Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

je moet echt heel goed kijken...dit is de beste die ik kan vinden en waarbij ik een streepje kan zien, hihihi

maar je moet écht écht écht heel goed kijken...

[ATTACH=CONFIG]3838[/ATTACH]

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

het streepje zou dan ergens staan waar het woordje 'je' boven staat.

in mijn berichtje staat de foto onder de woorden, maar je moet

en als ik opnieuw ga testen, dan pas woensdag uiteraard...

Geplaatst

Ik zie 'm. Maar snap wat je bedoelt, het is wel met een oog dicht en eentje open ;-) Als je het eenmaal weet zie je het wel meteen. Lijkt me dat er in ieder geval ies gebeurd is, nu duimen dat het doorzet! Wel heel bijzonder joh, alleen dit al moet een boost geven, zelfs al word het toch nog een behandeling.

Geplaatst

Jemig tool, wat spannend! Ik ga duimen hoor!!

Kaartje, omgeving chengdu is erg mooi, alleen vonden wij het lastig om ergens te komen omdat we ons simpelweg niet verstaanbaar konden maken...

Hier een klotemail van m'n baas gehad, zie hieronder:

Het was een beetje te druk om je gelijk te kunnen antwoorden, bovendien moest ik er ook even over nadenken…..na ruim 4 maanden verlof/zwangerschap, gelijk wederom een vakantie eraan vastplakken, moest ik even verwerken…..Je snapt dat de huidige moeilijke markt (er is heeeeel veel veranderd de laatste maanden in de branche) om alertheid vraagt en de nieuwe aanbieding moet dan ook afgemaakt worden………ik neem heel veel afspraken non-fiction over: dit belast mij stevig, maar vind het ook leuk hoor. Dus ik snak er eigenlijk naar dat je weer terugkomt, alhoewel ik je ook het grote genieten gun van zo’n kleine frummel……en zeker nog even met z’n tweetjes… Bovendien heb ik heb het liever in mei dan later in het jaar…dus doe maar, dan kan Silke haar werkzaamheden nog even voortzetten.

Hoop dat je ook mijn gedachtegang kunt volgen.

De dingen die me storen?

- na ruim 4 maanden verlof --> is 3,5 maand en is de wettelijke regeling!

- wederom op vakantie ??? --> ik ben in augustus voor het laatstmop vakantie geweest, verlof is géén vakantie!!!

- liever in mei dan later in het jaar --> dusik mag de res van het jaa niet meer op vakantie??

Het gaat gvd om 7 extra vrije dagen... En als hij het zo dru heeft had ie meer Vervanng moeten regelen pv 2,5 dag voor iemand die fulltime+ werkt...

Sorry hoor, moe het even kwijt!

Geplaatst

ja he? je moet echt goed kijken. Heb al eens eerder een heel licht streepje gehad en toch bongi geworden, dus ik vermoed dat er toen ook iets gebeurd is. boost geeft het idd, of het nu een behandeling wordt of niet...

Geplaatst

jeetje fren, botte mail zeg.

vooral ook de zin: dus doe maar

klinkt echt zo van, liever niet, maar goed. en het gaat maar om een weekje, toch? ik ken er genoeg die plakken nog een maand aan hun zwangerschapsverlof! zijn ze 5 maanden niet aanwezig...

laat het even bezinken voordat je een reactie terug schrijft.

begrijp je helemaal!!!

Geplaatst

Jeetje Fren wat lomp zeg.....ik zou ook op ontploffen staan met zoiets. En het lullige is dat je niet kwaad kunt reageren want het is allemaal net niet echt zo gezegd, het is 'jouw interpretatie'.

Geplaatst

Oh ik zou denk ik uiteindelijk heel kort en zakelijk reageren (dank je wel, dan ben ik dan en dan weer op kantoor, mvgr) en als je dan eenmaal weer aan de sla bent toch even melden dat je hier niet blij mee was. Hij weet toch ook wel de je de eerste tijd nog rech hebt op uren ivm voeding enzo of wat is het precies? Geldt ook als je geen borstvoeding geeft toch! ;-p

Geplaatst

Tool, ik zie hem ook hoor...

Henne, je berichtje over docu is duidelijk en prima verwoord hoor. Hoef je je niet druk om te maken.

Fren, snap je frustratie helemaal. Ik kan alleen ook vanaf de kant van je werkgever kijken (heb zelf ook collega gehad hier die met verlof ging). Denk dat het misschien helemaal niet rot bedoeld is, maar omdat alle overwegen van zijn (?) kant benoemd zijn komt het nu wel zo over. Als alleen was gemeld dat ze je goed kunnen gebruiken, maar dat nu vakantie handiger uitkomt dan later in het jaar zou het prima hebben geklonken toch? Mijn conclusie is dat ze je graag terugwillen ;-)

Geplaatst

hee meiden,

tool, ik zie m heel vaag. ik ga die streep gewoon vanaf hier heel hard aanmoedigen dikker te worden!

Fren: vage mail inderdaad, zou ik ook niet kunnen waarderen... Een dag wachten en bezinken en dan wel een duidelijke reactie teruggeven. anders blijft hij denken dat je nu vakantie bent aan het vieren.

Kaartje: omgeving Chengdu is zeker mooi! nog we meer mooie streken te bezichtigen hoor! heb toevallig afgelopen weken foto albums gemaakt van onze 3,5 jaar china. zo leuk om op terug te kijken. ik gooi er even wat foto's in :-)

Als je op chengdu vliegt, ga dan zeker richting Lijiang en Shangri La. ligt ook op de tibet hoogvlakte (maar is geen tibet), veel tibetaanse invloeden, prachtige natuur en n paar leuke kleine steden. Echt prachtig!!

[ATTACH=CONFIG]3839[/ATTACH]

omgeving van yangshuo (karstgebergte) en guangzhou (rijstvelden) is echt heel mooi! Yangshuo heeft ook geweldige accomodaties, in de natuur, buiten de vreselijke toeristendrukte. lekker fietsen daar. guangzhou is de provincie die ertegen aan ligt en heeft echt geweldige rijstvelden, prachtige houten dorpen. hier kun je prachtige wandelingen maken.

[ATTACH=CONFIG]3840[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3841[/ATTACH]

En dan nog xiamen (helemaal in het zuiden), daar staan echt hele bijzonderen woongemeenschappen. Ronde gebouwen, waar meerdere gezinnen in samen leven. Tulou's genaamd. Meerdere tulou's samen vormen een dorp. Echt bijzonder en vreemd genoeg weinig bekend onder westerse toeristen

[ATTACH=CONFIG]3842[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3843[/ATTACH]

Tja en dan toch ook omgeving Beijing, want die muur: waanzinnig om te zien en om daar te hiken. Die foto komt in volgend bericht, ik mag er maar vijf per bericht :-)

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]3844[/ATTACH]

Deze gebieden komen zo als eerste bij me op, omdat ze zo mooi zijn, maar ook omdat ze redelijk te bereizen zijn.

Als ik jou was zou ik wel accomodatie en vervoer vast vastleggen, op eigen houtje kan wel eens heel moeizaam gaan. Ik heb goede berichten gehoord over china-online, maar ken ook wel chinese bureaus (engels sprekend) die je goed van dienst zouden kunnen zijn.

Als jullie gaan plannen en je wil meer weten/hewbt hulp nodig: laat het zeker weten!

Geplaatst

Tool ik kreeg kippevel toen ik je bericht zag! Maar ik moet toegeven dat ik moeite heb een streepje te ontdekken, sorry... Gewoon overmorgen zorgen voor een duidelijkere streep... Denk je dat je je morgen kunt inhouden?

Balen Fren, die mail van C. Mmm uitkijken met reageren he, misschien beter bellen? Je weet dat mail verkeerd over kan komen!

Geplaatst

he caro, geen sorry hoor!!! als ik de test in handen heb is ie beter te spotten dan op de foto, hahahaha. als ik opnieuw ga testen, dan idd pas woensdag.wat dat betreft kan ik me wel goed inhouden, hahahaha.ik weet niet of je je nog kunt herinneren toen met de D&D lunch in Den Bosch...;-)

Geplaatst

Thanks meiden ;-) heb heel wijs m'n reply gedelete. Komt morgen of overmorgen wel. Hij bedoelt t vast niet rot, maar hij is t type dat z'n frustratie van zich afschrijft. En kaartje, je hebt gelijk hoor, ergens is t wel vleiend dat hij zo graag wil dat ik terug kom.

Geplaatst

Fren, heel braaf ; -))) ik zie het precies zo, hij wil je graag terug, en ze (managers) leven nu eenmaal in de waan van de dag, en hij schrijft ze lekker van zich af, dusss, ik hoop dat je het lekker van je schouders kan laten glijden, en ondertussen voor jezelf kiest!

Tool, wat een bak, ben erg benieuwd naar de foto van morgen! Ik hoop het zo voor je, zou wel erg bijzonder zijn!

Sen hoe is het nu met je? Wat rot dat soort dingen he, komt in de beste families voor ; -) hoop dat je de pet relativeren op kan zetten en het achter je kan laten

Hier was er vrijdag een of andere lezing over slaapproblemen en de verstoring van slaap met gevolgen van REM slaap en hoe je daar van kan worden....moest er wel even aan denken, had afgelopen week ook mindere weken, en merk dan gelijk dat ik moeilijker wordt, minder kan relativeren, na een paar betere nachten (project loopt) gaat het gelijk beter. Haha. Ja ik ben ook maar een mens...maar het is dus niet dat project maar die gemiste remslaap ; -)

Henne, je klinkt weer zo lekker enthousiast! Goed om te lezen. Ik ben ook zo'n typisch geval van gemist...mijn vriend wilde aanvankelijk niet of liever gezegd zag het nog niet voor zich. Toen ik 35 was, flink ongeval, en 2-3 jaar gerevalideerd, daarna als een gek het roer om en alles op koers kinderwens, maar helaas, ook ivf en icsi geen kans meer. Gelukkig nu weer ruim een half jaar verder en weer kracht om vooruit te kijken, maar moeilijk was het wel toen de gynacoloog vertelde dat de eicellen te oud waren...heb nog wel eens terug gedacht aan die &^&%$ die me van mijn fiets duwde. Maar ja aan de andere kant, als het wat was geweest, dan had ik veel eerder moeten beginnen, je kan alleen maar beredeneren vanuit het nu, de klok valt niet terug te draaien.

Straks laatste avond cursus pleegzorg, hoop een beetje positieve sfeer! xxx fijn avondje

Geplaatst

Hey meiden

Daar ben ik ook weer. Heb bijgelezen maar te moe om op iedereen te reageren sorry

Ik was om 10.30 op kantoor en ben even voor 13 uur weer naar huis gegaan. Was leuk om iedereen weer te zien. De meeste collega's die het nog niet wisten toen ik ziek werd kwamen me nog feliciteren. En er waren er 2 die niet op of om keken en me negeerden. Rare mensen heb je toch. Pushende collega begon vrijwel direct te vertellen dat ze zich helemaal uit de naad heeft gewerkt en als het zo doorgaat ook thuiszit en dat het niet lang meer duurt voordat alles uit de hand loopt qua werk. Maar dat neem ik dus niet meer serieus. Ik laat me niet meer opjutten. Heb m'n mailbox doorgenomen en nog wat dingetjes gedaan en tien was het alweer tijd. Daarna boodschappen gedaan en naar huis. Thuis aangekomen deed ik de voordeur open en stonk het ontzettend naar kattenpis, weer bezoek gehad. Dus moest gaan boenen. Daarna een stukje over het strand gelopen. Nu net gegeten en afgewassen, ben kapot pffff

Fijne avond meiden

Geplaatst

Tool, jeetje wat maak jij het spannend allemaal. Pfff. Mischie een dikker streepje woensdag? Geeft idd een goede boost voor de komende poging!

Henne, wat leuk een eigen werkplek inrichten. Wat fijn dat je zo positief en enthousiast klinkt! Dat beloofd wat voor de toekomst.

Sen, heftig zo'n dagje. Goed aan jezelf en de kleine man denken, hoor! Lekker uitusten nu.

Fren, wat een rare reactie wat je werkgever. Wat moet je daar nou weer mee?

Nu dan een ego berichtje:

Vandaag naar Gent geweest en ben weer helemaal positief teruggekomen.

De uitslagen van het bloed en de hysteroscopie waren goed. Alleen waren de waarden van mijn bloedstolling ietwat verhoogd. Geen reden voor heparine spuiten, maar wel het advies om aan de kinderasperine te gaan voor betere doorbloeding.

Verder werd ons de pipelle aangeraden. Door het gebruik van een pipelle( in een bepaald deel van je cyclus) worden de samenstelling van de cytokines in je baarmoeder verander, waardoor de acceptatie van een embryo groter kan worden.

Volgens de arts was uit meerdere wetenschappelijke onderzoeken gebleken dat de pipelle kan bijdragen tot een hogere slagingskans. Uiteraard kunnen ze niets garanderen, maar elk extra kansje is meegenomen.

Een pipelle kan echter niet samen met prednisolon, maar gezien de huidige bloedwaarden vond zij dit overbodig.

Ook werd ons aangeraden om de emmy's tot dag 5 te laten doorgroeien zodat ze beter kunnen observeren wat er na de bevruchting met onze emmy's gebeurd. Ook zou een blastocyste kunnen bijdragen aan een grotere kans op innesteling.

Tot nu toe hebben wij in totaal 9 emmy's terug geplaatst gekregen, zonder resultaat waardoor de arts eigenlijk wel zou willen weten wat er na 2 of 3 dagen verder gebeurd met de emmy's.

Dit geeft echter wel een risico op geen terugplaatsing, dus wij moesten er maar even rustig over nadenken. Als wij ze op dag 3 teruggeplaats willen hebben, dan kan dat ook.

Ga dus maar eens een avondje googlen op dit onderwerp.

Terugkijkend op de dag heb ik weer een ontzettend goed gevoel bij deze arts. Ondanks dat wij op bepaalde gebieden van mening verschillen (zij werkt alleen met behandelingen indien ze wetenschappelijk onderbouwd zijn, terwijl ik zelf absoluut geloof dat er meer is tussen hemel en aarde en dus ook in alternatieve behandelingen geloof), heb ik wel een goede klik met haar en heb ook nog eens volledig vertrouwen in haar kennis.

Wat ik wel opvallend vond is dat ze een aantal kanttekeningen / vraagtekens plaatste bij de immunologische onderzoeken van dr. Pf. Niet dat zij er negatief in stond, maar zij was op sommige gebieden daar best wat kritisch over.

Verder is het behandelplan besproken en wij kunnen gaan starten!

De data zijn al vastgelegd......slik. Komt ineens wel heel dichtbij allemaal. Zeker nu er al data besproken zijn.

Mijn man moest er zelfs erg om lachen, want ik ben iemand die altijd en eeuwig twijfelt welke maand ik zal gaan starten met een behandeling. Ik vind altijd wel weer een reden om de behandeling met een maandje uit te stellen. Dat komt door mijn eigen angst. Ik vraag mij continue af wat de beste tijd is om te beginnen. Waardoor ik onzeker ben en dan de neiging heb om het maar weer uit te stellen.

Vandaag moest echter wat data worden vastgelegd vanwege de planning en de pipelle. Ik dus nerveus en mijn man in een deuk. Maar mischien is dit wel eens goed voor mij.

Zodra ik ongi wordt (is aanstaande donderdag of vrijdag) ga ik starten met de pil.

Op 24 april krijgen wij de pipelle en op 1 mei stop ik met de pil. Zodra ik daarna ongi wordt (verwachting rond 4 mei), ga ik beginnen met spuiten en is de start van icsi 5 een feit. Brr...maar aan de andere kant ook zoveel zin in. helemaal hernieuwd vertrouwen in een positieve afloop!

Sorry voor mijn lange ego bericht.

Ga nu mn mandje opzoeken.

Slaap lekker allemaal!

Geplaatst

Fren, gewoon even laten bezinken en dan besluiten hoe je gaat reageren. Misschien is bellen inderdaad wel beter.

Ivfsh, thanks voor de suggesties en mooie plaatjes. Ga er morgen eens verder naar kijken. Is wat jij noemt allemaal te doen in twee weken of is dat teveel? We willen wrs alles inderdaad regelen met chinaonline. Zijn eerder naar Marokko geweest met marokkoonline en dat is ook goed bevallen. Vind het fijn als het allemaal geregeld is, maar wil wel lekker samen op pad.

Sen, het begin is er. Jammer dat sommige collega's zo raar deden.

Geplaatst

Wen, wat een goed gesprek dus!!! toppie!! fijn dat je zo'n goeie klik hebt bij deze arts! had je nog gevraagd voor het voorschot?

En begrijp ik dus dat je geen prednisolon gaat gebruiken? spannend hoor!!! over een maandje jij ook weer in de race!!!

ik denk overigens niet dat het hier iets is, hoe kunnen er anders nog 2 follikels klaarliggen bij de echo van afgelopen vrijdag? of kan dat zomaar? Ik zit hier nu meer te stressen over hoe lang ik de sy-na-rel moet gebruiken (want dat staat er niet op en ik kan het schema van de vorige keer dus niet meer vinden, waarop staat hoelang ik de supre-fact heb gebruikt) en of ik nu de dosering 2 x1 moet lezen als 2 x per dag 1 pufje (dus 's ochtends links bv en 's avonds rechts)? heb I. maar gemaild vanochtend want dr. S. is met vakantie tot 16 april. Dus heb ook waarschijnlijk de fm's bij iemand anders en wie weet ook wel de punctie (maar goed, dat heb ik de vorige keer ook gehad, toen had ik dr. M).

dus de voorstress voor het starten is weer begonnen en I don't like it!

Syl, meissie, hoe gaat ie met je? hanging in there?? knuffel meid!

S€n, nog met je vriend de lucht geklaard of hangt er nog een donderwolkje tussen jullie in?

Ben t even kwijt, slecht geslapen, katten waren onrustig, vriend kwam naar bed en was lawaai aan het maken, dus weer uit mijn slaap gehaald, nee, geen leuke nacht.

Geplaatst

he kaartje, dat kwam niet eens in me op vanochtend om te testen, was veels te moe, hahahaha. morgen een nieuwe kans ;-)

Geplaatst

Goeiemorgen meiden,

Tool, ik vond het eerlijk gezegd sowieso vreemd dat er een follikel van 18mm (toch?) klaar lag vlak na de ovulatie. Misschien is dat het gele lichaam geweest van je eisprong? Ik blijf nog even fanatiek duimen tot het tegendeel bewezen is. Weet zelf ook wel hoe weinig die vage streepjes meestal opleveren, maar je moet uiteindelijk toch ook ergens beginnen nietwaar? ;-)

Wen, goed gesprek en gelijk weer in de race.... Eigenlijk wel lekker toch, dat het voor jou besloten wordt? Interessant om die pipelle te proberen, dat is toch een soort assisted hatching maar dan anders? Ceeke heeft mij daar geloof ik nog eens een artikel over gestuurd van een Israëlisch onderzoek. Ik vind het wel weer een mooie nieuwe toevoeging voor een bepaalde groep vrouwen. Hoop voor jou ook! Voor mij bijvoorbeeld zou het zinloos zijn, omdat innestelen wel lukt, maar zwanger blijven niet.

Rest ga ik later op reageren, moet nu opschieten en naar ziekenhuis voor plakproef. Krijg vandaag de stickers op mn rug, hoera. Vanmiddag diëtiste, morgen hypno. Het is maar goed dat ik niet hoef te werken ;-)

Tot later,

Henne

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden