Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kaartje goede band met je zusje. heel mooi.

Fren leuke foto van f.iene op fb.

Simba. zeer rustig is het dus. denk dat het bijna overal is. behalve bij A op het werk.

Zit buj hem in de vrachtwagen.

sen gefeliciteerd met je man.

San wat een lekker knulletje hebben julliebtoch!

Babeth hoe isbhet bij jullie? Mijn kaartje al aangekomen?

Es, wat heb ik bewondering voor jou met de bv. lijkt me heel zwaar. dus als jij er even tussenuit wil

gewoon doen. g even quality time met j. hebben uullie mijn kaartje ontvangen?

Ik ga straks nog ff naar het centrum van h'sum kijken ofnik nog een mooi bh setje kan scoren en of het nu kleiner

is geworden.

Wat betreft vuurwerk. ik hou er niet van. A heeft siervuurwerk gekocht. gaan naar vrienden vanavond.

Dikk

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Even snel, zit achter de pc dus kan foto's uploaden, maar moet echt gaan liggen. Eerst foto is stof die ik gekocht heb voor boxkleed :-) Tweede is buik met 34 weken.

[ATTACH=CONFIG]4947[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]4948[/ATTACH]

Geplaatst
Je hebt net zo'n klein bescheiden buikje als dat ik had.... :)

Ha dat zegt iedereen, maar er zit toch echt een groter dan gemiddeld kind in :-) Je moet wel even twee/drie cupmaten van het 'afdak' wegdenken ;-) dan is het verschil al groter.

Pfff, meiden wat een dag hier. Eindresultaat: een fikse ruzie, ontplofte hormonen, stof waar ik blij mee ben en een luiertas die ik nu alweer wil ruilen (en ook ga doen). Maar: J heeft vanmiddag met hulp van een vriend wel ook alle plankjes, kapstokjes, lamp etc opgehangen in de babykamer dus behalve de aankleding (nieuwe dekentjes in de goede maat ;-) en de gordijnen is het dan af. Ben er helemaal blij mee. Foto's volgen als de gordijnen hangen.

Geplaatst

Hoi hoi,

Rubster, vandaag jullie kaartje ontvangen, wt ontzettend mooi en bijzonder persoonlijk, dank je wel!

Henne wat een mooi buikje en wat een leuk stof!! Ga je hem zelf maken? Meis wat gaat het nu snel voor jullie!

Es, fijn zeg dat et toch steeds beter gaat en wat goed hie je het doet!! Daar mag je beretrots op zijn. Mbt de krampjes heb je al heel wat tips gekregen, hoop dat het snel minder wordt, persoonlijk vond ik het erg moeilijk: de pijn die je niet kunt wegnemen maar alleen wat kunt verzachten, killing!

en de foto's, prachtig!

Net als die van jou San, en och wat zielig de tand door de lip, arm ding! Maar wat is R aan het veranderen zeg!

kaartje, had jij nu een foto geplaatst? Ik heb hem gemist denk ik? Maar wat anderen ook al genoemd hebben : wat heerlijk dat je zo kan meegenieten met je zus! Kan manlief er ook nog steeds goed mee omgaan? En wat zijn jullie lekker verwend door je moeder, net op het juiste moment denk ik als ik een dat je collega overspannen is, heftig!

Want als alles gewoon loopt heb je het al druk genoeg denk Ik.

Ivfsh, wat toevallig dat jullie op jullie jubileumdag ook een bruiloft hadden, super gevierd dus, nog gefeliciteerd.

bedenk me net dat I nog nooit is wezen logeren,...nachtje dat I in het zkh moest blijven vond ik al zo ontzettend erg!zij had er er gelukkig niets van geleden ;-)

Fren, ongelofelijk om te zien hoesnel F weer herstelt! Wat een verschil zeg, en komende week naar E.D.? Wat gaaf!

wij willen volgend jaar gaan, lijkt me zo leuk voor I.

ook jij nog bedankt voor de lieve kerstkaart!

Eef, zitten jullie nog in het zuiden des lands of inmiddels weer thuis?roerige tijden voor jullie, ik hoop dat er snel duidelijkheid zal zijn en de rust.jij hebt in ieder geval een grote knoop doorgehakt, knap en spannend tegelijk!

Wen, hoe gaat het bij jullie? Pas je wel goed op met wAt je allemaal doet,? Kan me voorstellen dat de verbouwing jou niet snel genoeg kan gaan maar toch. Stiekem schiet het bij jou ook al op.

Syl, hoe gaat het met jou? 2012 was voor jullie echt een klote jaar he, ik hoop da het tij voor jullie gaat keren, in alle opzichten!

Caro, jullie hebben een geweldige meeting gehad he? Wat leuk zeg, en ook weer bijzonder! Balen dat Brammetje niet fit is, manlief wel weer opgeknapt?

Ceeke, op naar een goede uitslaguit Gent en dan....het spannende en zeer bijondere traject...ik heb er alle vertrouwen in lieverd!

Tooltje, ik moet zo lachen omdat je maar niet los komt van mr. G.r.e.y....ik zie ineens en afgepeigerde A voor me ;-)

Simba, morgen is het januari..volgens mij komt de cryo to erg dichtbij of vergis ik me nu?

Guusje, wat ben ik blij oM te lezen dat je aan et genieten bent en er naar uitkijkt om aan 2913 te beginnen, je klinkt ontzettend krachtig, top zeg!

Testr, hoe gaat het met jou? Ook van jullie tweede kat afscheid moeten nemen, bah zeg!!

Sen, gefeliciteerd met H!!

Hier wordt volop geknald maar I slaapt er gelukkig doorheen. Vanavond gaat onze hond naar mijn schoonouders en wij gaan naar goede vrienden. I zal daar niet gaan slapen denk ik....we zien wel hoe het gaat....

Ik zal in ieder geval blij zijn als het na morgen weer een beetje normaal is.

Verder is de knoop doorgehakt: M heeft zijn baan opgezegd en is per 1-2 volledig zelfstandig, ik ben zo trots op hem!!

Lieve meiden, ik wens jullie allen alle goeds voor 2013, in goede gezondheid en met je grote liefde (s) om je heen!!

Geplaatst

Geen idee Babeth.. maar zal nog wel even duren voor we ons eskimootje mogen gaan halen ben ik bang...

Ik ben tweede kerstdag weer gaan vloeien.... dus mag donderdag weer langskomen.

Mijn cyclus (welke???) is echt totaal van de rel...

1 december vloeien - 13 december gaan vloeien en nu 25 december weer....

Baal er wel ontzettend van...

Geplaatst
Henne wat een mooi buikje en wat een leuk stof!! Ga je hem zelf maken? Meis wat gaat het nu snel voor jullie!

Ik smokkel ;-) Heb nog een 'oud' boxkleed liggen van mn schoonzusje wat ik niet geweldig vind dat ik als vulling gebruik. Dus overtrek maken en doorstikken, dat moet hoop ik nog wel lukken. J heeft de hele winkel afgezocht naar stof met autootjes, zo grappig.

Geplaatst

Nee Babeth, Heb het nog nooit gehad.... Maakt het voor nu dubbel zuur.

Had graag met mijn eskimootje het nieuwe jaar ingegaan....

Geplaatst

Dames, heb wel bijgelezen, maar ben er niet echt bij. Schaam me kapot, Hahahaha. A.is idd n beetje afgepeigerd, hihihi.

simba, balen dat je nu alweer vloeit. Is ook wel heel snel he? Twee weken en dan alweer vloeien? Hoop niet dT jullie nu nog langer op jullie cryo moeten wachten!

henne, mooi bescheiden buikje! En leuk stofje! Fijn dat nu bijna alles klaar is van/bij/met de babykamer. En jammer van jullie confrontatie! Hoop daarna weer goed is?

es, vind dat je het goed doet hoor! Je klinkt zo trots van de ene kant en toch ook weer onzeker aan de andere kant. Ik denk dat dit bij t verse moederschap hoort. Blij dat t met de bv ietsje beter gaat en ik hoop dat je een leuke tijd vanmiddag hebt gehad, even wat es-tijd!

ik ben een boek aan het lezen (eigenlijk zijn t drie boeken), fif.ty sha.des. Of Gr.ey, of dar.ker and .freed. Het gaat om een net afgestudeerde meid, die in contact komt met een zeer mooie, knappe very rijke man, die door zijn jeugd een voorkeur heeft voor relaties in de domin.ant-onder.danige sfeer. Zij gaat echter steeds tegen hem in en de nogal heftige se.xscenes zijn nogal uitgebreid beschreven. Het gaat niet alleen maar om die relatie, maar ook hoe het verder tussen hen gaat. Heb ze nu in het nederlands gelezen, maar de Engelse versie is toch iets meer pakkend. Ben nu aan het tweede deel bezig in het Engels, 50 sha.des of dar.ker. Laatste deel is 50 sha.des freed.

san, ocherm, R. Met een tandje door zijn lip? Maar een stoere bikkeltoch als keer niet meer veel last van heeft!

BAbeth, lieve foto van I. waar ze bij de foto van l. En n. Staat, maar naar de iPad aan het kijken is. Lijkt net alsof ze naar haar broertjes aan het kijken is. Echt lief.

hoe voel jij je? Wat goed dat M. de beslissing heeft genomen en voor zichzelf gaat beginnen! Veel succes!

Kaartje, wat lief dat etentje als bedankje! En wat leuk hoe jullie de zw. van je zusje zo meemaken! Bij jullie is de kamer dus ook bijna klaar?

wen, lekker rustig aan blijven doen! Wanneer moest je weer op controle? Hoe is t met de verbouwing?

Fren, wat een verschil met F. Tegenover vorige week! Blij dat ze weer haar lieve lachje op haar gezicht heeft!

caro, b. Nog niet helemaal beter dus, jammer! En p. Ook nog ziek? Zit jullie niet mee zo de laatste dagen van dit jaar! Hoop dat jullie allemaal beter zijn in het nieuwe jaar!

Ruby, lekker aan het genieten van je vrije dagen? Zit je vaak bij A. In de wagen als hij onderweg is? Wel gezellig of niet?

guusje, een jaar geleden zag het er anders uit voor jullie. Tijd gaat snel, veel te snel eigenlijk. Hoop dat jullie in het nieuwe jaar jullie nieuwe levenspad mooi zullen maken! En aan het sporten geslagen! Netjes!

syl, een bewogen jaar voor jullie achter de rug, hoop dat 2013 jullie positief zal stemmen!

sen, gefeliciteerd met H. Veel plezier nog vanavond!

testr, volgens mij gaat bij jullie wel z'n gangetje als ik het goed lees. Houden zo!

ik wil jullie allemaal bedanken dat jullie in onze vriendenkring zitten en jullie Zijn me gewoon heel erg dierbaar!

Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2013!

liefs,

tool (die zich weer discreet terugtrekt)

Geplaatst

Hi lieve meiden,

Ik volg jullie wel maar kom niet zo tot schrijven. Niet eens omdat ik het zo druk heb maar meer omdat ik een beetje genoeg aan mezelf heb... Het is weer stil in huis nadat onze Noren weer zijn vertrokken, beetje afkicken van alle gezelligheid samen en kleine neef. Daarnaast loopt m'n cyclus weer eens vreemd met op dag 12 geen groot follikel te zien (en dus op dag 15 is 2/1 terug...) en had ik vandaag weer wat bloedverlies voor m'n ei... Pfffff En dan schiet ik meteen in de stress want 'hoe moet dat dan straks met die eiceldonatie??!' Utrogestan kevert irritatie en jeuk op dus kan ik niet gebruiken. Nou ja, misschien nog een gesprek met prof gaan planen voor dit soort vragen!

En dan is het de laatste dag van het jaar. Aan de ene kant de opluchting want een nieuw jaar met nieuwe kansen op pril geluk. En aan de andere kant het gemis van onze kleintjes* en mijn schoonvader. Kortom, druk maar dan vooral met mezelf! Vanavond voor het eerst sinds de komst vaan Daan* gaan we de jaarwisseling weer bij m'n ouders vieren. Alle andere jaren zijn we samen thuis of weg geweest; weg van alle drukte. Ook weer een stap gezet zo!

Lieve meiden, jullie zijn stuk voortstuw kanjers (Es' ruziënd met de bv, Henne met alle onzekerheid omtrent de ze, Eef die zo ontroerend kan schrijven, San met een bewogen jaar achter de rug, tool worstelend met keuzes en genietend van mr g, etc etc geen tijd om iedereen te noemen maar jullie weten wel wat ik bedoel!). Ik wens jullie dan ook allemaal een sprankelend, gezond, gelukkig en liefdevol 2013 toe samen met jullie lieverd(s)!

liefs en tot lees in het nieuwe jaar!

Geplaatst

Meiden bedankt voor de reacties op R zijn fotootjes op fb. Hij is echt aan het veranderen en kan naast zijn lieve snoetje behoorlijke woedeuitbarstingen hebben. Vind ik heel moeilijk om mee om te gaan, maar het hoort bij zijn opgroeien... Hij heeft geen last meer van zijn tandje door zijn lip en hij heeft het al vaker gehad, alleen de eerste keer is schrikken. Nu "verwacht" ik het bijna. Het is ook zo'n stoere!!

Henne idd zo jammer dat we helemaal vergeten zijn toen om foto's te nemen. Misschien droppen we volgende week nog wat langs, gaan naar mijn vader het weekend. Je hoort er nog van. Mooi buikje heb je zeg!! schattige gordijnstof.

Es niet te snel overstappen op andere druppeltjes voor krampjes ed. Het lijfje moet ook de tijd krijgen om er aan te wennen. Te veel wisseling geeft ook weer krampjes. Zo sneu he? aapjeshouding hielp hier ook goed. Maar dicht bij je in de buurt is het allerbeste. Sterkte het gaat echt voorbij!! Je mag idd beretrots zijn op hoe je je inzet voor de bv!! Lekker van de tijd met je zusje genieten.

Wij zijn met zijn drietjes thuis vanavond. Genieten van een zakje chips en P zijn gebakken oliebollen. Morgen vroege dienst dus op tijd eruit.

Voor de rest gewoon een hele dikke knuffel!!! En knallend uiteinde en mooi 2013, op welk vlak dan ook. Er zullen tranen vloeien en glimlachen verschijnen bij de herinnering aan 2012...

Jullie zijn me ook stuk voor stuk erg dierbaar en dankbaar dat ik jullie heb mogen leren kennen!!! XXX

Geplaatst

Lieve meiden,

Zo op het eind van 2012 ben ik gaan terug kijken. En wat ben ik blij met deze bijzondere groep.

ook al staan wij aan de zijlijn. Ik leef mee met de zwangere, degene die in behandeling zijn. Degene die net zijn bevallen en de al grotere kindjes.

Wat een genot om daar naar te kijken. Tuurlijk doet het pijn. MAar ik weet dat wij ook een mooi 2013 tegemoet gaan. Helaas zonder kindje, maar wel met de belofte voor mezelf om goed voor mezelf en A te zorgen.

Het huis afmaken in 2013 en gewoon genieten van alle leuke dingen die op ons pad komen.

Jullie zijn top meiden en hoop snel weer op een ontmoeting in 2013.

Kijk uit met vuurwerk en toasten op een mooi, gezond en liefdevol 2013. Dikke knuffel...

Geplaatst

Ik sluit me 100% aan bij wat gezegd is: dit is een hele bijzondere groep meiden en ik ben zo blij dat we destijds besloten hebben af te spreken en dat zijn blijven doen. Veel meegemaakt met elkaar en veel meegeleefd dit jaar ook weer. En ik persoonlijk heb ontzettend veel steun aan jullie gehad! Dikke knuffel en op naar een mooi 2013 voor ons allemaal.

P.s. San, altijd goed en leuk, hoor het wel.

Geplaatst

Lieve meiden, Ik sluit mij helemaal aan bij mijn voorgangers! Sinds dit jaar ben ik met jullie gaan meeschrijven en heb jullie mogen ontmoeten. Dat is mij zo ontzettend dierbaar geworden. (nu ik dit schrijf, zit ik alweer met tranen in mijn ogen....hormonen...grrr). Jullie zijn echt een stel bijzondere meiden en ik ben blij dat ik met jullie heb mogen kennis maken!

De steun en het meeleven met elkaar. Wat is dit toch mooi en bijzonder! Terugkijkend op een jaar met verdriet en blijdschap.

Jullie zijn stuk voor stuk topmeiden en ik hoop ook op een snelle ontmoeting met elkaar!

Voor iedereen een dikke knuffel!

Geplaatst

Goedemorgen in dit nieuwe jaar. Hopelijk ligt iedereen lekker op 1 oor nog!!! Behalve Kaartje, die moet ook werken vandaag.

Ruben was wakker geworden vanacht en we hebben met zijn 3tjes uit zijn slaapkamer raam naar het vuurwerk gekeken, hij vond het prachtig en wist niet waar hij eerst naar moest kijken zo mooi en enthousiast was ie. Wijzen met zijn handje!!

Hier een gezellige avond gehad met zijn 2-tjes. Even een moeilijk momentje om iets over half 12. Het jaar is weer afgesloten met een traan en een lach en de belofte aan elkaar om er weer een mooi en gezellig jaar van te maken.

Het is hier nu droog, minder wind en vooral erg stil!!!!!

Maak er allemaal een mooie dag van vandaag!!

Geplaatst

Ook namens ons hier ook iedereen Een mooi jaar gewenst. Ik hoop dat het voor iedereen een jaar gaat worden waarin er bijzondere dingen gaan gebeuren. Ik vind het moeilijk...voor ons is dit jaar zo bizar verlopen. Onze grootste droom is werkelijkheid geworden terwijl wij dit hadden afgesloten. En dan zijn er onder ons die nog volop bezig zijn en nog met lege handen staan of die ook af hebben gesloten en een andere invulling aan het zoeken zijn. Waarom de een wel en de ander niet? Ik wilde dat ik dingen kon veranderen. Ik gun jullie allemaal zoveel geluk, liefde en blijdschap.

Bedankt voor alles het afgelopen jaar!

Wij lagen om half twaalf op bed. Gisteravond zijn mijn schoonouders geweest. J had weer volop kra mpjes dus mijn schoonvaders missie was haar troosten. Cinnababy werkte trouwens wel hoor! Ik vond ze minder heftig dan de avond ervoor!

Gistermiddag ongegeneerd geld uit gegeven!!! Zo fijn gewinkeld!!! Twee leuke stelletjes gekocht en nieuwe laarzen en alles voor de helft bij riverwoods! Helemaal blij mee!

Nu meisje voeden. Nog een uurtje slapen en dan voor het eerst met haar in de auto naar familie de hele dag!

oh en gisteren niet hoeven kolven. Was om half vijf thuis en had haar om één uur nog gevoed dus om half vijf weer gevoed.

Ik vind dat ik nu officieel bv geef hoor! Het is me gewoon gelukt! Zo leuk...af en toe kan ze het gewoon niet bijbenen. Zoveel heb ik dan!

Meiden fijne dag allemaal!!!

Geplaatst

Es goed gedaan! Knap dat je het hebt volgehouden en veel plezier vandaag!

Hier Oudjaar met zijn drietjes, Kaat en Bram overal doorheen geslapen, niet te geloven maar dat deed de oudste ook haar eerste Oud en nieuw, jaren daarna werd ze altijd wakker. Het jaar eindigde trouwens goed:ik gooide een vol glas sap over het scrabblebord en de kat durfde niet naar buiten dus twee keer in de woonkamer gepoept... Lekker dan!

Helaas werd Brammetje wel om 1 uur wakker en zat ik uiteindelijk weer beneden om kwart voor 2 met een flesje... Moest ie ook niet veel van hebben dus knuffelen maar. Om 2 uur naar bed.

Helaas om half 6 de kat weer en om kwart voor 8 was Kaat klaar om de dag te beginnen, logisch want die heeft een normale nacht gehad. Dus flesje op en Babytv kijken, de rest ligt nog te pitten... Pfff waren dus niet zoveel uurtjes, straks nog maar even gaan liggen!

Wat is het trouwens nog belachelijk lang donker! Het werd pas om half 9 licht, we hebben de langste nacht van het jaar toch al gehad?

Geplaatst

Mogge meiden! Caro wat een gebroken nacht joh! Hoop dat je vandaag mog wat slaap kunt pakken tussendoor. hoe is het met Bram? En hoe hebben de andere kindjes oudjaarsnacht doorstaan? Knapt F goed op Fren?

Simba wat een gedoe met je cyclus zeg, bah bah bah. Hoe kan dat nou opeens??

Esther wat super fijn en wat goed van je! De blijdschap knalt uit je berichtje. Herken ook erg het gevoel van waarom de een wel en de ander niet... We doen er allemaal zoveel voor. Helaas kan niemand daar antwoord op geven, denk ook niet dat je dat moet willen. Geniet vooral van jullie geluk en zoveel oog en hart als jij hebt voor mensen die dat gelik helaas niet hebben, daar maak je zoveel goed mee!

San vandaag werken, Kaartje aan de administratie. Ik ga zelf proberen de adreslijst in orde te maken en te strijken. Maar eerst nog even wat slapen. Gisteravond redelijk volgehouden, samen filmpje gekeken en om twaalf uur elkaar heel stijf vastgehouden en een traantje gelaten (kan zo weer beginnen). 2013 wordt een bijzonder jaar meiden, ik hoop voor ons allemaal!

Dikke kus, Henne

Geplaatst

Ik net wakker, inderdaad ook moehoe, fiene werd om half 5 hard huilend wakker. Fles erin en weer tukken. Hoor haar nu net wakker worden.

Zou willen dat we een lui dagje hadden, maar moeten om 11.30 al weer acte de présence geven bij de brunch van schoonmams. Dis hebben we door de zh avonturen van F helemaal niet gezien. Zouden daar tweede kerstdag heen nl.

Morgen en overmorgen ga ik bijtanken; ik heb vrij en F gaat naar de crèche.

Es', wat goed meis! Terecht dat je trots bent!!

Henne, fiene is er weer bovenop hoor. Nog wel weer even vetmesten, maar dat komt wel...

Geplaatst

Oh lekker Fren, dan kun je echt bijkomen! Joh, wordt vast gezellig straks...

Ik dacht ik ga om 10 uur weer naar boven en dan mag de rest wakker worden maar mijn zwager en schoonmoeder waren me voor: die dachten kwart voor 10 is wel een mooie tijd om te bellen op 1 januari :-(... Dus P en N wakker, even later ook Bram.

Kaat ligt er net weer in, de langslapers zijn nu beneden dus ik duik er nog even in!

Geplaatst

Net hond uitgelaten en ontbijt opgegeten. Nu dus echt aan de slag. Hele boel administratie doen vandaag. Prijswijzigingen altijd aan het begin van het jaar en achterstand van de afgelopen weken bijwerken. Komende tijd blijft hectisch, dus wel lekker als alles vandaag bijgewerkt is. Ben alleen nog moe en wil zo graag slapen...

Vorig jaar keek ik echt uit naar het nieuwe jaar. Was er toen zo klaar mee. Gelukkig heb ik dat nu eigenlijk niet, terwijl het afgelopen jaar toch wel apart was voor ons. Gek hoe dat voor je gevoel zo kan verschillen vind ik. Ik kan echt oprecht blij zijn voor mijn zusje. Ze betrekken ons ook overal bij. Het voelt ook echt als 'the next best thing'. Ons kamertje is overigens nog niet klaar hoor. Heb nu een bedje en commode en verder nog verzinnen hoe we het neer gaan zetten en zo. Ach, oppassen start toch pas in mei, dus tijd zat ;-).

Fren, fijn dat het met Fientje weer zo goed gaat. Jij ook even lekker bijkomen dus deze week. Wel lekker na de hectische week vorige week. Veel plezier zo bij de brunch. Hoop dat het gezellig is.

Caro, welterusten nog even!

Es, gefeliciteerd. Wat goed dat de bv nu op gang is gekomen. Erg leuk om je vrolijke gelukkige bericht te lezen.

San, succes met werken vandaag.

Ik ga ook aan de slag. Kom wel regelmatig even gluren hier. Even mezelf een schop onder mijn kont geven nu ;-)

Geplaatst

Meiden, hier ook nog even de beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat al jullie wensen maar uit mogen komen.

Hier gezellig geweest. We hadden een paar afzeggers en de verjaardagsvisite kwam later dan verwacht dus wij dachten nog heel even dat er niemand zou komen. Maar toen opeens kwam alles tegelijk plus nog extra. Hele huiskamer vol maar heel gezellig. J werd om 23.30 wakker voor voor de voeding en ging daarna heerlijk verder slapen tot een uur of 4, volgende voeding en weer slapen. Gelukkig sliep hij door het vuurwerk en de herrie beneden.

Vandaag opruimen blehhh

Geplaatst

Iedereen een gelukkig en gezond 2013, knuffels : -)

Wat een goed bericht weer Es, het klinkt allemaal weer heel anders, wat een doorzetter ben je, het las wel als topsport:-)

Hier lekker lui aan het bijkomen, geen groot feest maar wel gezellig.

Fijne dag iedereen xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden