Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

jammer dat het allemaal zo moeizaam gaat Syl.

WAt betreft de cursus. vind ik het raar dat ze niet naar A mogen. Als ze dat over beagles zeggen, dan snap ik het wel.

Succes meiden.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Iedereen een hele dikke knuffel....

Hier een redelijk schoon huis en een gebroken lijf....

Straks naar de osteo. Mijn moeder is onderweg hier naar toe, maar het is een gekkenhuis hier rond alkmaar. Is een bus van een taluud afgereden bij een viaduct.

Is bij de ring rond alkmaar, dus heel alkmaar staat meteen vast..

Es sterke met de hele situatie... probeer zelf jezelf ook weer te vinden, en blijf Hulp accepteren!

Babeth, Ik deel niet dat wij er hier nog potjes in gaan krijgen...

Geplaatst

Moe, druk met kraamvisite, dichte oren.... Fles vanochtend ging heel redelijk. Zo tweede keer fles vandaag. Ik blijf het spannend vinden.

Fren, was je niet al eerder van de trap gevallen?

Es, knuffel, sterkte, moeilijke beslissing weer voor jullie. Zoek zelf ook echt hulp hè lieverd.

Babeth hoe was DD?

Dublin al uitslag van hcg?

Geplaatst

Kwam ook even spieken hoe het vandaag met dublin en babeth was gegaan.

Fren, auwww. Van de trap gevallen. Sterkte.

Es, lieverd. Hoe is het nu met jou? Ik heb respect voor jullie dappere maar oh zo moeilijke beslissing. Knuf.

Geplaatst

DD was goed hoor, geen cyste(s) of andere gekke dingen, recept gisteravond doorgemaild naar de apotheek en en bericht gehad dat alles morgen klaar staat.

morgenvroeg weer het eerste shotje.

Simba wanneer start jij weer?

Syl, wAt een onzin, trouwens toch knap op puppycursus met 2 honden tegelijk.....hoe gaat het verder met jou?

Geplaatst

Ja, klopt henne, 7 jaar geleden eb toen m'n stuitje gebroken. Nu alleen beurs eb blauw. Liep met de telefoon naar beneden, iets te snel dus...

Th is een toppertje trouwens! Hele fles, knapperd!

Geplaatst

Knapperd? Vreetzak! ;-)

Babeth fijn dat je weer kunt starten!

Esther ook hier nog even sterkte xx

Syl, hoop dat voor jullie binnenkort toch eindelijk weer SST dingen de goede kant op gaan.

Geplaatst

@Meiske en Wen, ik kan pas morgen of overmorgen rekenen op de uitslag van het hcg dus weet nog niets. Het herstel van mijn val gaat aardig, alleen mijn mond blijft een issue. Last van de spalk en de tand die "nog" geen wortelkanaalbeh. heeft gehad speelt op (die tand is blijven staan maar is de helft vanaf gebroken). Maar wijdt dit ook aan mijn onzettende verkoudheid. Daar heb ik nu echt het meest last van.

Wat betreft ons meisje, die heeft "gewoon" afgelopen vrijdag op het kdv een nieuw virusje gevonden en mee naar huis genomen. Dus was net aan het herstellen van het een en zet er nog eentje bovenop. Dus vandaar weer de koorts. Plus ook de tanden blijven meespelen, bahhh ben zo blij als dat achter de rug is. Als ik in haar mondje kijk en dan 4 kiezen zie die doorkomen en dan nog 3 hoektanden die doorbreken dan voel ik de pijn in mijn eigen mond.... Dus kan ik die fase vooruitspoelen aub?!

Hier ook weer een sprong gemaakt in de ontwikkeling. Ze zat vandaag naar woezel en pip op y.outube te kijken, in het filmpje regende het. Kijkt ze gelijk boos en schudt nee en wijst daarna naar buiten (was het aan het sneeuwen) en schudt weer nee. Het feit dat ze dat verband ziet is echt nieuw...

Daarnaast is onze trap vandaag bekleed (hadden een open trap die we zelf hebben dichtgemaakt) en dat was helemaal super. Nu is de trap op en af klauteren helemaal makkelijk :) Echt in de fase ZELF DOEN!

@EDR, hoop dat het goed met jullie en jullie meisje gaat!

@Sen, ook voor jou een moeilijke tijd, dikke knuffel!

@Meiske, succes met starten!

@Henne, SUPER van T en vreetzak tuurlijk niet. Hij zorgt gewoon goed voor zich zelf!

Geplaatst

Dag lieve meiden.

Weer thuis na een enerverende dag. Afgelopen dagen waren bagger...en dan mn in de zin dat ik het echt niet meer trok!

Vorige week maandag en dinsdag hadden we twee redelijke dagen waar ik heel veel hoop uit putte, mede dankzij de tips van kaartjes mams! echter vanaf woensdag was het weer prut. We hebben wel een heel duidelijk patroon kunnen ontdekken bij haar omdat we haar niet meer uit bed halen met huilen. J. slaapt na elke voeding drie kwartier en vervolgens huilt ze tot de volgende voeding. De nachten gaan redelijk (lees: 3 a 4 x speen geven en een nachtvoeding, daar teken ik wel voor) maar de dagen zogen me leeg. Ik ben zo moe, onvoorstelbaar! Ik leefde op de klok en de babyfoon. Ben 1 brok spanning en je hoeft maar boeh tegen me te zeggen en ik begin te huilen. Ik kan nog wel genieten van de fijne momentjes met J maar alles in me is spanning en is gericht op haar huilen. Ik weet gewoon niet meer hoe ik hier mee om moet gaan. Als ik haar in bed leg dan sta ik al stijf van de spanning omdat ik bang ben dat ze gaat huilen. Ik kan de klok erop gelijk zetten dat ze na drie kwartier begint en bij het eerste geluidje spring ik overeind. Niks in me is meer relaxed. Ze heeft ook zo'n x of vijf per week (naast haar 'gewone' huilen) krijsbuien die niet te doorbreken zijn. Zo verdrietig! Het huilen overheerst alles en ik ben gewoon op.

Dat huilen van mij speelt sinds zaterdag. Ik ben gewoon heel, heel verdrietig dat het allemaal zo gaat. Ik zat zaterdagmiddag op een kinderverjaardag van een neefje en daar zaten twee baby's van ong net zo oud en die zaten zo relaxed op schoot en toen ze moe werden legden ze deze baby's gewoon boven neer en ze gingen slapen! Ik brak want 1: kinderverjaardagen vond ik altijd moeilijk en nu heb ik een kind en kan ik haar niet meenemen..... 2: Mijn meiske is zo a-relaxed vergeleken met deze baby's!

Zondag besloten om maandag naar een chiropractor te gaan. Deze heeft van allerlei testen gedaan en constateerde overprikkelde en overstrekte hals en nekwervels. Zij gaf aan dit heel herkenbaar te vinden bij het gedrag wat J vertoond en dat ze dacht vier behandelingen nodig te hebben waarna het huilgedrag ook zou verminderden. Dit gaf mij weer even energie en moed maar dinsdag was het echt finaal mis. Ik kon alleen maar huilen en s'avonds heb ik uit pure ellende mijn schoonzusje gebeld of ze alsjeblieft wilde komen want ik kon er niet meer tegen (g. was werken). Dit was de druppel. s'middags belde het zh om te vragen hoe het ging en zij adviseerden om J op te laten nemen. Ik wilde niet omdat ik de chiropractor af wilde wachten maar s'avonds hebben we besloten om J toch op te laten nemen en na deze opname verder te gaan met de chiro. Eerst bijtanken, energie op doen.

Maar meiden wat is dit moeilijk! We zijn net thuis en ik ben zo verdrietig! Mijn meisje ligt daar nu alleen in het zh te huilen! En ik zit hier op de bank. Ik voel me een ontaarde moeder, voel me zo slecht! Ik heb het gevoel dat ik aan alle kanten faal en iedereen tot last ben. Het is zo moeilijk dat ik dit dus blijkbaar niet aankan! Ik voel me een labiele tut!

Het zh vangt ons positief op hoor, niks dan lof! Plan van aanpak is opname tot minimaal maandag om ons te ontlasten. Ik mag niet vaker dan 2 x dd komen en moet elke dag iets voor mezelf doen (kappertje, winkelen, uit eten etc). We krijgen begeleiding van het maatschappelijk werk om tools te krijgen voor straks (want ze verwachten niet dat het huilgedrag dan minder is). Vanmiddag is J uitgebreid onderzocht en ze kunnen gewoon niks vinden. Lichamelijke oorzaken sluiten zij uit. Ze gaan het huilgedrag weer observeren en zien hoe het gaat.

Ik drink nu mijn wijntje op en neem een dikke slaappil en duik mijn bed in.

Noor wat een lief aanbod van je! Kreeg het er warm van toen ik het las!

Dublin wat spannend zeg. Het kan dus wel zo zijn dat het wel goed gaat? Ik heb het niet helemaal meer helder!

babeth succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sen wat een ellende en een verdriet! Sterkte!!

Henne jouw T is een kanjer!!!

Lieve meiden ik lees en leef mee maar ben verder momenteel veelste veel met mezelf bezig. Dikke knuffel!

En dank voor jullie meeleven!!! Ik zit weinig achter de computer momenteel en via foon veelste veel gedoe om te reageren. Ik whap wel als er nieuws is!

Doei doei!!!

Geplaatst

Oh en syl....als ik bij je in de buurt woonde kwam ik je een enorme dikke knuffel brengen en een fles goede wijn met je leegdrinken!!!

Geplaatst

Lieve es, ik zit met tranen in mn ogen jouw hartverscheurende bericht te lezen. Wat ben je toch een dapper en super lief mens! Niets ontaarde moeder! Je hebt zo enorm je best gedaan en al zo lang volgehouden. Dit is even de beste beslissing die je hebt kunnen maken ookal voelt het mischien niet zo. J is nu goed onderzocht en wordt verder geobserveerd. Jullie krijgen even de nodige rust! Met wat tools kunnnen jullie straks weer wat voor uit. Dit was gewoon even nodig. Voor jullie allemaal! Lieverd, als ik verder iets voor jullie kan doen.....

Heel veel sterkte deze dagen en neem echt even de tijd voor jezelf. Dat is niet egoistisch oid! Je hebt het hard nodig anders ga je er totaal aan onderdoor en dat kan J straks ook niet gebruiken.

Hele dikke knuffel! Weet verder niet zo goed de juiste woorden te vinden maar ik heb megaveel respect voor je!

Geplaatst

O wat naar lieve EDR dat je na alles dit moet meemaken. Hoop dat je vannacht slaapt met de combi ; -) fijn dat het ziekenhuis goed meedenkt, ik schrok echt van je laatste berichtjes, door de hele situatie wordt je helemaal ontregelt en ik herken je gewoon niet terug. Heel belangrijk om mw / begeleiding te krijgen, want continu gespannen rondlopen dat hou je niet vol! Dikke knuffel en veel sterkte xxx slaap lekker !

Geplaatst

Es niet zo hard zijn voor jezelf! je bent een hele goede moeder want je wilt het beste voor je meisje maar je bent ook een mens en je bent geen robot! dus rust maar lekker uit want je reserves zijn gewoon op. Even bijtanken en straks vol goede moed weer ertegenaan. Sterkte meis en een dikke knuffel

rest is niet zo blijven hangen meiden, hier ook een heeeeel vol hoofd. Buurman heeft zichzelf opgehangen afschuwelijk. Misschien heel stom gezegd maar ik ben toch blij dat mijn moeder het op een andere manier heeft gedaan want als we haar zo hadden moeten vinden pffffff niet aan denken.

Geplaatst

Oh lieve Es, wat rot allemaal! Ik voel zo vreselijk met je mee, ik herken echt zoveel in wat je schrijft.. Kon ik je maar de garantie geven dat het er over een tijdje echt zo anders uit ziet, dat het huilen minder wordt, dat jouw spanning minder wordt.. Maar dat kan ik niet en voor jou lijkt de situatie nu uitzichtloos. En dat is vreselijk naar! Ik hoop met heel mijn hart dat de ziekenhuisopname jou toch een beetje rust kan geven die je zo hard nodig hebt, heel veel sterkte, en blijf vooral je hart luchten!

Geplaatst

Een nachtelijke knuffel voor iedereen hier die dat zo hard nodig heeft xx

Esther je bent geen ontaarde moeder, integendeel! Je vraagt hulp omdat dat voor J nodig is want aan een ingestorte moeder geeft zij niks. En als er iemand al deze weken voor haar is geweest ben jij het wel.

Dublin waar haal je het geduld vandaan??!! En wat denk/voel je zelf?

Sen, know what you mean. Ga er hier liever niet op in, maar heel veel sterkte.

Geplaatst
Oh en syl....als ik bij je in de buurt woonde kwam ik je een enorme dikke knuffel brengen en een fles goede wijn met je leegdrinken!!!
Jaaa Esther dat noem ik nog eens een goed plan!!!X
Geplaatst

Oh en als ik een fles wijn meeneem, mag ik dan meedrinken?????

Es niks geen slechte ontaarde moeder, je wil het beste voor je meisje en dat getuigt alleen al dat je supermama bent!!! Hoop zo ontzettend dat jullie hier van kunnen bijtanken en dat de adviezen van mw je helpen. Als is het maar om je verhaal kwijt te zijn. Die spanning in je lijf moet eruit!! Gooi hier ook alles maar naar ons hoofd, voel je hier veilig. Hoe is G hier onder? Hopelijk heb je vanacht als een blok geslapen en straalt je meisje straks helemaal als je daar naar toegaat, omdat ze jou weer ziet, voelt en ruikt!! Zorg nu goed voor jezelf en heel veel sterkte!! XXXX

Sen meis de dag die altijd moeilijk zal zijn is nog zwaarder geworden..... X voor jou. Wat een ellende zeg, sterkte de komende tijd. Die foto's op fb, wat een lekker smoeltje heeft J!!

Syl ook nog steeds niet goed allemaal. Wat raar zeg dat je puppy cursus nog een keer moet doen. Ze zijn toch geslaagd?? Wat is daar de motivatie van?? Gaan jullie nog naar de camping hier in de buurt?? P (en R en ik natuurlijk) willen die doerakjes en jullie wel weer eens face to face zien. Die chinees he, wat in het vat zit verzuurd niet.

Dikke knuffel voor jou!!

Eef hoe gaat het met alle voorbereidingen??? Ik heb toen ook alles binnen 2 maanden moeten regelen, drukke maar ook leuke tijd vond ik het. Het is zo spannend en leuk om alles achter te laten en opnieuw ergens te beginnen. Althans dat vond ik toen ik 8 jaar geleden in Den Haag de deur achter me dichttrok en naar Zeeuws Vlaanderen vertrok. Oud collega's dachten dat ik ging emigreren haha.

Henne die Th is echt een vreetzakje, geniet er maar van. De tijden van NEEEEEEE en helemaal niet eten liggen ook voor jullie in het vooruitzicht ;))

Dublin spannend zeg allemaal!! Die kiezen die doorkomen doen zo'n pijn.... R kreeg er toen ook 3 tegelijk, drama's en flinke koorts. En dan jullie meisje er ook nog 3 hoektandjes tegelijk bij. Pffffffff knuffel voor je meisje.

En jij ook met je mond zeg, hopelijk komt het weer helemaal goed, dat je nu zo verkouden bent helpt aan de pijn ook niet mee. Maar ja je lijf is nu dan ook met hele andere dingen bezig......... Ben zo benieuwd naar je hcg!!

Hier mezelf gister opgegeven voor een symposium palliatieve zorg. Vond het wel moeilijk en mijn mams wandeld weer zeer geregeld door mijn hoofd, had ik het allemaal niet anders kunnen/moeten doen. Had ik toen niet moeten blijven enz..... Misschien wel heel goed voor de verwerking en natuurlijk voor mijn werk, vanuit dat oogpunt ga ik natuurlijk ;)

Vandaag weer dagje vrij, is niks hoor, elke keer dagje werken dagje vrij, geef me dan maar 4 dagen achter elkaar, dan zit ik tenminste "erin" Moet nog steeds de power point afmaken. Als ik er voor ga zitten zo af natuurlijk...... wil ook weer eens naar mijn vriendin, die zit in de 2e wachtweek voor hun 4e kindje. Ik probeer al mijn gedachten daarover te blokkeren en blij voor ze te zijn, vind het wel moeilijk eerlijk gezegt, maar ja het leven is ook niet makkelijk....

Geplaatst

Kalimera,

ff snel, ben al aan t werk.

Es, niet zo hard zijn voor jezelf! Doet me pijn om dat te lezen. Je doet echt het beste oor jullie meissie houd dat voor ogen. Verder sluit ik me aan bij de rest. Ik kom ook gezellig mee wijndrinken, hihi

tot later...

Geplaatst

Goedemorgen meiden

Moeeeeee, J heeft vannacht weer lopen spoken van 2 tot 5. Jammeren en huilen en waarom? Geen idee, zodra ik hem oppakte was hij stil.

Henne, er heerst een zwaar taboe op dat onderwerp.. I know...

Nu snel opschieten en werken, heeft iemand een beetje energie voor mij????!!!!!

Geplaatst

Sen ik zend wel een beetje energie naar je toe ik heb het niet direct nodig!!

Sterkte op het werk.

Syl lekker!!!! Jammer dat jullie daar niet meer staan :(

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden