Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sen wij moesten ook heel rustig beginnen. Vandaag alleen de beentjes en buikje gedaan, armpjes en rug vinden ze vaak minder prettig, moet wennen. Voor je begint paar keer rustig vanaf hun hoofdje naar beneden strijken, nog met kleertjes aan. Dan rustig uitkleden en masseren. En hier begonnen paar kindjes ook te huilen, maar die gingen halverwege ook poepen dus waarschijnlijk zat dat dwars. Was wel hilarisch hoor, eentje ging poepen en plassen en toen in de tub nog spartelen....haar moeder kon na afloop ook onder de douche :-D

Echt zonde van het weekend, maar nu hals over kop iets anders zoeken is ook niet relaxed nee. Balen.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hahaha Henne, ja die ukkies die poepen en piesen gewoon wanneer het hen uitkomt en dat is vaak niet wanneer het ons uitkomt :-)

ik vind J wel erg beweeglijk, zijn jullie kindjes dat ook? lijkt wel of'tie aan het gymen is als'tie op dat aankleedkussen ligt

Geplaatst

Ja onze kleine spartelkip noem ik Th dan :-) trappelen met die benen, armpjes heen en weer meppen... Ik ken eigenlijk ook van oppassen weinig kinderen die echt stil liggen.

Geplaatst

Hee meiden!

Henne: wat leuk dat baby massage zo goed is bevallen. Ik (en Evie ook:happy:) heb er echt van genoten. Vond het fijn om zo met haar bezig te zijn en had een hele gezellige groep. Was wel mooi, was een groep van wel 15 babys en na de les ging bijna iedereen samen lunchen in het shopping centrum. Al die kinderwagens bij elkaar: een waar wagenpark!

Tool: even lekker naar je vader: gefeliciteerd! Voel je je al wat beter? Blijf het zo goed van je vinden dat je blijft sporten, ook als je je minder goed voelt. Heb je nog met je broer gesproken? Moest ik laatst aan denken.

Ceeke: fijn om weer thuis te zijn! Hoop dat het echt meevalt met je oor en dat het goed zal genezen!

Babeth: weer een dik en dun meisje in de race! Mooi hoor! Hopelijk stap voor stap naar een positieve test! Wanneer krijg je je bloeduitslagen?

Dublin: bij jou juist vervelend nieuws.... je was er al bang voor.... maar het blijft toch altijd moeilijk en zo jammer.... Hoe gaat het nu?

Wen: jij bent gewoon ruim 38 weken zwanger: je hebt nu ook meldplicht, dat snap je wel :-). Super mooie foto van jou en je prachtzoon op fb: echt super!

Eef: de grote veranderingen in jullie leven zijn volop bezig! wat een hectische periode voor jullie. Ik wens jullie toe dat deze veranderingen met veel voorspoed en geluk gepaard gaan!

Sen: wat jammer dat je weekend niet doorgaat.... lekker een luxe weekendje thuis van maken! Ergens een hapje gaan eten, misschien eens gaan zwemmen met J, lekker dat soort dingen.

Hier gister een bijzondere middag gehad, we hebben het eerste gesprek met de raad van de kinderbescherming gehad voor de adoptie. Prettig en open gesprek, was bij ons thuis en ze wilde E ook graag ontmoeten. Voornamelijk gesproken over waarom we willen adopteren, hoe di ewens is ontstaan, hoe we om zijn gegaan met de moeilijke periodes van behandelingen en miskramen en of we alles een plekje hebben kunnen geven. Daarbij ook jullie genoemd! jullie hebben natuurlijk een grote rol gespeeld in het kunnen 'dealen' met alles wat er is gebeurd, blijf ik dankbaar voor. Volgende gesprek gaan we dieper in op welke keuzes we willen maken bij de adoptie: special need of niet, leeftijd, enz.

En nog even het niet nuttige weetje van de dag: de kapster is vandaag los gegaan op het haar van E: d'r lange lokken zijn gekortwiekt (ik wilde alleen puntjes aan de achterkant eraf).... waarom kunnen kappers niet luisteren :-(. Nee hoor, het valt op zich mee, maar dit was weer zo'n typische kapster die er gewoon haar eigen kapsel van maakt en niet wat ik vroeg. Wat is dat toch met kappers, ik ga zelf morgen. Toch maar even oefenen op heel duidelijk zijn :-)

X

Geplaatst

Maar t stond haar wel superleuk ivfsh!

Hier net de verjaarsvisite met spoed de deur uit gewerkt: Fiene is ziek, koorts en spugen. Alles onder, net even wen half uurtje uit bed en ze ligt er nu - na een gewone fles - weer in. Duimen! Zo ga ik nog minder graag weg vrijdag 

Geplaatst

gelukkig, fiene weer beter. Vannacht om 5 uur nog een fles en vanmorgen weer gewoon 36.1. Dus mevrouwtje zit lekker op de creche nu. Wel een opluchting, zou het heel naar vinden om een ziek kind thuis achter te moeten laten...

Geplaatst

Gelukkig F. Weerbestendig. A.tijd prettiger om niet met een ziek kind thuis weg te moeten gaan. Hoop dat weer ietsje beter wordt in la Bella Sicilia!

Geplaatst

Hihi een weerbestendig kind, dát zou nou in Nederland eens handig zijn LOL!!

Fijn dat je cyclus geen rare dingen doet Tool.

En fijn dat F weer beter is Fren!

Ivfsh succes bij de kapper, heb ik een trauma van: vroeg om een bob met laagjes en stond met een kort opgeknipt koppie buiten.,....dramatisch als je 15 bent.....E zal er gelukkig nog weinig hinder van hebben ;-)

Geplaatst

Fijn dat F weer wat is opgeknapt!

Dat scheelt idd dan toch iets met weggaan. Is het allemaal nu een beetje geregeld met de reis?

Ik zal mij dan idd maar even gaan houden aan de meldplicht haha. Ik ben echter niet altijd een vroege vogel dus soms kom ik mij wat later melden. En zodra er hier iets begint, zal de whats app vast wat vaker gaan piepen.

Geplaatst

Hihi.... weerbestendig.... die is weer mooi...

Wij hebben gisterenavond de kolder in ons kop gekregen... en geboekt voor aankomend weekend..

175 euro voor 5 dagen weg!!!

Heerlijk Henne, dat de babymassage zo goed beviel! Ik ben met Sanne niet geweest. Had het wel gewild, maar de dagen vielen verkeerd. Ben nu aan het kijken naar peuterzwemmen.

Geplaatst

Veel plezier simba!

ivfsh, fijn dat het zo'n goed gesprek was met de kinderbescherming. Hoop dat jullie over niet al te lange tijd echt kunnen beginnen. Of moeten jullie ook nog die cursus volgen?

hier het paasweekend begonnen, jippie! Morgen lekker vrij, alhoewel, moet oefenen voor de release van volgende week. Dinsdag yoga en wow, woensdag power, donderdag wow en vrijdag power en yoga en dan maandag de 8e cycle.

Vier lesjes maar om te leren, ach...is niets...met een fulltime baan ernaast....

Geplaatst

Tool, ik raak al zowat uitgeput als ik het zo allemaal lees.....ha,ha. Ik vind dat echt knap, dat je dat zo er allemaal bij doet!

Simba, wat lekker! Even weg met het gezin! Geniet ervan!

Henne, vraagje: was dat het geboortekaartje op FB (omslagfoto)?. Wat leuk! Het ziet er mooi uit.

Het doet mij denken aan het geboortekaartje van M. Die was enigzins vergelijkbaar met al die dieren. Wij hadden toen een jungle kamer en op het geboortekaartje gaf bijvoorbeeld een olifant zijn gewicht aan, een giraffe de lengte etc. Deze dieren waren in dezelfde stijl als ik zag op je omslagfoto.

(wij hebben overigens nu een geboortekaartje in totaal andere stijl).

En wat een leuke foto van jou en Th. De liefde straalt er echt van af! Zo mooi om te zien!

Geplaatst

Wen, was jij dat vanmiddag bij het gemeentehuis? H. had het over een blonde dame die hem en J herkende maar hij wist niet meer wie het was zei hij :-)

Geplaatst
Wen, was jij dat vanmiddag bij het gemeentehuis? H. had het over een blonde dame die hem en J herkende maar hij wist niet meer wie het was zei hij :-)

Nee, daar ben ik niet geweest. Wij waren bij de kinderboerderij en deels in bed voor een middagdutje.

Hebben jullie het paspoort voor J?

Geplaatst

Had jij dan geen kaartje gehad Wen? Sta jij niet op de adreslijst? Maar ja, dat is idd het geboortekaartje :-) lekker vrolijk wilden we en dat is gelukt.

Zo voeden, laatste bv in de avond. Hoewel het voor mij echt beter is toch moeilijk, het gaat nu hard met het afbouwen. Zondag waarschijnlijk de laatste, best beetje emotioneel. Maar Th doet het prima op de fles, vandaag 4815 gram! Hij drinkt 120ml flessen nu ook regelmatig leeg.

Geplaatst

Joehoe!!! Ik ben er ook weer eens!

Hoe is het hier met iedereen?

Wen de laatste loodjes...is het nog een beetje vol te houden? Ik hoop dat je echt nog een beetje kunt genieten van het getrappel in je buik, ondanks de lichamelijke kwalen die jij er bij hebt! Spannende tijd breekt aan voor jullie!!! Hoever zijn jullie met het kinderkamertje?

Henne heerlijk zag dat eruit zeg die babymassage foto's! Ik ben het gewoon zelf gaan doen, tnt is het geen slim idee om echt op pad te gaan met J, ze was dan totaal van de leg maar wie weet kan ik het binnenkort ook gaan proberen! Lijkt me zo leuk! En wat drinkt jullie boy veel al zeg! J zit nu net sinds drie weken op flessen van 150, dronk daarvoor ook max 120. Fijn dat het zo goed gaat met de fles en ja...definitief stoppen is lastig maar ik merkte dat ik op een gegeven moment wel echt een knop om kon zetten...het ging gewoon niet. Dat geldt voor jou ook natuurlijk!

Tool bezig bijtje! Heerlijk om te lezen hoe actief je bent! Fijn paasweekend!

Babeth jij weer in de race! Spannend! Hoe is het met I nu?

Ivfsh...fotootje op fb van jullie kleine meid? Ben wel benieuwd naar haar kapsel!

Ceeke weer terug! Wat een toestand voor jou zeg! Ik ben wel benieuwd wat ze er uiteindelijk van gaan zeggen!

Fren je verhaal van F over de nachten zijn herkenbaar bij mijn zusje. Die heeft dat ook echt gehad bij de jongste in die periode! Slopend hé! Vooral omdat je op een gegeven moment gewend was aan doorslapen! Op de een of andere manier stel je je dan niet meer echt in op gebroken nachten en vallen ze dubbel zo zwaar of niet?

Voor de rest...een dikke knuffel! Ik ben het kwijt!

Hier weet ik gewoon niet wat me overkomt! Maandag konden we ons meisje weer mee naar huis nemen en serieus waar...ze heeft niet meer gehuild!!! Oké wel af en toe een uurtje mopperen omdat madame geen zin heeft in slapen maar that's it! Geen enkele krijsbui meer gehad zoals ik ze liet zien via fb! En ze slaapt joh...uren achter elkaar! Dit is echt onvoorstelbaar en zo enorm genieten! Ze is nu tijdens elke voeding 5 kwartier op en slaapt vervolgens tot aan de volgende voeding (met af en toe wakker worden voor de speen)! De nachten slaapt ze door! Eind van de middag is ze wat langer op maar dan houd ze het ook wat langer vol. Dit is echt heel bijzonder hoor om het zo mee te maken!

En wat nu heeft gemaakt zoals het nu is? Geen idee...zal wel een combi zijn van de zh opname en de chiropractor. Morgen weer heen!

Ik had heel veel aanbod gekregen om op te komen passen hier maar dat hoeft zo echt niet! Ik geniet met volle teugen! Wie weet worden mijn laatste acht weken verlof zo nog gezellig?!?!

En nu lang paasweekend. G is vanaf morgen lekker vrij. Zaterdag nemen we J voor het eerst mee naar een verjaardag. Ik ben benieuwd of ze dat trekt, voor heen hoefde ik dit niet te proberen maar we gaan het gewoon zien nu! Het is hier in het dorp dus ik ben zo thuis als het niet gaat. En maandag lekker een dagje samen weg, schoonzus en zwager passen op. Dit doe ik nu ook met een gerust hart nu ik weet dat ze het zo goed doet!

Kortom...ik ben blij!

Geplaatst
Had jij dan geen kaartje gehad Wen? Sta jij niet op de adreslijst? Maar ja, dat is idd het geboortekaartje :-) lekker vrolijk wilden we en dat is gelukt.

.

Nee, ik had inderdaad geen kaartje ontvangen. ik heb mij wel ooit toegevoegd op de adreslijst, maar weet even niet of ik er nog op sta. Ga ik morgen even controleren en anders even bijvoegen en per mail naar jullie versturen.

Es, wat een heerlijk nieuws!!!! Ik ben zo ontzettend blij voor jullie! Ik ga meehopen dat de laatste 8 weken alleen maar genieten gaat worden met elkaar!

Geplaatst

Hoi hoi,

ivfsh, Hoe was het bij de kapper ;-) , ben benieuwd Naar E's geknipte koppie, ieder kapsel zal haar leuk staan toch?

spannend zeg jullie adoptie traject , ben benieuwd hoe snel het zal gaan na jullie tweede gesprek...

F, alvast een goede reis en een succes met de klus, bagger hoe het nu bij jullie op het werk gaat!kan me voorstellen dat je blij was dat F weer opgeknapt is, ik vind het zo moeilijk om van huis te gaan als I ziek was!

Ceeke Ceeke...jij zou toch eerst rustig thuis aansterken , foei!

Simba lekker zo eventjes een kleine week relaxen !

Henne, wat een leuke foto's!! Ik heb je eigenlijk niet echt gehoord over jullie vliegvis logée, is het meegevallen?

Ik duik dadelijk denk ik lekker mijn bed in, M is naar een werkoverleg en zal pas rond 23.00 thuis zijn verwacht ik.

morgen paaseieren schilderen met I, nog even wat extra menop. En 1x Cetrot. Ophalen en zaterdag dan weer naar DD.ben benieuwd, wordt gevoelig nu.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden