Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve San, even een dikke knuffel voor jou. En zoals de rest al schreef, je bent geen doos. Die hle medische molen doet gewoon rare dingen met je lichaam. Heel veel sterkte!

Henne, mooi verwoord. Trek je het allemaal nog een beetje?

Mik, fijn dat het zo goed gaat met jullie maneke

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

San, wat een enorme domper zeg! Je had zo'n goed gevoel, en dan toch een negatieve test. Sterkte, en geef Ruben maar een dikke knuffel.

Fren, bedankt voor je mail, ik ga een mooi kaartje uitzoeken.

Geplaatst

Tool, veel plezier op PP! Jullie hebben in ieder geval goed ingezet ;) have fun meid!

Wen jij ent nu ook aan je tweede ww begonnen hè! Heerlijk zo op vakantie, mogelijk iets meer afleiding, ook jij heel veel succes!!

Henne bij het lezen van jouw berichtje, een ook de eerdere van San, denk ik weer oh ja, zo was dat, et of het ergens heel diep zit en ik het bijna vergeten was. Ik probeerde ook weleens tegen het nadere van de menstruatie heel sterk te letten op wat ik voelde maar toch werkt dat anders,logisch ook denk ik. Alhoewel ik in de tijd dat we dachten spontaan zwanger te kunnen worden ik me ook nogal eens in de maling genomen voelde.

Ik durf het bijna niet te zeggen maar doe het toch....die pijnlijke steken die klinken erg positief!

Kaartje geniet van jullie tripje Ardennen, ik hoop dat e niet al te veel ontwenningsverschijnselen hebt zo zonder internet!

Guusje heb je nog iets gehoord van het zkh?

Geplaatst

Tool je stuurt maar een sms hoor meid als je emo bent, wij staan voor je klaar!

Ik ben in contact met Kaartje voor bijzonderheden, ze heeft dus geen internet in de Ardennen. Vanmorgen dus even het verdrietige nieuws van Sandra gedeeld en een update van Miki en binkie.

Ivfsh als je binkie intypt maakt hij er bonkige van, zie je eerdere post, hihi!

Henne nog gelukt J uit bed te krijgen?

Maak je gek vooral de laatste week en er is geen pijl op te trekken wat je nu wel of niet voelt. Wanneer ga jij precies testen.

Wen fijne vakantie!!!

Guusje jou baarmoeder is er al klaar voor, wanneer gaan ze ontdooien?

Net een veldslag bij de AH meegemaakt, geloof dat er vanaf morgen geen boodschappen meer kunnen worden gedaan. Rijen stonden tot achterin de winkel, pffff.

Geplaatst

Oh jee Syl, ik moet zo ook nog naar de AH! Gister was er al veel op, hoop dat ik zo nog wat kan halen. Vanavond BBQen, dus heb genoeg nodig.

Ik mag dinsdag voor de 2e fm, dus datum van ontdooien of TP is nog niet bekend. Maar verwacht wel komende week.

Geplaatst

Ceeke, ik zie dat je on-line bent. Hoe is het met je?

Geplaatst

Miki, gefeliciteerd met jullie kleine man!! Fijn dat alles goed gaat en hopenlijk snel naar huis;)) dikke X

San, geluk en verdriet liggen hier weer dicht bij elkaar... Ik hoop met heel m'n hart dat je te vroeg bent geweest maar weet ook dat dat misschien tegen beter weten in is? Dikke knuffel voor jou (en als je dan een doosje bent dan een ongelofelijk lieve!!)

Henne, spannende dagen voor jullie! Klinkt veelbelovend maar we willen ook graag geloven;) Sterkte deze laatste dagen wachten!

Wen, jij relaxt wachten op vakantie!! Genieten daar en ook sterkte!

Tool, veel plezier op pp en geniet elke zonnestraal!

Guus, ook al weer in de race... Spannend ook voor jullie!

De rest ben ik even kwijt... Hier is het 'gewone' leven weer een beetje opgestart. Afscheid was mooi maar intens. Onze kleine Daan* en Féline* werden veel vernoemd naar wens van mijn schoonvader, prachtige kaarsen gevonden voor op de kist maakten hun aanwezigheid tastbaar en zichtbaar, vele onbekenden gezien en gesproken die ons kenden uit zijn verhalen... Nooit geweten dat hij zo'n groot stil verdriet had om z'n kleinkinderen die hij nooit heeft mogen zien opgroeien. Heftig dus alles bij elkaar. Nu beetje rust proberen te vinden en samen genieten van zon en vogeltjes buiten. Straks weer naar schoonmoeder. Morgen naar Keulen voor concert Springsteen. Ondanks alles wel zin in, gewoon even tijd samen in een andere setting!

Lieve meiden, hoop dat jullie allen genieten van een lang weekend, de zon en elkaar!

Dikke X voor allemaal!

Ceeke

Geplaatst

Hi lieve Guus,

Zie hierboven;) Het wisselt maar begin langzaamsten beetje rust te vinden. Hoe beleef jij deze ronde? So far so good? Of toch wel zenuwachtig?

X

Geplaatst

"Hoop dat bonkige snel lekker bij je is"

Ben niet de eerste die dit zag maar moest hardop lachen... zag voor me dat er een grote bonkige kerel naast Mik in bed kroop, brrr...

San wat balen voor jullie! Ik had ook gehoopt op goed nieuws zoals iedereen. Kan me voorstellen dat gevoel niet compleet te zijn, had ik namelijk ook. Maar aan de andere kant: je hebt het mooiste mannetje van de wereld!! (Op eentje na dan...) Sterkte!

Geplaatst

Lieve Ceeke,

Heftige allemaal zeg! Maar wel heel mooi dat jullie kleintje niet vergeten zijn. Mooi is niet het juiste woord, maar je snapt het wel.

Bij mij, wat je zegt, so far so good. Het voelt nu anders dan alle andere keren, maar dat is natuurlijk niet gek. Het is wel erg fijn dat het zulk mooi weer is, hierdoor voel ik me een stuk prettiger.

Hi lieve Guus,

Zie hierboven;) Het wisselt maar begin langzaamsten beetje rust te vinden. Hoe beleef jij deze ronde? So far so good? Of toch wel zenuwachtig?

X

Geplaatst

Ohhh Ceeke, wat was het afscheid heftig maar meteen ook erg waardevol en mooi de gedachten aan Daan* en Fėline* is ook zo waardevol meteen, helemaal omdat dat zijn wens was. Dat stille verdriet is wel herkenbaar, men wilde jullie er natuurlijk niet mee "belasten".

Geniet van jullie uitje met Springsteen, gaaf!!

Geplaatst

In de categorie nog niet eerder vertoonde kwaaltjes: gemene steken heel erg onderin mn schaamstreek. Maakt me hoopvol en bezorgd tegelijk, maar lekker voelt het sowieso niet. Ben er beetje misselijk en wee van. Ga zo maar naar bed, tel nu echt de dagen en nachten. Gelukkig is J maandag thuis, dus maar een dag in m'n uppie. Tot nu toe nog geen behoefte vroegtesten. Ben wel beetje klaar met vage streepjes en dan toch weer niks.

Geplaatst

Miki smste net dat ze thuis zijn met z'n drietjes!

Wij net naar de huisartsenpost met fiene. Hadden gebeld vanwege haar aanhoudende diarree en ze wilden haar toch even zien.enorm botte arts die door liet schemeren dat ie ons overbezorgd vond ("eerste kind?"), maar geen reden tot ongerustheid. Voedingen en luiers in de gaten houden en ieder kwartier een slokje water met ors. Oma word er druk mee dus morgen, wij gaan met m'n vader golfev vanwege z'n 60e verjaardag.

Henne, verstandig dat je nog niet gaat testen, dan wee je tenminste zeker dat als die streep er staat, hij ook echt is!

Geplaatst

Arme Fiene, en wat een l*l die arts. Maar gelukkig geen zorgen. Hou d'r maar goed in de gaten.

Morgen golfen, hier in N? Zo ja. dan zie je me misschien nog fietsen ;)

Miki en binkie, welkom thuis!

Henne, knap van je om nog niet te gaan testen, en wat Fren zegt, straks kan die knallen, daar gaan we voor.

Geplaatst

Ceeke wat fijn dat jullie kindjes op wens van je schoonvader ook erbij betrokken werden. Opa is nu bij ze en waakt over hen!!! Mooi gebaar.

Henne meis nog even. Groot gelijk dat je nog niet gaat vroegtesten. Kan me voorstellen dat je die vage streepjes meer dan zat bent. Slaap lekker en droom fijn!!

Fren jeetje wat een botte arts zeg!! Drinkt ze die ORS een beetje??? Ruben dacht na 1 dag, drink die troep zelf maar!! Zo zout!! Sterkte met de kleine meid.

Wij zijn vandaag met zijn 3tjes naar de stad geweest, heel gezellig!! Daarna nog even met zijn allen een tukkie gedaan, het was nogal vroeg vanmorgen.......... en daarna een verjaardag van een nicht die we niet zo vaak zien en het was heel gezellig. R heeft zich voorbeeldig gedragen en was lekker vrolijk. Allees het in slaap komen vanavond daar in een vreemde kamer was beetje moeizaam, maar toen hij eenmaal sliep......... Thuisgekomen lekker flesje gedronken en weer lekker zijn bedje in. Wij nog even snel wat opgeruimd en buiten plantjes water gegeven. Nu even zitten nog en dan weer bedtijd.

Hier nog steeds vrij nuchter sinds mijn verdrietige begin van de dag, geen enkel teken/gevoel van naderende ongi. Wel weer wat weeïg en misselijk geweest en last van schaambeen gehad vanmiddag (stereo kwaaltje van ons Henne??) Zouden we dan misschien toch te vroeg getest hebben???? Pffff blijf toch hopen tot het bittere eind geloof ik.....

Geplaatst

Lieve meiden,

Eerste pp-dag is voorbij, leuke optredens getreden van Moss, ben Howard en n stukje Anouk. Veel zon, lekker windje en geloof ook n beetje verbrand, ondanks het gesmeer.

Ook n heel verdrietig berichtje gekregen van fitnessbaas dat ze uitelkaar gaan, want hij heeft n ander. Zi je dan met twee kleine kinderen, 1 van 2 en de ander 5 bijna.

Ceeke, veel plezier bij Bruce! Wij gaan m morgen zien! En heftig afscheid idd. Ze zijn nu bij elkaar en kunnen samen over jullie schouders meekijken! X

Fren, beterschap met fiene!

San, toch n lekker dagje gehad gisteren. En ik heb ook nog hoop!

Henne en syl, eerste (en meerdere) sms'jes gisteren al verstuurd, hihihi vandaag mss de volgende lol.

Testr, wat fijn dat jullie thuis zijn! Geniet ervan

Kaartje, veel plezier in de Ardennen.

Ga nu opstaan, vandaag toch maar iets meer water tussendoor drinken. Heb nu n beetje t zuur aan t branden, maar dat komt mss ook wel door t broodje kaas dat ik,gisteravond thuis nog gegeten heb.

Xx

Geplaatst

Fren beterschap voor F! Wat lullig zeg, zo'n arts.

San, je lijf maakt het je wel moeilijk he....maar wie weet verbaast het je straks ook nog wel. Als je bedenkt wat we op dit topic allemaal meegemaakt hebben, dan past negatief testen en toch zwanger er nog makkelijk bij. Die variant hebben we hier nog niet gehad tenslotte ;-)

Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan. Viel gewoon domweg niet in slaap. Lijf en hoofd flink in de war. Aantal dingen wijst echt op zwangerschap, hart wil dit geloven, hoofd wil nuchter blijven maar ook vertrouwen houden... dat geeft een beetje een rommeltje aan emoties en gevoelens. Nog drie dagen...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden