Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

wij hebben een heeeeeeeeeele grote zandbak: de straat uit, duinen over :-)

Guusje, confronterend om jou nu daaronder te zien staan. Knuffel voor jou

Henne, hier geen last van schoonfamilie. Schoonouders leven niet meer (nooit gekend) en 2 broers en 1 zus ken ik ook niet want daar heeft hij geen contact mee. Weet wel dat hij met 2 ervan wel weer contact zou willen maar ligt gevoelig. Andere broer wil hij zoiezo geen contact mee. Ik vind het wel jammer maar misschien verander ik wel van gedachten als ik ze leer kennen ;-) verder heb ik zelf een aparte familie met gebruiksaanwijzing maar zoals je zelf zegt: die ken ik, dus ook de nukken

Vandaag gewerkt, daarna Ikea (lekker rustig!) en net pas terug van een vergadering. Nu snel tandenpoetsen en mn bed in Zzzzz trusten allemaal

Geplaatst

Nou zeg even op en neer naar Leeuwarden, 5 uur gereden dus totaal. Had eigenlijk bij Mart op de koffie moeten gaan.

Maar we krijgen gezinsuitbreiding en we zijnheel blij, zal morgen wat foto's plaatsen. Het zag er allemaal prima uit, ze hebben geen kinderen (vraag mij dan meteen af waarom natuurlijk) maar ze houden van dieren. 2 katten, 1 vogel en 4 honden. En dat gaat allemaal gezellig samen. Bijna wonderbaarlijk, super lieve honden en de mamma hond verzorgt de pups heel goed. Lief beest.

Kaartje had nog op internet nagekeken waar je op moet letten. Uiteindelijk blijft het een gok maar het zag er echt keurig uit. Ze wilde ook van ons een aantal dingen weten, hadden ook al een en ander gemaild.

Na 13 augustus mogen we ze ophalen.

Welterusten morgen babysitten, spannend.

Geplaatst

Oh ja en neefje en schoonzusje, tja.

Schoonmoeder heeft voor het eerst achter de wandelwagen gelopen, kind is nu bijna 1.5 en kan al lopen. Ze willen op vakantie en dat kan bij een tante in Frankrijk maar dat wilde ze niet want de tuin is niet kinderproof????

Hou maar op zeg ik wijselijk ;-).

Ze spoort niet.......

Geplaatst

Syl, een hele rit dus gisteren. Maar hondje is dus wel wat jullie willen. Nog even geduld en dan kunnen jullie haar ophalen. Ben het even kwijt, wat is het ook weer voor hondje. Trouwens alleen maar goed dat die mensen vanalles van jullie wilden weten. Ze zoeken dus echt goede baasjes en willen niet gewoon alleen maar hun pups kwijt. Nou dat zit meer dan goed bij jullie!

Geplaatst

P.s: is het een tuin met valkuilen, landmijnen, spieshekken, roofdieren? ;-) Een kind van 1,5 moet je zoiezo niet uit het oog verliezen dus wanneer is een tuin dan kindproof?

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Fren, wat balen van je pols, een operatie zit je niet echtop te wachten. En wat een geweldige foto’s van de kleine F! Een plaatje J

Rubster, Het schiet eindelijk op met de badkamer, benbenieuwd hoe het straks af is.

San, wat een vreselijk nieuws van je moeder. Ik weet gewoonniet wat ik moet zeggen. Een dikke knuffel voor jullie.

Kaartje, ik heb je volgens mij nog niet gefeliciteerd met jezusje, dus bij deze. En gelukkig gaat alles goed. Fijn te lezen.

Syl, heftige tijden voor jou, maar lees ook wat positievedingen. Vandaag oppassen op een lief klein meisje en begrijp ik nou goed datjullie graag een hondje willen en gister zijn gaan kijken?

Ceeke, jij in de ww, doe je wel rustig aan? Ik begreep datje een vervelende bijwerking hebt van de Utro, ik heb dit (gelukkig) nietgehad. Dus geen idee of het echt van de Utro komt. Wanneer mag je eigenlijktesten?

Henne, hoe is het met je? Klopt het dat je iets rustigerbent? Zo voel ik het als ik je berichtjes lees. Denk aan je ….

Verder ben ik het weer kwijt ….

Hoe gaat het hier? Ja, eigenlijk wel goed. Ik ben weervolledig aan het werk, en het voelt goed! Ik ben geen thuis zitter, en zo hebik goede afleiding. Zo nu en dan vertel ik het een collega, en dat is fijn. Ikkrijg enorme lieve reacties. Het doet me/ons goed.

Het voelt nu nog of er niets veranderd is, alleen dat erduidelijkheid is. En hier was ik ZO aan toe! Ondanks het verdriet dat ik nooitmama mag worden. Heel gek en ik kan het ook niet uitleggen.

Afgelopen vrijdag ben ik nog bij de gyn geweest voor eengesprek hoe nu verder. Ik wil niet nog eens cystes of andere vervelende dingen.Voor mij is nu de pil de beste optie, want ik heb zo’n last van mijn ongiiedere keer. En ik mag daar onder controle blijven, om zo af en toe te kijkenhoe het gaat in mijn buik, en hoe het gaat met de pil. Wel erg fijn!

Mijn man en ik moeten hierna nog 1 week werken, en danheerlijk 3 weken samen vakantie. Nog geen plannen gemaakt, dat zien we dan wel.Als het lekker weer is zitten we zo op het strand, en misschien gaan we nog eenpaar dagen in NL weg. We zien het wel. Wel willen we in sept nog een weekjenaar de zon, ook dat staat nog niet vast, komt ook wel J

Het is mooi weer nu, ik ga mne maar even aankleden en watdoen in huis, zodat ik vandiddag kan genieten.

Iedereen een dikke knuffel.

Geplaatst

Goeiemorgen meiden,

Guusje fijn om te lezen dat de duidelijkheid je rust geeft, ondanks het verdriet.

Syl wat leuk! Benieuwd naar de foto's.

Hier gaat het moeizaam. Voel me fysiek beter en dat maakt me onzeker en in de war. Zo beroerd als ik me voelde wil ik niet zijn, maar nu ben ik toch weer zo bang dat het niet goed zit. Moeilijk, vermoeiend en frustrerend. Over een week weer een echo en begin 'm dus nu al te knijpen... Straks EFT, hopelijk kom ik daar weer wat krachtiger vandaan.

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Fren een operatie dus toch de beste oplossing, vervelend, maar als je er zo van af komt beter toch?? Zulke dingen komen nooit uit.

Kaartje bijna naar China!!!! Zondag vertrekken??

Syl wat leuk dat de gezinsuitbreiding eraan komt!!! 2 teefjes wilden jullie toch?? Ben ook het ras al weer kwijt, eindelijk weer iets echt posie op jullie padje nu.

Henne weer die vreselijke onzekerheid, bah. Ik hoop dat de EFT je wat kan helpen om deze week tot de echo door te komen.

Guusje idd fijn dat je nu rust hebt door de zekerheid. Groot gelijk dat jullie nog niks geplant hebben. De laatste jaren stonden alleen maar in het teken van plannen e.d. dus nu gewoon doen waar jullie zin in hebben en wanneer jullie er zin in hebben. De invulling van de dagen komt vanzelf wel en lekker van elkaar genieten. Dikke knuffel!!

Hier is het allemaal een beetje gezakt, gister wel regelmatig moeilijke momentjes gehad. Ze hebben dinsdag over een week weer een afspraak met??? ben het al weer kwijt, komt omdat mijn hoofd zo vol zit, maar afwachten is het motto momenteel hier dus ja dat doen we dan maar braaf. De pijnpleisters helpen iets zei moeders dus dat is al fijn. Ben al blij te horen dat ze er geen vervelende bijwerkingen van heeft.

Gister dus afleiding van schoonouders gehad en we hebben de 2 kuub zand die nog voor op de straat lag naar de achtertuin gereden, met geregeld pauze tussendoor. Heerlijk dat het voor de deur nu leeg is. Gisteravond is de man met het zand nog geweest en net voor de regen losbarste zijn zand kunnen lossen en versrpeiden. Hopelijk is het vanavond droog, P wil het zand gaan trillen en dat zal wel een klus zijn, er is voor ong 40 cm zand opgegaan dus hij zal er wel ee paar keer over moeten. Dan de kantbandjes erin en de betonklinkers. Dan is het wachten tot de schutting geplaatst wordt, lekker vlak voor onze vakantie en dan kunnen we verder met het tuinhuis en dan zal de vakantie wel weer voorbij zijn. Voor nu is het in ieder geval een vooruitzicht van dingen afmaken en van de verdere tijd met moeders genieten.

Geplaatst

"P.s: is het een tuin met valkuilen, landmijnen, spieshekken, roofdieren? " Sen moest hardop lachen, hoe krijg je het verzonnen!

Wij hadden 8 jaar geleden de discussie met mijn schoonmoeder, die vond dat mijn ouders een hek om de vijver moesten plaatsen toen de oudste geboren werd. Inderdaad, alsof je haar in de tuin laat spelen en dan even binnen koffie gaat zetten, dat doe je sowieso niet. De hond is een paar keer in de vijver gevallen, dat wel, maar dochterlief kwam er nauwelijks in de buurt. Maar mijn schoonmoeder vond dat echt heel stom, alsof mijn ouders niks voor hun kleindochter over zouden hebben. Benieuwd of ze er nu weer over begint...

Henne wees nou blij dat je je weer beter voelt! Kleintje zit echt wel lekker daarbinnen hoor.

Syl gefeliciteerd! Jullie willen er twee toch? leuk hoor, plaats je wat foto's, ben zo benieuwd!

We gaan definitief naar Frankrijk naar mijn zus eind juli en ben nu al het nadenken wat mee te nemen. Zal een uitdragerij worden! En of we id kaarten voor de babies gaan aanvragen, heb in het andere topic al wat reacties, maar ik twijfel. Vind het zo'n gedoe om voor 5 dagen Normandie pasfoto's te laten maken terwijl ze nog niet eens kunnen zitten, meenemen met aanvragen en ophalen wat ik natuurlijk niet alleen ga doen dus P vrij want meeste mensen zijn/gaan op vakantie? Pfff... Mijn zus denkt dat het niet nodig is omdat ze toch bijna nooit controleren maar ja misschien nu wel?

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]4320[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4321[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4322[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4323[/ATTACH]

foto 1 is het complete nestje met linksonder en boven de 2 teefjes. Wel grappig want de bovenste teef is net Kayla.

foto 2 en 3 zijn van gisteren .

foto 4 liggen ze beide te slapen.

Ze zijn nu 2.5 week en sinds 2 dagen zijn de oogjes open.

Geplaatst

tja die tuin, wat kan ik er over zeggen behalve dat het een normale tuin is, geen vijver maar grasveld met bloemen, het is wel een grote tuin maar verder geen bijzonderheden.

Zoals bij de bbq, hoe het kleine spul daar over de grond kroop zal niet zo snel gebeuren bij mijn neefje.

Blijft jammer want het kind mist veel op deze manier.

Geplaatst

Wat lief syl!! Zou ze ook zo willen meenemen. E krijgen t zeker heel goed bij jullie!

San fijn dat t pijnpleister je moeder wat verlichting brengt. Nu idd zoveel mogelijk proberen te genieten, al ís dt mss makkelijker gezegd dan gedaan, als je weet wat er op de chtergrond meesluiert.

Henne, hoop dat EFT je weer zal helpen vandaag!

Zandbak kan ik niet over meespreken. We hebben op t pleintje bij ons in de straat een grasveld waar n klimrek, zandbak, schommel enzo staat.

verder ben ik vanaf vandaag idd 3 uur per dag ziekgemeld. Voelt hetzelfde,maar nu is t officieel.

Guusje, weer wat beter voelend. Ik kan je wel een beetje begrijpen. De duidelijkheid is er, niet mss hoe jullie t je hadden voorgesteld, maar in elk geval niet de onzekerheid of t Gelukt is of niet. Wij, of beter gezegd ik, ben nog niet klaar om toe te geven aan dt stemmetje dat diep van binnen zegt: 'te is goed zo Tool, het is wel goed om een ander pad in te slaan.

van de ene kant de twijfel om niet toch nog n keer een verse poging te doen, aan de andere kant de twijfel om die poging zelf te doen, zonder hormonen en IVF, maar wel met prednisolon en intralipid. Van de andere kant ook t gevoel om gewoon weer te kunnen leven, niet altijd te denken, ooch, ik mag eigenlijk geen wijntje, want we zijn bezig, denk aan je gewicht, geef niet te veel geld uit, want anders kun je t niet betalen, plan niet te ver vooruit, want je kunt zomaar een punctie ingepland krijgen.

en dan toch niet de knop m durven te zetten....alleen maar door da ene kleine gevoel dat HOOP heet.

Kaartje, zondag vertrekken. Lekker! Hebben jullie alles al klaar? Ging jullie hond nu bij iemand anders of kwam drietand bij jullie zolang?

Fren, toch een operatie voor je pols. Hoop da t daarmee opgelost gaat worden. Zal alleen even aanpassen zijn, maar dat zal wel goedkomen, toch?

Geplaatst

Lijste even aangepast.

Pauze:

Zara: Voor nu genieten van wat wel is en oriënteren op mogelijkheden

Roestvlek:

Sab: Nog niet uit over wel of niet doorgaan....

Tool: we gaan op eigen houtje verder met prednisolon 10 mg/dag en intralipidinfuus iom dr. Pf. en Dhea 75mg/dag.

Voortraject

Sylvino: acupunctuur, afvallen, gezond leven, man moet ook. Vitamines slikken.

Behandeling

Wen72: Cryo poging. 25 juni: pipelle. 6 juli: eerste echo. Cryo tp verwacht ergens rondom 18 juli. (althans als de ijsbeertjes goed ontdooien)

Wachtweken

Ceeke: 7e IVF met prednisolon en intralipid.

Zwanger:

S€N: uitger. datum 24-08-2012

EDR (Esther): uitger. datum 21-12-2012

Henne: uitger. datum 6-2-2013

Geboren:

Simba: bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela: bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Sandra: bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben

Babeth: bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke

Laika: bevallen 16 oktober 2011 van zoon Jim

Dublin: bevallen op 9 dec 2011 van dochter Caitlin

Ivfsh: bevallen op 13 januari 2012 van dochter "Catootje"

Fren: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Fiene

Caro: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Kaat en zoon Bram

Miki: bevallen op 24 mei 2012 van zoon "Binkie"

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven. En helaas is de overgang ingezet. Dus ook al was er nog hoop, die is nu echt weg.

Kaartje: We gaan verder met ons leven, het wordt spontaan of niet.

Witje: Brusje zal helaas altijd een verlangen blijven, we gaan een geweldig leven met onze mooie zoon tegemoet.

Spaatje

Guusje: Over een andere toekomst nadenken met mijn liefste.

Geplaatst

Syl, wat een schatjes!!!!! Te leuk!

Tool, "het klopt helemaal wat je zegt. Ik heb idd wel het gevoel "het is goed zo" Ik heb zelf veel gehad om een soort van doel te stellen. Wij hadden van de zomer '11 (na de 2e poging) dat we wel de cryo's op gaan maken, maar het daarna klaar is. Ik denk dat het veel moeilijker is om op het moment zelf de beslissing te nemen. Maar ieder doet het natuurlijk op z'n eigen manier, en gevoel.

Geplaatst

Syl, wat een lieffies... Te schattig gewoon. Wat een fijn vooruitzicht om twee kleintjes straks bij jullie te hebben!

Guusje, fijn dat het wat beter gaat deze dagen. Werk geeft idd de nodige afleiding. Bijna vakantie en lekker genieten van tijd samen. Goed vooruitzicht!

Tool, heel herkenbaar wat je schrijft over dat stemmetje... Natuurlijk leven wij op dit moment met hoop op maar niettemin merk ik een moeheid om altijd maar geleefd te worden door behandelingen etc. Ik probeer op dit moment gewoon maar bij de dag te leven maar ik realiseer me ook dat er moment kan komen waarop we wel naar dat stemmetje zullen moeten gaan luisteren. De tijd zal het leren maar ik begrijp je helemaal!

San, tuin schiet lekker op dus! Fijn! En ook "fijn" dat je moeder geen bijwerkingen heeft van de pleisters en dat ze de pijn wat wegnemen. Sterkte meis!

Hier net naar huisarts geweest. Vermoedelijk toch een schimmelinfectie en daarvoor kan ik vanavond pillen slikken. Doc P ook maar even gemaild hierover. Baal ervan want het maakt me onzeker over de kans van deze IVF. Pfff ik vind het gewoon helemaal niets die wachtweken;-( Nu weer door met werk!

Liefs en een fijne warme plakkerige middag gewenst;-)

Geplaatst

Oh ceeke, vervelend zeg van die schimmelinfectie. Benieuwd wat dr p ervan zegt. Mss jij ook omhoog met predn.? Weet je al of jullie cryo's hebben?

Wen, voor jullie ook weer spannend. Morgen de eerste echo alweer. En over anderhalve week hopelijk de tp. Al iets gehoord op de vraag of de 3e cryo, mochten die andere twee onverhoopt niet goed ontdooien, ook ontdooit kan worden gelijk? Datzou dan betekenen toch dat de tp dan n dag later plaatvindt of niet? Toi toi, we gaan ervanuit dat deze twee gewoon goed ontdooien!

Geplaatst

Hi! Lange vermoeiende dag, wel positief denk ik. Nu moe en hoofdpijn dus wens iedereen een fijne avond en tot morgen :-)

Geplaatst

Huh, nu is het weer weg... Ik zie ze nu in jullie handtekening staan dus denk de de iPad de afbeeldingen even rondgestrooid heeft ofzo :-)

Geplaatst

nou meiden, net even babyboom gekeken. En ik heb alleen maar zitten ergeren aan de eind goed al goed verhalen. Is dat raar?

Dus lijkt me verstandig niet meer te kijken. Maar dit was echt toeval. Was aan het zappen.

Hier schiet het echt op met de badkamer. Nog 1 wand en een koof tegelen dan kunnen we de douchcabine installeren en de kranen en wastafel e.d.

Zal morgen een foto op facebook zetten.

Verder moe en niet veel te vertellen.

Henne jij positief bij dr blind geweest.

Ik ga zo slapen. Weltrusten en dikke knuffel van ons voor iedereen.

Geplaatst

Het is natuurlijk Babyboom Het Vervolg en ik denk dat ze dan met name de positieve verhalen laten zien, misschien om mensen hoop te geven? Of een goed gevoel zodat ze de volgende keer weer kijken? Geen idee. Je kijkt er toch vanuit je eigen situatie naar denk ik.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden