Ga naar inhoud

Kletstantes deel 7

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Joooooooooooooooos KUS! hoe is het? mail me even op mijn werk als je tijd hebt!

• Reacties 660
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Heb ik gedaan scheet......hahahahahahaah

Weten jullie dat hilde de enigste is die het meteen door had...hahahahahahah

Geplaatst

jajajajjjajaaajaajjajajaajjajaajajjajjajaj, ik ben blij dat alles goed gaat met jullie!!!

moet weer gaan, toedels xx

Geplaatst

he meiden, er is een hele dag niet geklessebest... en ik werkte nog wel thuis;)

sab, wat zei de ha? ik hoop dat de verkoudheid mee gaat vallen aangezien haar verjaardag eraan komt. jij ook een veel te grote taart besteld?

en wat zonde dat jullie allemaal ziek waren op vakantie! jammer zeg. wel fijn dat carolijn in ieder geval goed sliep!

laura, wat fijn dat je keel beter gaat. ik merk zelf dat ik de laatste tijd aardig gespannen ben... maar ik probeer af en toe lekker te relaxen hoor.

oh amanda, wat erg... en wat jammer dat je meteen schade hebt, dat is zo naar... ik ben vandaag bij t parkeren tegen een fiets aangereden, da's handiger;)

hilde, wat is dat naar he, dat geemmer met verbandjes zo lang, ik ken t. heb alleen geen tips. sterkte en beterschap verder ook.

joos, hoe is t met jou? vannacht weer een vreselijke nacht toch? arme jij! echt, ik zou onder de bank liggen...

bianca, wat klinkt dat echt; op t gras gespeeld en in de zandbak. daar verheug ik me ook op (moeten we wel naar t park maar goed). leuk hoor, zo lekker ondernemend.

en wat heerlijk dat marissa niet zo veel ziek is? zelfs niet verkouden? hier constant snotjes hoor! gaat marissa eigenlijk naar een kdv? zo niet, dan heeft dat er misschien ook wel mee te maken, maar hoe dan ook is t heel fijn! je hebt al genoeg zorgen gehad;)

bootje hoe is t bij jou?

snap je de grap al? t duurde bij mij ook even hoor...

en nu is t priktijd!

laters,

lis

Geplaatst

En Lis is al weer een prik dichter bij de terugplaatsinggggggggg!!!!!

Hihihi, over 2 weken mag ik ook!!! Moet eerlijk zeggen dat ik er naar uitkijk en er niet tegen op zie. En waar droomde ik vannacht over? Dat ik de eerste spuit moest gaan zetten en dat ik niet durfde :a4628ea63ee3976fca4!

Nou ja, de meeste dromen zijn bedrog he?

Hier verders niet zo veel nieuws. Net naar de 2e condoleance geweest binnen een week....

Ow ja, en morgen ochtend brengen we de hondjes naar de opvang, want we gaan een weekendje naar Amsterdam!!! Zaterdagavond naar het concert van James Tailor in de Heineken Music Hal.

Hihihi, eigenlijk was het uitverkocht, maar er waren nog wel rolstoelplekken! Dus m'n mannetje gaat in zijn stoel. Tja, de hele avond dansen en swingen of staan lukt hem toch niet.

Zondag op de terugweg via Rotterdam, langs vrienden...

Een heel weekend :occasion16:.

Dus eh, ben er strakkies weer effe een paar daagies niet.

Check morgen nog wel effe voor we weer vertrekken.

Groetjessssssssssssssssss

Geplaatst

fijn weekend Hilde!!!!

De rest ook natuurlijk..

Geplaatst

Heyyy... ik ben Queen... :icon_king:

Geplaatst

he hilde veel plezier bij james wie is dat Taylor? klinkt wel leuk!

Lis, lekker geprikt..? ik ben vandaag bij de baas gewerkt dus moe en druk geweets.. er is geen bal op de tv, ga lekker in mijn bedje liggen!!!!!!!!

verde Amanda, van harte...queen!

cynthia

Geplaatst

Hey Eiger,

Is ook leuk. Lekker relaxte, oude muziek...

Op een groep waar ik ruim 6 jaar geleden werkte, hadden ze een cd van hem. Ik vond het heerlijk om, als ik late dienst had, bij het schrijven van de overdracht die cd op te zetten.

Toen hem ook voor thuis aangeschaft... En ehm, me mannetje vindt het ook erg leuk! hihihi eigenlijk is het nog voor ons 1e huwelijkslustrum...

Lekker romantisch... met inlegkruisjes vanwege de lekkage..... hihihihi

Groetjesssssssssssssssss

Geplaatst

Hey meiden,

alles goed hier?

ik ben een tijdje rustig hier omdat ik het ontzettend druk heb de laatste tijd!!

probeer zo wel een klein beetje bij te lezen!!

maar wilde joos en sab ff hele fijne verjaardagen van de meisjes wensen!!

en lis succes met de prikjes!!

laura,hoe is het met jou en je hubbie?(en de kids batuurlijk)

beau hoe is het met jou?

is vonnie er ook weer?

zal vast wel iemand vergeten zijn,sorry hiervoor!!

groetjes rosalie

Geplaatst

Hey meisjes!

Hilde, fijn weekend (je bent denk ik al weg trouwens...)

Lis, wanneer moet je de pregnyl zetten? Of laat je dat doen in het zkh?

Weet even niet zo goed hoe het met de rest is, dus ga even bijlezen.

Hier is het druk, daarom ben ik er niet zo vaak (niet zo actief).

Gaat prima hoor, maar ben erg druk met eigen zaak (positief natuurlijk), druk met de twins. Nu ze minder slapen en overal lijken te zitten, heb ik weinig vrije tijd (niet erg hoor).

Met Robbert gaat het niet zo goed. Heeft weer meer last van zijn hernia. 17 april terug naar de neuroloog. Wordt waarschijnlijk toch een operatie, maar daar is Robbert nu helemaal klaar voor. Alles beter dan dit....

Ga nu even verder lezen.

Doegie

Geplaatst

ik sluit me bij roos en laura aan..ook hier druk met werk en natuurlijk de 2....vreet tijd momenteel. dus weinig hier maar check wel alles hoor!

Ik heb New York geboekt 11 mei voor mezelf en een vriendin!!!!!! 4 nachtjes shoppen en the sex and the city tour, ik weet fout maar eeen verslaving van mij...heb er zin in!!!

manlief vind alles goed dus lekker met een goed gevoel weg!

fijn weekend allemaal(ik heb nog gewerkt..)

cynthia

Geplaatst

laura, sterkte met je hub!

Roos, je was mij vergeten hahahah

Hilde , hoe was het concert?

En Sab en Joos, hebben jullie genoten van de 1ste verjaardag van jullie spruiten??

liefs cynthia

Geplaatst

Laura...meis sterkte met robbert...vervelend hoor!

Fijn dat het goed gaat met je eigen zaakje...lekker!

Cynthia...lekker naar new york shoppen...leuk man...wanneer ga je?

Roos meis geeft niks....we hebben het allemaal druk....de kleintjes worden groter en gaan langzaam lopen allemaal dus we krijgen het steeds drukker...werken ook bijna allemaal...dus ja kan ook niet anders dan dat we het druk hebben!

Maar roos wanneer ga je op vakantie en waarheen?

En hoe gaat het met je rug, kan je het volhouden meis?

Hoest met de rest van de meiden???????????

Geplaatst

Cynt, lekker decadent hoor!!!

Maar ik ben reuze jaloers!!!!!!!!!!!!!

Afgelopen vrijdag met mijn schoonmoeder en de tweeling gewinkeld..........HUN kast is weer gevuld. Die van mij staat er zielig bij haha.

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Jeetje 4 dagen naar new york...ik ben jaloers!!!!!!:a4628ea63ee3976fca4

Wat houdt een sex and the city tour eigenlijk in? Is dat een georganiseerde tour?

Hier gaat alles best lekker. Ik heb sinds zaterdag een enorme klus behoefte, die ik dan vervolgens door mijn man laat uitvoeren, hahaha.

Hij heeft onze hele voortuim al zomer klaar gemaakt, en dat is geen klein werkje bij een voortuin zoals die van ons (12 meter)

De keuken is al lekker opnieuw gewit.

En vandaan wil ik eindelijk eens aan onze zolder beginnen.

De vorige bewoner heeft op zolder een wietkwekerij gehad, en het is er een ravage, zoals het hele huis eigenlijk toen we het kochten.

Maar goed, alles is inmiddels opgeknapt, behalve die zolder, dus die moet nu toch echt eens. En dan het allerliefste heel erg snel en mooi gedaan. Zal het toch een soort nestingsdrang zijn? :sunny:

Nou meiden, voor mij en mijn man is het nu weekend (maandag dinsdag) dus we gaan straks lekker aan de gang. Voor degene die weer moeten werken: werkse, en geniet allemaal een beetje van het heerlijke weer vandaag (tenminste hier wel)

Liefs Diana

Geplaatst

Spannend al die puncties meisjes! Ik denk aan jullie lis en hilde, bijna dan de punctie hilde hihi.

Lau en roos, geeft toch niets, druk is druk, doe je niks aan. Reallife is altijd nog belangrijker dan hier haha. Wens Robbert succes alvast, mocht ik er niet meer aan denken! Roos, hoest met jouw rug? Weet je al wat? of wel verteld ik weet t niet (meer)

Lis: jaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb een abbonnementtie!!!!! als t donderdag mooi weer is ga ik misschien even naar Blijdorp. Hopelijk ben jij de trotse bezitter van een mooi embryootje tegen die tijd! of 2 natuurlijk!

Joos en Boke, slapen de meiden beter? Ik las tussen neus en lippen door dat t weer bal was Joos???

Cynthia: wat heeeeeeeeeeeeeeerlijk NY!!!! Groot gelijk hoor wijffie, lekker doen en die tour ook hahaha. Ik moet ook weer naar NY aangezien Sander alle foto's heeft ge-delete...WHAAAA. nou ja mooie smoes he?

wat een weertje vandaag he? jammer genoeg ben ik aan het werk. Wat trouwens op zijn einde loopt, de muts is aan de beterende hand, dus ik moet weer solliciteren, brrrr. nou ja we zien het wel weer.

tot later meiden.

Geplaatst

HoiHoi:hello:

Het was een heerlijk weekendje zo....

Vrijdagavond heerlijk uit eten geweest bij een kaasfonduerestaurantje aan de Warmoesstraat... Dat was lekker en gezellig!

Daarna wezen stappen op het Rembrandplein. In eerste instantie was ik nog niet zo enthousiast, maar uiteindelijk is het wel erg gezellig geworden. 6 Uur waren we weer in het hotel.

Zaterdag nog effies naar de Bijenkorf geweest en 's avonds naar het concert.

Wauw!!!

Zo'n knakker van 60 jaar kan nog een mooi portie muziek ten gehore brengen! Het was een leuke show, met humor. Lekker in een 'huiskamer sfeertje'. Echt genieten.

Geen meebrul-concert... gewoon mooi!!!

En gisteren nog een verjaardagstoer gehouden. De zoon van vrienden van ons was zaterdag 9 geworden. Ook nog langs een goede vriendin van ons geweest (verrassing) van wie de tweeling zondag 7 is geworden. Was ook weer erg gezellig.

Uiteindelijk waren we gisteren iets voor middernacht weer thuis.

Net lekker onze zwarte mormeltjes (lees: honden) weer opgehaald... Het was weer goed!

Het leek langer dan een weekend...

En eh, we zaten al van: misschien is dit ons laatste weekendje dat we echt met z'n tweetjes zijn! En ik moet bekennen dat die gedachte ons allebei wel aan stond!

Balen Laura, dat het met je man minder gaat! Hopelijk krijgen jullie snel nieuws hoe en wat!

Roos, jouw datum voor onderzoek komt ook steeds dichter bij he?

En Cynthia, lekker hoor, 4 dagen winkelen in NY!

Diana, succes met je actieve bui! Ik ga zo nog effe naar de peut en vanmiddag lekker met onze :dog::dog: naar het bos. Het zonnetje schijnt zo lekker!!!

Groetjessssssssssss

Geplaatst

Klinkt als een supergoed weekend hilde! ja, ik hoop ook dat t de laatste met zn tweetjes is... fijn idee he!?

he sab, da's jammer, dat je weer moet solliciteren! Maar dat abonnement is super!

Ik zou wel even snel langs willen komen, maar ik weet niet of ik dat redt. smorgens om 8 uur acu, daarna belletje van t ziekenhuis (brrrr) en dan tp laat in de ochtend of vroeg in de middag en dan om 3 uur weer acu...

haha, mooie dag he, maar ebbe is dan naar t kdv en dat maakt het wel heel goed te doen.

nou ja, er komen vast nog wel meer mooie dagen.

lau, wat naar van je hub. ja dan ga je wel naar een operatie toeleven he. Ik heb wel ns gelezen dat ze daar lang mee wachten met een hernia toch? ik hoop dat t al wat beter gaat?

ja roos, t wordt nu drukker he. ook als ze minder gaan slapen overdag... en hoe is t met jou? Ik ben natuurlijk weer vergeten wanneer je de scan hebt... erg...

cynt, leuk zeg, NY, super!

Ebbe loopt nog niet echt, wel langs de bank enzo, en vandag was ie gelukkig heel lief met opa en oma. Fijn. ik zal binnenkort weer ns wat foto's plaatsen.

Lis

Geplaatst

Effe hele ander onderwerp, en weet ook niet of het hier thuis hoort, maar vergeleken met de klok van de computer loopt dit forum altijd een minuut of 5 voor.

Zijn wij als IVF-ers nou zulke voorlopers of lopen we hier in het oosten nou toch een beetje achter, hihihihi....

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

hahahaha dacht al dat het aan mij lag.. hier in het zuiden lopen we ook achter...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden