Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi girls,

testr, ben nu in deel 3 bezig, Engelse versie. De Nederlandse versie heb ik al gelezen. Engels is intenser. Dacht in het begin ook, pfff, hype, daar doe ik niet aan mee. En ja, rode oortjes heb ik idd wel gekregen, lol. En verder, we hebben meer kmuffelmomenten gehad. Niet alleen door het boek. Niet dat jullie dadelijk denken dat we die dingen ook doen, whoeahhahahahaha. En A. hoor ik niet klagen, hihihi.

ben er weer vandoor, moet nu naar de sportschool. Lesgeven.

laters, girls!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Yeeeaahhh, de gordijnen zijn er :-) morgen ophalen en ophangen, ben helemaal blij. Dan moeten de dekentjes nog komen en dan kan ik alles afmaken....bedje opmaken en laatste aankleding, fijn :-))

Geplaatst

Heerlijk naar mijn vader weer eens. Sen en Wen wil ook nog steeds eens bij jullie op de koffie komen aangezien we dan zo dichtbij zitten. Ach vakantie zit er dit jaar toch niet in zeer waarschijnlijk dus wie weet komen we dan wel een tijdje die kant op en kan ik eens komen kijken (als het nog lang duurt ben je bevallen Wen hihi) bij jullie en pronken met R :)

San, jullie zijn altijd van harte welkom, hoor! Lijkt mij leuk om R weer te zien, dus als jullie binnenkort een gaatje hebben, bel maar.

Sen, jij vroeg nog naar de dagen wanneer ik thuis ben voor de puckababy. Ik werk elke dag tot 13.00 uur. Daarna kom ik naar huis, dus ben vanaf 13.30 thuis. Mogelijk gaat dit nog vroeger worden, gezien de harde buiken die ik blijf houden. Ik moet maandag naar de gyn en zal het dan wel weer horen. Waarschijnlijk moet ik nog minder gaan werken.

Elke woensdagmiddag heeft M zwemles, dus dan ben ik er nooit. Verder dus wel vaak thuis.

Aankomende week ben ik dus dinsdag, donderdag en vrijdagmiddag thuis (en ook iedere avond).

Fren, veel plezier in D.isney! Wat ontzettend knap van F!!!

Simba, wat vervelend van de rare cyclus. Kunnen ze dat niet op een of andere manier onder controle krijgen met iets?

Henne, wat meer rust mbt het kamertje. Dat is ook fijn!

Ik vond trouwens de "blije" tas ook erg leuk en de "saaie" tas inderdaad niet echt mijn ding.

Gelukkig nu ook een leuke luiertas.

Tool en Babeth, er is een kaartje naar jullie onderwg, die er eigenlijk al voor de kerst had moeten liggen. Gewoon een kaartje om te laten weten dat ik aa jullie dacht in die moeilijke periode.

Het kaartje is echter per ongeluk in mijn auto blijven liggen (sorry, hormonen) en ik was het al weer helemaal vergeten dat ze nog gepost moesten worden. Vandaag zegt G tegen mij: Ik kwam 2 kaarten in de auto tegen en die heb ik maar voor je op de brievenbus gedaan. Dus bij deze.........nu mischien een beetje "mosterd na de maaltijd" , maar het was echt de bedoeling dat jullie de kaarten rondom de moeilijke kerstperiode kregen.

Ik heb trouwens ook het bekende boek gelezen nav alle reacties. Dat maakte mij toen erg nieuwsgierig. Ik lees erg graag en ben gek op boeken. Ik vond het boek "wel aardig", maar het is niet mijn genre. (nou hebben wij toch geen extra kamertje of zolder over....haha), dus hou het maar op de eigen slaapkamer.....haha)

Ik vond het grappig om te lezen maar zal niet de vervolgboeken lezen of kopen.

Ik ben zelf meer van de waargebeurde (heftige) verhalen.

Geplaatst

Wen, is het goed als ik vrijdagsmiddag even langskom? Andere dagen werk ik. Het boek ben ik nog aan het lezen, die breng ik zodra ik hem uitgelezen heb okay? Ik lees trouwens ook graag waargebeurde verhalen!

Geplaatst

Sen, vrijdagmiddag is helemaal goed.

En wat betreft hetzelfde genre: je mag altijd wat lenen als je nieuw leesvoer nodig hebt.

Ga je maandag voor het eerst weer beginnen? Heb je er zin in?

Geplaatst

Zo het is gezellig geweest hier hihi.

Hier even een berichtje van Es, hadden even WA contact aangezien ik hun prachtige kaartje eindelijk ontvangen!!!

"Gaat goed hier. Bv loopt. Ze is in drie dagen 120gr gegroeid. Ritme nog niet. Veel huilen door krampjes. Loop uren met haar door de kamer. Vanmorgen heeft ze voor het eerst een uur in bed geslapen. Sorry dat ik zo weinig reageer op het forum. Kom er gewoon nog niet aan toe. Wil jij dat de rest ook zeggen?"

Es je doet het super en heel begrijpelijk dat je ff minder tijd voor ons hebt. Geniet jij maar lekker van je mooie meisje en hopelijk is de krampjes fase snel voorbij!! Zo sneu.

Geplaatst

Sorry door dik en dun meisjes, ik breek even in voor Henne. Henne, ik ben al een hele tijd niet meer actief hier, maar hoorde via via dat je bijna uitgeteld bent... Ik ben zo blij voor je dat je grote wens uiteindelijk werkelijkheid is geworden!! Gefeliciteerd en geniet van deze laatste weken met die kleine drop in je buik!

Geplaatst

Dank je wel Yola :-)

Meiden wat een rust hier, iedereen lekker bezig met andere dingen?

Wij hadden vanochtend heel gezellig bezoek :-) Sandra, ik heb net nog even in de dozen gekeken en werd er echt een beetje emotioneel en verlegen van. Het is zo waanzinnig veel!! Ben nu te uitgeteld om het allemaal te bekijken, ga ik lekker op m'n gemakje doen van de week. Vond het heel erg leuk jullie weer even te zien en spreken en Ruben is een geweldig manneke, ik ben blij dat hij een beetje van mij is ;-)

Daarna bril en gordijnen opgehaald, dekentjes zijn bezorgd dus als ik van de week het bedje op kan maken is het gewoon AF! Wat een heerlijk rustig gevoel is dat zeg. Lig nu uitgeteld op de bank, maar met een heel tevreden en blij gevoel. Lekker :-)

Geplaatst

Henne wij vonden het ook heel leuk en gezellig, veel plezier er mee. R is ook een beetje van jou;)

Zei al tegen P dat we de volgende keer als het lekker weer is wel een stukje kunne wandelen in de buurt. Ruben ligt nu uitgeteld in zijn bedje te slapen na met opa en zijn ooms geknuffeld en gespeeld te hebben. Het boekje was een schot in de roos, hij bleef de pagina's omslaan!

Meiden ik kan het niet laten om jullie een beetje jaloers te maken. Het is een heel mooi, vrolijk en liefdevol ingericht kamertje voor Koekie geworden!!! Ben benieuwd naar de gordijnen!!

Oh nu hebben we de zolder vergeten te bekijken, had ik een mooie plek voor de droger aan kunnen wijzen ;))

Geplaatst

Leuk dat jullie elkaar weer gezien hebben!

Ik heb de hele dag bezoek maar kom af en toe op FB spieken want mijn Noorse vriendin ligt sinds gister in het ziekenhuis met te weinig vruchtwater dus die gaat vandaag of morgen bevallen! Ze houdt me steeds op de hoogte, ze heeft nog geen ontsluiting dus gister een ballon, die is er nu uit en nu iedere paar uur een tablet om de boel op gang te brengen maar tot nu toe niks. Om 4 uur krijgt ze haar 3e en laatste tablet en als dat niet snel iets doet misschien toch een keizersnee... spannend!

En Kaatje is helaas toch ziek en heeft koorts. Gelukkig wel gegeten en gedronken maar het kon ook niet uitblijven eigenlijk... We zullen zien hoe zich dat ontwikkelt...

Geplaatst

Hi meiden,

Rustig hier! Wilde jullie even laten weten dat we a.s. woensdag als het ontdooien op dinsdag goed gaat een cryo mogen ophalen! Was nog even spannend want deze maand een late eisprong én vocht in m'n baarmoeder. Had ik al een beetje verwacht vanwege wat bloedverlies.. Maar goed, gisterochtend bleek het bmslijmvlies mooi dik was, goed opgebouwd lijkt en het vocht was verdwenen. Nu duimen!

Daarnaast gister weer een tochtje naar Gent met zusje. Buisje bloed bleek in het lab zoek te zijn zodat we nog steeds geen AMH-waarde hebben. Slordig! En tijdrovend maar ook weer gezellig;) Dinsdag word ik gebeld met de uitslag en bespreken we wat de volgende stap gaat zijn. Kortom wij zijn weer lekker het nieuwe jaar ingegaan;))

@caro, beterschap met jullie meisje! Hoop dat ze snel opknapt;) en spannend voor je vriendin!

@es, super bedankt voor jullie prachtige kaartje. Vandaag ontvangen per post! Zo mooi, zo lief, zo passend bij jou;) zag dat m'n mail niet verstuurd was, want ik had je mail met Sigi kaartje ook ontvangen. Fijn dat bv nu goed gaat en J lekker groeit!

@henne, bijna alles klaar? Fijn idee om zo de laatste weken in te gaan!

@fren, veel,plezier in Parijs! Werk of privé? In elk geval een leuke stad;)

@wen, goed op jezelf passen hé?! Als werken echt teveel is dan minderen of gewoon niet! Dat kleintje is nu gewoon het belangrijkste;)

@tool, leuke boeken hé;)) gelukkig weten wij dat jullie ook zonder boeken elkaar erg leuk vinden! Ben benieuwd wat dit jaar voor jullie gaat brengen, lastige 'keuzes' te maken. Heb het idee dat je nu wat relaxter bent?

@all, nu lekker WIDM kijken. We baalden al dat we donderdag niet konden kijken! Fijne avond allemaal em voor iedereen een dikke knuffel!

Geplaatst

Caro beterschap voor Kaatje! Is Bram nu wel weer helemaal beter? En spannend voor je vriendin. Lijkt me ook er zwaar om dit nu alleen te moeten doen, of is er iemand bij haar?

Ceeke wauw, dalijk weer een D&D meisje in de race. We gaan zo hard voor jullie duimen.

Inderdaad een fijn gevoel om dingen af te hebben en (dan ;-)) de laatste weken in te gaan. Vorige week was ik zo gestressed, dat was niet leuk meer. Nu heb ik het gevoel dat ik ook nog een beetje kan gaan genieten van de laatste weken, al is er nog best veel dat ik graag zou willen doen maar dat hou je altijd.

Geplaatst

Ceeke spannend!

Bram heeft geen koorts meer maar hoest nog wel.

Ja, haar beste vriendin zal bij de bevalling zijn. Tussenstand overigens dat ze geduld moet hebben...

Geplaatst

oh Ceeke wat ontzettend spannend!!!! Slordig idd van het buisje bloed. Hier gaan de duimen alvast weer in de duimstand!

Henne er zullen altijd dingetjes zijn die je graag af had willen hebben. Gelukkig is het belangrijkste, het kamertje nu helemaal af als je gordijntjes hangen en dekentjes gewassen zijn. Wat een goeie grap trouwens dat er nog een pakje van achterneefje bij zit, het blijft in de roelatie zo hihi.

Babeth hoe is hetbij jullie nu?????

Caro is P al weer helemaal opgeknapt? Gelukkig is B weer koortsvrij.

Hier net heerlijk visje gegeten en R zit nu heel braaf Bob de Bouwer te kijken. Hij is zo braaf vandaag met zoweinig slaap.

Geplaatst

Oké, ik moet geen droger kopen, maar een extra kast :-D Sandra heeft R dat allemaal aangehad joh!? Het is echt zo veel en superleuke dingen ertussen (J moest elke keer opkijken omdat ik weer riep 'kijk nou wat lief'). Moest ook erg lachen om die hele zak met sokjes en de stapel mutsjes. Voor elke outfit eentje hihi. Voel me zoals Sen al zei enorm verwend. En de komende maanden bij elk nieuw maatje weer een stapel verassingen, echt leuk :-)

Geplaatst

Ik heb toen heel veel kleertjes gekregen van de zus van een kennis en dus ook veel geleend van de tweeling van Marielle waar er dus ook nog wat van tussen zit. Wij hebben niet echt veel hoeven kopen. Hij heeft ook bijna alles gedragen. De kleding van de tweeling was ook best veel en hij was een spuger.

Moet zeggen van de sokken heeft hij niet alles aangehad, in het begin vaak de kniekousjes, omdat hij die niet uittrapte.

Geplaatst

Wen, bedankt voor het lieve kaartje!! ook namens mijn man.erg lief.

Henne en San, wat leuk dat jullie elkaar gezien hebben en dat Koekie alvast zo verwend is. Henne kan me voorstellen dat het wel even een emomoment was. sowieso is het ontstaan van het contact heel bijzonder en dan wordt dat alles aangereikt via een DD baby en nog eens voor jullie DD wondertje! fijn dat het kamertje nu klaar is en jij echt met 36 weken kan gaan genieten en je rust kan gaan nemen, ook wel gaan doen he!!

Caro, balen dat Kaatje nu ook ziek is, beterschap voor de kleine meid en wat spannend bij je vriendin zeg.

Tool, ik heb de boeken van mr. G op mijn ipad staan maar ben er nog niet aan begonnen...momenteel lees ik blauwe maandag van N. Fr. en heb van M met mijn verjaardag het vervolg Dinsdag is voorbij gekregen. Heb echt erg lang niet gelezen maar nu I voortaan lekker slaapt lees ik iedere avond wat in bed, heerlijk!

Fren, ik hoop dat F zoveel gezien en gedaan heeft dat ze nu lekker slaapt

Ceeke, wat onwijs spannend voor jullie weer, ik ga duimen voor een mooie tp en natuurlijk een goede waarde van het AMH. Echt slecht dat ze het zoek waren geraakt zeg, vandaag een reserve buisje laten tappen? we spreken elkaar snel!

Es, fijn om te horen dat J lekker groeit en de bv goed gaat, echt geweldig goed gedaan en volgehouden zeg!!! ik hoop dat de krampjes snel minder worden. Ik weet niet of ze ook soms uit een flesje drinkt? dan zou je de dr. Brown flessen kunnen overwegen, werkten geweldig bij I!!! verkrijgbaar online of bij P.r.e.n. en E.t.o.s.

Simba, krijg jij maandag de uitslag van je bloedafname? balen hoor dat het zo moeizaam gaat.

Sen,ga jij nu maandag weer aan het werk???? ben benieuwd hoe het je zal bevallen! en J, gaat hij naar de opvang of is er iemand thuis? in ieder geval erg veel succes

San jij vroeg het volgens mij hoe het hier gaat, op zich welk goed, sinds vandaag ben ik echt van ieder bloed/bruinverlies af, dat hield wel wat langer aan waardoor ik alweer nerveus werd...maar goed, nu 2 weken na de curettage dus volgens mij prima.ga morgen even wat ovul.testen bestellen.emotioneel gaat het ook wel goed, ik kan echt terugkijken op een erg goede afsluiting zeg maar en dat is echt belangrijk voor me. ik zou het liefst direct weer zwanger zijn uiteraard maar de gedachte maakt me dan ook weer angstig pffff maar goed, even nog wachten.

Testr, nog bedankt voor de extra info. wat een gedoe en uitzoekwerk blehhhhh, iig komt ook onze adviseur komende week, verder druk met alles eromheen.M zijn ontslag werd niet goed ontvangen, maar goed ze werken wel fijn mee.mogelijk blijft hij nog even wat werk op interim basis doen indien gewenst. nu ook als een dolle op zoek naar een andere auto.

vanavond heeft mijn Ipad het laten afweten, doet niets meer!!! morgen nog eens kijken en anders maandag even een telefoontje plegen zucht,. ik gebruik dat ding echt heel veel!!! en voel me nu gewoon onthand.

Geplaatst

Zo....boeken zijn uit. Gelukkig heb ik genoeg afleiding volgende week met de releases. We genieten gewoon op dit moment van elkaar en dat s wel heel fijn. Lange tijd niet zo gehad...heel ver op d achtergrond de gedachte, zou t Misschien? Maar die stop ik snel weg die gedachte...

ceeke, spannend meid! Ik duim voor je! Ga je nu predn. gebruiken? En slordig zeg, dat t buisje kwijt is. Hoop dinsdag en woensdag op goed nieuws!

caro, wat balen zeg dat K. Nu toch ziek is geworden ;-(. Beterschap voor de kleine meid!

henne en san, leuk dat jullie elkaar weer gezien hebben! En zo te lezen veel kleertjes gekregen! Lief!

ben benieuwd naar de kinderkamer! En de droger komt nog wel, hihihi ;-p

wen, bedankt voor je lieve kaartje! Vandaag gekregen! Vooral je laatste zin bracht een grote glimlach op m'n gezicht ;-D.

ga weer verderver oefenen voor morgen en de volgende week!

laters!

Geplaatst

Inderdaad stil hier. Zo kan ik jullie ook als ik het druk heb wel bijhouden ;-).

Ceeke, spannend weer bijna in de race. Laatste cryo dit? Hebben we eigenlijk nog een lijstje, ergens heel heel ver weg???

Henne, wat heerlijk dat het kamertje nu bijna af is. Dan mogen we dus ook al bijna een foto zien :-).

San, wat lief dat je de kleertjes van R naar Henne hebt gebracht!

Caro, wat balen dat Kaatje nu toch ook ziek lijkt te worden. Hoop voor je vriendin dat het allemaal een beetje voorspoedig gaat verlopen.

Gisteren een heerlijk relaxdagje gehad met vriendin. Gezichtsbehandeling, uitgebreide massage. Ook massage op basis van chakra's. Ben vandaag wel strontverkouden, maar of ik dat de schuld mag geven ;-). Heb nu weer nachtdienst. Zo hond uitlaten en dan hopelijk slapen. Heb een enorm zwaar hoofd. Elk uur meerdere keren niezen en elke 5 minuten mijn neus snuiten. Erg vermoeiend. Drukke 2 weken voor de boeg. Nog 2 nachtdiensten hierna voor ik over 2 weken op wintersport ga. Planning gelukkig hier op kunnen lossen met 1 van de vaste invallers. Ik heb dus mijn gewone werkuren en zij neemt de uren over van mijn overspannen collega. Komende week gaat ze naar de bedrijfsarts. Ben erg benieuwd wat het plan gaat worden. Ze slaapt gewoon heel beroerd nu. Mijn werkdagen blijven nu dus gelukkig hetzelfde. Wel meer nachtdiensten helaas dus de komende tijd. Ook mijn vaste administratiemiddag (we overlappen altijd op 1 dag) nu dus even kwijt. Proberen dus om tussendoor zoveel mogelijk te doen en anders maar mee naar huis nemen en thuis elke week 2 uurtjes voor gaan zitten of zo. Ik moet toch wat. Vrijdag begint ook de acupunctuuropleiding. Ben erg benieuwd. De opgegeven literatuur al wat bestudeerd. De termen duizelen me nu al (yin, yang, shen, etc, etc). Erg interessant, maar ook behoorlijk ingewikkeld. Hoop dat het na vrijdag een stuk duidelijker wordt.

Geplaatst

Babeth J vraagt of je wel een echte harde rest hebt gedaan. Je moet de home en aan/uitknop net zolang ingedrukt houden tot er een appeltje verschijnt en dan pas loslaten. Oh moet er niet aan denken zonder iPad, erg hè.

Succes met alle uitzoek en regelwerk, herken het. J heeft destijds een ex leaseauto gekocht, nog niet teveel op de teller maar wel een luxe uitvoering, diesel etc.

Ik moet snel naar bed, truste!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden