Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tool, Truli komt na onze vakantie. er wordt gezocht naar iemand die dan vanuit kreta naar nederland/dusseldorf komt. Komt wel goed.

Verder A bezig met de wandtegels. Als ik straks thuis kom zal ik een foto op facebook plaatsen.

Verder niet zo veel, behalve de voorberidingen van onze vakantie.

Syl, jij heel veel succes straks bij de pups.

dikke knuffel voor iedereen.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Kunnen we in de lijst niet een 'na de wachtweken' lijstje opnemen of zo voor de mensen die zich nog niet op het onderste lijstje willen/kunnen zetten. Ik mis nu Guusje steeds zo opvallend in de lijst :-(

Goed plan Kaartje!

Geplaatst

Tool, fijn dat alles goed is gegaan en wat lief van je nichtje!!!! dit geeft wel even een fijne boost denk ik.

Syl heel veel succes vandaag en geneit van morgen, wat fijn zeg en inderdaad bijzonder en mooi. Heerlijk!!! Hoe gaat het contact trouwens met je schoonzusje? nog steeds zo moeizaam?

Eef bij jullie lekker weer? hier wat temp betreft fijn maar geen zon, erg jammer!!

Geplaatst

Ik zit even te genieten van een bordje patat. Het voordeel van thuiswerken ;-). Even mezelf beloond voor de berg werk die ik verzet heb. Loop op schema joepie.

Tool, we vertrekken zondagavond.

Syl, veel plezier met pupjes kijken. Mocht je advies willen dan weet je me te vinden.

Geplaatst

Lief van je Kaartje, maar voor mij hoeft het niet hoor! Mag uiteraard wel. Maar ik ga mijzelf op de lijst weer zetten.

Morgen ben ik vrij, zal proberen morgen even een berichtje te plaatsen.

Kunnen we in de lijst niet een 'na de wachtweken' lijstje opnemen of zo voor de mensen die zich nog niet op het onderste lijstje willen/kunnen zetten. Ik mis nu Guusje steeds zo opvallend in de lijst :-(
Geplaatst

Pauze:

Zara: Voor nu genieten van wat wel is en oriënteren op mogelijkheden

Roestvlek:

Sab: Nog niet uit over wel of niet doorgaan....

Tool: we gaan op eigen houtje verder met prednisolon 10 mg/dag en intralipidinfuus iom dr. Pf. en Dhea 75mg/dag.

Wen72:

Voortraject

Sylvino: acupunctuur, afvallen, gezond leven, man moet ook. Vitamines slikken.

Behandeling

Wachtweken

Ceeke: 7e IVF met prednisolon en intralipid.

Zwanger:

S€N: uitger. datum 24-08-2012

EDR (Esther): uitger. datum 21-12-2012

Henne: uitger. datum 6-2-2013

Geboren:

Simba: bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela: bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Sandra: bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben

Babeth: bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke

Laika: bevallen 16 oktober 2011 van zoon Jim

Dublin: bevallen op 9 dec 2011 van dochter Caitlin

Ivfsh: bevallen op 13 januari 2012 van dochter "Catootje"

Fren: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Fiene

Caro: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Kaat en zoon Bram

Miki: bevallen op 24 mei 2012 van zoon "Binkie"

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven. En helaas is de overgang ingezet. Dus ook al was er nog hoop, die is nu echt weg.

Kaartje: We gaan verder met ons leven, het wordt spontaan of niet.

Witje: Brusje zal helaas altijd een verlangen blijven, we gaan een geweldig leven met onze mooie zoon tegemoet.

Spaatje

Guusje: Over een andere toekomst nadenken met mijn liefste.

Geplaatst

Oef lieve Guus, doet me veel om jou daar nu te zien staan... Voor ieder van ons zo intens anders gehoopt. Red je het een beetje deze dagen? Denk veel aan je en leef met jullie mee... Want hoewel nu volop hoop, realiseren we ons maar al te goed hoe onze kansen liggen. Liefs!

Geplaatst

Guus, wat confronterend om je naam daar te zien staan. Had t liever een paar rijtjes daar boven gezien. Hoe istie?

Geplaatst

Lieve Guusje, het blijft oneerlijk en ellendig dat laatste rijtje....hoop elke keer zo dat het niet langer wordt en dan toch weer :-( Dikke knuffel

Geplaatst

Oooohhh meiden, schoonfamilie!!! Ik probeer er maar om te lachen, het is lief bedoeld. M'n opmerking op fb sloeg niet helemaal op mensen die veraf staan helaas, pffff.... En laat ik blij zijn dat ik ze heb en dat ze het lief bedoelen.

Omdat ik vanavond lekker heb kunnen eten maar weer eens voor de statistieken: krieltjes met olijfolie, citroen en knoflook uit de oven, worteltjes en een stukje kalkoenfilet. Zelfs puf om er voor manlief lofsla bij te maken, dus de heer des huizes heeft ook weer eens lekker gegeten hihi.

Ruby geweldige foto van de badkamer op fb, het gaat echt een badkamer worden. Wat zal de eerste douche straks een feest zijn.

Syl hoe was het bij de puppy's? Worden het jullie nieuwe tuttebollen?

Tool wat lief van je nichtje. Straks heerlijk een pre honeymoon. Die van ons moet nog steeds gemaakt worden haha, dus beter maar voor die tijd vast regelen ;-)

Ceeke had je nog geïnformeerd of het van de utro kon komen!

Wen, heb je pb gezien! Hou er rekening mee.

Simba wat bijzonder en leuk dat er speciaal voor Sanne een doopjurk gemaakt wordt.

Ivfsh druk met overhuizen? Nog succes in de banenjacht?

San lieverd, denk aan jullie. En aan de rest natuurlijk ook.

Knuf!

Geplaatst

Vandaag niet meer gelukt om contact op te nemen met IVF-verpleegkundige. Het rare is dat het ook minder lijkt te worden (maar dat dacht ik eergisteren dus ook). Vanavond en morgen nog maar eens bekijken en anders maar even bellen of mailen. Beter een keer extra check als te laat... Tot nu toe heb ik alle keren Utrogestan gebruikt (met inbrenghuls) en dit heb ik niet eerder gehad. Vreemd dus!

Sinds vanochtend ook een droge plek op m'n kin en tussen m'n ogen. Ziet er charming uit want het is rood en als je er dan over wrijft (en een heel gevoelig velletje hebt;-) dan ziet het er dus niet uit. Althans, als er verschillende collega's vragen wat er mn gezicht aan de aan de hand is dan kijk je toch een keer extra in de spiegel;-))) En ondertussen hoop je dan alleen maar: ZOU HET??!!! pffff hoe gek kun je je zelf maken?! Jullie weten het!

Hmmm manlief wil even een rondje wandelen, goed plan beetje bewegen dus ik probeer straks nog even terug te lezen!

@Caro, lief dat je even hebt gemaild naar forumgenoot. Inmiddels pb ontvangen, antwoord ik zo dadelijk even!

@Henne, geen FB gezien vandaag. Dadelijk eens kijken;-) En fijn dat je gewoon hebt kunnen eten!! Joehooeee gaat de goede kant op.

Tot later!

liefs,

Geplaatst

Ceeke van de prednisolon kan wel je huid gevoeliger worden. Ik kreeg een drogere huid, kan slecht tegen zon en mijn huid is bij de minste of geringste aanraking rood. Nu slik ik wel veel meer, maar misschien dat het toch meespeelt? Dat alles wat sneller geïrriteerd is?

Geplaatst

Guusje ik krijg er ook echt even weer een brok van in mijn keel...

Henne als het je schoonf. Betreft kun je het dan ook niet bespreken?gekwetst worden wil je door niemand maar helemaal niet door familie, schoon of niet....

Mooi Simba een helemaal op maat gemaakte doopjurk, en dan nog wel gemaakt door de koster!de doopjurk van I. Had ik via internet besteld en kwam ut Schiedam.

Vanmiddag nieuwe schoenen gekocht voor I en M is nu zand halen voor in haar zandbak.ben benieuwd, op het kdv vond ze helemaal geweldig.

Geplaatst

Oooh leuk, zandbak :-) Wij hadden vroeger een hele grote en diepe, was eigenlijk een vijver die m'n vader met zand had gevuld.

Babeth, mijn schoonzusje is een heel ander type dan ik met een hele andere achtergrond en soms botst dat ongemerkt. Het lastige is dat na negen jaar onze band nog steeds afstand kent, we kunnen met elkaar overweg maar we zijn geen vriendinnen en ook niet heel erg vertrouwelijk. En omdat zij zich altijd hevig verzet tegen haar grote broer is het ook lastig om dingen te bespreken want de hakken gaan gelijk in het zand. En wat er nu gebeurd is wijst mij eigenlijk vooral nog weer eens op m'n eigen manier van doen, dat doet misschien nog het meeste pijn. Heb het wel aan j verteld en dat scheelt.

Geplaatst

Schoonfamillie... Breek me de bek niet open!

Vanmiddag weer naar de orthopeed geweest: enige oplossing voor m'n pols is opereren. Hmm. Weet niet of ik dat wel wil. Heb nog wel last, maar geen enorme pijn, het is meer erg ongemakkelijk. Aan de andere kant, met operatie ben ik er wel vanaf en dan is het handig dit in de zomer te doen voor ALS ik weer ga hockeyen. Ingreep is dagopname, twee weken ontzien, wel bewegen om litteken vorming te voorkomen. Maar eens goed over nadenken.

Verder is het hier warrum! Maar zal niet klagen ;-)

Geplaatst

Meiden, ik had nog niet gereageerd op de bbq-foto's, wat zag het er gezellig uit zeg!

Guus, voor jou even een dikke knuffel....Toch wel weer confronterend dat lijstje.

Hier alles goed. Jim wordt nu echt een lekker joch. Hij loopt al langs de bank (!), slaapt beter, eet goed, zit gewoon beter in zijn vel. Heerlijk om te zien!

xx

Geplaatst

Lastig Fren, al valt het dan nog mee met een dagopname en twee weken ontzien.

En schoonfamilie ach....mijn familie is ook raar, alleen dat raar ben ik aan gewend ;-) Met mijn schoonouders is er ook nog echt een cultuurverschil en dat maakt het soms dubbel lastig.

Zo maar proberen te slapen. Zat brightflight (film) te kijken, maar die is niet geschikt voor kinderwens en hormonen.

Truste meiden!

Geplaatst

Ha Laika, leuke foto van Jim op fb! Wat wordt hij al groot :-) Jammer dat jullie er niet waren bij de Bbq, was echt gezellig.

Geplaatst

San, jeetje wat een heftig nieuws hebben jullie gekregen. Ik weet nu ook even niet de juiste woorden te vinden. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen! Nogmaals, als ik iets voor jullie kan doen......

Knuffel, meis. Het is zo frustrerend en emotioneel als een van je ouders er zo slecht aan toe is.

Geplaatst

Babeth, wat leuk een zandbak!

M.iko heeft er toen een gehad voor zn 1e verjaardag van mn moeder. Hijbspeelt er nu nog steeds veel mee. Zodra het zonnetje schijnt, hup die zandbak in.

Geplaatst

Henne wat rot zeg,J begrijpt je gelukkig maar dan nog en dan met de bruiloft die voor de deur staat.fijn dat je Goed hebt kunnen eten overigens .

wij moeten overigens ook erg opletten met zwager en zijn vriendin, zelfs mijn schoonmoeder past op haar tellen, erg jammer. Van hun is gewoon geen hoogte te krijgen en ze zijn nog geslotener als een oester.is dat trouwens ook echt iets Aziatisch? Mij is dat ooit verteld maar ik weet niet of het klopt.

Laika fijn te lezen dat het zo goed gaat, en dan Jim, ook al zo'n snelle Jelle!

Fren balen dat je pols nog steeds zo opspeelt, dat wordt wat als je e pols echt even flink moet ontzien maar daar s vast een oplossing voor. Overigens wel mooi shit dat je niet in je oude hockeyteam terug kan, daardoor twijfel je zeker of je het weer gaat oppakken?

Geplaatst

Wij hadden een hele mooie houten zandbak in de tuin voor de oudste maar hadden een stomme fout gemaakt: landbouwplastic er onder ipv waterdoorlatend worteldoek... Het zand was bijna altijd hartstikke nat/vochtig! Uiteindelijk hebben we 'm maar gesloopt, is nu een moeilijke plek voor het gras, groeit er wel maar niet van harte. Gaan we in ieder geval niet meer doen, Kaat en Bram zullen het moeten doen met de bekende schelp of schildpad die kan worden dichtgeklapt...

Het is echt plakkerig weer vandaag zeg! Hoef niet veel te doen of het zweet breekt me uit! Ben nu boven en hier is het echt blijven hangen, zo nog maar even de ramen wijd open zetten, al regent het nu.

Geplaatst

Wij Hebben ook een schildpad, moet goed af te sluiten zijn vanwege de katten, rondom zit er nog een watergooje en een draaiding om water te laten "stromen" , schattig ook drie kleine plastic schildpadjes erbij.

Pfffff ben gaarrrr ga douchen en naar bed, slaap lekker allemaal!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden