Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Als je ze 's morgens uit bed haalt zit er soms aangekoekt snot overal op het gezichtje... getver! Ok ik hou er over op. Maar ik vind dat viezer dan een poepluier, raar toch?

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Slechte nacht gehad. Veel huilen, 4 x gevoed en fles na gegeven. Niet in wieg willen liggen maar alleen bij mij.

Ach Esther wat rot. Misschien is opname dan toch beter, voor jullie beiden om bij te tanken. Vriendin van me heeft hetzelfde gehad en na een paar daagjes ziekenhuis was haar dochtertje zoveel beter. Hou je taai en twijfel niet aan jezelf!

Geplaatst
Ach Esther wat rot. Misschien is opname dan toch beter, voor jullie beiden om bij te tanken. Vriendin van me heeft hetzelfde gehad en na een paar daagjes ziekenhuis was haar dochtertje zoveel beter. Hou je taai en twijfel niet aan jezelf!

Het was natuurlijk een heel andere situatie, maar die paar dagen zh hebben fiene er vorige maand ook doorgesleept. Je bent daa op het juiste adres, die mensen weten wat ze doen en reageren direct. Misschien heeft J dit even nodig om over een punt heen te komen... Leuk is het echter niet natuurlijk.

fiene net weer goedgekeurd door het cb. Zat vrolijk naar de arts te zwaaien, die er vervolgens twee prikken injaste. Boos dat F was, haha. Twee tranen later zat ze al weer te lachen. In de wachtkamer liet een moeder haar 6 mnd oude baby van de tafel vallen... Oeps! Is mij gelukkig nog nie overkomen.

henne, gek hè, da je nu ineens 'gewoon' bent? Moes ik ook aan wennen. Spannende dagen hoor. Moeten we niet zo langzamerhand een meldplicht in gaan stellen??

mik, denk aan jezelf, dit klinkt een beetje als roofbouw. Goed dat bink gehaald wordt, kun jij je bed in.

Geplaatst

Meldplicht Fren? Ik hang hier zo ongeveer de hele dag rond, als dat niet meer zo is zal er wel wat aan de hand zijn haha.

Gemeen hè, die dokters die eerst lief doen en dan opeens met een prik oid komen. En gek genoeg blijft dat als je volwassen bent ;-)

Geplaatst

Bedankt voor de felicitaties!

JW heeft een halve dag vrij, maar ja, dan is hij nog niet thuis.

Vanmiddag weer naar de fysio, weer tapen.

Hier net een drama met eten... ze wil alleen de broodkorstjes eten... gek kind.....

Es, ik raad ook aan om even geen speen te geven.... daarmee vervul je haar zuigbehoefte, en zal ze dus slechter drinken aan de borst. Lastig, das waar, maar wel even beter..

Mik..... ga jij even beter op jezelf letten???

Tool beterschap!

Henne, ik herken die gevoelens wel...kijkend naar de box of wiegje....

Geplaatst

Twee uur wordt ze opgenomen. Ik moet ook blijven vanwege de bv. Ze is zo sloom en suf. Drinkt nauwelijks. Ook geen fles meer na. Bah wat is dit rot.

Testr beterschap!

Geplaatst

Es, dikke knuffel. Je maakt de juiste keuze voor J. Maar blijft moeilijk.

Simba gefeliciteerd.

Mik, lekker proberen te slapen.

Tool jij ook rustig aan doen. Is niet niks een blaasontsteking.

Ik heb zowaar vannacht van 2 uur tot 7 uur in 1x doorgeslapen. Niet plassen, niet te warm. Vanavond ook maar iets later naar bed proberen te gaan.

Geplaatst

Sluit mij aan bij mijn voorgangers. Edr hou je taai, plus jullie kleine meid is al een sterke, want spontaan zwanger worden houdt in dat het een doorzetter is!

Hier een goede nacht gehad. Klokje rond geslapen, 19.30 tot 7.30 u dus heerlijk!

Ik helaas niet kunnen uitslapen, had om 10.00 uur afspraak in Harderwijk. Dus uurtje rijden, 5 minuten daar aankoop in auto laden en weer terug... Maar wel waard geweest, onze jonge caafs hebben nu een super hok.

Geplaatst

Ach esther toch, fijn dat je wel bij je meiske mag blijven. Hoe gaat t met jou? Trek je het een beetje? Sterkte en een dikke kus voor J!

Geplaatst

Lieve Es en G. Wat naar om je kleine meiske zo te zien, maar zoals de rest al schreef: ze is daar in goede handen. Hopelijk knapt zij snel weer op. Heel veel sterkte voor jullie!!

Geplaatst

Sterkte Es, G en lieve J. Nu komt het gauw goed! Hou ons op de hoogte?

Hier iets opgeknapt (ook al doet alles nog wel zeer) na ontspanningsoefeningen, slaapje, bad en stevige lunch. Ben zo slecht in hulp vragen, maar nu kon het even echt niet anders.. Voortaan eerder hulptroepen inzetten.

Henne, sterkte met J zijn schouder. Kan me voorstellen dat je hier niet blij van wordt!

Tool, slaat antibiotica aan al?

Eef, onrust allemaal. Hoe was de bezichtiging?

Wen, jij nog thuis? Bekken wel serieus nemen.

Rest ff kwijt.

Geplaatst

Lieve es, sterkte. Dit moet moeilijk zijn voor jullie. Maar zoals al eerder gezegd, ze is in goede handen. Alles komt goed! Xx

Geplaatst

Oh Es, wat een naar bericht! Ik hoop dat ze je kleine meisje snel kunnen helpen...Jim heeft met drie maanden ook in het ziekenhuis gelegen (naar later bleek met ernstige reflux) en nexium heeft hem erg goed geholpen. Lekker bij haar blijven en veel knuffelen en hopelijk knapt ze snel weer op. Heel veel sterkte!

Geplaatst

Dat klinkt een stuk beter Miki, nu niet meteen weer van alles gaan doen he ;-)

Hier ergernis over overijverige vervanger huisarts. Maandag herhaalrecept aangevraagd, was er gisteren niet bij de apotheek. Ik vanochtend assistente gebeld, belt ze net terug: eigen huisarts is er niet en vervanger wilde eerst meer weten voor hij/zij herhaal uitschreef. Echt hoor, met een nieuw recept is het wat anders maar kom op zeg....kijk in mn dossier, lees even (ben twee weken geleden nog geweest om te overleggen over afbouwen) en doe niet zo moeilijk. Eigenlijk trekt hij nu dus ook het oordeel van mijn eigen huisarts in twijfel, lekker dan. Maar goed, als ik verder niks hoor (ahem), kan ik het dan eind vd middag toch ophalen. Dank u.

Geplaatst

Henne, artsen lezen niet. Dat heb ik gemerkt bij de curetage. Hij kwam aan mijn bed na de curetage en zei tegen mij, er staat niets een nieuwe zwangerschap in de weg. lag een dossier van 15 cm op zijn bureau, maar ik kon volgens hem gewoon zwanger worden.

ik kan er zo boos over worden dat ze niet ff in de computer/dossier kijken.

Overigens hier de endo verpleegkundige gebeld. Of er wel of niet met de lucrin een deza meting gedaan moet worden. Voor botontkalking bij gebruik van lucrin. Wordt terug gebeld. Vind het zo onnodig om voor die vraag helemaal naar A'dam te rijden...

Nog 2 uurtjes dan mag ik naar huis. Ben aan het archieveren.

Geplaatst

och Es wat naar! ik hoop dat je meisje snel opknapt en weer mee naar huis mag. Heel veel sterkte!

Mik, let jij ook een beetje op jezelf meid! ik ben ook absoluut iemand die niet om hulp vraagt, slechte gewoonte maar dus heel herkenbaar

Geplaatst

Weet het Ruby.....met 16 weken bij gyn geweest die moest bepalen of ik naar de vk mocht. Ging me vragen of we een combinatietest hadden gedaan, hoe oud ik was en heeft geen woord gezegd over de prednisolon. Ja weet je, laat dan gewoon een verpleegkundige een echo maken en klaar als jij als meneer de dokter geen tijd (interesse?) hebt. Ben natuurlijk een heel erg meelevende ivf afdeling gewend waar ze echt dus wél alles wisten en zelfs excuses aanboden als dat een keer niet zo was. Na ja, als ze het nu maar regelen. Kan echt nog niet zonder die rommel

Gebruik jij nu ook extra calcium? Ik wel vanwege de prednisolon, kan ook botontkalking geven.

Geplaatst

Nee, nog niet. Ik verwacht wel dat ik wat zou moeten gaan slikken, maar wacht op telefoon van de endo verpleegkundige daarover.

volgens huisarts was een calci chew tablet te weinig. Dus vandaar...

We wachten af, ik ben absoluut geen pillen slikker. Heb ook al zo vaak de simfastatine vergeten de laatste tijd. Waar ik het ook neerleg. Ik vergeet het gewoon.

Geplaatst

Heb ik een poos gedaan. Ging ook niet goed. voor de ivf had ik er geen enkele moeite mee.

Maar komt goed. komt ook dat de simfastatine in de avond genomen moet worden.

Geplaatst

Es en G, het moet moeilijk zijn maar het beste uiteraard! Sterkte lieverd.

Testr, eerst goed opknappen he voordat je weer op volle kracht vooruit gaat!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden