Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey meiden,

Naomi, beterschap voor jou

San, zoals de andere meiden zeggen: jullie doen keihard je best om een mooi thuis te maken voor jullie gezinnetje. Het is niet zo dat je Ruben dumpt en zelf lekker de hort op gaat. Dus voel je aub niet schuldig want das echt onterecht

Fren, wij hebben ook geen bad en ook nooit gemist maar nu wel! Heb het steeds zo koud en neem dan een hete douche Maarja daar blijf je ook niet een uur onder staan. Mag je wel gewoon zwemmen? Want al m'n spieren en gewrichten doen pijn. Lig al sinds vrijdag plat. Uitgeput en beroerd. Slaap bijna alleen maar

Eef, respect voor jou. Je bent zo dapper!

Syl, denk aan je

Tool, heerlijk relax dagje. Laat je maar lekker vertroetelen.

En de rest ben ik alweer kwijt :-(

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He Sen, probeer je voor de doorbloeding + je eigen ritme en conditie, ook tussen het slapen door een loopje te maken? Ik was ook heel moe, maar werd alleen maar moeier als ik verder niet bewoog. Elke dag 20 minuten een ommetje (bijv. voor of na lunch) gaf me echt een boost. Daarna zat ik vaak even rustig een half uurtje en als ik dan einde middag nog moe was deed ik een tukkie. Helpt ook tegen stramme spieren en gewrichten!

Fren, wij hebben ook geen bad en ook nooit gemist maar nu wel! Heb het steeds zo koud en neem dan een hete douche Maarja daar blijf je ook niet een uur onder staan. Mag je wel gewoon zwemmen? Want al m'n spieren en gewrichten doen pijn. Lig al sinds vrijdag plat. Uitgeput en beroerd. Slaap bijna alleen maar

Geplaatst

Hee lieve meiden!

EEF: wat heb je weer mooie en goede woorden voor een ander: super!

Henne: wat fijn dat jij er wat aan hebt gehad en vandaag een betere dag hebt. Het lijkt me ook heel spannend om weer te starten, maar je bent wel volledig goed voorbereid! Fijn ook dat je voorstel met de uren erdoor is, allemaal gewoon heel goed!

Sandra: de anderen hebben het mooi omschreven: je bent een warm thuis (letterlijk, figuurlijk heeft Ruben het al lang!) aan het bouwen voor jullie kleine man!

Sen en fren: een bad.... Oooooh ik mis het ook zo! Wat een zaligheid vind ik dat

Tool: helemaal in de relaxsfeer! Bijzonder om te lezen van je sessie op het muziekwaterbed. Nog nooit van gehoord, hoe vaak ga je er nu heen? En geniet er heerlijk van vandaag!!!

Voor alle anderen: geniet van jullie zondag!! Is het een beetje lekker weer? Wij gaan vandaag misschien een heel klein uitstapje maken naar een kasteeltje hier vlak in de buurt. Daar kun je leuk lunchen / koffie drinken en mooi wandelen. Dat wandelen is nog teveel voor me, maar er even uit zal lekker zijn. Gister eerste stappen buiten gezet, met ar en de kleine rond het grasveld gelopen bij ons voor de deur. Poeh, dat wa ver genoeg voor me, haha. Ik ga het heel rustig aan doen met opbouwen na de operatie, wil wel dat ik na die zes weken ook weer helemaal ben.

X!

Geplaatst

Dat moet ik eigenlijk wel doen ja maar was zo beroerd en duizelig dat ik amper naar de wc kon lopen. Ben ook heel erg kortademig. Heb vrijdag geprobeerde om even wat boodschappen te doen maar werd zo eng dat ik weer terug naar huis ben gegaan. Ben ook steeds huilerig. Bah waarom voel ik me zo. Ik wil blij zijn. Dat ben ik ook wel maar ben zo beroerd. En voel me dus ook schuldig

Geplaatst

Hi ivfsh, lekker even buiten geweest heerlijk hoor. Hier is het rotweer: regen en harde wind. Ga je ook niet snel een ommetje maken. Maar wil er zo graag even uit.

Geplaatst

Heb hetzelfde dilemma; wil er ff uit vandaag, maar t weer laat t niet echt toe en moet natuurlijk ook wat rustiger aan doen. Gevolg; zit al een half uur in m'n ondergoed te dubben wat ik zal doen: lekker thuis blijven en dus 'huispak' aan, of de deur uit en dus wat anders (maar wat dan?!) aan... Heerlijk, zo besluiteloos ;-)

Geplaatst

Hier ook nog niet aangekleed... de hele familie trouwens nog niet. Ben maar nuttige dingen aan het doen zoals lijst geboortekaartjes en lijst vluchttas... Moet dat handige lijstje van jou weer opzoeken, weet je nog wanneer je dat gepost had Fren? Heb net mijn zhpapieren doorgekeken, eigenlijik raar dat daar niet ook zo'n lijst bij zit toch?

Geplaatst

Hier ook huilerig hoor! Hoort er bij, mag zijn. Ik liep ook zeker niet ver van huis, nog niet. Bl

Dat moet ik eigenlijk wel doen ja maar was zo beroerd en duizelig dat ik amper naar de wc kon lopen. Ben ook heel erg kortademig. Heb vrijdag geprobeerde om even wat boodschappen te doen maar werd zo eng dat ik weer terug naar huis ben gegaan. Ben ook steeds huilerig. Bah waarom voel ik me zo. Ik wil blij zijn. Dat ben ik ook wel maar ben zo beroerd. En voel me dus ook schuldig
Geplaatst

Hier ook huilerig hoor! Hoort er bij, mag zijn. Ik liep ook zeker niet ver van huis, nog niet eigenlijk. Eerder kort blokje om zeg maar. Voel me dan een enorme muts, maar wel een opgeluchte. :)

Geplaatst

Hallo allemaal

Ik lees al een tijd met jullie mee, maar zou me graag bij jullie aan willen sluiten

als daar ruimte voor is. Dan zal ik me uiteraard ook voorstellen.

groetjes,

roos

Geplaatst

Heb ik zojuist een heel bericht aan jullie allen persoonlijk zitten tikken, ben ik te lang bezig geweest en moest ik weer opnieuw inloggen... bericht weg!!

Dit is niet de eerste keer dat dit me gebeurd... Wat moet ik doen om dit te voorkomen?? Want als ik soms jullie lappen tekst zie, moet het toch mogelijk zijn... :-)

liefs Naomi

Geplaatst

Ik heb het zo vaak gehad dat ik nu standaard bericht kopieer voor verzenden, als ik dan opnieuw moet inloggen, dan plak ik het in nieuw bericht, hoeft dus niet via word per se, werkt ook met mobiel

roos welkom!

Hier dagje suffen achter de rug, wel lekker geschilderd :-)

fijn avondje iedereen xxx

Geplaatst

Hai allemaal!

Rosella lekker meeschrijven, iedereen hier is ooit maar aangehaakt al lijkt dat nu niet meer zo.

Naomie dat is zooooo irritant. Heb het ook een tijd gehad, ben nu altijd ingelogd dus ook dat probleem niet meer.

Fren lekker aan het shoppen en ontspannen. Leuk dat breien. Ik heb al jaren een voorpand van een trui liggen, nooit verder mee gegaan haha. Misschien kan het eind dit jaar een dekentje worden LOL. Laten we het hopen.

Ivfsh wat een schattige foto's en heerlijk te lezen dat jullie zo genieten. Fijn dat je ouders er zijn, laat je lekker verwennen meid.

Caro zag ook jouw biotoop. RESPECT echt waar. Hoe kun je nog dingen doen joh?

Sen g ek hè, ben je zwanger voel je je nog niet 'blij' omdat het fysiek zo tegenvalt. Tenminste, zo voelde het bij mij. Voelde me ook best schuldig dat ik niet genoot en blij was en was er totaal niet op voorbereid dat m'n lijf zo overgenomen zou worden. Toen ik dat accepteerde voelde ik me mentaal wel beter. En idd proberen wel in beweging te blijven, tussendoor powernapjes. Ben je al gecheckt op ijzer? misschien ben je daar wel zo moe en buiten adem van? Hoef niet natuurlijk, ik stond ook me een prima hb als een hijgend paard bovenaan de trap. Maar laat er wel even naar kijken anders? Sterke meisie!

San, denk dat de anderen het al heel goed hebben gezegd. Voel e niet schuldig, je.doet Ruben ech niet tekort! En probeer ook een beetje te genieten van deze weken, het is zo,lemma's je eigen paleisje op te bouwen.

Tool helemaal ontspannen?

Simba hoe was je verjaardag? Nog gefeliciteerd!

Syl, denk aan je!

Guusje hoe is het met je pols?

Ik heb mijn slag geslagen in de laatste sale. Had gisteren alles met wol, angora of mohair erin uit m'n kast gehaald, tien truien en vesten. En aangezien het wel koud schijnt te worden moest ik eigenlijk wel wat aanvullen. En ook mijn winterjassen waren allemaal met wol. Nu dus een nieuwe jas, twee vesten en een nieuwe broek. Tezamen voor een luttele 75 euro. Ik zeg, ik ben geslaagd :-) nu hopen dat de allergie dan idd ook wegblijft.

Geplaatst

Henne, fijn: goeie actie en slim (en voordelig :-)) opgelost!

Hier een kinder verjaardag 'durven' doen. Vet gezellig, relaxde mensen. Maar meteen de prijs betaald voor iets vrijer bewegen. Zware allergie aanval! Terwijl ik vrijwel alles gecheckt had dat ik mee at qua hapjes.

Ik blijf niet voor niets voorzichtig en nu maar weer extra dus..

Geplaatst

O Sen, volgens mij mag je zeker wel gewoon zwemmen hoor! Alleen vanwege de temp de eerste weken niet bubbelen enzo. En de laatste weken mag dat niet ivm infectiegevaar. Voor als je al lichte ontsluiting hebt. Maa nu gewoon lekker gaan zwemen als je daar zin in hebt! Mijn zus deed speciale zwangerschapsgymnastiek in water, vond ze heerlijk!

Geplaatst

Ja allergie vaak heftiger tijdens zwangerschap. Veel zwangere vrouwen hebben -zonder allergie- ook al last van jeuk (pfeiffer denkt dat dit ook reacties van immuun zijn). Net echt overal en vrij direct dus ook na "de aanraking" met god mag weten wat. Maar met Tagevil op (en een tukkie :-)) gaat het beter.

Morgen eigenlijk de nieuwe prednisolon stop poging dag, als bloeduitslag enigszins positief is. Maar zoals je begrijpt, twijfel ik alsnog ernstig. :)

Geplaatst

Hoi Meiden,

Hoe is het hier?, lees ik het goed S€N ??!!

Vandaag ook "even" radicaal de laatste stap gezet, koelkast inventarisatie gedaan!

ga nu maar globaal bijlezen...ben er een week of veel uit geweest!

Geplaatst

Haha spaatje, zitten we de heele avond te whatsappen, vergeet ik het goede nieuws van het topic te melden. Shame in me.....

Testr kan me je twijfels goed voorstellen. Wanneer zou je uiterlijk moeten stoppen? Het mag toch niet te lang in de zwangerschap? Of alleen nie met borstvoeding? Ik moet dus in ieder geval de tavegil wel op zak houden begrijp ik.

Spaatje, bewondering voor je keuzes en doortastendheid. We zien elkaar sowieso 17 maart!

Truste allemaal!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden