Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Babeth hou je het nog vol?

Henne dat is balen, idd weghalen anders blijf he er maar naar kijken.

Ivfsh zal wel een hele grote smile van E zijn geweest :-()

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kalimera!

san, geniet van jullie weekendje!

syl, succes vandaag met de tuin en morgen met de echo!

henne, nieuw behangetje, succes met uitzoeken. Vliesbehang? Of heet dat niet zo?

mn boebies voelen normaal dus t zal wel niets zijn geweest. Denk dat ik gewoon verkouden aan hervormden ban en volgende week ergens bongi. Zou ook wel heeeeeeeeel toevallig zijn dat t deze keer dan wel gelukt zou zijn met vrijen tijdens lh piek.

Fren, las dat je een gezellige avond hebt gehad?

babeth, hoe voel je je? Fijn dat de echo vervroegd is. Sterkte meid. We slepen e door t weekend heen en niet meer testen, goed?

vanavond uiteten met m'n mannetje...zin in...hij vertelde gisteren ook dat er over drie vier weken geëvalueerdcwordtven dat hij dan meer gaat verdienen dan wat hij nu verdient en de vorige keer verdiende. Omdat hij zich niet meer hoeft te bewijzen daar. Dus dat is alweer een pluspunt.

fijn weekend voor iedereen.

en tot later!

Geplaatst

Ja, zeker gezellig avondje, maar oef, THE day after is zwaar!

een van m'n beste vriendinnetjes vertelde dat ze 14 weken zwanger is, en voor het eerst in jaren ben ik echt alleen maar blij. Zo fijn! Domper was dat een van de andere meiden ontslagen wordt en meest beroerde is dat haar vriend ook op de nominatie staat om weggereorganiseerd te worden... Een avond met een lach en een traan dus (en heeeeeeel veel drank...)

straks naar brammetje, zin in. Hoewel de rest van de Fam. Nog niet echt op gang gekomen is. Fiene was om 8 uur wakker en ik kon daarna nie meer slapen, dus beetje moe, na slechts 6 uurtjes slaap. Vanmiddag nog een presentatie/ feest van m'n werk waar ik geen zin in heb, maar waar ik acte de présence móét geven, blegh!

fijne dag meisjes!

Geplaatst

Syl weet niet....van dat springen... Bij IVF onderdruk je de eigen cyclus met deca, nu natuurlijk niet. Maar daar zullen ze neem ik aan rekening mee houden. En verder is het exacte tijdstip bij iui natuurlijk minder van belang dan bij IVF. Eitjes moeten juist springen :-) alleen met er niet te lang daarna pas geïnsemineerd worden toch? Duim voor je voor morgen!

Zijn geslaagd met behang. Was wel moeilijk omdat ik nu bij alles begon te twijfelen. Maar denk wel dat dit mooi gaat worden. Alleen erg moe na gisteren en nu dit, terwijl we straks logeetjes krijgen.....dus zo maar de boel de boel laten en plat.

Tool :-(( het was zo mooi geweest....zucht...

Geplaatst

edr, kreeg tranen in mijn ogen bij het zien van de foto's van het kamertje voor jullie meisje. Werd behoorlijk emo. Nog even en dan kan je haar eindelijk in je armen sluiten!

Oja, geweldig retro-dekentje, waar heb je dat gevonden?

Tool, hoop met je mee dat het toch iets was....

Geplaatst

Ach, als ik dan volgende week ongesteld word, dan weet ik wel dat ik in iedereen geval niet meer op dit soort signalen moet afgaan en gewoon moet afwachten op een menstruatie of niet en dan een pos. Zwangerschapstest

ursela, hoe is t bij jullie in Noorwegen? Hoe is t met Storm? Is t bij jullie al aan t sneeuwen?

Geplaatst

Tooltje, Iedere maand toch die spanning tussen hoop en vrees. Ik blijf het zo dapper vinden dat je altijd zo met anderen meeleeft terwijl je het zelf ook niet makkelijk hebt. Even een knuffeltje voor jou!

Babeth, wat een spanning met die testen. (nu echt niet meer dit soort testen doen, hoor). Zo te lezen is er voldoende hcg. Ik ga voor je duimen op een positieve uitslag maandag en uiteraard een schitterende echo!

Ik had trouwens wel eens ergens gehoord dat vk die digitale testen van cb niet aanbevelen vanwege de kansen op verkeerde uitslagen. Ik heb hem zelf eenmaal gebruikt en toen kwam de zwangerschapsduur ook niet overeen terwijl er toch echt een klein druktemakertje in mn buik zit.

Heel veel sterkte!

Henne, nieuw behang. Gelukkig toch nog geslaagd.

Fren, sterkte met het brakke gevoel. Al iets bijgetrokken? Als het maar gezellig is geweest.

Ik krijg straks visite. Ik ga met de meest dierbare vrienden mijn verjaardag alvast vieren. (ben volgende week pas jarig maar dan zijn wij lekker weg op vakantie). Nu dus even stilte voor de storm.

Tot morgen

Geplaatst

Hoi meiden,

wen, wat fijn, bijna op vakantie en nu je verjaardag alvast dunnetjes vieren, veel plezier en ik wens jullie alvast een erg fijne vakantie toe!!

ivfsh, wat zijn jullie nog druk geweest zeg, nu even bijtanken, ook lekker voor E! Zijn jullie trouwens al iets wijzer geworden de afgelopen maanden mbt de adoptieprocedure?

henne wat balen van dat behang zeg, ook voor je pa! Inmiddels wel weer geslaagd begreep ik, fijn!! An me voorstellen dat je niet kunt wachten tot het klaar is.

fren, jij hebt ook een lekker druk programma zo te lezen, en wat fijn dat jij nu ook kon genieten van het blije nieuws! Maar wel ellendig nieuws voor je vriendin en karteer, bah zeg!

Syl, heel veel succes morgen, ik weet niet hoe het bij iui werkt, ik hoop echt dat het door kan gaan en dat e met je meds uitkomt. Geven ze slechts na iedere fm een recept mee?

San, ik hoop dat jullie genieten van het weekendje in het kasteel, zal best met mixed emotions zijn meid, en dan te geweldige moment zondag; R weer ophalen!

lieve allemaal, bedankt voor de lieve reacties, mijn hemel wat een rollercoaster van gevoelens en emoties zeg. Ik en gisteren in bed Tvoh gaan kijken maar heb er niets van gezien, alleen aar geslapen, de nacht vrij onrustig maar I liet ons gelukkig uitslapen tot 9.00 uur!

vanochtend in de auto weer wat misselijk geweest ( was er blij mee!) en ben momenteel wat positiever, erg moe en heb het koud, dat is dan weer herkenbaar.

gisteren belde mijn buuf dat ze bevallen is van haar zoontje ( tweede kindje ) was uiteraard erg blij voor haar, snel eens gaan kijken!

Geplaatst

Ohhh wat balen zeg, goed dat je er zo rustig onder blijft!

Hoe gaat het eigenlijk met jullie pups? Inmiddels zindelijk? Pfff wat vind ik dat een ellende om S zindelijk te krijgen.

Geplaatst

Waarschijnlijk red ik het morgenochtend nog en maandag gaal ik het meteen op bij de apotheek.

Hoezo tool heb jij nog liggen, haha, beetje ver weg.

Och misschien is het niet meer nodig. Ben zenuwachtig voor de echo.

Geplaatst

Babeth ze zijn al bijba 4 wk zindelijk op een paar ongelukjes na. Sta niet meer elk uur buiten en ze kunnen het ook ophouden als ik de roem omdoe. Ze geven het ook aan gelukkig, gaan bij de deur staan. In het begin dacht ik kont nooit goed maar gelukkig wel. Wel pittig hoor zindelijk krijgen vooral 2 pups.

Ze zijn aan het wisselen , tandjes. Als ik de poep opruim knijp ik in het zakje hopend op een tandje maar helaas....

Net een zeepsopzakje van vroeger maar dan met een andere geur, hihi!

Geplaatst

Net de schoen gezet met onze drie logeetjes, compleet met wortels en liedjes.....jeetje zeg wat een ander gevoel is dat nu ik zelf zwanger ben...

Geplaatst

hahaha syl..net een zeepsopzakje van vroeger maar dan met andere geur. lol

jawel. heb nog deca liggen...kom ik je morge wel brengen als t moet.

etentje viel tegen. niet t gezelschap maar meer t eten zelf. bord met meer friet dan vlees/vis . een.klein kommetje sla en heb heeeel lang op mn tweede rosé moeten wachten. vis was meer matsjig dan wat anderd. jammer

Geplaatst

he jammer Tool, niet voor herhaling vatbaar dus die tent

Fren, gefeliciteerd met je neefje. Zag een foto op FB voorbij komen wat een schatje

Syl, succes morgen! ik heb ook nog deca liggen mocht je dat nodig hebben

Geplaatst

Syl, lekkere zakjes ;-) succes morgen, logisch dat je zenuwachtig bent!

henne, fijn joh!! Hebt vaak zat moeten slikken en de pijn van het gemis moeten onderdrukken, volgend jaar straat er een klein schoentje bij....

Fren inderdaad een erg schattige foto op fb!

Geplaatst

Wat jammer dat het eten tegenviel Tool, maar wel goed nieuws over het werk van A, dat kunnen jullie goed gebruiken, is er ook een kans dat hij daar in dienst kan komen?

Geplaatst

Schokkend Tool zolang wachten op je rosé, afschrijven die tent!

Deca genoeg het gaat om Puregon, ook al zou ik morgenochtend minder spuiten maakt dat volgens mij niet zoveel verschil.

Henne dat zal vast bijzonder zijn Sinterklaas nu je zw bent. Ik persoonlijk vond het vreselijk al die jengel kinderen in de stad op weg naar de AH. Al de D&D kindjes blijven me dierbaar ook tijdens Sinterklaas!!!

Geplaatst

weer een omschakeling ja... sinterklaas was altijd mega confronterend en nu "mag" je meedoen. Ik vind het ook een apart gevoel.

Syl, heb helaas geen puregon voor je anders had je het natuurlijk van me gekregen

Geplaatst

Helaas puregon heb ik ook niet....

Heel veel succes morgen syl! Hoop dat alles kan doorgaan!! Is de tuin winterklaar?

ik heb hier jaren de kamer versierd met sinterklaasspullen. Maar nu niet meer. Heb ze wel nog liggen. Mss voor ooit.

Ik begon myoom te irriteren want ze was al n paar keer in de zaal gekomen en ze had nog gezegd, rose komt er zo aan...not...gewoon vergeten...Duhuh,...idd niet voor herhaling vatbaar.

geen idee of A. Daar n contract kan krijgen. Vorige stond hij ook op de lijst om n contract te krijgen en op t laatst moest ie toch weggaan...we zullen t zien.

vandaag nog naar een grote woonwinkel geweest, die Zweedse, hihi, vloerkleed gehaald. Morgen gaan we m plaatsen. Mooi rood...zal n foto maken...denk dat ik ook al binnenkort er de lampjesversiering ga beginnen.

Geplaatst

Wij zijn met de familie altijd Sint blijven vieren, ook als volwassenen, dis in die zin vond ik het meestal niet echt confronterend. Maar merkte wel dat het nu met de drie zingende kindjes en zwangere opeens wel weer heel anders werd. Ben ook erg benieuwd naar morgenochtend :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden