Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Had beetje zelfde Ruby. Zat ook veel herhaling in en nog meer dan vorig jaar van alles eromheen. In de eerste serie ging het echt om het (niet) zwanger worden. Het is weinig informatief meer, steeds meer op emotie. Persoonlijk vind k da jammer.

Ga proberen te slapen. Zou fijn zijn als ik een beetje nach maak, zat vannacht om drie uur in de badkamer crackers te eten omdat ik J anders wakker maak :-/ Het zou hilarisch zijn als het niet zo slopend was.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Volgens mij zijn volgende week À. En M. Erbij en bij hun is t ook (nog) niet gelukt.

hier nu definitief niet, vanochtend bongi geworden. Geen voortekenen gehad behalve dan die negatieve zw.test, maar goed. Vandaag maarbuurtzorg bellen dat we t een tijdje uitstellen en dan de spullen op n plekje uit t zicht zetten.

Geplaatst

Hier op apegapen en weinig te vertellen ;-) Gaat veel in m'n hoofd om, maar komt er nog niet gestructureerd uit zeg maar. Lekker nog even slapen.

Balen trouwens van de bongi :mad:

Ceeke hoe is het vandaag?

Geplaatst

Nee hoor, om 7 uur al wakker.

Nog 7 uur werken en dan vakantie... Nog geen vakantie gevoel. Hier is het donker en regent het.

De badkamer wordt afgemaakt door mijn broer, in ieder geval het tegelwerk. Lief he!!!

Hij zei wel dat we niet bespaarde op het merk van de tegel lijm. Is van eurocol, kost veel maar wel goed.

Ze hebben gisteren in 2 uurtjes tijd 2 muren erin gelegd. Wat was ik blij zeg.

Wat betreft babyboom, heel veel herhalingen. Die ajaxied Jeroen, ik vind dat zo'n fantastisch koppel.

Verder inderdaad weinig te vertellen. Morgen eten bij vrienden en zondag koffers pakken en bus inladen en dan richting nijmegen.

Fijne dag en dikke knuffel voor iedereen

Geplaatst

Morgen, hier half gaar. Wat een nacht. Tig keer wakker geweest door regen en onweer en vriend die het zo warm had. Lig er nog in, ga zo maar eens opstaan.

Syl, wat een lieve en schattige pups! Zijn dat ook Jackies?

Ruby, komt eindelijk schot in de badkamer. Wat zal jij blij zijn als je straks je eerste douche kan nemen

Fren, wat vervelend van je pols. Ga je nu wel opereren?

Wen, had jij nou vandaag de pipelle?

Nog 1 week werken en dan verlof!!! Kan ik op m'n gemak hier de boel in huis op orde brengen. Heb me ook aangemeld voor het geboortehotel voor bevalling en kraamtijd

Geplaatst

Goedemorgen dames.

Geen babyboom gekeken dus kan er niet over meepraten. Wel ook een slechte nacht gehad door de regen en onweer.

Tool, wat balen van de bongi.

Henne, nog een badkamerontmoeting met crackers gehad.

Sen, hoe is het verder met jou?

Vanmiddag de eerste controle echo. Moest eigenlijk op dag 10 cyclus maar dat valt op zondag. Vandaar vandaag al. Verwacht er nog niet teveel van. Is nog ergvroeg voor een eisprong.

Fijne dag. Ga weer even verder werken.

Geplaatst

Wen, succes met de echo vanmiddag. Moet je daarvoor weer helemaal naar Gent?

Met mij gaat het redelijk. ' alleen maar' last van bekkeninstabiliteit, rug, zuurbranden/misselijk en moeheid dus ik doe rustig aan. Doe geen grote schoonmaakklussen meer want dan kan ik de rest van de dag niet meer lopen. Wel frustrerend want ik vind iets sneller vies dan H. En ga me daar dan aan irriteren. In mijn beleving moeten we ook nog best veel in huis fixen maar volgens hem is dat allemaal zo gedaan.. Nou, doe het dan! Zucht MANNEN

Simba, er heeft al 2 keer een buikfoto op FB gestaan, niet gezien? Zal van't weekend nog even een nieuwe maken

Nu tijd voor m'n oefeningen (fysio)

Geplaatst

heerlijk sen, laatste weekje in zicht! En zo'n kraamhotel, das ook lekker zeg!

Hier een waardeloze nacht; gisteravond crisis doordat de nieuwe voeding van Fiene niet geseald in de doos zat en dus onbruikbaar was. Vin om 12 uur nog op zoek naar nachtapotheek. Daardoor te weinig geslapen en ik dreef ongeveer mn bed uit van de hitte... Gevalletje van even kiezen op elkaar vandaag (en bril op, want ogen verdragen geen lenzen door de vermoeidheid...)

Ik twijfel of ik zal opereren. Zo enorm veel pijn heb ik niet nl.

Wel net mn zakenreisje naar New York in september geregeld!! JOEHOE! Zaterdag heen, donderdagnacht terug. Door gunstige vluchttijden zaterdagmiddag en zondag om te shoppen...

Geplaatst

Sen, ik heb de buikfoto's ook gemist!

Fren, gedoe: sterkte vandaag!

San, Guusje... knuffel. Rest ook!

Henne, ik sluip in de nacht ook door het huis. Niet met crackers maar gevulde borsten... haha, alvast wennen jij!

Hier voor het eerst 2x 3u geslapen in de nacht (woohoo!). Net lekker onder gescheten, de schat. Bink doet het verder goed, ben mega trots (lees: labiel :-)). Hij heeft wel berg (gele korstjes) in wenkbrauwen, pukkels in gezicht, warmte exceem op bovenlijf, uitslag tussen de billen en snot in z'n neus... maar gewoon blijven smilen!

Geplaatst

Haha Mik.... We lezen dan ook maar tussen de regels door dus sterkte en genieten meis.

Ik heb vannacht in de logeerkamer gezeten met m'n crackers, J heeft doorgeslapen. Ach ja, dat is dan ook wat waard. En idd, ik kan vast wennen. Overigens vertelde mijn moeder gisteren dat zowel ik als mijn broer vanaf het begin doorsliepen snachts (de andere twee niet hoor). Officieel moest ze me wakker maken voor voeding maar ik wilde slapen. Sliep gelijk van elf tot zes... Dus dit kind gaat op mamma lijken heb ik al besloten.

Sen lekker nog maar een weekje. En dat huis tja... Hier hetzelfde. Alleen nog zeeën van tijd en de hoop dat ik het over een paar weken wel weer kan. Vriendin van mij beviel te vroeg en ouders hebben terwijl zij in ziekenhuis lag de babykamer nog afgemaakt, dat lijkt me toch ook niet prettig. Dus geef H maar even een schop onder z'n kont anders ;-)

Wen succes met de echo.

En ruby wat fijn dat de badkamer zo opschiet. Is de vierdaagse nou volgende week al? Dat is toch altijd in de week van de 18e? Weet ik zo goed omdat mm broer dan jarig is.

Syl wat een hoopjes zeg. En hoe was het oppassen?

Geplaatst

Tool, balen... "hoop doet leven" zeggen ze wel eens. Nou, denk ik dan, als dat toch waar was...

Henne, hier wel wat beter. Creme neemt in elk geval de jeuk weg en het zag er vanochtend al een stuk rustiger uit. Gisteravond idd extra omega geslikt, leek me me een goed idee! Opgestaan met een ijzersmaak in m'n mond, bah. Maar ik herken er wel wat van... hoopgevend;-)

Sen, bijna verlof. Goed vooruitzicht! En wat betreft de klusjes, ik maak altijd een lijstje voor ons samen. Alles wat gedaan is, streep ik door en als er dan nog dingen op staan dan wordt het W-to-do;-))) Baalt ie altijd van dus dan wordt het vrij snel gedaan!

Fren, NY in september. Leuk leuk leuk!! En nog tijd voor shoppen ook, goed geregeld!

Verder ben ik het ff kwijt. Nu lunch en verder lekker niets doen vandaag!

liefs,

Geplaatst
Bedoel wel letterlijk, dat bink gewoon keihard blijft smilen ondanks alle ongemak. Gelukkig doet mij dat ook smilen!

Bikkel :-)))

Geplaatst

Mik, Sanne heeft ook nog wat berg, maar wordt nu wel minder.

Je hebt eventueel bergpads, of voor het naar bed gaan even goed insmeren met babyolie, en dan e volgende ochtend lekker in bed en de haartjes wassen. Scheelde meteen al een berg berg ;-)

Hier voedde en voed ik gewoon lekker in ons eigen bed... eerst rechtstreeks vanuit het wiegje, en nu vanuit haar kamertje. Maar ik ga niet koud en onhandig in haar eigen kamer zitten.

Kussen tegen het hoofeinde, en beentjes lekker onder de dekens.

En daarna hup d'r eigen bedje weer in...

Geplaatst

fiene heeft ook een beetje berg, maar ach, iok maak me er niet druk om. 's morgens rochelt ze alles bij elkaar, maar als ik haar neus leeg heb gezogen met zo'n neuspeertje is het over. Vindt ze overigens allemaal prime :-) Heerlijk kind!

Geplaatst

Dat neusding vind Sanne vreselijk... Net als haar neus afvegen, maar daarentegn gaat ze heeeel hemels kijken als ik haar oren 'uitbagger'.

En haren kammen levert momenteel gegiechel op.

Geplaatst

Allemaal bikkels hier dus!

Enneh Simba, ik voed inderdaad nu wel op z'n kamertje, maar meer omdat hij zoveel kabaal maakt bij het drinken en erna. Deze nacht voor het eerst dat hij zonder piepen en zelfs nog wakker zijn bedje weer in ging, maar na wat gepruttel toch gewoon in slaap viel. Als dat zo blijft, kan ik ook wel weer in bed gaan voeden. Hoop ik :) Reken maar nergens op, dat inmiddels wel geleerd. Haha.

Tool, jij ook nog een knuf. Verdorie meis, weer een teleurstelling. Wen, Ceeke (beide in de race toch? Ben er beetje uit): succes!

Geplaatst

testr. bikkel jullie binkie. altijd maar smilen!

sen. laatste week. snel gegaan zeg! en fijn van tkraamhotel.

ruby. schiet lekker op nu met de badkamer! lekker! en straks vakantie. gaan jullie nog dagtripjes maken?

ceeke. begrijp ik nu goed dat t iets beter gaat? hope so!!!

verder hier niet veel te melden.

Geplaatst

He meiden...

Afgelopen week een bizar drukke week gehad en nu, vandaag, mijn eerste vakantiedag! Druk bezig met inpakken, wassen draaien, huis aan kant krijgen, wat bezoekjes hier en daar, vanavond uit eten met schoonouders, morgenavond bbq en zondag dagje familie...

Maandag rijden we naar de cote d'azur voor 2,5 week. Als we thuis komen de dag erna naar de vk en s'maandags de 20 weken echo.

Veel voorbij zien komen de afgelopen dagen...geen doen om overal op te reageren zeg als je niet dagelijks schrijft :)!!!

Wat me bij is gebleven is de trieste berichten rondom de moeder van san...meid wat verdrietig allemaal! Heel, heel veel sterkte en kracht gewenst en nog zoveel mogelijk mooie momenten met je lieve mams! Dikke knuffel voor jou!

Ceeke jij nog een paar dagen...spannend hoor! Sterkte de laatste dagen!

Tool een negatieve test...dikke knuffel!

Henne nog niet fit...sterkte! Ik weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen. Het is gewoon vervelend voor je maar daar heb je niks aan. Wel hoop ik dat er elke dag die je verder komt iets meer vertrouwen komt.

Miki heeft een lachende, snotterende knul! Het genieten spat ervan af! Fijn hoor

Wen aan de pipelle, sen bijna verlof...

Nou ja en de rest....ik ben het kwijt! Sorry!

Ik voel me prima, wel compleet knock out na een dag werken en emotioneel niet helemaal mezelf! Erg kort lontje op het werk en daardoor een aantal vervelende aanvaringen gehad die toch echt mijn schuld zijn! Gisteren al een uitgebreide excuusmail gestuurd naar iemand. Echt rot!

Ik groei nog niet zo hard vind ik zelf. Heb een klein bolletje maar daar is alles mee gezegd. Gisteravond het hartje nog gehoord dus het zal allemaal vast wel goed zitten. De komende paar weken samen genieten en dan na de vakantie zo langzamerhand plannen maken!

Ik ben er de komende weken niet! Meiden succes met alles wat jullie bezig houdt, ceeke ik hoop op een heel groot wonder volgende week voor jullie en Henne jij een goeie echo!

Tot snel!

Geplaatst

Edr, fijne vakantie en genieten daar.

tool, wij gaan naar nijmegen, A loopt in wk 29 vierdaagse. De zondag ervoor gaan we naar de efteling. De week na de vierdaagse zijn we thuis en willen we de badkamer van top tot teen schoonmaken en alles installeren. Zodat we dan echt kunnen douchen.

Verder nog druk op het werk en straks tas inpakken en boodschappen doen.

Ben het even kwijt. Vol hoofd. Sorry.

Dikke knuffel van ons

Geplaatst

Esther alvast een heeeeel fijne vakantie. Dat jullie samen maar lekker tot rust mogen komen, volgens mij zijn jullie daar hard aan toe. En over dat groeien geen zorgen maken hoor! Bij sommige vrouwen zie je het echt pas laat, had een collega die met verlof ging en dat je dan nog moest kijken van 'oh ja, ze heeft een buikje'. En het kan ook zomaar zijn dat de rust van de komende weken je opeens een groeispurt oplevert. Geniet gewoon van de zon, elkaar en het nietsdoen en dan komt de rest vanzelf ;-) (hoor wie het zegt)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden