Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tool veel plezier! Kan me met Pinkpop met name paraplu's herinneren... heerlijk weer hebben jullie. Hogere factor smeren, pet/hoedje op? Gaan jullie vandaag The Cure zien? Mijn jeugdidolen!! Zo liep ik er toen bij, als Robert Smith-kloon haha!

Henne en San Sterkte weer met alle zenuwen en emoties. Kan me bijna niet meer voorstellen dat ik dat ook 5 keer heb gehad, pfff... San leuke foto's weer op FB!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Henne, pffff, t wordt er niet makkelijker op. Sterkte vandaag, hoop dat je de dag goed doorkomt en de ie voorbij vliegt!

Cro, hihi, The Cure was gisteren. Was wel leuk, maar niet echt een afsluiter. Voor sommigen wel, voor mij persoonlijk niet. Had niet veel beken nummers gespeeld, maar goed, dat hoort er bij.

Vandaag weer goed insmeren en veel drinken idd.

Geplaatst

Henne dikke knuffel voor jou!

Miki heerlijk dat jullie thuis zijn, bijzonder hoor.

Tool fijn dat je het naar je zin hebt, en wel goed blijven drinken....water bedoel ik.

Sandra weer prachtige foto's weer, heerlijk mannetje.

Geplaatst

Ja da bedoel k ook, syl, hihihi. Eerste dag is altijd een beetje heftig. Tweede dag is altijd iets rustiger en de derde dag zien we wel waar t schip strandt.

Jullie ook veel plezier! Vandaag bikinitijd?

Geplaatst

Caro hebben Kaat en Bram nu last van de warmte? Valt op zich natuurlijk nog mee qua temperatuur maar is daar verschil in te merken?

Fren veel plezier vandaag met golfen. Gaat het beter met Fiene?

Geplaatst

Hoi meiden,

San wat een schattig plaatjes weer!! En je lijf, pfffff verschrikkelijk hè, die signalen, alles wat je voelt, sterkte!

Henne petje af dat jij nig niet gaat testen, ik snap het heel goed maar vanochtend lag ik ineens te denken, je bent nu op dag 11 na punctie , kriebelssssss!morgen is J er weer?

Tool veel plezier weer vandaag!! En wat verdrietig van dat stel, wat je zegt met kids.....

fren merk je Verbering met F? Wat een bal van een arts zeg! Een fijne golfdag gewenst.

guusje ik las dat jij overmorgen weer een meting hebt, dan komt de tp ook al in zicht, gaat snel nu.

Ik ga gauw verder, vandaag hebben we een familie Bbq , ben benieuwd en heb er zin in, afgelopen jaren waren erg pijnlijk en confronterend, voor ons maar ook voor mijn moeder.

Syl hoe gaat het nu met jullie zo zonder Kayla?

Geplaatst

Jammer! Anders plantenspuit erbij? Of even pootje baden voor afkoeling.

Oh, ik moet gaan douchen! We gaan om tien uur weer richting pp lopen, dik uurtje lopen toch. Foto's volgen dinsdag op fb

Geplaatst

Hey Hey ben ik ook weer even

Ceeke, heftig afscheid meid. Erg mooi dat jullie kindjes zijn vernoemd. Opa is nu bij hen. Sterkte nog!

Henne, de spanning loopt op. Knap dat je nog niets hebt getest. Ben van jou gewend dat je er altijd vroeg bij bent. Ga je vandaag nog iets doen voor de afleiding? Effe gedachten proberen ergens anders op te zetten

San, ik hoop ook dat het alsnog positief is. Ik heb het wel eerder gelezen hoor, alleen niet in dit topic. Wat een leuke foto's weer van R. Op FB. Lekker lachebekkie

Tool, wat gaan jullie al vroeg naar PP? Hoe laat begint het dan? Paar vriendinnen van mij zijn er ook. Staan op decamping. Zag een foto voorbij komen op FB waarbij 1tje een soort van grote cowboyhoed met PP-logo ophad. Veel plezier nog daar!

Fren, wat een sukkel die arts. Gaat het vandaag beter?

Babeth, veel plezier met BBQ-en

Mik, lekker thuis las ik. Goedzo! Ben benieuwd hoe het gaat

Zelf ben ik gisteren even naar het strand geweest, was heerlijk maar het zeewater is IJS en IJSkoud! Heb alleen m'n tenen natgemaakt. Daarna met z'n 2tjes gé-bbqd en verder lekker in de tuin gezeten. Vriend heeft de hele dag geklust (met die hitte) hij houdt niet van strand. Ik ga vanmiddag denk ik wel weer even met vriendinnen

Geniet van het weer meiden!

Geplaatst

Syl, je zal Kayla wel vreselijk missen om je heen. Vriendinvan mij heeft ook onlangs haar hond moeten laten inslapen. Ze denkt er nu aan om een hond uit het asiel te gaan halen. Ze mist een hond om zich heen en dr loopje enzo. Zal jij ook wel hebben. Gaje tzt ook weer een hond nemen of denk je daar nog niet over na?

Geplaatst

Heb t idee dat t wel iets beter gaat met F. Gelukkig is ze altijd vrolijk. Hebben haar net bij m'n moeder gedropt en gaan zo golfen. Heb de zonnebrand maar in de tas gemikt, Pff wat heeft die zon kracht!

Geplaatst

Geen overbodige luxe Fren, hier is ie ook erg sterk! Fijn dat het met F beter gaat. I heeft 7 dagen lang diarree gehad en wij waren het die er last van hadden ;)

Geplaatst

Babeth J is gewoon thuis hoor! Ik bedoelde dat door tweede pinksterdag ik maandag gelukkig nog niet alleen zit, alleen de dinsdag.

Geplaatst

Babeth veel plezier!

Sen zag de foto voorbij konen op FB, water is Iggy erg koud.

Vandaag 1 wk geleden met muts, zit echt in een dip vanaf vrijdag. Voel me echt een muts, heel emo en ik slaap zo slecht. Ik ben een terug denker, vorige week was Kaartje bij ons en zat ik met Kayla op de bank ed.

Heb ook al naar asielhondjes gekeken maar we wachten even. Nu niet handig en te snel. Rond de wandeltijden wordt ik onrustig dus ga zelf dan maar wandelen en probeer zoveel mogelijk honden te aaien onderweg.

Moet toch iets doen om mijn bloeddruk laag te houden!

Geplaatst

Je bent helemaal geen muts! Kayla was je kind! Je mist haar vreselijk en bent gewoon aan het rouwen. Dikke knuffel voor jou lieve schat X

Geplaatst

Hoor net dat buurman uit de straat is overleden. Neef van m'n wijlen schoonvader. Kende die man al m'n hele leven. Liep steeds meer te sukkelen met z'n gezondheid. Had copd en ging ziekenhuis in en uit. Lag er nu ook alweer maanden in. Is vanacht in z'n slaap overleden. Was pas in de 70 :-( wel een mooie dood...

Geplaatst

Hoor net dat buurman uit de straat is overleden. Neef van m'n wijlen schoonvader. Kende die man al m'n hele leven. Liep steeds meer te sukkelen met z'n gezondheid. Had copd en ging ziekenhuis in en uit. Lag er nu ook alweer maanden in. Is vanacht in z'n slaap overleden. Was pas in de 70 :-( wel een mooie dood...

Geplaatst

Syl helemaal geen muts ben je gek!!!

Fren veel plezier bij het golven en idd smeren is geen overbodige luxe!!!

Babeth vandaag een familie bbq, gezellig zeg. Het weer zit in ieder geval mee.

Sen buurman overleden, sterkte.

Hier net op de fiets naar schoonmoeders geweest. Zon is idd heel fel en krachtig. Straks werken, bah 2 late diensten.

Geplaatst

Vrees dat het hier de verkeerde kant opgaat. Voel me beroerd, misselijk, koud of warm en zweterig. Niet echt koorst, kwakkel met verhoging. Bang dat lijf zich toch aan het verzetten is... Heb dit vaker gehad, tot een dag of twee, drie voor m'n nod ziet het er hoopvol uit, dan opeens voel ik me beroerd en daarna zijn alle kwaaltjes weg. Ben enorm bang dat het weer zo gaat en weet niet wat ik kan doen om het tegen te houden. Lig in bed en kan wel janken....

Geplaatst

Ow lieve Henne.... Zoveel terugplaatsingen al gehad en al zoveel ervaring. Probeer toch te onthouden dat dit weer een nieuwe poging is die heel anders kan lopen. Je kent je lijf heel goed, maar hou wel hoop! Ik heb die hoop in elk geval zeker wel voor jullie! Dicht tegen j aankruipen. Dadelijk ook nog even naar buiten gaan, even het huis uit, dan denk je er misschien even iets minder aan. Veel liefs voor jou!!!

Geplaatst

Henne anders even janken en dan weer positief verder...

Syl lief dat je vraagt naar K&B, ze lijken niet veel last te hebben van de warmte. Ze hebben ook alleen een romper aan de hele dag en slapen in dunne slaapzakjes. Heb ze allbei een paar slokjes water gegeven, waren vanmiddag gaan wandelen, de oudste heeft zelfs gezwommen hier in de buurt, maar dat vinden ze raar en maar niks. Is geen melk tenslotte.

Oh ben weer weg, oudste heeft B op schoot en die heeft geen zin meer...

Geplaatst

Arme Henne, klote wachtweken!! hou vol, en idd, uithuilen en dan wat afleiding zoeken, knuffel voor jou xxx

Geplaatst

Hi lieve meiden, heb wat liggen suffen en slapen voel me heel iets beter. Ook nog even EFT geprobeerd tegen de angst. Ik heb wel vaker last van warmte op deze manier, ligt iedereen in de zon en ik met een kruik in bed. En als ik dan in de zon ga word ik juist enorm warm. Die thermostaat van mij blijft een beetje krakkemikkig.

Met J afgesproken misschien toch iets eerder te testen zodat ik evt Pf in kan schakelen met de vraag of verhoging prednisolon zin heeft.

Weet iemand verder of dorst een zwangerschapskwaal kan zijn? Ik heb de hele dag al zo'n dorst en droge mond. Anders morgen toch even ziekenhuis of huisartsenpost bellen of er niet ergens iets aan het klieren is. Prednisolon kan suiker beïnvloeden geloof ik, maar dat vind ik dan weer vergezocht.

Geplaatst

Ok, begrijp ik dat je dorst hebt, en een droge mond, en dat je op bed ligt met een kruik, en dat het buiten 28 gr is en bloedheet? Of dit een zwangerschapskwaal is? Even de draak steken met je Henne, moest wel even lachen in eerste instantie ; -) beetje lachen bij deze stress moet je blijven doen ; -)

Maar je hebt wel gelijk dat prednison de suikerspiegel kan beïnvloeden. Let even extra op of je gewicht stabiel blijft, en zorg voor voldoende vocht. Je glucosewaarde is eenvoudig bij een hapost te controleren, maar op zo'n dag als vandaag is het niet direct een eerste stap om te laten meten. Zorg goed voor jezelf en hou je zelf in de gaten qua temp, hartfrequentie en gewicht. Als je twijfelt mailen met P? goed dat je eft hebt gedaan. Top!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden