken dicht. Mag ik ajb ergens in een hol kruipen voor de komende weken???

Geplaatst

Kom maar bij ons liggen henne!

Komt allemaal van de bolletjes en zolang er geen bloed is, zit t idd goed! Je baarmoeder is zich al aan t uitzetten en oprekken. Rij voorzichtig dalijk!

Geplaatst

oké Henne even een peptalk van mij! Ook ik kan uit ervaring spreken hoe ik me voelde toen ik net zwanger was (alhoewel ik dus niet wist dat ik zwanger was ha ha)...

Vanaf ong. het moment dat ik ongesteld had moeten worden om de paar dagen gekleurde afscheiding (waardoor ik dus een aantal keren dacht...oké het is zo ver, ik word ongesteld), echt een mega ongesteld gevoel...exact zoals jij het omschrijft. Een zeurderige, ongesteld aanvoelende buik, zeurende bovenbenen, een zeurend gevoel onder in mijn rug. Ik had de mazzel dat ik niet wist dat ik zwanger was en me hier dus helemaal niet druk om maakte maar áls ik had geweten dat ik zwanger was dan was ik net zo benauwd als jij nu bent...echt waar meid!!!

Dus moraal van het verhaal...(durf het bijna niet te schrijven omdat ik weet hoe dubbel en hoe moeilijk het op dit moment nu voor je is) je symptomen zijn helemaal okido in mijn ogen!!!

Geplaatst

En verder wilde ik zo graag dat we deze weken wat makkelijker voor jou konden maken!

Guusje hoe is het met jou?

Syl het klinkt allemaal heftig hoor, het leventje wat jij nu leeft! Ook heftig dat het nu zo is dat je man keuzes maakt die hij niet had gemaakt als de situatie anders was geweest. Dikke knuffel voor jou!

Geplaatst

Hi lieverds, ben ik weer. EFT heeft zeker geholpen. Ben nu vooral moe en jankerig. Oa besproken dat ik onzekerheid mag accepteren dat dit niet erg is. De komende dagen en weken zijn gewoon heel spannend. Ik hoop wel dat die enorme paniek de komende dagen wegblijft, voor de rest proberen maar met de stroom mee te waaien. En ik weet zelf zo goed dat die krampen erbij horen, maar ja...na de bbz staan ze voor mij in verband me bloedverlies en foute boel en niet met het oprekken van minn baarmoeder om een lekker plekje voor ons kindje te maken.

Kan zijn dat ik even wat minder hier ben, proberen me op andere dingen te focussen. Hoewel ik mezelf ken hihi, erg lang kan ik hier nooit wegblijven ;-)

Geplaatst

Ik moet even kort zijn, ben op werk. Maar vanmorgen echo gehad BSM was 13mm, keurig dus, zit nu op telefoon te wachten. Hoop te horen dat ei is geweest en wanneer ontdooien en TP is.

Later meer.

Geplaatst

Henne het blijft slopend. Meer dan sterkte kan ik je niet wensen en heel hard voor je duimen.

Guusje wat mooi!! Hopelijk krijg je snel het verlossende telefoontje en is de datum en tijd een feit!!

Fren hoe was je eerste werkdag????

Tool was jij nog een beetje vooruit te branden vanmiddag??

Hier helemaal stuk weer, vanmorgen contact met Gent gehad. U bent nog jong mw, we kunnen een nieuwe poging inplannen, kans van slagen is er zeker nog wel. Nee dank U wel en de tranen laten vloeien. Vanmiddag moesten we toch in het zh hier zijn dus gelijk door naar de gyn afdeling. Dus een nieuwe poging inplannen?? Nee dank U wel en het hele verhaal opnieuw. Zo pijnlijk en confronterend. Zo echt definitief klaar. Mijn dossiers zijn gesloten, het is echt voorbij. Nooit geen hoop meer, nooit zal die droom van nog een kindje uitkomen. Onze dromen worden bijgesteld en vast net zo mooi als eerst, maar dan anders. Het hoofdstuk is echt afgelopen, onze trein is op het station aangekomen en we stappen over in een andere, een ander spoor met onbekende bestemming. Ik geloof dat ik de klap vandaag heb en alles er in alle hevigheid uitkomt. Kan ik dat ook maar weer gehad hebben, opkroppen werkt voor mij ook niet echt is mijn ervaring dus laat maar lopen die tranen.

Geplaatst

Ach sannie, wat erg! Ik voel je verdriet tot hier! Weet effe niet wat te zeggen....sterkte meid en laat die tranen maar komen! Knuffel van mij en a

Geplaatst

Guusje, spannend! Veel succes en hoop met je mee op een mooi telefoontje.

Heb vanmiddag even een inzinking gehad. Powernapje gedaan en nu weer bij. Wel pijn in mijn rug. Volgens mij is hier m'n ei ook al geweest. Vanochtend een dikkere streep dan vanmiddag. Vermoedelijk dus ei in t weekend gehad. Hebben wel op zaterdagochtend banga gehad. Ms was t voldoende, hihi. En anders volgende keer dus met prednisolon erbij.

Geplaatst
Hi lieverds, ben ik weer. EFT heeft zeker geholpen. Ben nu vooral moe en jankerig. Oa besproken dat ik onzekerheid mag accepteren dat dit niet erg is. De komende dagen en weken zijn gewoon heel spannend. Ik hoop wel dat die enorme paniek de komende dagen wegblijft, voor de rest proberen maar met de stroom mee te waaien. En ik weet zelf zo goed dat die krampen erbij horen, maar ja...na de bbz staan ze voor mij in verband me bloedverlies en foute boel en niet met het oprekken van minn baarmoeder om een lekker plekje voor ons kindje te maken. Kan zijn dat ik even wat minder hier ben, proberen me op andere dingen te focussen. Hoewel ik mezelf ken hihi, erg lang kan ik hier nooit wegblijven ;-)
Henne, als dit goed voor je voelt om even minder hier te zijn, dan moet je dit doen. Zei ik ook en was toch nog vaak hier te vinden, Hahahaha.Fijn dat de eft je weer heeft kunnen helpen! Angst voor BBZ zit er zeker en zal ook,niet weg gaan. Dat is onze inhoud van de rugzak die wij meiden met ons meedragen. Onzekerheid is niet met dan menselijk, helaas ook een stukje van onze rugzak, maar ook anderen hebben dat denk ik.Kijk hoe je je voelt per dag en als je wilt kletsen of effe klagen of je verhaal kwijt wilt, we zijn er voor je!San, dat geldt ook voor jou hè!
Geplaatst

Wat een ouderwetse emodag is het hier weer zeg.....pffff.

Sandra (slik) wat definitief zeg voor jullie. Er breekt een nieuwe periode aan voor jullie waarbij je het ook weer een plekje moet gaan geven, stukje rouwverwerking ook.

Kaartje bedankt!!!

Henne doen wat goed voelt, maar wij kunnen je ook ;-)

Tool even een dipje maar een powernap doet wonderen toch, ik heb de laatste tijd dat ik echt zomaar in slaap kan vallen, dan ben ik in een keer weg, helaas heb ik er ook last van in de auto, ben altijd een niet bange rijder geweest maar durf soms niet in de auto te stappen.

Guusje spannend hoor!!!

Wij hebben vandaag surseance van betaling aangevraagd bij de rechtbank. Als het goed is krijgen we binnennkort een bewindvoerder en een zitting bij de rechtbank voor acceptatie.

Geeft een stuk opluchting, alle vorderingen worden voor nu "bevroren" dus we hebben even "rust" om op adem te komen.

Verder zijn we net gebeld door de gemeente S dat ze met ons rond de tafel willen zitten en tot een oplossing willen komen. Dit betekent dat ik even niet met knikkende knieeen naar huis fiets/rij in afwachting van een deurwaarder die prive beslag komt leggen, kan alleen maar zeggen :JD:, even borrelen!!!

Alleen nog een rechtszaak omdat we vorige week iemand op staande w8hebben ontsalgen omdat hij vertrouwelijke informatie had doorgespeeld naar een klant van ons.

GEZEIK!!!

verder een goede dag hier!

Geplaatst

Hier zeker emotioneel. San, weet hoe het voelt en hoe zwaar het is om een droom op te geven. Sterkte meis.

Tool, hopen dat het raak is. Wonderen zijn de wereld niet uit zoals je weet.

Syl, als jullie een concurentie beding in het contract van de medewerken hebben staan, sta je toch behoorlijk sterk lijkt mij. Hou je haaks en neem even lekker die borrel..

Ik ga vanavond vanuit mijn werk naar de sportschool. Even een beetje agressie eruit gooien denk ik. Zal vooral loopband worden en wat gewichten trekken.

Nu ff een sms naar de stucadoor. We willen vrijdag de vloer gieten met beton. Maar moet weten of we de leidingen ook dicht moeten maken voor hij gaat stucen.

Dikke knuffel voor iedereen.

Geplaatst

he meiden, even ego: vannacht zeer slecht geslapen door zeer pijnlijke gewrichten. Vandaag wat thuisgewerkt maar toen kwam het bericht dat er wederom een zware aardschok in Italië is geweest vanmorgen, ook waar mijn familie en vrienden wonen en dan gaat er wel even wat door je heen. Beetje bij beetje contact gekregen met familie en vrienden. Zijn allemaal ongedeerd maar de paniek zit er wel goed in nu want wat gaat er nog meer komen?! Zo tegen 4 uur was ik helemaal gebroken maar moest naar de fysio. Die heeft mn rug, nek en schouders gemasseerd want alles zat compleet vast. Nu gaat het wat beter gelukkig. Vanmiddag ook de kaart ontvangen van onze overleden buurman en tevens oudoom van mn vriend. Hij wordt a.s. vrijdag begraven. Wat een dag is dit zeg, ik ben kapot. Ik zou eigenlijk vanavond met een zwangere vriendin naar de pregnant ladiesnight hier in het theater gaan, daar draait de film what to expect when you're pregnant maar heb afgezegd, ben kapot... en moet morgenochtend om 8 uur alweer in het ziekenhuis zijn voor een suikertest en daarna werken dus dat wordt hem even niet

voor iedereen een dikke knuffel

Geplaatst

Alweer raak in Italie Sen, nog niet eens meegekregen. Gelukkig met iedereen contact maar dat is echt bizar voor de tweede keer in korte tijd dat het raak is daar.

En een sterfgeval dichtbij voor je, heftig weer allemaal zeg. Pas goed op jezelf en de kleine.

Dikke knuffel.

Ruby hij heeft financiele informatie van de onderneming besproken met iemand die daar niets mee te maken heeft, verder heeft hij geruchten verspreid over financiele zaken die kant nog wal raken.

Dit valt niet onder een concurrentie/relatiebeding wat wij natuurlijk wel hebben opgenomen in alle contracten met een boete tot gevolg. Maar in de praktijk werkt dat niet en ben je duizenden euro's verder als je daarop iemand wil aanspreken via de rechtbank. Nu al 2x meegamaakt dat dat veel geld en tijd in gaat zitten om iemand officieel daarop aan te spreken.

Geplaatst

Sen, blij dat je familie ongedeerd is. Heb n foto van n kennis van ons gezien waarop een hele grote scheur in de bodem te zien is in een veld. Jeetje! Dus kan me ook wel voorstellen dat de schrik er dan goed in zit! En sterkte met de overleden buurman! Was een heftig dagje dus!

Syl, hoop dat met de rechtszaak goed afloopt! En even de druk van de ketel, ook fijn en n opluchting om even wat aderuitzetting te hebben!

Ruby, even wat agressie kwijtraken. Ik geloof dat ik vandaag nog geen deuk in een pakje boter zou kunnen slaan, Hahahaha

Guusje, al bericht gehad?

Geplaatst

Hey meiden,

Ik heb nog geen tijd gehad om even bij te lezen, dus even een ego berichtje.

Vanmiddag laat eindelijk het telefoontje. Gister ei gehad, Vrijdag ochtend gaan ze ontdooien, en als dat goed is gegaan s'middag de TP! Zo vreselijk spannend weer!

Ik ga even eten, vanavond hoop ik even bij te kunnen lezen.

xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden