Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mooi gedichtje simba!

san, knuffel!

f.iene, b.ram en k.aat, van harte proficiat met jullie eerste verjaardag!

henne, lekker uitrusten, zodat je snel naar huis kunt om bij koekie te zijn! X

Verder weet ik t niet. Druk met werken hier. Effe pauze en eten en dan weer verder. Heb problemen met m'n outlook, krijg geen verbinding. Heb maar een call laten aanmaken.

Geplaatst

En hier sneeuwt het nu ook. En niet zo zachtjes ook.

Mijn collega vroeg of ik op de fiets was. Heb gezegd dat het ging sneeuwen en ik dus niet door de sneeuw naar huis ga.

gelukkig hebben ze hier uit voorzorg al gestrooid. De sneeuw op de weg is direct weg.(lekkere zin).

Geplaatst

Hier alleen nog maar hagel en regen gezien. De ramen van de auto zijn door de regen wel aangevroren zie ik vanuit mijn warme huisje. Jeetje wat een vieze koude wind staat er hier. En ik wil nog wel even naar de brievenbus....

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]5123[/ATTACH]Heeft iemand hier nog iets aan 2 torentjes waar je poedermelk in mee kan nemen???

[ATTACH=CONFIG]5124[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5125[/ATTACH]Heb ook nog 2 handvatten liggen voor aventflessen, als de kindjes het flesje zelf gaan vasthouden.

Zeg het maar dan stuur ik ze op!!

Geplaatst

Hie, hiep, hoera! De drieling is jarig! Gefeliciteerd B, K en F!!! Heel veel taartplezier! En natuurlijk ook gefeliciteerd aan de mama's en papa's! Een fijne dag!

Simba, wat een schitterende tekst! Ik heb het met tranen in mijn ogen gelezen!.

Hier een kleine mijlpaal bereikt. De kamer van M is zo goed als klaar! Alleen nog de gordijnen ophangen. Ik ga zo even gordijnrails halen en dan kunnen wij daarna eindelijk aan de babykamer gaan beginnen!

Geplaatst

Wen dat is een leuke mijlpaal!!! Als de gordijnen hangen lekker aan de babykamer verder. Hoe vind M zijn nieuwe kamer??? Krijgen wel een fotootje te zien he???

Geplaatst

Leuk Wen, heb je al ideeën voor de babykamer? Neutrale kleurtjes waarschijnlijk?

Is er eigenlijk een babykamer-foto-topic oid? Zou wel leuk zijn

Geplaatst

Sen, volgens mij is er geen topic van. Zou wel een leuk idee zijn.

Zodra alles hangt, zal ik een foto maken van M zijn kamer.

En natuurlijk ook uiteraard als de babykamer af is. Deze wordt idd neutraal. Zodra ijsbeertje is geboren komen de accentkleuren wel in de vorm van accesoires. Het idee voor nu is wit, steigerhout en grijstinten.

Geplaatst

Dank jullie wel voor de felicitatie en de kaartjes!! Wat lief allemaal!

Mijn ouders en een vriendin zijn geweest, schoonouders komen zaterdag, ben blij toe want het was druk genoeg voor die apies... Ze liggen nu lekker te slapen.

Morgen deel 2...

Henne jammer geen vierling maar wat een schoonheid hebben jullie gemaakt samen!

Geplaatst
Henne, hier ook nog even voor je:

Henne en J....

Gefeliciteerd met jullie zo welkome wonder...

Zo lang op gewacht,

zo vaak met lege handen gestaan.

Zo vaak... bijna,

Maar dan toch net weer niet.

En nu.... Helemaal!!!

Je handen vol.....

Je hart overvol....

En je leven verrijkt....

...

Wat mooi gesproken!

Geplaatst

Fren en Caro, ook hier proficiat met jullie drieling! Hihi iemand die hier als nieuweling kijkt zal wel denken?

leuke foto's zeg. Geweldig!

San, kan me voorstellen dat het heel dubbel is. M zei laatst nog tegen me dat hij er sterk aan twijfelt of ik überhaupt ooit afstand zou kunnen doen van allerlei spulletjes.....

Rubster gaat het vandaag een beetje?

vandaag had ik een bijna pos. Ovulatietest, een echo laten maken en Bms was mooi 10,5mm, super! Follikel nog niet groot maar Bms is nu het belangrijkste, vanavond pregnyl. Zaterdag de dooiing, met wat geluk hoor ik zaterdag nog of dat goed is gegaan en afhankelijk hoe de drie zich blijven ontwikkelen is er een tp gepland voor maandag of woensdag...spannend!

Geplaatst

Het is best goed gegaan vandaag.Ben wat rusteloos, maar vanavond ben ik alleen. Dus zullen er nog wat traantjes vloeien hoor.

Dikke knuffel voor iedereen.

Geplaatst

Knuffel Ruby....

Dank je Babeth.... soms korter gewoon af en toe een soort gedichtje.

Wat super.... tp in het vooruitzicht.....

Geplaatst

Echt mooi hoor Simba!

wat de tp betreft....eerst de dooiing...dan doordelen en delen en ...pffff you know what I mean ;)

wen, ik ben ook benieuwd naar jullie foto! Leuk joh!

Es, hoe is het met je?

en Testr, Hoe gaat het met Binkie? Nog reacties gehad op nieuwe voeding?

Geplaatst

Hi meiden, nog niet bijgelezen, wel heerlijk thuis in mijn eigen bed. Het duurde allemaal wat langer voordat we weg mochten door toch geklungel uiteindelijk rondom de prednisolon. Ik had tijdens de bevalling extra moeten krijgen, maar doordat het zo extreem snel ging, is dat niet gebeurd en ik was te veel bezig met weeen wegpuffen om erom te vragen. Twee uur na de bevalling zakte ik dus opeens helemaal weg. Extreem lage onderdruk, zuurstof tekort etc. Toen ik weer enigszins bij was, zelf gestaan op direct prednisolon en toen trok het idd redelijk snel bij.

Vervolgens vandaag pas een kinderarts die uit ging zoeken wat er nu écht nagekeken moest worden. Uiteindelijk is er pas vanmiddag om twee uur suiker geprikt bij Th.omas, daar moesten we dus op wachten. Als ze dat nou gelijk hadden gedaan, had het ook vaker gekund voor een beter beeld. De waarde was op het randje, het is dus erg belangrijk dat hij drinkt. Alleen pakt hij de borst helaas nog niet. We hebben nu net met de kraamzorg bijvoeding gegeven en morgen starten we met kolven, we zullen zien hoe het loopt. Het belangrijkste is zijn gezondheid nu, dus als dat met de fles wordt, al dan niet met gekolfde melk, dan zij het zo.

Maar goed, Wen.....sta op een afspraak met een kinderarts vóór je bevalling zodat er duidelijk is wat er moet gebeuren. En laat ook dat stressschema vooraf opstellen. Bij mij moest de internist het gisteren nog doen, wilde me vier dagen via het infuus geven ook nog eens... Uiteindelijk mag ik nu gewoon tabletten slikken, maar het was allemaal dus echt mega onduidelijk voor de verlosafdeling terwijl de verloskundigen tijdens de consulten er allemaal over deden alsof het gesneden koek was.

Oh en nog een tip: je zult een infuus moeten hebben voor de prednisolon en evt ook voor pijnstilling of iets anders. Nu ben ik al niet makkelijk te prikken, maar prednisolon tast je vaten aan en er zijn vier mensen voor nodig geweest om bij mij een neus te zetten. Uiteindelijk is er een anaestesist voor gekomen, tweede infuus met spoed later ging er gelukkig wel snel in, maar ik heb nu twee bont en blauwe handen. Laat ze daar dus ook alert op zijn en direct iemand van anaestesie halen ipv zelf te aan modderen. Mooie punten voor in je geboorteplan ;-)

Geplaatst

Wat een toestand henne! Maar fijn dat alles goed is so far en dat jullie heerlijk samen thuis zijn!

Wb de bv...zorg er wel voor dat je iemand bij je hebt die echt kundig is op dit gebied hoor...bij twijfel een lactatiekundige erbij halen!

Ik hoop echt dat jullie een fijne nacht hebben samen!!!

Babeth ik heb kiespijn...vanmorgen leek het mee te vallen dus uiteindelijk de afspraak die ik had gemaakt voor twaalf uur vanmiddag afgebeld maar nu toch weer volop aan de ibu.

Morgen om 10.15 weer een nieuwe afspraak.

Verder de rest van de dag helpen bij mijn zusje. Die heeft een tafel op haar voet gehad en mag een apar dagen neit lopen. Niet handig met vier kinderen. Dus ik verkas naar hen toe samen met J

Geplaatst

Henne, super dat jullie lekker thuis zijn! Wat een gedoe met die prednison. Irritant zeg dat je er zelf steeds naar gevraagd hebt en dat het dan toch nog zo slecht georganiseerd is. Nou ja, het is in ieder geval allemaal goed gekomen. Ben benieuwd naar je complete bevallingsverhaal (als je daar zin in hebt om dat te delen). Lijkt Th.omas eigenlijk ook op je neefjes/nichtjes?

Bij mijn zusje is het tot nu toe nog steeds rustig. Ben zo benieuwd...

Caro en Fren, ook hier nog even gefeliciteerd met jullie drieling!

Vanavond nachtdienst. Hoop dat het rustig blijft. Kan ik mooi even administratie bijwerken. Is weer hard nodig.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden