Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik zie nog steeds sterretjes als ik me inspan Caro :-) maar heb in etappes toch het onderstel naar beneden gehaald en in de auto gelegd. Met maxi cosi sjouwen was ook niet echt een optie. Wat een onderneming zeg! En Th natuurlijk huilen in een wachtkamer vol braaf slapende baby's. Enige wat helpt is zuigen dus ik stak pink in z'n mond, andere moeder keek enorm geschokt. Ja rot op mens je denkt toch niet dat ik nog een keer terug wil komen voor die onzin!

Toch was het wel lekker even weer er uit te zijn en te merken dat dit, heeeeel voorzichtig, ook gaat. Als Th zo braaf gaat slapen, duimduim, ga ik misschien nog heel snel even naar de appie.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@henne, goed te lezen dat cb goed gegaan is. En die pink top! Hier 10 weken pink gegeven, wilde niets anders en dan was C getroost. Heb idd lak aan anderen, is jouw kind, jouw keuze!

Rest wel gelezen maar geen tijd om te reageren. Net terug van t westen, ons toppertje is aan boord.

Moet nu kleine meid even aandacht geven breekt hier de boel af ;-)

Geplaatst

Sen ik bedoelde even meeslapen met mee tukken hihi.

Henne het is dus gegaan, hele onderneming he zo'n eerste keer op stap. Het wordt alleen maar makkelijker, omdat je er handigheid in krijgt. Dat van die sterretjes is ook niet echt lekker, hopelijk gaat dat snel beter.

Dublin je toppertje is aan boord!!!! Duim duim duim

Geplaatst

Oh dublin! De wachtweken zijn begonnen! We slepen je er doorheen als je t moeilijk krijgt.

henne, T. Geslaagd voor de gehoortest dus? Ik zou ook m'n pink erin hebben gedaan. Zo erg s dat toch niet?

Wen, nesteldrang toegeslagen. Gewoon toegeven inderdaad.

meiden, ga er weer vandoor.

x

Geplaatst

San ik weet wat tukken is hihi maar ik vroeg me eigenlijk af wanneer je bedoelde want tijdens het posten van dat bericht zat ik op mn werk dus weinig kans om te tukken. Kreeg het vanmiddag steeds zwaarder zo moe was ik, ik was blij dat ik tegen 17en naar buiten kon, even frisse lucht waar ik beetje wakker van werd. Maar toen weer de auto in met de zon op mn bol en daar gingen mn oogleden weer zakken pffffffff

Henne, hoezo was die dame geschokt? omdat je je pink in Th. zn mondje deed?! wat is daar zo erg aan dan? dat geeft toch helemaal niet, je bent toch zijn mamma. Ik heb wel gehad dat toen J net geboren was de overbuurvrouw hier was, J ging huilen en zij haar pink in zn mond stopte. Nou dat wil ik dus echt niet hebben he dat een ander dat doet en bovendien had ze ongewassen handen maar buiten dat...

Dublin, toi toi toi de duimen gaan draaien

Geplaatst

Oh deed ze dat echt? Das erg, bah! Mama en papa zijn de enige die dat mogen vind ik. Ik heb 6 weken lang met mijn pink in N's mond gezeten omdat ik haar geen speen mocht geven van de kraamhulp tepel-speenverwarring (ik zal het woord nooit meer vergeten...).

Geplaatst

Mijn kraamhulp vond dat onzin, eerste nacht heeft Th ook gewoon een fles gehad ipv geklooi met cupjes. Maar ik moet zeggen dat hij een speen gewoon niet zo lekker vindt als een pink ;-) ach ja....

Sta nu in dubio, J stelde voor vanavond tummy tub te proberen om Th wat slaperiger te maken maar vind het eigenlijk wel koud nu op z'n kamertje daarvoor.

Geplaatst

Misschien de tummy tub in de badkamer zetten? En even lekker de douche een beetje laten lopen, dan is het er zo lekker warm! Ik weet niet of je een ruime badkamer hebt maar als je genoeg ruimte hebt kan je Th. misschien aankleden op het aankleedkussen in de badkamer. Is altijd vervelend in deze periode, want de kamer moet koel zijn, maar met het badje wil je het lekker warm hebben. Ik hoop dat het snel een beetje beter gaat met de ziekenboeg! Houd je taai!

Geplaatst

Daar was ik ook al benieuwd naar. Wat zijn cupjes?

Ik werd nl toen ook gewezen op de speen - tepelverwarring. Wij mochten de eerste weken toen geen speen of flesje doen vanwege deze mogelijke verwarring. Hierdoor ook altijd de pink gebruikt. Ik snap ook niet dat ze zo gewchokt reageerde.

Dublin, een mooie topper teruggeplaatst. Nu de killing wachtweken in. Heel veel succes!

Geplaatst

Hihi onze I werd juist toen ze nog ieniemini was hyper van een bad ;-)nu niet meer hoor.

Henne gaat het met J al wat beter?

Es wat is J, schandalig verwend! Haha echt leuk zeg!!

fren hoe gaat het bij jullie? Morgen wel op vakantie?

Geplaatst

Oei fren niet ziek worden!!! Even flinjk aan de vitamines etc!

Ja lollig hé!!! Was zo'n verwennerij! En dit is nog niet alles! Over 2 weken komt er nog een delegatie collega's!

Geplaatst

Nooit van gehoord of gezien dat cupje! Is toch niet handig... Moet nie gekker worden.

Wat heb ik gemist over verwend worden? Oh, whatsappje zeker... vertel 's Es?

Geplaatst

Wat heb ik gemist over verwend worden? Oh, whatsappje zeker... vertel 's Es?

Pop fb staat een foto bij es. Mrt een hele tafel vol met spulletjes, hihihi

en kalimera trouwens. Ik ga A. naar z'n werk brengen. Geloof dat ik vandaag bongi moet worden...

Geplaatst

Halo dan Tool, jij was er vroeg bij!

Hier een keer vier en een keer vijf uur! Weet gewoon niet wat me overkomt. Blij dat ik gisteren om tien uur zelf ook gelijk naar bed ben gegaan want nu dus redelijk wat uurtjes geslapen.

Geplaatst

Hier nog een vroegert!! Al gedouched en ontbeten. Nu nog tanden poetsen en naar het werk. Hoop zo dat de GGD de steeksproefsgewijze inspectie niet bij ons komt doen, zo geen zin in en ik wil op tijd naar huis!!!!!

Lekker Henne 2 x een lange ruk, als ie dat zo vol blijft houden, dan komen jullie ook meer aan jullie rust toe.

Hier heeft R ook cupfeeding gehad, is wel een slag die je moet leren en de kleine ook. Ons lukte het niet, maar de zusters in het zh wel. Tja als je bv wil geven en de kleine hapt niet aan dan probeer je alles om het te laten slagen. Ook cupfeeding.

Tool je hubbie weer vroeg wegbrengen. Toppie hoor dat jullie dat zo doen!!

Es idd schandalig verwent!! Zo zie je maar hoe tof het is om visite te hebben hihi. Ech veel spulletjes en het is dus nog niet eens alles?? Wouw.

Fren nog 2 daagjes om op te knappen, gaat dat lukken denk je?? Hoe is het met F?? Al ietsje beter??

Sen bijslapen op je werk, nee zal je niet in dank worden afgenomen. Zag een foto op fb van J. Was ie beetje moe?? Of flink gespeeld??

Geplaatst

Fren, hoop dat je idd zondag helemaal beter bent en dat jullie lekker kunnen genieten van jullie quality time in Du.bai!

We gaan pas zondag weg. Dus heb nog even om beter te worden :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden