Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Irritant he Fren die korte haartjes... ik kreeg pas 4 maanden na de bevalling haaruitval, daarvoor niks gemerkt.

Waren in Den Bosch Fren en ik volgens mij. Of vergeet ik nou zelf ook iemand? Volgens mij niet.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Februari/maart moet toch te doen zijn Wen :-) Fren zou geloof ik iets in de regio A'dam voorstellen? Ik denk niet dat ik er na zaterdag voor de bevalling nog bij ga zijn. Januari is voor mij ook al hoogzwanger hè.

Geplaatst

Dan in maart ofzo? Komen jij en J langs met jullie ongetwijfeld mooie mannetje, zodat wij die kunnen bewonderen.

Want om nou hoogzwanger nog van alles te plannen, is idd ook niet alles.

Geplaatst

Ik zal er na de feestdagen weer een planner uitgooien... Denk dat de meesten nu voor het nieuwe jaar toch nog niks kunnen zeggen? Of juist een nieuwe datum prikken zodat deze al vastligt? Eerst zaterdag maar :-)

Geplaatst

Precies, eerst zaterdag maar. Straks krijgt iedereen het weer druk met alle feestdagen.

Ik wil jullie wel allemaal heel veel plezier wensen! (baal toch nog steeds dat ik niet ga komen).

Ga nu M ophalen bij de B.SO. Tot later.

Geplaatst

Gezellig!

Caro ik vind het ook wel heel bijzonder hoor zoals de dikke buiken elkaar elke keer afwisselen! Wat ik wel echt moeilijk vind is dat dus een aantal onder ons nog steeds met lege handen staan. Dat maakt ook wel echt dat ik het een klein beetje lastig vind a.s. zaterdag!

Vanmiddag thee gedronken bij een vriendin. Ik heb van mijn zusje zo'n beetje haar hele babyuitzet gekregen (wieg plus alle lakentjes, box, badje, heeeeeeeeeeel veel schattige meisjeskleren) en nu had deze vriendin ook een verhuisdoos vol klaar staan voor me! Boordevol met echt mooie meisjeskleren, de puckababy, de lodger, luiers, zoogcompressen, vitamines etc.

Ik heb zelf 2 truitjes gekocht de afgelopen maanden en verder heb ik gewoon echt voor het eerste half jaar alles aan kleding al in huis! Ik voel me zo verwend!

Zou het gek zijn als ik tegen de kraamvisite zeg dat ik, als er kleertjes gegeven gaan worden, het liefst wat grotere maten zou krijgen?

Vandaag begint het echt tot me door te dringen dat ik gewoon acht maanden niet meer hoef te werken...wat een luxe!

Geplaatst

Nee hoor Esther moet je zeker doen! Het is namelijk heel leuk om na een paar maanden weer wat nieuws te hebben. Ik heb nog steeds kleertjes van de kraamvisite die te groot is of bijna aan kan.

Es ik zou me er niet druk om maken, hoewel ik het wel snap want ik had precies hetzelfde in Den Bosch maar iedereen hier heeft herhaaldelijk aangegeven het fijn te vinden voor de zwangeren, wat hun eigen gevoelens er verder ook bij zijn en anders zouden ze niet komen toch, meiden?

Geplaatst

Es' ik zat ook al te denken iets aan te trekken dat je het minder ziet. Maar ik bedacht ook dat ik het zelf nog nooit vervelend heb gevonden om iemand van ons zwanger te zien, integendeel. Dus doe nu maar gewoon waar ik zaterdag zin in heb.

En acht maanden?? Neem jij aansluitend ouderschapsverlof of vakantie ofzo op? Leuk van al die spullen zeg!

Brrr, tukkie heeft hier niet veel geholpen. Koud, misselijk en beeje snotterig. Vanavond maar eens echt vroeg naar bed.

Geplaatst

Hee meiden!!

Heel veel zin in zaterdag! Leuk jullie weer te zien en om sommigen eindelijk in het echt te ontmoeten!! Jammer dat een paar meiden niet kunnen, maar dat is begrijpelijk. Komt vast de volgende keer! Heb het definitieve aantal doorgegeven plus de

dieetwensen, dus dat komt vast goed. Dat pp betalen komt ook wel goed hoor, heb het nu niet aangegeven, maar zal vast geen probleem zijn caro n

Esther: zeker zeggen! Zo zonde als je kleertjes (bijna) ongedragen weer weg moet doen. Risico van kleertjes in grotere maten is wel het seizoen. Ik vond boekjes ook zo leuk om te krijgen!

Hier een flink zieke E. Net koorts gemeten en het is 39,5. Zo hoog is het nog nooit geweest, het is een zielig klein hoopje. Ze ligt nu lekker bij me te slapen, zo maar eens in bed leggen. Eerst een dunne slaapzak zoeken, want ben echt bang dat ze het nog warmer gaat krijgen.

Ben trouwens ook gebeld door die baan: de andere kandidaat is vandaag ontslagen en volgende week hebben we een afspraak. Pff: spannend! Gister een gesprek geha bij mijn huidige baan en daar werd me even heel open medegedeeld dat mijn manager op termijn een andere functie krijgt en dat ik de aangewezen persoon ben om hem op te volgen.... Ik weet niet helemaal wat me overkomt... Tja, ik wacht een rustig af, ga praten, dan denken en dan vast ook jullie advies vragen. Haha!

Fijne avond allemaal!!

x

Geplaatst

Haha ik kan al wel wat zeggen over volgend jaar;) Wij gaan naar Curaçao van 19/2 tm 13/3... Tenzij dat spontane wondertje zich bij ons meldt. In elk geval niet deze maand:-( Maar goed, eerst maar eens komende zaterdag elkaar gaan zien!

@ivfsh, beterschap met jullie meisje! Niet fijn, zo'n hoge koorts. En wat betreft werk... Spannend hoor!

@henne, mooie foto op fb!

@es, jij ook al zo'n prachtige foto... En goed dat je nu niet meer hoeft te werken. Dit wondertje gaat voor alles!

En toen was ik het kwijt... Zo bank en vroeg naar bed. Manlief is al ziekjes en ik wil het niet worden!

Fijne avond allemaal.

X

Geplaatst

In den Bosch waren idd alleen caro en fren met een buik. Ik had er toen drie bij me, dus op papier wel zwanger, mar goed. En nu dus es en henne en wen in gedachte erbij. En wie weet bij de volgende meeting...Babeth, syl, en wellicht een spontaan wondertje? Of mss simba er ook nog bij? Eerst zaterdag afwachten.Ivfsh, jeetje, dat is ook wat...twee mooie aanbiedingen! Als ze jou al naar voor willen schuiven als opvolger, dan heb je wel al een hele goeie indruk gemaakt! Spannend! En E. Ziek, niet leuk! Veel beterschap voor haar!

Geplaatst

ivfsh, wat een goed nieuws mbt je baan. Zo krijg je mischien straks nog wel een luxe probleem mbt kiezen. Zou leuk zijn.

Beterschap voor E.

Geplaatst

Hoi hoi,

Fren ik heb ook sinds jaren weer een pony, noodgedwongen laten knippen door nieuwe haartjes maar ben er blij mee ;-) wat een mijlpalen trouwens bij F, eerste tandje, kruipen, gaat snel hè.

ivfsh beterschap met E, jeetje wat zielig en vervelend hè! Voor de zekerheid anders nog een paracetamol als ze de nacht in gaat?

Haha waarom ben ik niet verbaasd dat ze je gebeld hebben? Zo iemand kan toch niet zo rigoreus veranderen?fijn joh, een luxe positie, wellicht lastig maar wel erg egonstrelend! Succes!

Ceeke wat fijn dat de vakantie min of meer vastligt, toch ga ik hopen dat deze uitgesteld wordt ;-)

Wen zo jammer dat jij er ook iet bij bent maar ja, is anders ook wel heel erg veel hè!

15 weken al weer ze, super!!

es, wat heerlijk zo lang jij straks thuis bent, wow, heb je nog zoveel dagen?

op het werk kunnen regelen dat ik donderdagochtend later ben maar net besloten om morgen maar een halve dag t gaan werken dan, ligt nog zoveel werk van projecten die echt de deur uit moeten.iedreen weer blij ;-) ben blij met zo.n flexibele schoonmoeder.

Geplaatst

Wauw Ivfsh, dat zijn mooie kansen. Stelt mij ook weze wat eruit mbt er langere tijd uit zijn ;-)

Beterschap voor E!

Ceeke niet ziek worden hoor!

Babeth fijn geregeld zo, iedereen blij. Moet idd wel kunnen, maar gelukkig fijne opvang.

Ik heb net via Mp zo'n family f.ix ding gekocht, vanmiddag een maxi c.osi in de opruiming, dus weer een stukje verder. J liep vanavond heel trots met dat ding aan z'n arm door de kamer, gekke vent. Je merkt dat hij ook steeds meer vertrouwen krijgt en steeds blijer wordt. Heeft G dat ook Esther, zo'n eigen reactie op het besef dat het 'echt' is? Daaraan merk je toch ook weer dat het hele traject ook voor de mannen emotioneel zwaar is, al doen ze meestal wat afstandelijker en stoerder.

Geplaatst

Ivfsh wat goed zeg! Bijzonder om na zo'n korte tijd al zo'n fijne indruk achter gelaten te hebben! Je doet het goed meis!

Nu lastig misschien wat je gaat doen?

Wat sneu dat E zo ziek is. Geef je haar ook pcm als ze koorts heeft? Beterschap voor jullie muppie!

Wb mijn verlof...mijn zwangerschapsverlof gaat over ruim drie weken in en duurt tot half maart. Ik heb dan nog een week voorjaarsvakantie, daarna neem ik vijf weken betaald verlof (PLB uren...zijn bedoeld voor dit soort dingen of een lange vakantie etc...bouw ik elk jaar op) en daarna neem ik nog een maand onbetaald verlof. Al met al betekend dit dat ik eind mei weer aan de slag moet. Oeps...ik heb me dus verrekend, vanaf nu een ruime zeven maand niet meer werken. Nou ja, nog lang :)!

Henne G. is mn nog steeds erg verwonderd, verbaasd en ja eigenlijk ook nog beduusd. Het eerst wat hij doet als hij thuis is is richting mijn buik :)!!! Even voelen! Hij beseft het zich opzich heel goed dat hij vader gaat worden maar is eigenlijk ook nog steeds in de modus van...ja maar hoe dan? Hoe kan dit?

Ik vermoed dat ons meisje er eerst moet zijn ofzo....

Geplaatst

Ceeke niet ziek worden hé!!! Trusten!

Babeth fijn dat je het zo hebt kunnen regelen toch? Heerlijk zo'n schoonmams!

Geplaatst

Oh en ik zit trouwens in een bijna lege woonkamer. Ik heb al twee stoelen verkocht en mijn tafel. Enige wat er nog staat is een stoel en een bank en de eettafel. Beetje maf zo! Ik weet nog niet eens wanneer mijn nieuwe meubels komen :)

Geplaatst

Kan me heel goed voorstellen dat G nog steeds verwonderd is, jullie hadden het boek al gesloten en opeens is het er dan toch. J is er altijd aan overtuigd geweest dat het zou lukken en heeft de eerste weken ook heel stoer volgehouden dat hij álle vertrouwen had. Maar uiteindelijk merk ik de laatste weken toch echt dat ook hij anders reageert. Zij kunnen natuurlijk weinig voelen e.d. dus groeien er eel anders in. J heef elke avond een eigen momentje met zijn zoon. Meestal slaap ik al als hij in bed komt, maar Koekie schijnt dan behoorlijk druk te zijn als hij een hand op mijn buik legt. Ik merk daar helemaal niks van, maar vind het wel heel mooi dat hij daar op die manier even van geniet.

Geplaatst
Oh en ik zit trouwens in een bijna lege woonkamer. Ik heb al twee stoelen verkocht en mijn tafel. Enige wat er nog staat is een stoel en een bank en de eettafel. Beetje maf zo! Ik weet nog niet eens wanneer mijn nieuwe meubels komen :)

Haha, straks zit je op tuinstoelen :-) maar toch beter dan wanneer het nieuwe er al is en de rest nog niet verkocht.

Ik ga naar bed, anders wordt het toch weer laat.

Geplaatst

Haha Henne, ik zie het al voor me, maar klopt watje zegt hoor, het doet zoveel met ze en nu wordt het voor hen wat tastbaarder, echter. Bij M kwamen er enorm veel emoties los de dag na de geboorte van I, ook ton ze net geboren was maar dat was nog enigszins "gecontroleerd" dag 2 was echt heel heftig. En een dag of wat later ik er nog eens flink overheen ;-) oh wat heb ik veel tranen gelaten toen, en soms echt zo van, ik weet niet maar de tranen komen en ik heb er geen controle over, zo bizar!

fijn dat je voor die fix geslaagd bent, ik zag te nog een aanbieding inkomen bij Pr. Box met gratis boxkleed.

es, fijn dat jullie al zo verwend zijn met kleertjes, wat Ivfsh ook zegt, pas op met de seizoenen. Anders een idee om giftcards ( haha iPad maakte er giftanden van ) te vragen! Kun je bij (baby) zaken verzilveren en iedere neer iets kopen wat ze zal passen en wat je smaak is.

Geplaatst

Haha tzt kraamvisite vragen om eigen zitjes mee te nemen ;-)

Knap dat je daar niet de kriebels van krijgt! En dat Lange verlof straks, Goed geregeld!!!

Geplaatst

Vin werd de dag nadat fiene geboren was ziek. Heeft 3 dagen in bed gelegen met koorts. Ook volgens mij vanwege de spanning die eruit kwam.

Henne, de family fix is top!

Geplaatst
Kan me heel goed voorstellen dat G nog steeds verwonderd is, jullie hadden het boek al gesloten en opeens is het er dan toch. J is er altijd aan overtuigd geweest dat het zou lukken en heeft de eerste weken ook heel stoer volgehouden dat hij álle vertrouwen had. Maar uiteindelijk merk ik de laatste weken toch echt dat ook hij anders reageert. Zij kunnen natuurlijk weinig voelen e.d. dus groeien er eel anders in. J heef elke avond een eigen momentje met zijn zoon. Meestal slaap ik al als hij in bed komt, maar Koekie schijnt dan behoorlijk druk te zijn als hij een hand op mijn buik legt. Ik merk daar helemaal niks van, maar vind het wel heel mooi dat hij daar op die manier even van geniet.

Bijzonder! Dat jij daar niet wakker van wordt!

Ik denk dat dat eerste ook alles zo onwerkelijk maakt, het feit dat we dit boek hadden gesloten en dan nu tóch...

Ik vermoed dat er nog een moment gaat komen dat G enorm emotioneel gaat worden. Dat is hij eigenlijk nog maar weinig geweest al met al terwijl hij wel een man is die zijn gevoelens laat zien. Op de een of andere manier zit er nog een rem op heb ik het gevoel.

De bank ga ik vermoedelijk niet verkopen, daar reageert niemand op! Die zal denk ik richting de kringloop gaan. De meubels zullen volgende week of de week erop wel komen hoor...zolang zal het niet meer duren denk ik! Dus het valt wel mee met die kriebels!

Leuke is wel dat in de tijd dat ik uitgerekend ben er overal volop uitverkoop is. Ik kan mensen dus vragen om kleertjes te kopen voor herfst/winter volgend jaar toch?

En ja...we zijn al enorm verwend! Het enige wat we gekocht hebben zijn de meubeltjes en een kinderwagen. Verder niks! Dat is dus één voordeel van 1 van de laatsten zijn die kinderen krijgt :)

Ja, ben ook wel echt blij met dat lange verlof. W.s. is dit eens en nooit weer en ik wil er zo enorm van gaan genieten! En als ik al eerder zin krijg om te gaan werken dan is dat wel mogelijk hoor. B.v. in die maand onbetaald verlof zeg maar. Er zijn wekelijks tekorten bij ons dus ik kan opzich zo weer aan het werk als ik wil. Ik kan me nl ook wel voorstellen dat ik op een gegeven moment de kriebels weer krijg om te gaan werken. We zullen zien!

Fren wat is de familie fix?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden