Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou... eerst beweerde P dat er geen gaatje in zat omdat ie niet helemaal leeg was (gelukkig kan je het binnenbandje er makkelijk uit halen), maar ik zei dat kan niet want ik kon dat ding nauwelijks thuis krijgen zo plat was ie. Toen is ie naar de buurman gegaan die zo'n speciale pomp heeft en heeft 'm in water gelegd en ja hoor: een minuscuul doorntje zat er in! En dus ook een minuscuul gaatje...

Maar helaas... hij kon het bandenplaksetje niet vinden. Morgen moet ie toch naar de Hema (koopzondag) dan gaat ie een setje halen en maandag is P vrij dus als het morgen niet meer wordt dan maandag wel... Tot zover dit rapport.

Geplaatst

Meestal is het Bram die langer doorgaat, Kaat heeft een speen dus die valt makkelijker in slaap en als ze echt moe is maakt het niet uit en slaapt ze gewoon in/door. Maar nu ben ik net even geweest en heb ik Bram weer op zijn rug gelegd en zag dat Kaat ook nog wakker is, zucht... Meestal geven we Bram dan nog wat, is een hongerlap maar hij heeft al 250 cc pyjamapapje op dus dat kan eigenlijk niet. Honger kan ie niet hebben...

Mooi plaatje weer, je kan met een gerust hart je ticker laten staan! Dit was een van mijn favoriete plaatjes...

Geplaatst

Babeth, yes! Wat een goed nieuws! Ik had er stiekem wel een goed gevoel over. Maandag weer een echo lijkt me voor de bevestiging ook weer fijn.

Es, hoe was het afscheid van je oma?

Sen, jeetje wat een naar gedoe allemaal. Je lijf werkt al niet mee en dan ook nog dat gedoe met je vader. Goed dat je de confrontatie aan bent gegaan, maar wat moet het frusterend zijn dat het allemaal niet goed bij hem doorkomt. Is er niet iemand waar hij wel dingen van aanneemt? Dan zou je die persoon in kunnen schakelen, maar gezien je verhaal reageert hij waarschijnlijk altijd zo.

Vanavond bij mijn zusje geweest. Een hele tijd met mijn handen op haar buik gezeten. Kindje was heel druk. Zo leuk!

Morgen tweede dag van cursus communiceren met dieren. Beetje zweverig, maar erg interessant en ook leuk om te zien dat dingen kloppen. Erg benieuwd wat we morgen allemaal gaan doen. Nu gauw slapen. Welterusten!

Geplaatst

Ik draag geen contactlenzen, alleen een bril. Zit ook niet lekker in mijn velletje, moe, spierpijn, stijve rug en heup en nog wat vage klachten die voornamelijk voortvloeien vanuit vermoeidheid. Ik ben dan wel veel vrij maar echt ontspannen doe ik niet. Ben altijd maar bezig of zoek iets om te doen. Vluchtgedrag om niet te voelen misschien??? Nu is R ontzettend aan het hoesten en vind dat best een klein beetje eng, hij is toch gevoelig op zijn longen. Soepogen en loopneus erbij en het plaatje is compleet. Hij slaapt veel, dat is goed en blijft vrolijk en actief. Als hij te lang naar mijn zin koorts blijft houden ha bellen van de week. Hoor te vaak verhalen over longontsteking bij ogenschijnlijk "verkouden" kinderen. Zit daar met zijn peuterastma ook niet echt op te wachten natuurlijk.

Sen wat ontzettend moeilijk is dat. Het is je vader en wil helemaal niet dat hij wegblijft, maar dat je een "regeling" kan treffen waar jullie allebei tevreden mee zijn. Helaas is er niet doorheen te dringen en dat is zwaar, maar daar weet je alles van. Het is nooit goed, wat je ook zegt of doet. Sterkte meis, blijf dicht bij jezelf en probeer toch je grenzen aan te blijven geven, hoe moeilijk dat ook is. Je hebt al zo veel te stellen met je eigen lijf, gevoelens en een kleine spruit!!!! Gelukkig heb je je man en mannetje achter je staan!!!! Praat hier alles van je af al lucht het idd maar een beetje op zoals iemand al zei.

Caro bandje geplakt joepie!! Wat zijn mannen toch eigenwijs;))

Ohh zo frustie als ze niet willen slapen. Komt je eigen rust ook niet ten goede. Sprongetje????? Hopelijk hebben ze wel lekker doorgeslapen vanacht.

Es hoe is het gegaan gister?? Mooi afscheid geweest?? heb je veel last van harde buiken gehad door de lange dagen en emoties?? Hoop dat je de komende weken je rust terug kan vinden en samen met G nog even van jullie tweetjes kan genieten.

Hoe gaat het met je zusje?

Henne ik hoop dat je broer snel iets kan vinden. Kan me voorstellen dat ze terug willen komen. Hopelijk leverd de inspanning die hij nu doet iets op!! Dat je maar even lekker kan genieten en bijkletsen vandaag en hopelijk heb je goed geslapen dus kan je er ook met volle teugen van genieten.

Wen lekker warm daar??

Hier is het nu op het moment baggerweer. Heb net de tuinstoelen opgestapeld, die vlogen door de achtertuin hihi. Echt storm nu momenteel. Alles fluit en het zeil wat op het dak van tuinhuis ligt klappert behoorlijk. Gelukkig slapen de mensen die in ons rijtje wonen allemaal aan de voorkant dus heeft niemand er last van. R slaapt er gelukkig doorheen. Hopelijk waait de CV niet steeds uit vandaag, hebben we last van als het hard waait.

Babeth morgen nog een lokale echo!!! Lekker nog een keer kijken. Hij/zij zit wel op het beste plekje wat er is. Hoog en droog zal ik maar zeggen!!

Kaartje, zo bijzonder om elke keer te lezen hoe je meeleeft en betrokken wordt bij de zw van je zusje!!! Veel plezier vandaag en laat je maar lekker zweven!! Er is meer tussen hemel en aarde zeg ik altijd maar!!

Mijn pa is er nu dus. Gezellig!! Ben benieuwd of ze nog iets kunnen doen met deze harde wind, de temp valt nog mee. Was net in mijn pyama en ochtendjas buiten en op de harde wind na en de regendruppeltjes is het best te doen. Ben blij dat ik niet hoef te werken vandaag, zie me al op de fiets zitten pffffff. Wel goed voor de conditie!!

Geplaatst

Caro bandje geplakt joepie!!

Nee hoor, bandje is nog niet geplakt maar het is hier ook shitweer dus ga vandaag toch niet wandelen... En P ligt er weer in, dus voorlopig gebeurt er niks.

Brammetje gister toch nog maar een slok gegeven en daarna zijn ze braaf gaan slapen. En vanmorgen was het half 9 dus keurig!

Twijfel nu ook: nog even in mijn lekkere bedje of onder de douche en actief worden? (Was opvouwen, strijken?) Bleh... ga denk ik voor optie 1...

Geplaatst

Lekker ff relaxen Caro, die strijk loopt niet weg. Hier is trouwens het zonnetje tevoorschijn gekomen maar het waait wel nog erg hard.

Kaartje, wat interessant die cursus. Maar hoe werkt dan dan? Omdat je zegt nogal zweverig?

San, misschien dat speciale oogdruppels helpen. Ik heb ze van de optometrist. Zal zo eens kijken hoe het heet.

Wat m'n pa betreft: hij neemt van niemand iets aan. Hij laat je ook niet uitpraten zodra hij merkt dat er iets gezegd wordt wat hem niet zint. Dan raast hij erdoorheen en/of loopt hij weg. Je kan dus eigenlijk geen kritiek geven en je moet alles slikken. Want zelf geeft hij altijd kritiek, niets is goed en hij verwacht dat iedereen een kopie van hem is. Heb even gekeken op een forum voor lotgenoten. Wat een herkenning! Het trieste ervan is dat hij er zelf (grotendeels) ook niets aan kan doen. Hij heeft gewoon niet het vermogen om bepaalde dingen te begrijpen

Geplaatst

Hallo allemaal!

hier een beetje moe, gisteren een gezellig avondje/nacht gehad met mijn vriendinnen, mijn chica's. Eerst lekker eten bij de Italiaan, waar we 5 uur gezeten hebben, toen door naar een cocktailbar/café waar we tot in de kleine uurtjes zijn geweest. Goeie gesprekken gehad, lekker gegeten, gedronken plezier gehad en gelachen. Nu echter moe. Vanavond ga ik met A. en een vriend op stap. Morgen gewoon werken, lol.

wen, hoe is t daar? Lekker warm?

sen, wat moeilijk allemaal! Probeer bij jezelf te blijven en idd je grenzen aan te geven.

san, ook jij rustig aan. Begrijp je gevoel van rusteloos wel, herken het ook. Maar probeer toch ook echt rustmomenten te creëren.

Caro, hopelijkmlukt t morgen met de band.

henne, succes voor je broer!

ga afsluiten, boodschappen doen en dan voor A. Koken. Als bedankje dat hij ons gisteren heeft gebracht en gehaald. De schat.

Geplaatst

Jaaa band is geplakt! Man is braaf naar de Hema geweest voor een onderdeel voor de fietspomp zodat we nu zelf ook de banden van de wagen kunnen oppompen en ook voor zijn fiets dus als het goed is loopt ie weer als een zonnetje! Kan het nu even niet uitproberen want ze liggen er net een kwartier in...

Wat betreft die keuze vanmorgen: ze weigerden hun ochtendslaapje te doen dus heb ze maar in bad gedaan en boterham, spelen en net weer een fles en eindelijk er weer in. Nu wil ik eigenlijk even naar de stad om de fotokalenders op te halen die ik voor de oma's heb gemaakt maar je moet dan de mail uitprinten en afgeven en de printer doet het niet! Grrr!!! Document blijft in de wachtrij staan. Iemand een idee? Heb al van alles geprobeerd: aan-uit etc...

Geplaatst

hee meiden!

Babeth: wat geweldig!!! Och, ik ben toch z oblij om dit te lezen! Ik hoop dat je inderdaad regelmatig echo's kunt blijven krijgen, zodat je het mooi kunt monitoren!

Sen: wat moeilijk zeg.... Heb in het verleden veel vrijwilligerswerk gedaan met verstandelijk beperkten, waaronder autisten, poeh, erg moeilijk. Moest toen vaak aan de familieleden denken. Maar jij bent zo'n familielid: dochter nog wel... Heel moeilijk dat je niet kunt bouwen op je vader zoals je dat graag zou willen. Vind het heel goed trouwens dat je om die verwijzing heb gevraagd. Dit sort dingen moet gewoonweg goed uitgezocht worden.

Esther: hoe was de begrafenis gister? Was het een mooi afscheid? Ik vond het wel moeilijk hoor, de begrafenis van mijn oma vorige jaar. Je weet dat het erbij hoort, maar toch, je mist iemand gewoon, leeftijd maakt daarbij niet uit. Ik denk echt regelmatig aan mijn oma en zou graag nog eens lekker langs gaan. Ik hoop dat het allemaal gaat met jou: hoogzwanger en deze emoties: dat zal niet altijd makkelijk zijn.

hier alles goed, leuk en relaxt weekend. Vrijdag zijn vrienden komen eten, gister had ik een foto workshop en zijn we nog naar mijn schoonouders geweest. Toen nog even naar Ikea voor een kast in de keuken, 's avonds nog opgezet en toen waren we wel klaar :-) Vandaag nog wat klusjes in huis gedaan, zus van ar en haar man op bezoek gehad en nu ben ik lekker thuis met E. Ar is naar PSV ole ole en daarna biertjes drinken in de stad. Ik had eigenlijk met een vriendin afgesproken, maar die is ziek, dus ik heb lekker een meidenmiddag met mn meisje :-).

Liefs voor allemaal!

X

Geplaatst
Ja hij is nu een week hier om zich op de arbeidsmarkt te oriënteren en te netwerken, vanuit het buitenland gaat dat gewoon niet makkelijk. Hij is gisteren en vandaag naar de carierre.dagen en heeft vd week wat afspraken bij een wervings.bureau, een relevant contact van J, gaat wat vrienden en oud studiegenoten opzoeken etc. Hij is overigens maar een dag en nacht hier hoor, maandag gaat hij door naar onze ouders. Hoop echt dat dit iets op gaat leveren, want de situatie in Gr. wordt steeds hopelozer.

Henne, wat voor werk zoekt je broer ook al weer?

Geplaatst

Sen, pfff. Wat een moeilijke situatie. Heb zelf geen ervaring met autisme maar het lijkt mij behoorlijk zwaar. Zeker nu met je gezinnetje en de pijnklachten. Sterkte!

Hier is het idd heerlijk weer. Volop zon en heerlijke temperaturen. Straks lekker tapas eten en morgen met een huurautootje het eiland gaan verkennen. Internetverbinding wil er helaas regelmatig uit klappen, maar probeer een beetje bij te blijven hier met alle verhalen.

Geplaatst

kalimera!

heerlijk weekendje gehad, met een beetje te veel alcohol, dus vandaag maar weer even ontgiften, hihihi.

Gisteren naar een optreden geweest van de zoon van vrienden van ons (1 v een 3-ling, 18 jaar oud). De bands die optraden waren van het kaliber ik schreeuw met een hele diepe zware stem mijn longen uit mijn lijf. Echt, je kunt er niets van verstaan, hahahahaha. alleen maar wat geschreeuw. was wel gezellig allemaal, maar wat je daar allemaal ziet rondlopen, jeetje...niet punkers of zo, maar gewoon een heel ander volk. ook de manier waarop ze zich uiten in het 'dansen', want echt dansen kun je het niet noemen. meer karatetrappen uitdelen en flink zwaaien met de armen zoals Olijfje van Pop/eye altijd deed, hahahaha. maar dan sta je toch wel te kijken met een open mond als je zoiets voor de eerste ziet...

Van dr. S. in elk geval het formulier ingevuld en ondertekend retour gekregen, dus dat gaat vandaag richting C.Z. ben benieuwd of ik het nu wel allemaal vergoed krijg.

Hoe is het verder hier?

Sen, blijf het een moeilijke situatie vinden. Is het misschien een idee om een soort van rooster op te stellen? Waarin toch weer enige regelmaat in terug komt? Ik begrijp dat autisten vaak regelmaat nodig hebben en misschien is dit een optie? Dan krijgen jullie ook wellicht wat meer rust en heeft je vader misschien toch het idee dat hij gewoon kan blijven komen? ik weet het niet, ben even hardop aan het schrijven.

Wen, veel plezier met de huurauto! geniet er lekker van!!!

laika, hoe is het met inpakken? Vordert het al een beetje? Wanneer is de verhuisdatum?

ivfsh, wanneer begin jij ook alweer met je nieuwe baan? volgende week? of deze week al?

Babeth, succes vandaag weer met de echo. Hopelijk is het weer wat duidelijker!!!

Syl, hoe gaat ie bij jou? een weekje nu voorbij, tenminste, zo voelt het voor mij. Hoop voor jou ook :-).

Kaartje, is de nachtdienst/avonddienst nog rustig gebleven, of heb je veel patiënten gehad?

Caro, jippie, band is geplakt, nu kunnen jullie weer rondstruinen.

Ruby, hoe was je muziekvolle weekend?

Ga eens verder met werken :-).

Tot later!

Geplaatst

hoi hoi,

Ben ik weer eens.

Druk weekend gehad met de muziek. Zaterdag in uniform en zondag als p... we zaten in de fiets taxi met z'n 2-en met de lyra. Dus niet zwaar geweest gisteren. Had wel ontzettende last van mijn darmen. Kan niet makkelijk naar het toilet. Terwijl ik normaal 6x per dag ga. Maar even aankijken als het van de week niet weg is toch maar even langs de ha.

Ben ontzettend moe, maar dat wist ik wel. Vanavond even naar de muziek om les te geven en lokaal te versieren. Dan maar weer lekker naar huis. Ook nog op de weegschaal vanavond en op de fiets heen en weer.

Dus wel sportief.

Meiden, ik heb het allemaal niet onthouden, maar er is heel veel geschreven dit weekend. Dikke knuffel voor jullie allemaal.

Geplaatst

Goedemorgen meiden

Tool dat 'dansen', bedoel je soms pogoën? Dat vind ik echt Zooo stom hahaha. Je weekend klinkt iig heel gezellig :-)

Wen, wat een geinige foto op Fb en ben jaloers op het weer. Lopen wij hier met windkracht 100 en een winterjas aan. Geniet er maar van meis!

Babeth, succes weer vandaag met de echo

Syl, 1 Wachtweekje voorbij nu?

IVF, bijna nieuwe baan beginnen. Spannend joh!

Henne, hoe gaat het?

Rubster wat een leuke pietenfoto's. Heb zelf 1 keertje voor Piet gespeeld. Die reacties van die kindjes, zo leuk

Caro, jullie kunnen weer toeren

Hie weer meerdere keren een brullend jongetje vanacht. Sprongetje of krampjes? Buikje rommelde wel behoorlijk. Vorige week had hij 4 dagen niet gepoept

Tool ik ging ook met m'n pa in gesprek om tot een afspraak te komen maar hij wilde er niets van weten, zo beledigd was hij. Terwijl ik het heel normaal zei. Uit ervaring weet ik dat hij zich nu niet meet laat zien. Vind dat nu ook even niet erg eerlijk gezegd. Even rust...

Geplaatst

Uhm sen, pogo? Geen idee, ze sloegen heel wild met de armen om zich heen en F en toe sprongen ze dan met een karatetrap in het rond. Een wonder dat er niemand geraakt is, hihihi. Zal eens vragen hoe het heet. Waarschijnlijk 22 decembér weer, Hahahaha.

had je idd verteld dat je het gesprek met je vader was aangegaan, maar hem gewoon aangeven, van dan en dan mag je komen, andere dagen lukt het niet. En evt. Op papier zetten? E ja, kan me wel voorstellen dat je de rust nu ook wel even fijn vindt, al lijkt het me ook weer moeilijk.

ruby, hoop dat het darmprobleem niet doorzet/aanhoudt.

San. Hoe was je weekend nog met je vader? Is de deur van het tuinhuisjenu kaar en erin gezet?

Geplaatst

Hé meiden...hier weer even een teken van leven van mij!

Wen wat een mooie foto's op fb! Genieten hoor, ziet er heerlijk uit!

Sen wat moeilijk met je vader. Ik heb geen mensen in mijn omgeving met autisme, ik zou niet weten hoe je hiermee om zou moeten gaan. Er is al veel over gezegd...

Knap dat je het gesprek aan bent gegaan. Ook al heeft dat nu nog niks opgelost! Ik hoop dat het even rustig blijft!

Tool klinkt als een gezellig weekendje! En nu weer hard aan het werk?

Ruby jij ook een druk weekend achter de rug! Leuk altijd om te lezen hoe druk je bent met de muziek!

Hier een pittig weekje achter de rug met als afsluiter zaterdag de begrafenis van oma. Deze week w.s. wat rustiger hoop ik! Ligt mn aan mezelf denk ik!

Zaterdag was een goede dag die gerard en ik hebben afgesloten met gourmetten bij mij zusje. Even alles doorbespreken enzo.

Lichamelijk wordt het allemaal wat zwaarder nu. Geen probleem hoor maar wel bijzonder om te merken! Lopen gaat een stuk lastiger en veel buikpijn. Kindje ligt al helemaal ingedaald volgens de vk. Het aftellen gaat nu in mijn beleving wel een beetje beginnen. Nog ruim drie weken! We beginnen het zo langzamerhand wel erg spannend te vinden!

Geplaatst

"Tool dat 'dansen', bedoel je soms pogoën?"

Jeetje dat is een term die ik lang niet heb gehoord haha! Deed ik vroeger, in mijn 'ruige' tijd! Maar Sen jij bent toch een stuk jonger dan ik, ben verbaasd dat jij die term gebruikt?

Es het wordt nu ook spannend, nog anderhalve week en dan mag ze in principe komen toch? Rustig aan hoor!

Geplaatst

haha, ik heb ook gepoogood (??) hoor!

Essie, spannend he, nog een paar dagen en dan 'mag' je thuis bevallen! Geniet nog maar even van de rust en rust zelf ook goed uit, want als de kleine meid er is komt het er niet van voorlopig!

Geplaatst

Caro ik geloof dat ik vanaf vrijdag thuis mag bevallen. We hebben al een matras erbij op het bed gelegd, ik heb van mijn schoonzus een hoes voor over het matras. Deze week de koffer even klaarmaken. Kaartje is klaar. Ik wil nog wat leuke versieringen voor in huis bestellen via internet. En ik heb nog van die mooie ouderwetse kerstbellen voor aan de voordeur, deze hang ik altijd in de krans die ik aan de voordeur heb hangen. Ik ga ze rose en wit schilderen en dan hang ik ze op als de baby er is!

. [ATTACH=CONFIG]4809[/ATTACH] Dit lijkt me leuk!

Geplaatst

Fren ik doe ook wel rustig aan hoor! Wel elke dag wat maar ook wel relaxmomentjes!

Gerard moet komend weekend weg met het werk, dat vind ik echt geen fluit aan!

Verder nog wat boodschappen, donderdag met gerard naar piet zomers in wilp kleren halen en naar de notaris, eten bij vrienden, vereniging, vrijdag komt mijn moeder de hele dag. Ze gaat van mijn trouwjurk de doopjurk maken. Alleen maar leuke dingen dus.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden