Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pfff breek weer in!

Ehh Henne volgens mij had ik jou niet gefeliciteerd!!

Van harte met jouw prachtige Koekie!

Geniet van je mooie ventje.

Liefs,

Nu weer ff uitbreken.....

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Tool, Het hoge woord is er uit. De beslissing, waarover je al een tijdje nadacht, is genomen. Heel veel sterkte! Het zal tzt hopelijk rust geven, zodat jullie were verder kunnen gaan met het leven. (al blijf ik jullie echt ontzettend een esther wonder toewensen). Dikke knuffel XX

Geplaatst

Tool, het 'Esther wonder' is mooi gezegd. En dat is het natuurlijk ook, uiteraard wens ik jullie dat toe want jullie zouden zulke toffe ouders zijn! Maar voor nu: goed dat je de knoop hebt doorgehakt maar het zal heel zwaar zijn. Als je wilt hier spuien he, maar dat weet je wel! xxx

Geplaatst

Tool! Zo begrijpelijk en ook zo verdrietig. Ook al zijn jullie erin gegroeid. Kan me de behoefte aan rust heel goed inbeelden. Ik gun jullie ook heeeel erg zo'n mooi Esther wonder (idd zonder kiezen gedoe). Hoe het ook loopt, veel geluk en wel blijven schrijven hoor! Ook al zou ik behoefte aan even niet ook heel goed kunnen begrijpen. Knuffel lieverd

Geplaatst

Lieve Lieve Tool,

Wat zou ik je nu graag even willen vast houden/knuffelen en een potje janken samen. Ik begrijp maar al te goed dat je zo MOE bent van alles.

Heel veel sterkte lieverd, en mocht je eens behoefte hebben om te kletsen, bellen mag altijd!

Liefs Guus

Geplaatst

Lieve Tool, ik had deze beslissing al een beetje verwacht. Je gaf even terug al aan te begrijpen wat ik bedoelde met mijn opmerking over het vanzelf te weten als je er klaar voor was om te stoppen. Toch blijft het altijd zo'n moeilijke beslissing. Hoop dat de beslissing jullie de rust gaat geven en uiteraard blijven we hopen op een wondertje. Hebben jullie eigenlijk nog interesse in bijvoorbeeld adoptie of pleegzorg (sorry, weet het even niet meer)?

Geplaatst

Tool XXX weet even niet wat ik verder nog kan zeggen. Weet nog zo hoe het voelde om definitief te stoppen, ondanks dat wij wel 1 wondertje hebben.

Geef je verdriet de ruimte en blijf kletsen...... Oh wat wens ik iedereen toch een wondertje.........

Geplaatst

Henne niet sorry zeggen voor iets wat JIJ voelt. Je mag terecht trots zijn op iets "wat je wel helemaal zelf kan"

Ons gaf het zo'n rust om over te stappen op de fles omdat de bv nu eenmaal niet ging en het kolven ook niet meer en zie wat een manneke wij hebben!!!! Dit is niet een kwestie van mislukken, maar van een ander pad bewandelen....

Tool die zin op je werk, Slik...

Geplaatst

Hier vandaag weer op het cb geweest voor de 14 maanden prikjes. Ze vond de arts even niet zo aardig... weer gewogen 11, 8 kilo en gemeten 84, 5 cm. Onze grote meid! De arts vond haar erg snel gaan in ontwikkeling, maar dat merken wij ook. Nog even geshowd op het werk en iedereen was gelijk verliefd, wat een mooi meisje met die krullen, mooie ogen en wimpers... dus weer een trotse ouder :-)) maakt de dag weer goed, zeker na gisteren. Besef zo goed wat een geluk wij hebben met zo'n wondertje. Gun het zo de anderen!!!

Geplaatst

Oh lieve Tool wat een moeilijke beslissing voor jullie. En ja...het wonder wat ons is overkomen dat gun ik iederéén! Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen tegen je. Ook ik weet nog goed hoe het voelde om definitief te stoppen en ons leven samen op te proberen te pakken. Maar wij waren nog maar zo kort onderweg toen ik zwanger raakte.

Dikke knuffel voor jou!!!

Henne heel fijn dat het zo goed gaat bij jou! En meid geniet ervan dat de bv zo goed loopt. Geen sorry!

Hier een goed weekend achter de rug. J slaapt snachts door! Van elf tot half 8! Zo luxe! Al drie nachten achter elkaar! Overdag slaapt ze heel weinig in bed maar wel veel bij mij in de draagdoek. Prima dus!

We gaan morgen weg naar katwijk. Ik heb daar geen internet (mobiel is afgesloten tm de 28e omdat ik enorm boven mijn limiet zat) dus ik ben even afwezig!

Fijne week meiden!

Geplaatst

Dublin, fijn dat jullie meisje weer is goedgekeurd!

Lieve dames, ik blijf gewoon meeschrijven, al zal het iets minder zijn dan gewoonlijk. Merk zelf dat ik al iets minder vaak aan bet reageren ben. Misschien zelfbescherming, ik weet het niet. En ik weet dat ik hier altijd terecht kan, dus daar zal het niet aan liggen als ik wat minder hier ben.

en voor degenen bij wie het wondertje wel heeft mogen gebeuren, geniet er lekker van! Wie weet, en mOgen wij toch ook nog een wondertje meemaken.

Mar voor nu gaan we weer proberen de draad op te pakken. Her is vandaag precies 7 jaar en een maand gelen dat we gestopt zijn met de pil...7 jaar....dat is zo ongeveer eemvijfde deel van mijn leven...pffff...moet je niet aan denken.

komt wel goed dames, we laten onze tranen gewoon komen en we redden het wel.

Thanx dat jullie er zijn!

Geplaatst

Tool, nogmaals een hele dikke knuf voor jou! 7 jaar is niet niks! Pfff.

Logisch als je soms hier wat minder ben. Dat snappen wij allemaal. Doe alsjeblieft waar jij je goed bij voelt! xxx

Geplaatst
Nou, het hoge woord is eruit, we gaan niet naar DD.

A. Heeft er nog eens goed over nagedacht en kwam tot de conclusie dat het eigenlijk toch niet veel zou uitmaken, stel dr. S. Zou ons nog een kans geven. Hij zei wel nog (beetje vragend), maar we blijven toch wel nog vrijen? Ja Tuurlijk Duhuh...wt de jij dan. Hihihi.

Ik ga dr. S. een mail sturen dat ik stop met de d.h.e.a., omdat we besloten hebben geen poging meer te doen.

x

Lieve Tool, wat een heftig en moeilijk besluit! Respect hoor, want die stap is een hele zware.

Heel veel sterkte en veel liefde en geluk in jullie leven samen.

(En...wie weet? n minikans maar je weet maar nooit...spontaan? Wat zou dat geweldig zijn.)

Grote knuffel, mees:hugs2:

Geplaatst

Lieve Tool,

ik en ook even stil van jouw bericht, niet geheel onverwachts maar het is zo'n grote stap! Echt ik heb diep respect voor jullie en ook ik hoop op een spontaan wondertje voor jullie maar ook op een heerlijk leven met vooral rust!

Een dikke knuffel van mij!!

Geplaatst

Lieve Ceeke, een hele fijne duikvakantie toegewenst!! X

Henne, we hebben vandaag jullie kaartje ontvangen, wat een ontzettend leuk kaartje, helemaal in stijl met het kamertje van T! Super!!

voelt wel wat Lastig/dubbel om dit nu te plaatsen na het bericht van Tool...x

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden