Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hee meiden!

Wel alles telkens meegelezen, maar allemaal op telefoon en dan is t zo irritant reageren...

Lieve sandra: je bent in mn gedachten! Meis, wat vreselijk verdrietig dat je moeder zo ziek is.... Dikke knuffel voor jou, wat moeilijk is het zeg...

Sylvie: ik, degene die zo weinig met dieren heeft, dacht meteen bij de foto: wat een schattige, lieve, knuffelige, hondjes! Echt super lief! Heerllijk dat ze een goed thuis krijgen bij jullie en dat je lekker voor ze kunt zorgen en van kunt genieten!

Esther: geniet van je vakantie meid! Lekker wat tijd samen met G, genieten van je groeiende buik (opeens 'plopt' ie er echt uit!). Wordt altijd zo blij van je ticker!

Sen: jij een super mooie buik!!! Heerlijk is dat he, lekker dat kleintje in je bui voelen: geniet er lekker van!

Fren: ik zag weer een te cute foto van F op fb: wat een droppie! En jij dus reisje naar NY geboek: heel goed! F wordt iutstekend verzorgd, gaat helemaal goed komen. Wel alen dat je pols nog zo op blijft spelen...

Simba: 8 tanden al! Wat wordt ze snel groot he. Kan ze in de toekomst lekker mee gaan eten aan het ijs :-)

Ceeke: moet vaak aan je denken: zo spannend dat de testdatum dichterbij komt! Gaat weer druk worden hier op het topic als jij je testdag hebt :-)

Wen: jij ook weer in de race. `respect hoe jij alles doet: je drukke, veeleisende baan, je lieve mannetje en ook nog al het reizen voor de behandelingen. Top hoor!

Henne: bah, wat jammer dat je zo brak bent zeg.... En als je dan een beter moment hebt, benje natuurlijk weer onzeker.... Ik at soms bewust even niets 's ochtends om te kijken wat het effect was: misselijk of niet misselijk. Haha, wat zitten we soms toch raar in elkaar...

Ruby: jij vakantie en de badkamer wordt mooi!!!!

Tool: meis: dikke knuffel! Wat goed van je lieve stoere vriend dat hij mag blijven: zegt veel over hem!

Kaartje gaat naar China! Wil mee!! :-) Heerlijk in Chengdu naar de theehuizen in het park. In shangri la zeker naar de dagelijkse dans op het grote plein gaan kijken! In yangshuo heerlijk fietsen (je zult zien dat Yangshuo bizar toeristisch is, echt niet te geloven dat er zoveel chinezen in 1 stadje passen. Het stadje zelf is dus ook eigenlijk helemaal niet de moeite waard, hoewel het natuurlijk leuk is om naar die bizar gekke drukte te kijken. De leukste locaties liggen buiten het stadje. Wij hebben een paar keer in de giggling tree geslapen, een hostel gerund door een nederlands koppel. je kunt daar ook heerlijk eten en een biertje drinken (ook als niet gast). En verder natuurlijk overal waar je komt: heerlijk eten! Het is allemaal prima te vertrouwen, je kunt ook veel op straat eten, echt zalig. Ga er lekker van genieten!

Miki: wat schrijf je lief over binkie!

Babeth :hijgen al een hond, haha, en dan hebben jullie ook nog zo'n grote hond, hahaha.

Lieve Eef: hoe is het met jou? E is dol op het boekje dat je had opgestuurd: begint breeduit te lachen als ze het ziet. Zo schattig!

Tja, en toen was ik het weer eens kwijt.

Hier lekkere week achter de rug, arjon is vrij en het is zalig om weer volop de tijd samen te hebben. Vanalles voor aan het bereiden voor de verhuizen (spullen uitzoeken: weg, naar ons appartement in Utrecht of opslag) en natuurlijk solliciteren. Heb weer wat leads, gister serieuze telefonisch sollicitatiegesprek gehad en daarvoor net een assessment ingevuld. Pffff persoonlijkheidstest, cijferreeksen, analogieen, figurenreeksen, enz. lang mee bzig geweest en nu gaar :-). Morgen vertrekken we naar Frankrijk voor een week met de familie van ar. Zin in! Ar is nog naar de kroeg met een vriend, eens zien hoe laat hij thuis komt. Ik was gister op stap met vriendinnen en we hebben lekker doorgehaald, hoop dat arjon wat slimmer is vanavond, moeten morgen om 6.30 weg :-)

Wrs verhuizen we 31 juli. Spannend!

Lekker slapen allemaal!

X

Geplaatst

jeetje wat wordt er veel geschreven zeg, als je even niet " meedoet". hier.

Es hele fijne vakantie!!!! Samen met G lekker van jullie groeiende wondertje genieten.

Syl wat schattig jullie gezinsuitbreiding!!!

Henne weet gewoon niet wat ik allemaal moet zeggen. Gewoon doorgaan was altijd mijn motto, moeilijk vol te houden soms. Knuffel meis.

Tool weer bongi, balen hoor!! Flink met julliebruiloft bezig, leuk vooruitzicht!!

Ruby lekker vakantienu, geniet ervan ook al wordt er toch nog veel geklust. Veel plezier in Nijmegen.

Ivfsh eind van de maand weer verhuizen. Jeetje wat gaat het snel. Succes met alles.

Hier druk met de tuin bezig, goede afleiding. Als mijn moeder het trekt komen ze morgen even de kleinzoon beonderen weer. Jammer dat ik een late dienst heb en er dus niet lang bij kan zijn.... ruilen is echt onmogelijk nu.

Tot later maar weer.

Geplaatst

Goeiemorgen meiden. Weinig te melden: 1 uur cracker, 5 uur cracker...nu ontbijt. Koekie moet dus om de vier uur gevoederd worden ;-) Darmen nog steeds wat van slag maar lijkt langzaam beter te gaan. En verder gewoon moe, moe, moe. Maar vandaag wel 9,5 week :-)

Iedereen die op vakantie gaat: geniet ervan, ontspan en kom lekker uitgerust terug!

San, hoop dat je moeder het trekt vandaag. Elk uurtje is er nu toch eentje. Sterkte.

Geplaatst

Tool war fijn dat manlief kan en mag blijven, op zich qua tijd wel lekker die 5ploegen, vind hij het steeds omschakelen niet moeilijk?

San fijn dat je ouders komen, krammer van e dienst, is blijven slapen geen optie voor ze?

Ivfsh, jullie ook even op vakantie, lekker en ook dat À nu thuis is, wat heeft hij uren gemaakt zeg! Succes met de verdere voorbereidingen en je sollicitaties!

Henne, super nu een voeding om de 4 uur als ie straks geboren is komt ie al toe met 3x voeding per dag ;-)

Geplaatst

Pauze:

Zara: Voor nu genieten van wat wel is en oriënteren op mogelijkheden

Roestvlek:

Sab: Nog niet uit over wel of niet doorgaan....

Tool: eerst pauze en na onze bruiloft 12-10 gaan we op eigen houtje verder met prednisolon 10 mg/dag en intralipidinfuus iom dr. Pf. en Dhea 75mg/dag.

Voortraject

Sylvino: acupunctuur, afvallen, gezond leven, man moet ook. Vitamines slikken.

Behandeling

Wen72: Cryo poging. 25 juni: pipelle. 6 juli: eerste echo. Cryo tp verwacht ergens rondom 18 juli. (althans als de ijsbeertjes goed ontdooien)

Wachtweken

Ceeke: 7e IVF met prednisolon en intralipid.

Zwanger:

S€N: uitger. datum 24-08-2012

EDR (Esther): uitger. datum 21-12-2012

Henne: uitger. datum 6-2-2013

Geboren:

Simba: bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela: bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Sandra: bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben

Babeth: bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke

Laika: bevallen 16 oktober 2011 van zoon Jim

Dublin: bevallen op 9 dec 2011 van dochter Caitlin

Ivfsh: bevallen op 13 januari 2012 van dochter "Catootje"

Fren: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Fiene

Caro: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Kaat en zoon Bram

Miki: bevallen op 24 mei 2012 van zoon "Binkie"

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven. En helaas is de overgang ingezet. Dus ook al was er nog hoop, die is nu echt weg.

Kaartje: We gaan verder met ons leven, het wordt spontaan of niet.

Witje: Brusje zal helaas altijd een verlangen blijven, we gaan een geweldig leven met onze mooie zoon tegemoet.

Spaatje

Guusje: Over een andere toekomst nadenken met mijn liefste.

Geplaatst

Fren je kleren zijn super hoor! Ik pas natuurlijk nog niet in de buik :) Maar voor de rest gaat het helemaal goed komen! EN je korte broek zit al in de koffer!

Wie vroeg er ook alweer naar gerard? Uiteindleijk heb ik hem twee dagen thuis kunnen houden...dat was de max :)...

eergisteren heeft hij zijn laatste tentamens gehad, afstudeeronderzoek voor de zomer afronden gaat niet lukken maar geen probleem...dan na de vakantie.

San fijne ontmoeting met je mams!!!

ivfsh geniet van je vakantie volgende week! Klinkt bij jou alsof de rust met A een beetje id weergekeerd? De druk is van de ketel wat zijn werk betreft hé? Fijn hoor!

Syl gefeliciteerd met jullie hondje! Tijd voor een foto?

Nou ga snel verder met strijken, koffers pakken en auto pakken.

Knuffel voor jullie allemaal!

Geplaatst

Es, twee dagen dus thuis kunnen houden! In elk geval iets, lol. Fijn dat hij z'n laatste tentamen heeft gehad. Afstudeeronderzoek komt dan na de zomer! Komt wel goed!

Ivfsh, geniet van jullie vakantie! En over n maandje wrs maar nl. Joehoe! Was A. Op tijd thuis?

San, fijn dat je ouders vandaag langskomen! Hopelijk is er n mogelijkheid dat je ar toch nog kunt zien.

We gaan zo naar m'n ouders. Moeder wordt vandaag 71. A. Moet vanmiddag gaan werken en ik ga straks nog een keer naar m'n ouders.

Verder niet veel te melden. Heb megazin in zoetigheid, stomme bongi.

Fijne dag allemaal!!

Geplaatst

Hier net opnieuw hevige ruzie per telefoon tussen J en zus. Merk dat ik er helemaal naar van word. Zullen de hormonen zijn, maar bah zeg :-(

Geplaatst

Hier druk met spullen pakken. Vanavond nog een bbq en morgenmiddag/avond weg. Ben benieuwd.

Ben zo moe, slecht geslapen vannacht. Ga zo nog maar even voor de bbq een tukkie doen.

Dikke knuffel voor iedereen.

Geplaatst

Geniet ervan Rubster!!

Wat ellendig Henne, dat vreet energie en die hebben jij en koekie nu zo hard nodig! Bah en morgen komen je schoonouders toch?Ook ellendig voor J uiteraard!

Geplaatst

Pfff net terug van boodschappen doen. My back is killing me! Nu even lekker in de tuin bijkomen. Wij ook BBQ vanavond. Zou het droog blijven?

Geplaatst

Lekker al die bbq's. Hier wordt het denk ik pasta met iets. Misschien mer garnalen...hmm...

J en ik hebben het samen besproken en toen naast ons neergelegd, samen even een eindje gelopen en daarna heeft hij zijn laatste agressie eruit gewerkt op de heg die nodig geknipt moest worden ;-) Morgen komen idd mijn schoonouders en dan is het hele dilemma als je het goed is opgelost. We'll see.

Zelf ook nog wat in de tuin gerommeld dus nu moe en koppijn. Maar tenminste weer eens wat gedaan, voelt ook wel fijn.

Oh:herkent iemand last van lenzen als zwangerschapskwaal? Als ik ze een uurtje in heb begint het al te irriteren.

Geplaatst

Heb geen lenzen maar heb wel gehoord dat je droge ogen krijgt?

ja lekker al die bbq's, hoop dat het droog blijft bij jullie want hier is het net losgebarsten! Hier wordt het denk ik pizza want ben alleen met dochter en heb geen boodschappen gedaan vandaag...

Geplaatst

Mijn moeder heeft donderdag de diepvries weer gevuld de lieverd, anders was het hier ook niet veul :-) Heb soepen, pastasauzen en nog zo wat. Zelf niet altijd zin in, maar wel makkelijk voor J.

Geplaatst

Hmm, dan toch binnenkort m'n bril maar vervangen. Die kan ik in huis nog wel op, maar cilinder is niet goed meer dus autorijden ed is beetje link ermee....strepen die krom lijken enzo.... :-) En ik ben zo dol op een bril... Not!

Geplaatst

@ Henne, je moet er wat voor over hebben om zo'n kleintje groot te laten groeien. Neemt al je energie weg, zorgt dat je misselijk bent, geeft oogklachten en dan ben je nog niet in de fase dat je bont en blauw getrapt wordt, je rug en bekken een drama worden en de nachten echt niet meer lekker zijn. Al heb je die nu ook al, maar als het goed is is het 2e trimester de fijnste! Maar volgens mij neem je het allemaal op de koop toe, zolang er maar een heel mooi mensje in je groeit!

P.s. fijn dat je moeder de vriezer heeft gevuld!

Geplaatst

ja lekker trappen en je bekken en rug aan gort... kan ook niet meer goed vinden hoe ik moet zitten/liggen. Maar ach... who cares het is allemaal maar tijdelijk

ik draag ook lenzen, waar hebben jullie precies last van? ik droge ogen. Ik moet trouwens ook een nieuwe bril hebben

net ge-bbqd, de lucht trok helemaal dicht en net op het moment dat we het vlees erop wilden gooien voelden we wat spetters. Maar H. keek naar de lucht en zei dat zet niet door en trekt over. En dat klopte gelukkig ook. Ga zo lekker een groot stuk watermeloen afsnijden en lekker bankhangen.. filmpie kijken ofzo

Geplaatst

Ik heb ook heel droge ogen, branderig en prikkelig. Om aan te geven; ik heb daglenzen. Koop ze per 3 mnd, maar doe al een half jaar met de verpakking :-) wel lekker goedkoop.

Zit nu in de pauze van een musical, en heb net m'n bril weer opgezet. Ik heb idd ook een nieuwe bril gekocht Henne!

Geplaatst

Is ie leuk, de kleine zeemeermin? Was de favoriete prinses van mijn dochter, Ariel, ik ben verbaasd dat het een musical voor volwassenen is eigenlijk...

Geplaatst

Even langsgekomen om te lezen hoe het hier gaat...Henne jij slaat je er door heen met crackers, en bent je fysiek aan het voorbereiden op het toekomstige nachtbraken..

Ivfsh druk aan het verhuizen..succes en rustige terugreis toegewenst@

bABEth, wat een geweldig verhaal van Imke die en ging staan en even ging hijgen als de hond ; -) zag het helemaal voor me ; -)

Sen, jij nog maar heel even en dan heb je verlof!!

Fren, lekker naar een musical? gaat het nog een beetje met je pols?

Testr, wat een lieve foto's van binkie en jou op fb, super!

Simba, al helemaal voorbereid op de doop?

Ruby, jullie zijn al ver met de badkamer, ziet er goed uit! hopelijk heb je een beetje rust nu ..

Tool, hoe gaat ie bij jou? knuffel!

Guusje, fijn om te lezen dat het redelijk met je gaat en dat het werk goede afleiding biedt!

Hier druk met laatste 2 weekjes werk en dan lekker vakantie.. het gaat hier redelijk, volgende week een zondag oppassen op 2 oppaskindjes, in het kader van wennen aan het idee en werken aan de mogelijkheid oppas/gastouder te worden in de weekenden, weer een stap. Nu wel gewend aan het idee dat pleegouderschap het niet gaat worden. Vandaag een gezellige dag in de stad gehad, genoten van mooie weer en hele vrolijke mensen ; -). Lieverds knuffel en slaap lekker iedereen voor straks x

Geplaatst

Meiden, hier in mineur... WD 9 en negatief getest. Kan het niet rijmen met de vieze smaak in m'n mond, de aardbeien die me vrijdagavond niet smaakten, de koelkast die sinds gister stinkt. Zo herkenbaar van eerdere zwangerschappen en toch... Een maagdelijk witte test. Probeer me vast te houden aan idee dat ik erg vroeg getest heb maar weet dat ik destijds bij Féline* al wel wat zag. Iemand een positieve ervaring? Toch nog positief getest na negatieve test op wd 9??

Liefs,

Ceeke

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden