Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Glimlach en onzekerheid wisselen elkaar hier inmiddels af. Buikpijn blijft me onzeker maken, bah. Maar wel erg blij dat alles op de echo er goed uitzag en vind het steeds leuker worden dat we weten dat het een knulleke is. Heb in feb. topic ook nog buikfoto gezet van afgelopen weekend.

Niet meer kunnen slapen vanmiddag, dus behoorlijk bekaf. San moest je vandaag ook weer werken? Babeth vandaag ook weer aan de slag? En Ruby hoe is het met jou? Sen hoe gaat het met de krampjes van J? Simba hoe is het nu met je knie? Tool lekker genieten nu, de kilo's komen wel als je terug bent. En de jurk staat je hoe dan ook geweldig want je straalt die dag!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Henne, Wow, een zoon! Wat heerlijk! Ik kan je verklappen dat een knul echt heeeeel leuk is! (maar ik denk dat als ik zelf een meisje had gehad, dit ook had geroepen over een meisje...hi,hi)

En dat genieten, dat komt langzaamhamer hand wel. Caro heeft het mooi omschreven: eerst zien, dan geloven. Door al die jaren in de medische molen heb je gewoon een stuk zelfbescherming opgebouwd. Dus het is helemaal niet vreemd dat het genieten nog even moeilijk is.

Nu dus de komende tijd gaan nadenken over een jongensnaam. Wat een leuke manier trouwens om op fb het geslacht aan te kondigen.

Ik ga nu even spieken in het februari topic.

Geplaatst

Kom even Henne feliciteren met de goede echo, een zoontje ! Ahh schattig ; - ) Leuk ook dat je J zo trots en vrolijk hebt zien kijken ; -)

Fren, lekker verder geshopt!!

Hier vandaag tot weinig gekomen, ben weer eens naar psycholoog geweest, in deze onrustige tijd erg prettig om zaken eens te bespreken. Hele prettige vrouw, die heel praktisch is, heb ik veel aan.]

vrijdag een leuke meeting met bijzonder iemand ; -)

En zaterdag ga ik met een stel meiden naar Hilversum, naar een workshop over het thema moeder rol zonder kinderen. Van Odile van Eck, ben heel erg benieuwd, hou jullie op de hoogte !

Twee daagjes werken, verstand op 0 en dan weer leuke dingen, fijne avond iedereen xx

Geplaatst

Eef dat is erg fijn, een praktische psycholoog. Je moet in het dagelijks leven ook 'gewoon' kunnen functioneren, dat besef zijn sommige psychologen nog wel eens kwijt. En wat een bijzondere workshop zaterdag, mooi zeg! Ben ik heel erg benieuwd naar.

Geplaatst

Henne, een manneke!!!!! Geweldig! En super leuk je aankondiging op FB. Top!

Geplaatst

Knietje zit er nog Henne....

Wordt nu twee keer in de week zo'n beetje ingetaped. Ik durf nog niet te zeggen of ik er baad bij heb. Maandagavond na heen en weer naar mijn werk gefietst te hebben ( 11 km bij elkaar) had ik erg veel pijn, nu gaat het weer redelijk..

We zien wel.... Moet nog tot 15 oktober.

Geplaatst

Meiden hebben jullie meegekregen van het lek in Internet Explorer? Geen idee of iemand van jullie het gebruikt maar ik wel dus heb het er tijdelijk af gegooid, dat wordt ook geadviseerd.

Weer niet gelukt om vroeg naar bed te gaan... Ga zo, welterusten!

Geplaatst

Hoi hoi,

Simba leuk om weer wat van je te lezen hier, had je al een tijdje gemist!wat een ellende met je knie zeg.

Henne wat een mooie foto's, wat mooi hè zo'n 3D, en wT je zegt over de gelijkenissen die jezo vroeg en zo goed al kan zien.bij je nu blij dat je het geslacht hebt gevraagd? Vond het leuk het bericht op fb, ik wist niet dat je het aan iedereen zou laten weten, in ieder geval een leuke namendiscussie haha. Wel weer rot van de buikpijn, het blaasontsteking zou me niets verbazen.

Ik en trouwens nog niet aan het werk hoor, maandag weer.vandaag geshopt voor I, en op de valreep voor ons ook nog het eea.

net via internet het shoppen nog even afgemaakt.

Morgen een dagje dierentuin, vrijdag kapper en 25jarige bruiloft en dan weekend en.....nig even niet aan denken!

Eef, fijn dat de klik zo goed is met de psych en dat ze erg praktisch is. Wat bijzonder die workshop, zijn dat ook meiden van een forum?

San je ouders zullen ook vast heel erg blij zijn met het fotoboek.wij hebben er een dan het eerste half jaar, moeten er maar weer een maken,wordt wat.

Henne even terugkomend op de mix met Aziatisch, ons neefje is half Japans, geweldig! Mooi mannetje, vorm ogen van mams Japans, maar dan toch veel groter.

Geplaatst

Henne mooi buikje hoor!!

Ik heb idd weer gewerkt vandaag, net als gister. Het is alsof ik niet weg geweest ben. Het is momenteel vrij rustig dus lekker op het gemakje er weer inkomen.

Eef wat een bijzondere workshop.

Moeders ook weer wat. Ze is maandag uit bed gevallen en zit nu in het gips. Ze heeft haar middenhandsbeentje gebroken, kan er ook nog wel bij.

Ze hebben besloten om te stoppen met de seductiemap, weet niet meer precies waarom. Volgende week donderdag is de bestraling ook voorbij. Ben benieuwd hoe het dan allemaal gaat lopen....

Geplaatst

Jeetje San, het kan niet op daar. Nou is een middenhandsbeentje niet heel ernstig, maar wel heel vervelend om heet er nu bij te hebben....

Babeth, ik heb ook wel meegelezen, maar gewoon evenniet zoveel fut gehad om te reageren.

Wat heb je trouwens een ontzettend leuk filmpje geplaatst!!!!

San, loopt Ruben ook al los?

Zo, ik ga hier een meisje uit bed halen.... even drinken, kleertjes aan, en dan gaan we weer op de fiets. Dat vind ze zoooo leuk.... zit ze te dansen voorop (fijn hoor, ruim 10 kilo heen en weer aan je stuur) En ze zit dan ook echt te zingen. Geen idee wat, maar aan de intonatie te horen, is het echt zingen....

En dan geniet ik ook weer!!!!

Geplaatst

simba, van wie zal ze het hebben dat zingen!!!

Eef, jammer dat ik niet thuis ben zaterdag. Anders hadden we elkaar even kunnen zien.

Hier nog steeds mega hoofdpijn. 'snachts weinig last zodra ik ga lopen en dingen doen is het wat minder. Maar ja. Doe het rustig aan. Probeer een uurtje eerder naar huis te gaan vandaag.

Misschien een gesprek met de arbo arts aanvragen.

Verder vanmorgen al om half 6 wakker. Tot half 7 in bed gebleven en aangekleed. Nu zo naar beneden en aardappels schillen en in de koelkast zetten. Om 8.15 uur afspraak met diabetesverpleegkundige. Ben benieuwd. Veel verkeerde dingen gegeten.

Was 3 ons afgevallen in 2 weken. Veel lekkere dingen gegeten. Maar gaan nu proberen weer in het stramien te komen.

Dikke knuffel voor iedereen...

Geplaatst

Hei meiden!

Ik heb bedacht dat ik moeilijk kan blijven schrijven dat ik het te druk heb en amper reageren. Daarom zal ik hier niet meer pogen bij te benen en/of te schrijven.

Haha, natuurlijk wacht ik met spanning de zwangerschapsweken van es en henne af, en zal daarom zeker nog af en toe komen lezen hier.

Voor degenen die willen weten hoe het gaat kan je bij mei-juni 2010 moeders/babbelhoekje kijken.

Bedankt voor de bijzondere tijd die we hebben gedeeld!

En iedereen is welkom om het gastenverblijf bij ons te gebruiken.

Geplaatst

Ruby hopelijk kan je er een uurtje eerder tussenuit knijpen. En niet misschien een afspraak met de arbo aanvragen maar DOEN!!

Ursela jammer dat je ons bijzondere clubje gaat verlaten. Maar je kan ook niet alles bijbenen. Jij ook heel erg bedankt voor de bijzondere tijd!! je opbeurende woorden en gezelligheid!!!!

Simba R loopt hier echt nog niet los. Soms staat hij heel even los, maar dat is meer een foutje. Hij loopt wel goed aan 1 hand mee, maar is volgens ons nog te onzeker om het zelf te doen. S wel?? Leuk he met die kleintjes op de fiets. R geniet in stilte en soms schaterlacht hij. Het begin van zingen is er ook wel eens, maar hij kijkt graag om zich heen. Ik lees graag dingen uit het oei ik groei boek en verbaas me soms over de dingen die ik lees die zijn leeftijdsgenootjes wel kunnen. Als ik I gister zag rennen op het filmpje van Babeth!! Ach hij heeft zo zijn eigen tempo denk ik maar. Hij komt er vanzelf. Maar soms ben ik dan stiekum wel eens jaloers. Waarschijnlijk doet R weer dingetjes waar een ander nog helemaal niet mee bezig is.

Middenhandsbeentje is idd gelukkig niet ernstig, alleen heel vervelend. We hopen daarom dat het daar ook bij blijft.

Geplaatst

Moet zoveel doen hier in huis maar kan de energie niet vinden. Vind het al heel wat dat er een wasje draaid nu. Nou ja moeten, ik wil van alles doen. R ligt nu even lekker te slapen en zal toch zo ons bed maar eens verschonen, is soms ook wel eens nodig. De emoties lopen nu alle kanten op. Denk dat ik vandaag een emo dagje heb. P blijft langer werken dus ook lange dag alleen, nou ja met R dan natuurlijk. Vriendinnen werken vandaag dus daar ook geen afleiding van.

Mocht iemand van jullie de werkbij zien, stuur hem dan maar even naar Zeeuws- Vlaanderen om mijn te steken. Kan wel een oppepper gebruiken!!

Geplaatst

Ik heb de werkbij gisteravond al gestuurd, maar denk dat hij zijn navigatie niet aan had staan.

nee, gisteravond druk geweest stofzuigen e.d.

Op mijn donder gehad. Was maar 3 ons afgevallen. maar was ook reuze ongesteld. Dus niet zo raar. Nu weer met goede moed beginnen. heb al gezegd dat het moeilijk gaat worden volgende week wat betreft taptoe ahoy.

Dikke knuf voor jou San...

Geplaatst

op je donder gekregen????? Je bent in ieder geval niet bijgekomen toch!!!! ok het is voor jezelf, maar je hebt het niet makkelijk nu dus gaat het allemaal niet zo snel toch!!

De bij heeft me gevonden hoor, ben tussen het forum en fb door aan het strijken en de tweede was zit in de machine..... gaat goed komen vandaag. Als R wakker is gaan we lopend naar de Jumbo. Zijn we een uurtje mee zoet en misschien op de terugweg langs de kinderboerderij. Hmm kan ik denk ik toch beter op de fiets gaan, zo lang trekt de kleine het nog niet om stil te zitten in de wagen of zijn fietsje. Even naar de speeltuin daar.

Geplaatst

Kalinera dames.

Niet bijgelezen. Vandaav onze laatste dag. Pakken nog zoveel mogelijk zon vandaag. Volgend jaar 3 weken...vanavond lekker uiteten bij trop.ica.na. Eigenaresse is echt een schat en heeft ond 'getrouwd' zeg maar. En dan nog n gezellig avondje. Morgenvroeg lekker ontbijtje en om kwart voor 9 worden we opgehaald voor t vliegveld te gaan.

Tot later en n fijne dag!!

Geplaatst

Tool geniet van de laatste dag het is hier baggerweer :-(

San, jeetje je mams een gebroken middenhandsbeentje.. ook dat nog. Arm mens blijft ook niet veel bespaard is het niet?!

Ursula, jammer maar heel begrijpelijk dat je het niet kunt bijbenen in allerlei verschillende topics. Bedankt voor je goede adviezen, je opbeurende woorden en de gewone gezellige kletspraat!

Es, bedankt voor de kaart incl. knuffeldoekje :-)

Ruby, toch 3 ons afgevallen dat is beter dan aangekomen. Hier trouwens ook koppijn. Komt vanuit mn rug/nek opzetten

Geplaatst

Hè meiden, ook hier de laatste dag, nog een paar afspraken eb vannacht om 11 uur vlieg uk terug. Blij!

Lees net trouwens de veranderingen in de zorgverzekering: er worden nog maar twee IVF pogingen vergoed in de basisverzekering, geen vergoeding boven 43 jaar en tot 38 max 1 terugplaatsing. Zucht, ze snappen het echt niet daar in den haag!

Geplaatst

Toch maar twee...ik dacht dat het met die aanvullende voorwaarden op drie zou blijven, grrrr.... Nee, ze snappen het idd niet. Ik ben heel blij met de medicatie die ik de afgelopen pogingen gekregen heb, maar het geeft wel aan dat er heel, heel erg veel overblijft. En dat is wel allemaal gedeclareerd, vergoed etc. En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Er is zoveel verspilling en onnodig gedoe en dit is zo nodig.....óók domweg voor de economie. Kinderen zijn nodig, maar ja, politiek is kortetermijn denken. En ik ga me er NIET over opwinden....ahem...

Tool en Fren goeie reis!

Ruby, Arbo bellen hoor! Huisarts zegt zoiets niet voor niets.

Ik ook weer wat: urine weggebracht voor kweek. Belt assistente half uur later: urine is schoon hoor. Euh, nu al, hij moet op kweek. Ja maar hij is schoon. ZUCHT...het wordt nu gekweekt. Dank u.

Vinden jullie het ook zo afschuwelijk koud??!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden