Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hier zijn de hulptroepen ingeschakeld. Ik trek dit niet meer. Ben de hele dag aan het huilen.

Jedidjah blijft gewoon veel huilen. Vannacht heeft ze ook weer van twaalf tot vier op mijn buik geslapen. Vanmorgen drie kwartier geslapen en de rest gehuild Vanmiddag drie kwartier geslapen en de rest gehuild. Om vier uur de fles gehad en om vijf uur naar bed gebracht. Dikke poepluier gehad, volle buik, moe...kwartiertje geslapen en bruilt nu alweer een half uur.

Mijn zussen komen volgende week omstebeurt een dag hier zodat ik bij kan slapen. Ik duik nu ook zo mijn bed in, gerard is vanavond thuis.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ohh meissie toch wat vervelend, moeilijk en ik had jullie zo'n andere start gegund!! Goed dat je hulp in geroepen hebt en krijgt.

ga je de doop zondag wel door laten gaan??zo bijzonder, zou ook wel fijn zijn aks je er zelf van kan genieten...

heeft het zkh mogelijk nog adviezen?

simba heel veel succes met de slopende weken!!

Ceeke lieverd, genie van jullie ontspannende weekend!!

Henne trek je het nog?

Testr wat zei de huisarts?

Geplaatst
Mik nu komt de HA wel? Eindelijk zeg! Heel veel sterkte en gelukkig heb je hulp...

Man was heeeel erg kwaad geworden!

Geen ontsteking te horen hier, koorts blijven onderdrukken en toch antibiotica om een evt infectie de kop in te drukken.

Kenzo leeft echt op vandaag, geen koorts, minder hoest, drukker/vrolijker en minder diarree en niet meer overgegeven.

We klunen nog ff door, maar dan nu met hulp. Waar 40+ koorts al niet goed voor is. :)

Simba, succes met guppie!

Es, pittig hoor. Knuffel meis

Geplaatst
Erg moe vandaag, rustig kind en heel veel harde buiken (eigenlijk meer hard dan niet). Benieuwd of het voortekenen zijn.

Oehlala.. Zou best wel eens kunnen! Als je twijfelt, over minder druk in buik: wel bellen he! Even aan ctg. Echt doen hoor!

Geplaatst
Oehlala.. Zou best wel eens kunnen! Als je twijfelt, over minder druk in buik: wel bellen he! Even aan ctg. Echt doen hoor!

Beloofd Mik. Maar ik voel hem echt nog wel genoeg. Koekie heeft rustige en actieve dagen.

Fijn dat Binkie op lijkt te knappen. Nu jij nog, hup je bed in!

Geplaatst

hier even snel vanuit bed.

Simba toppie!,, Nu lekker broeden op Guppie!

Eef gefeliciteerd met het voorlopige verkopen! Dat is even snel gegaan zeg. Spannend allemaal.

Mik fijn dat het met K weer iets beter lijkt te gaan. Jij ook veel beterschap nu.

Es meisje toch. Fijn dat je nu zoveel hulp krijgt. Ga je ook nog naar de osteo met haar? Ze kunnen van het "scheef" staan toch ook heel veel huilen???

Henne spannend hoor??

Hier dus ziek. Koorts en alles doet zeer. Was zwaar met R om me heen de hele dag. Vanavond nog wel even onder flink wat ibuprofen meegeweest om boodschapjes en om 20 uur samen met mijn zoon naar bed gebracht.

Trusten allemaal!!!!!

Geplaatst

Heb ik toevallig ook aan zitten denken san, je hoort vaak dat de osteopaat heel veel kan doen voor kindjes die veel huilen. Ik denk dan, baadt het niet...

ik pak zo m'n tas en ga bij m'n moeder tukken. Even een nacht goed slapen, ik hoor ieder kreetje van fiene en slaap dus al 1,5 maand niet langer dan 4 uur achter elkaar. Even bijtanken. Mams is een weekend weg, dus hoef ook niet gezellig te doen...

Geplaatst

Sterkte voor alle zieke en moeie meiden. Voel me hier wel weer oké, zal wel weer niks geweest zijn. Zo wel op tijd naar bed, je weet maar nooit ;-) Truste!

Geplaatst

Hoi meiden,

testr voorzichtig goede berichten maar ook jij moet eerst weer opknappen he!

San, jij ook veel beterschap!

henne ik ben benieuwd wanneer koekie zijn koekies wil komen bewonderen....groot gelijk op tijd je rust pakken ;-)

fren, slaap ze, ik moest lachen om je zin " dus ik hoef ook niet gezellig te doen "

hier geen nieuws, I was vanmiddag na haar lange slaapsessie vrolijk, en sinds 19.15 ligt ze er weer in.

Geplaatst

Even heel ego: ik lig bij m'n moeder thuis in bed en vin belde dat fiene al een uur huilt. En heel ego dacht ik even, war ben ik blij dat ik weg ben. Voel me dan direct een slechte moeder, maar heb t even nodig. Trusten!

Geplaatst

hier ook alweer een paar keer een krijsend jongetje uit bed gehaald. Hij ligt nu net weer te slapen maar heeft nog steeds last van die nachtangst.

Mik, gelukkig heb je nu hulp en gaat het met Bink iets beter. Nu snel opknappen jullie beiden. Sterkte!

Es, oh meis het houdt niet over hè. Jij ook veel sterkte

San, ook al ziek..beterschap meis

Eef, wat goed dat jullie zo snel kopers hebben gevonden. Das moeilijk in deze tijd

Simba, sterkte en succes in de wachtweken

ben stiekem wel een beetje jaloers op het feit dat jullie hulptroepen kunnen inschakelen. Hier helaas geen moeder en/of zus(sen) die ik kan bellen. Ik heb eigenlijk al 5 maanden lang niet langer dan 3 uur achtereen geslapen. Ach ik denk maar zo het is een faaaaaaaaaase

Geplaatst

Fren ben blij dat je zo even je rust kunt nemen,en zo laadt jij je weer op om door te kunnen faam maar wat het van door je hoofd schiet is toch niet gek?

sen dat geloof ik goed, maar kun jij met H niet afwisselen snachts? Ook jij bent maar een mens ;-)

Geplaatst

Wat jammer, maar omdat je kolft dacht ik misschien lukt dat wel.....ik geloof niet dat ik dat zou kunnen hoor, een paar nachtjes wat minder gaat wel maar structureel!....zeker als je overdag moet werken.

Geplaatst

Es, wat frustrerend moet het zijn dat ze zo blijft huilen. Fijn dat je hulp hebt komende week. Van het bijslapen toen J. in het zh was was je volgens mij goed opgeknapt. Hoop zo voor je dat zij ook rustiger wordt als jij hebt kunnen bijtanken. Ik zou ook nog een keer osteo overwegen. Je hebt nu ook weer info mbt zh opname, dus misschien kan de osteo daar wat mee.

Eef, wat goed dat je huis zo snel verkocht is in deze tijd. Ook een mooie kans op banengebied. Hoop dat het jou en de werkgever gaat bevallen. Denken jullie nu aan omgeving Utrecht of ook mijn regio? Als jullie hier eens willen neuzen zijn jullie welkom. Huis van de buurman staat te koop ;-)

Mik, hulptroepen goed gebruiken zodat jij ook weer snel op de been bent. Gelukkig gaat het met Binkie nu wat beter.

Fren, niet schuldig voelen, maar lekker nachtje bijtanken. Daar heeft F. uiteindelijk ook weer wat aan. Lukt het V. wel om te slapen als ze zo huilt?

Henne, ik word er heel blij van dat jouw laatste stukje zwangerschap toch nog soepel verloopt. Hoop dat je bevalling ook in die flow gaat.

Tool, rug al aan het verbeteren. Dat krijg je van al die dr. Grey praktijken ;-) . Ik denk dat jij nu inderdaad ervaart wat ik altijd bedoel. Klinkt als begin van beslissing om te stoppen. Ik was er toen ook zo klaar mee. Twijfel was er ook niet meer. Zo te horen is alleen A. er nog niet klaar mee? Is het een idee om wel die afspraak te plannen? Kan voor jou extra bevestiging zijn om te stoppen en als dr. S. je nog wel weet te motiveren kun je nadenken over wat volgens hem de opties zijn.

Wen, bedrijfsarts nog gesproken? Denk dat stoppen met werken verstandig is gezien je verhaal.

Simba, guppie is aan boord. De duimen draaien weer voor jullie.

Babeth, I. morgen hopelijk geen ochtendhumeur. Ik vond je fb bericht trouwens heel mooi. Bijzonder dat jullie jongens twee goede doelen ondersteunen.

Sen, kun je niet sparen met kolven en dan een nacht een vriendin inschakelen?

San jij vroeg naar je bed gegaan vandaag. Hoop dat je morgen weer opgeknapt bent.

Geplaatst

Hier een beetje gekke en ook regelmatig drukke weken. Op de praktijk is het enorm druk. Normaal zijn november en februari de rustigste maanden van het jaar en ook december en januari zijn altijd rustiger dan gemiddeld. De afgelopen maanden is het alleen gewoon continu druk. Ook allemaal echt zieke dieren. In deze tijd mag ik natuurlijk helemaal niet klagen, maar ik kom niet aan iets anders dan patiënten behandelen toe. Administratie blijft dus liggen. Normaal is mijn collega er op woensdag ook, dus dan kan ik die middag altijd administratie doen. Nu is zij alleen overspannen. Ik heb wel een invaller op haar andere dagen, maar niet op de woensdag. Neem nu de admin dus maar mee naar huis.

Collega was gisteren naar bedrijfsarts en stuurde me daarna gelijk appje dat het weer vreselijk was. Vlak erna werd ik gebeld door bedrijfsarts die zijn verslag wilde toelichten. Bijna 40 minuten met die man gesproken. Wat een hork. Nogal autoritair. Ik had een tijd nodig om zijn verhaal te begrijpen. Snapte daarna wel zijn punt, maar echt sociaal vaardig is hij niet. Tegen mijn collega zei hij juist niks. Zat haar vooral aan te horen. Heel apart. Daar kan ik dus weer mee aan de slag. Haar al geprobeerd uit te leggen wat die man bedoelde. Gedoe allemaal. Komende week maar andere bedrijfsarts regelen.

Verder ben ik lekker grenzen aan het stellen. Mijn paard deze week in overleg met de boer naar ander weiland verhuisd. Met de andere twee dames steeds discussies over het voeren van de paarden en vooral de hoeveelheid. In mijn vakantie hebben zij achter mijn rug om de paarden erg veel gevoerd. Echt absurde hoeveelheden geven zij hun paarden en die van mij at daar van mee. Ik was er dus helemaal klaar mee. Na mijn vakantie dus met boer overlegd, die me al verwacht had gezien die hoeveelheden. Mijn paard staat nu dus in andere wei. Erg fijn. Geen gezeur meer elke keer. Boer was alleen helemaal klaar met één van die meiden en heeft haar verzocht te vertrekken. Is iemand met altijd (te) hoge eisen en zo. Die twee denken nu alleen volgens mij dat ik ervoor heb gezorgd dat zij weggestuurd is. Ach gelukkig weet ik zelf wel beter.

Met mijn zusje gaat het nog steeds goed. Ze is er wel klaar voor. Vk denkt dat ze niet heel lang meer door gaat lopen. Kindje is al helemaal ingedaald en buik heeft niet meer zoveel ruimte. Ben zo benieuwd. Weet ook al de mogelijke naam. Ze twijfelen nog een beetje over de roepnaam. Wat wel bijzonder is is dat mijn eerste voornaam in de namen verwerkt is. Mijn zusje heeft het inmiddels aan een heleboel mensen al verklapt, dus: ze krijgt een meisje. Ik zit eraan te denken om straks een armbandje of zo te geven met haar naam erop. Iemand tips voor sieraden voor kindjes? Of soms een beter idee?

Dinsdag komen mijn ouders aan in NL. Hoop dat het bij mijn zusje nog even rustig blijft. Weet dat ze het leuk vinden om haar nog even zwanger te zien. Deze week hebben we eindelijk onze zolderkamer opgeruimd. Was een grote uitstalling van allerlei zooi. Eindelijk meeste dingen uitgezocht zodat logeerbedden nu naar boven kunnen. Morgen alleen nog even gordijnen regelen. Binnenkort dan kinderkamer verder vorm geven.

Volgens mij heel verhaal geworden. Zal proberen vaker wat te schrijven. Redde het de laatste tijd wel om mee te lezen, maar kwam aan schrijven niet toe. Welterusten allemaal!

Geplaatst

Sen, ik kon trouwens niet reageren op dat fb berichtje. Ik heb geen ervaring met dat medicijn. Ken het alleen van naam en weet dat het kostbaar is.

Geplaatst

Kaartje jij zit ook niet stil dus. Aan je schrijven te lezen redt je het allemaal wel ondanks de drukte.

Hier een redelijke nacht gehad. R begon om 22 uur ontroostbaar te krijsen en niet stil te krijgen of af te leiden. Na een uur van de ene schoot naar de andere schoot was ik er klaar mee, hij had pijn en daar heb ik dan maar paramolletje tegen gegeven en zijn kaakjes met dentinox ingesmeerd. Hoppa het hield snel op, dus toch zijn kiezen....... tja had het kunnen weten met die 2 dunne, zure broeken van die dag tot onder zijn oksels;)

Regelmatig wakker geworden van de keelpijn, mijn rechteramandel lijkt wel een maanlandschap en GROOT!! Dus weer keelontsteking :( en daardoor ook weer oorpijn. Bruffen helpt alleen in hoge hoeveelheden (lees 800 tegelijk) en dat mag eigenlijk niet. Straks maar even trachitol halen dan voel ik het even niet meer. Moet toch vanzelf weggaan tenzij het een bacteriële is, maar ik wil nog steeds gezien mijn ervaring met AB van vorig jaar dit zo lang mogelijk uitstellen... Veel drinken, rust en hopen dat het viraal is....

Geplaatst

Kalimera!

kaartje, druk schema, maar je redt t volgens mij wel. Lijkt wel alsof t heel snel bij je zus is gegaan als ze nu al aan bevallen denken. Leuk dat jouw voornaam erin verwerkt is. Misschien een bedelarmbandje?

wat n gedoe met de paarden, maar goed dat je je paard hebt verplaatst. Ik herken t van de verhalen van m'n beste vriendin. Die heeft haar paarden nu eindelijk op n plek staan waar ze alles zelf regelen.

san, balen van je keelontsteking! Hoop dat je er snel vanaf bent!

Fren, ook jij bent geen slechte moeder als je dat denkt. Ik denk dat t bij iedere moeder wel eens voorkomt dat ze zo denkt. Ik weet zekerder mijn moeder dit bij ons alle zes heeft gedacht ;-).

mer mijn rug gaat t gelukkig beter. Effe geen lesgeven en mr. G. heeft geholpen blijkbaar, lol.

vandaag gaan we de pakjes voor de optocht afmaken. Zal wel moeten want volgende week is carnaval! Al.aaf! Van de ene kant zin erin, van de andere kant helemaal niet. Net als vorig jaar dus.

zal ook in het weekend met A. bespreken wat we gaan doen. Wel of niet afspreken met dr. S.

en zojuist bongi gearriveerd. Helemaal niet verwacht of aan gedacht. Raar

Geplaatst

Gek hoe babygehuil in je hoofd zit. Ik werd vannacht wakker en lag serieus te luisteren of ik F hoorde... Verder heerlijk geslapen. Wel iets raars met m'n hand gedaan wNt kan m'n linker wijsvinger niet meer bewegen zonder enorme pijn...

Sen, kan h idd niet een voeding overnemen? Deden wij in G begin ook. Vin deed de middernacht voeding zodat ik om 10 uur naar bed kon en kon slapen tor 3-4 uur. Had ik toch 6 uur nonstop.

Geplaatst

Es, ik zou zeker doorgaan met de osteo, als er werveltjes scheef staan, blijft dat zeer down, en zal ze blijven huilen. Daar doet het zh niets aan.

Geplaatst

Pff hier net even de schrik erin... Zit vandaag op dag 10 stimuleren en heb rood bloedverlies. Dacht even dat het van mijn blaas was, ivm endo maar gelukkig niet. Dus vloei ik nu tijdens het stimuleren. Vanmiddag 2e fm ben benieuwd.....

@ henne, alles goed?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden