Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hahaha lekker jennen hier, hilarisch.

Hier net weer wat: ik kook niet meer lekker sinds ik zwanger ben. Ja duh.... Ik ben missuuluuk! Doe het dan zelf! Tegelijkertijd voel ik me dan heel schuldig, want koken is nou echt het enige wat J vreselijk vindt en ook niet kan. Maar zijn oplossing, drie keer in de week piza, word ik kwaad om (straks heb ik een kind, krijgt m'n vent een hartaanval). En ik weet dat hij nu eenmaal slecht om kan gaan met ziekte en niet lekker voelen. En al is zwanger dan niet ziek, ik ben wel behoorlijk uitgeschakeld en ellendig. Pfff, ze moeten mannen daar denk ik beter op voorbereiden hoor. Die denken volgens mij niet verder dan 'grotere tieten en meer zin in sex'. Nou: blijf eraf en nee dank je! En toch hou ik van m rn hij doet heel veel, maar vind het gewoon een beetje oneerlijk dat hij nu opeens het 'zielig en verwaarloosd' zou zijn, terwijl ik me lamlendig voel, of is dat raar? :-( (oké, beetje verwaarloosd wordt ie natuurlijk wel)

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Henne je had de vorige keer toch een heleboel in een keer gekookt en in de vriezer gedaan? Als je nou een keer een betere dag hebt, kun je dat niet doen? En anders gezondere afhaal? Jullie wonen toch in een wereldstad, is vast meer dan hier, de geijkte patat, pizza en Chinees...

Geplaatst

agossie...Sluit me aan bij sen, prima gelegenheid voor kookles ; -) zitten jullie ook voetbal te kijken? zag trouwens een mooie badkamer vloer op fb, ruby, mooi!!! gefeliciteerd met deze bijzondere stap!

Verder niet zoveel te melden, erg moe, veel afspraken gehad, vanavond helemaal niks ;-)

Geplaatst

Mijn moeder had toen de diepvries gevuld, maar ik was toen zelf ook wel minder misselijk en kon meer. En J was zelf ook minder moe. Er is toch veel gebeurd in die twee jaar.... En al wil hij het niet toegeven, hij heeft nu ook meer spanning dan toen. Alles bij elkaar is het nou ook weer niet zo erg...alleen op momenten dat ik me klote voel ;-)

Caro we wonen aan de rand van R'dam, in een vinexwijk met een slechte Italiaan en Chinees. Maar ik heb mijn hoop gevestigd op m'n schoonmoeder die volgende week komt, erg hè... hoop maar gewoon dat die af en toe zal koken hihi.

Geplaatst

Vandaag de wieg uit elkaar gehaald en naar m'n moeder gebracht. Hoewel Fiene er al een maand niet meer in sliep, toch een momentje hoor. Heb heel sterk hè gevoel dat ze onze enige spruit blijft en moest dus wel even slikken toen ik de mooie bekleding op moest bergen...

Geplaatst

Oh Fren moeilijk he??? Knuffel!!

Henne je gaat goed zo, jammer dat J zo moe is. Net wat je zegt er is in 2 jaar veel gebeurt. Hopelijk kan je schoonmoeder jullie ff lekker verwennen culinair gezien.

ruby wat een mooie voer!!! Jammer van jullie katje, hopelijk knapt ie snel op en komt snel thuis!!!

Hier dagje gewerkt. R is onrustig 's nachts momenteel dus niet echt lekker geslapen de afgelopen nachten. Hoort bij zijn volgende fase, maar is wel even zwaar, omdat ik mijn nachtrust zo hard nodig heb om op de been te blijven momenteel. Alles kost me meer energie dan normaal, maar dat zal ook wel weer beteren. Morgen met r naar cb en heb er gewoon zin in. Helaas ook weer zijn 2 prikjes, dat is dan weer wel ff zielug, maar met mama's kusjes hopelijk weer snel vergeten. Morgen en overmorgen 2 late diensten en dan lekker 2 daagjes vrij met mijn kleine man. We hebben besloten het zand en de grond niet zelf in de achtertuin te gaan kruien, maar hebben iemand ingeschakeld die dinsdagavond de eerste lading al komt brengen. Dan kunnen we straks de bestrating doen en kunnen we lekker met R zijn verjaardag buiten zitten in onze nog open tuin dan. 20 aug wordt de schutting geplaatst!!

Geplaatst

Das wel even slikken Fren.. Bij ons staat ie nog steeds (gruwelijk in de weg)... maar toch blijkbaar ook nog niet echt de moed gevonden om hem uit elkaar te halen...

Henne, hen je niet ergens in de buurt een goede groentenzaak die ook avondmaaltijden heeft? En wat ga jij dan eten als de rest aan het koreaanse eten zit? Ik heb niet het idee dat dat je exht trekt momenteel.. En die kookles..... ik vind het wel eel leuke tip.....

Ruby... eindelijk.... een echte vloer in je badkamer!!!

lekker Eef, even een hele avond, lekker NIKS!!!! Let op jezelf hoor, niet teveel hooi op je vork willen nemen.... Dikke knuffel.... En Sanne wil je nog steeds een lekkere kwijlkus geven...

Oh Caro... Zit Fren niet zo te stangen ;-). Maar ach... beetje nieuwsgierig zijn is ook een gezonde eigenschap...

Geplaatst

Ik ben stiknieuwsgierig, als klein meisje al. En Fiene heeft dat ook. Die verdraait haar nek nog eens, haha.

Ja het verbaasde mij ook dat het me zwaarder viel dan gedacht. Maar ach, stok achter de deur was dat ie weer geschilderd moet worden voor m'n nieuwe neefje/nichtje dat in november verwacht wordt.

Henne, kun je niet aan vriendinnen vragen of ze iets ruimer koken en dan wa bakjes bij jou in de vriezer parkeren? Misschien tegen vergoeding, maar als je toch kookt is iets extra's koken geen punt.

Ruby, za ook een mooie vloer! Opbouw is dus begonnen! Fijn.

Ik ga zo naar bed, was vannacht 2 uur voordat ik er in lag, was te druk met foto's van fiene uitzoeken voor een fotoboek. En prompt werd mevrouw natuurlijk vanmorgen om 7 uur wakker. Oef!

Geplaatst

Hoi dames

heel wat emoties hier weer!! Fren inderdaad confronterend, lief dat er straks weer een neefje of nichtje in komt maar toch...misschien was het verhuizen van ons wiegje iets minder heavy omdat ik hem niet gedemonteerd heb ;-)

Rubster ik las dat jullie adoptiepoesje later naar NL komt, balen maar wel goed dat ze haar alleen in goede conditie op reis laten gaan, in ieder geval vordert de badkamer nu niet alleen met aanpassingen maar ook met echt mooi zchtbaar resultaat.Doet A dit ook allemaal zelf?

Henne m ik zou zeggen je schoonma kom op het juiste moment!!! Ik zat te denken, in principe kan ze ook nu mee naar de volgende echo of vind je dat te eng?

en met je kleding, ben je er al uit of ga je nog even lekker shoppen (online)

San, sterkte met je moeder, allemaal zo dubbel, de afstand, hun manier van delen van informatie maar jij hebt gelukkig jouw weg daarin gevonden. Zo te lezen heeft R nu de onrustige nachten die I sinds ruim een week niet meer heeft. Het is pittig moet ik zeggen.

Simba ik heb gereageerd op de uitnodiging via FB maar weet niet of het goed is gegaan. Wij zullen ook niet aanwezig zijn, we hebben nog een afspraak en krijgen het met geen mogelijkheid gecombineerd vanwege de grote afstand, Ik vinf het erg jammer, deze gebeurtenis is erg bijzonder!!!! Vieren jullie trouwens dan ook meteen haar eerste verjaardag?

Eef wat een mooie foto op fb! ziet er erg zo gezellig uit, was dat in Italie?

Es, hoe gaat het bij jullie? blijft G deze week ook nog thuis, en merk je dat het wat beter gaat met hem?

Hier geen nieuws, vandaag een familiedagje gehad bij de familie van mij man zijn kant, was wel gezellig, ondanks enkele buien toch buiten gezeten (lang leve de partytent!)

Ceeke succes met de bezichtiging morgen en de wachtdagen uiteraard!!! ik denk aan jullie drietjes ;-)

Geplaatst

Haha zal ik jullie dan maar uit jullie lijden verlossen? Ik mocht kiezen uit een Telegraaf abonnement, een thriller van Simone v/d Vlugt of een bloemenbon. Ik heb de thriller gekozen... Leuke verrassing zomaar ineens!

Geplaatst

Ha meiden, nog niet alles kunnen bijlezen, maar wilde iedereen gewoon even een knuffel geven.

Hier een druk weekend achter de rug. (alleen maar leuke dingen) Morgen weer voor mn werk richiing het oosten van het land. Ga dan wel even uitgebreid bijlezen en reageren middels mn mobiel.

Slaap lekker allemaal!

Geplaatst

Caro leuk zo'n cadeautje lekker helemaal voor jezelf. Nu ook de tijd vinden en pakken om het te lezen!!

Wen een leuk maar druk weekend achter de rug!! Zo naar het oosten, het verre oosten vandaag. Veel leesplezier en ook beetje werken hoor!!

Hier weer wakker gemaakt door een sirene. Helemaal over zijn toeren. Waarschijnlijk gedroomd, helemaal shakie wakker dan het kleine manneke. Maar de fles en mama troosten goed, hopelijk slaapt hij nog even lekker voor we om kwart over 9 naar het cb gaan.

Geplaatst

San succes op het cb, hier was het ook om 3.15 uur feest...dacht dat we het achter de rug hadden ;-)

Wen, jij moet toch niet iedere dag op en neer hoop ik? Iig een gaaf weekend gehad!

Dames ik en er weer vandoor, op naar het werk.fijne dgvalemaal!

Geplaatst

San, succes op het cb!

Simba, nee gelukkig niet. Ik heb een opleiding vanuit mn werk. Ik moet hierdoor iedere 4 weken voor drie dagen naar het oosten van het land. Opleiding duurt nog tm oktober. Meestal blijf ik dan in een hotel overnachten maar dat lukt vanwege g. zijn diensten niet altijd. Dan rij ik heen en weer en zit ik om 6 uur in de ochtend al in de auto.

Geplaatst

Mogge meiden. Weinig te melden hier. Weer een crackernacht gehad nu moe en gammel.

Allemaal succes en veel plezier met werk en andere activiteiten!

Geplaatst

Beter een crackernacht dan een cracknacht (las ik eerst ik dacht huh???).

Hier gister mijn schoonouders. Is altijd zeer vermoeiend, het voordeel is wel dat mijn schoonvader niet stil kan zitten (al is hij 77) en het gras heeft gemaaid en groot deel van het onkruid verwijderd. Ik was al wel begonnen maar heb zo weinig tijd en maaien lukt P nu niet met zijn schouder.

Morgen moet hij naar de kaakchirurg om eindelijk die kies met die ontsteking te laten verwijderen dus ik hoop dat ik gelijk heb en dat die kies de oorzaak was van de problemen van de laatste tijd... Zou mooi zijn als die schouder eindelijk een stuk beter werd... Gister gaf hij Bram de fles en hij ging een heel klein stukje verzitten en schreeuwde het uit! Kind schrok zich rot natuurlijk, heb het maar overgenomen, gelukkig was Kaat zo braaf dat ze genoegen nam met een halve fles en lekker ging spelen en toen haar broer klaar was kreeg ze de rest. Maar het is geen doen zo...

Geplaatst

Oef.. dat is echt vervelend Caro... Bah...

Kun je je hubby niet ook naar een osteo sturen? Ik denk dat hij er ook wel baat bij zou hebben...

Mijn osteo is zowaar redelijk tevreden. Hij vind dat de zwanegrschap mijn lichaam goed heeft gedaan. Het is er sterker uitgekomen dan dat het erin s gegaan. Helaas zijn mijn gewrichten het daar niet altijd mee eens.

Henne, ik hoop dat je vandaag een redelijke dag hebt. Wanneer komen je scoonouders nou precies?

Geplaatst

Nou dat was hij ooit al van plan voor zijn rug. Hij kent hem van toen hij nog een winkel had, was een klant. Maar dat is er nooit van gekomen... Zal nog eens een balletje opgooien. Anders aan de osteo vragen wat hij er van vindt, of hij denkt dat hij hem kan helpen.

Geplaatst

He Caro wat vervelend zeg met die kies en schouder van je vriend. Hopelijk snel alles wat beter, sterkte voor hem (en jullie)

Babeth denk je uit een fase te zijn, dat nachtelijke opstaan en hele vroege opstaan breekt op he? Maar het gaat voorbij houdt ik maar in mijn achterhoofd!!!!

Henne weer aan de crackers. Tja wat valt er nog te zeggen. Hopelijk heb je een redelijke dag vandaag.

R is weer door zijn APK heen. Hij weegt nu 8616 gram en is 71 cm groot. Hij groeit prima en loopt mooi op qua ontwikkeling. Iemand vroeg me wanneer R is gaan kruipen (met zijn buik van de grond) dat was in Maart van dit jaar dus toen hij 6 maanden was. Kruipen nog met buik op de grond was een maandje eerder.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden