Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Simba spannend hor!

hier weer thuis na een ge3zzellige Zietsung. Beetje vol hahaha en mega scherp, dus er zal ng wel gesexed worden......mmmmmm,m

Geplaatst

Oef Babeth.....

Ik weet niet of jij nu kleine baby's grote zorgen kijkt, maar zo ja... zal wel even slikken zijn... kleine tweeling Lars en Nick....

Je bent in ieder geval even in mijn gedachten.....

Geplaatst

Ook niet, terwijl ik altijd toch wel 'graag' naar medische programma's kijk.

Vanmiddag heerlijk een eindje gelopen. Zonnetje scheen, geen sneeuw meer, was echt even fijn al hou ik het nog maar kort vol. Hoop dat jullie allemaal beetje zon gehad hebben vandaag, was echt lekker!

Geplaatst

Ja wij ook gewandeld in de zon en onderweg gestopt bij een vriendin, daar een uurtje gezeten en N blijven eten bij hun (dochter van haar leeftijd), dus gezellig. Thuis waren de babies wel heel druk, terwijl het daar eigenlijk heel rustig was maar kennelijk toch de nieuwe indrukken?

Om 7 uur al in bed, Bram 10 minuten keihard huilen en sindsdien stil! Net als gisteren... als hij dit voortaan gaat doen, prima!

Geplaatst

Hihi, Babeth, geen idee. Denk t niet, zal n beetje koud worden.nu n rare sfeer hier thuis. Ik hartstikke scherp en A. is een film aan t kijken......

Geplaatst

Toevallig had ik voor het eerst een aflevering opgenomen en ja net die! Van de week gekeken, was wel ven extra tranen maar sowieso ook vanwege de andere vechtertjes, heftig!!

ik vond het moeilijk maar mooi en bijzonder tegelijk, lastig uit te leggen...nu ook weer de gedachte: .in een volgend leven ga ik in iedere geval iets doen waarbij ik mensn echt kan helpen!

Geplaatst
Hihi, Babeth, geen idee. Denk t niet, zal n beetje koud worden.nu n rare sfeer hier thuis. Ik hartstikke scherp en A. is een film aan t kijken......

Vrij uniek denk ik haha

Geplaatst

Ik heb dat programma 1 keer gezien en het greep me zeer aan. Ik mag dan wel een grote bek hebben maar pfoe heftig programma daar kan ik niet zo goed tegen

Geplaatst

De sirene ging zojuist aan... Zichzelf helemaal ondergepoept dus nu schone romper pyama en slaapzak aangedaan. Hopelijk snel weer slapen want om 6.30 gaat de wekker alweer *fingers crossed*

Truste!

Geplaatst

Hier ik nu weer zieker. 39+ koorts en alles doet zeer. Met name strot en oren.

En of dat niet irritant genoeg is, nu Bink ook weer ziek. 39,5 en liters snot..

Op man hoef ik niet te rekenen, dus fijn op het tandvlees.

Stomme kdv ook, daarvoor nooit ziek.

Geplaatst

oh mik wat kl*te zeg. zou toch echt die lonfoto snel laten maken hoor, je weet nooit wat er kan spelen soms. Terug naar de ha? Je hebt na je griep niet echt uit kunnen rusten ook, zorg voor rust, want van een verwaarloosde griep kun je weer andere langslepende kwalen van krijgen. Beterschap voor jullie beiden. Waarom kun je niet op je man rekenen?????

Balen dat Binkie ook weer ziek is zeg. Moet zeggen dat onze R nog nooit ziek van kdv geworden is. Hij heeft wel altijd last als we bij bepaalde vrienden geweest zijn. Maar die hebben ook heel veel huisdieren en iets minder schoonmaakgenen dan wij.

Tool hoe gezellig is het bij jullie nog geworden???

Hier hadden wij gister nicht met hele gezin op bezoek en ze zijn frietjes blijven eten. Gezellig druk zeg maar.

Simba joehoe!!!!! Pregje zit er weer in. Zo spannend, ik hoop op mooie ontdooing en terugplaatsing.

Dublin al last van het spuiten..

Babeth het is bijna 5 feb en ik hoop dat je bongie op tijd is!!!!!

Es lekker naar huis vandaag, fijn dat je wat uitgerust bent en dat het weer goed gaat met J. Hoe is het G????

Henne al bezig?? ;)

Geplaatst

Hoi meiden,

hier een goede nacht gehad, I heeft goed geslapen, niet 1x gehuild of wat dan ook, gelukkig want ik ben nog niet fit.

maar Testr wat een ellende, sowieso voor jezelf maar ook met Binkie!! Ik kan niet zeggen of het bij I met het kdv te maken heeft gehad, zij ging er met 5 maanden naar toe maar vaker zo heftig verkouden ed begon met een maand of 9. Behalve de waterpokken dan daar werd ze echt daar mee besmet.

hoe dan ook nu is he theelepel erg zwaar voor je!! Is je man ook ziek ?

Sen, hoop dat het bij J. Eenmalig was, bah, heb geen hekel aan poepluiers maar als echt alles onder zit......en datbin de nacht pffff.

San, ik ben er nog niet eens zo mee bezig, komt omdatik me al volledig richt op een nieuwe behandeling, ondanks de mooie cryowondertjes niet heb ik er zo weinig vertrouwen in...stom maar ja.

I slaapt nog, gauw M uit bed trommelen....kan ik ook een keer op tijd op hetvweekend zijn, mega druk! Zitten voor het hele jaar volgepland met werk, nog nooit eerder zo geweest.

Geplaatst

kalimera!

nee, ik ben om 22 uur naar bed gegaan, ogen vielen dicht en er is dus niets meer gebeurd :-(. Deze week heeft ie middagdienst dus zal er ook weinig activiteit zijn. Misschien ook maar beter na de blaasontsteking. dacht dat ie over was, maar ik voel toch nog iets...morgen in elk geval controle en dan weten we meer.

Damenzietsung was gezellig. maar wel blij toen ik weer thuis was ;-)

Testr, ooh, balen zeg!!! allebei ziek ;-(. Wat is er dan met je man? ook ziek?

Es, lekker naar huis vandaag met J! heerlijk! fijn dat je weer wat uitgerustder bent, zo las ik het ook in de wapjes gisteren tussen de biertjes en de plaspauzes door, hihihi.

Geplaatst

oh hier zo sneu. Ruben is snotverkouden en dat is heel goed aan zijn dikke oogjes te zien. Gelukkig heeft hij goed geslapen, is net wakker en vrolijk. Eten en drinken gaan ook goed.

Weet iems toevallig of er ook neusdruppels te koop zijn om de neus open te houden van een kleine man. Zoutoplossing is leuk maar spoelt allen maar en houdt verder de enus niet open. Ik ga niet graag voor een verkoudheis naar de dokter, is viraal dus uitzieken is de beste remedie. Gelukkig gaat hij alleen vanmiddag naar de opvang en morgen mag hij een middagje naar oma. Dan ben ik van woensdag t/zondag vrij.

Fren het appeltaartenboek is weer uit de kas, ga voor mijn verjaardag zondag de hollandse en de franse taart maken.

Zit allen nog te twijfelen of ik er amandelspijs bij maak voor in de hollandse appeltaart. Heb nog even om er over te denken.

Jammer dat je niet zoveel vertrouwen hebt in je cryo Babeth. De kansen daarmee zijn net zo hoog als met een verse poging, je hebt dan alleen lekker geen hormonen en punctie. Ik ga voor jullie ijsbeertje hoor!!!!!

Tool een weekje rust is voor je blaas misschien ook wel goed. Even geen activiteit daar beneden. ;)

Geplaatst

hier echt een waardeloze nacht. Fiene lag er om half 8 in, werd om 20.30 - 2200-00.00-0045-0130 wakker. Om tien uur bleek dat ze koorts had, dus paracetamol erin. Om half 2 nog een halve fles en daarna was het eindelijk stil, tot half 8... Ze had ondanks de paracetamol vanmorgen nog steeds 38.8, dus ben benieuwd...

Mik, fiene pikt ook alles op wat er langsfladdert op het kdv. Hoort er bij schijnbaar.

Bakze San!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden