Ga naar inhoud

Kletstantes deel 7

Aanbevolen Berichten

• Reacties 660
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

he beau dat luisteren komt goed hoor hahahahhaha

deden ze hier ook niet vandaar dat ik alles weggezet had,nu langzaam aan wordt het weer wat gezelliger in huis,al blijven sommige dingen die niet mogen toch wel heel interesant hoor hahhahahahhah,

wat goed van robin zeg een tweeling!!!!!!

zou de link ook wel willen kan ik ook weer effe bijlezen.

Geplaatst

Fijn om te horen Brenda dat het toch nog goedkomt hahahaha.

Roos; loop er al een tijdje mee.

Gaat af en aan.

De laatste tijd werd het alleen maar erger........

Hopenlijk wordt het snel weer beter.

Straks ff bellen voor de uitslag.

Geplaatst

ja goed he hahahahhahahah

ik durf het bijna niet te zeggen maar zelfs het slapen gaat super [of is dit nou de goden verzoeken]

in 3 weken tijd is diego 1 keer wakker geworden voor de speen !!!!!!!!!!!

geen gebroken nachten meer gehad.

dus hoop dat het zo blijft.

Geplaatst

hoi beau, weet je al wat?

wat ontzettend naar zo last van je rug te hebben. ik heb t soms een beetje, dus veel last lijkt me echt verschrikkelijk. je voelt t altijd!

josé, wat slim om naar de osteopaat te gaan. ook voor jezelf, twee vliegen in 1 klap.

wel schrikken ja, van anne-meya. wanneer moet je weer foto's maken dan? of had ik dat niet helemaal goed begrepen?

wij zijn in het begin met ebbe geweest. ik weet niet helemaal of dat hielp. hij kreeg toen aan t eind van die behandeling ook medicijnen voor t spugen, dus dan weet je niet precies wat er geholpen heeft. maar een tijdje later begon ebbe normaal te slapen en veel minder te huilen.

hij had ook een beperking in zn nek, soort milde kiss. nou ja, fijn om het idee te hebben dat t misschien gaat helpen en dat je er alles aan doet, toch?

verder is t hier druk zeg, kan t niet helemaal bijhouden.

als je de link van robin wilt moet je misschien op de andere site een berichtje plaatsen voor persoon zonder naam ofzo of ex dit of dat, en vragen of ze je mailt.

ik heb dat toen gedaan toen ze dat opriep en heb ook de link.

maar van de tweeling had ik niet gelezen! heftig hoor!!! ik ga snel een felicitatie sturen.

en met kata gaat t ook super.

die gaat pluk langer dragen dan ik ebbe heb gedragen denk ik. (dan zou ze namelijk al over een paar dagen moeten bevallen!)

Lis

Geplaatst

He Roos, wat een toestanden bij jullie. Veel sterkte. Wel een prettige bijkomstigheid dat je rugpijn over is. Laat je nu volgende week nog wel de MRI doen?

Liesbeth, hoe is het met jou????

Beau, wat vervelend dat jij nu last hebt van de rug. Hopelijk is het allemaal snel weer over.

Lekker José dat je vannacht hebt kunnen doorslapen! Hopelijk is het de nieuwe trend.

En Laura, heb ook nog wat vriendinnen van vroeger die ik zo nog een mailtje/brief moet sturen... pfffffffffffffffffft... maar daar heb ik nog niet zo'n drukte mee.

Mensen, mijn lieve stiefje komt weer dit weekend, dus ik denk niet dat ik er veel ben! Tot volgende week maar weer!

Groetjesssss

Geplaatst

Beau, misschien komt je rugpijn door het tillen van de meiden?

Ik heb ook af en aan last van mijn rug.

Deels komt dat door spanningen, maar ik denk ook dat het komt door dat gezeul met de kindjes.

Wordt tijd dat ze leren lopen haha.

Sterkte wijffie!

Geplaatst

kan t na 1 dag al niet bijhouden haha.

Amanda, sterkte met de bouwvakkers.

Laura, wat 4$#$voor Robbert zeg, lekker advies, pffff

Joos, hier idem over mijn lever etc hahaha, lekker stel zijn wij. Sander zegt ook vaak tegen me. Dat je nog kan lopen??!! hahaha

Hopelijk helpt t A-M wel goed!

Boke, weet je al wat?

Sint, kap nou s met dat gerook man! :cheesy:

Roos, sterkte he meisje

Liesbeth: hoest?

Hilde: ik heb dat vehaal over je mail niet kunnen vinden....?! snap er dan ook niet veel van, en nieuwsgierig als ik ben: waar staat het? hihi

Liske: hoeoeooeoeoe spannend he? gaat t nog een beetje met je?

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar steno dat is een soort tekentjes taal, kun je snel en verkort dingen mee opschrijven en ik kom erbij omdat mijn moeder dit al 48 jaar kan en ik wilde het eigenlijk ook steeds kunnen en nu heb ik dat dus gedaan!

Met Carolijn gaat het niet zo heel goed, die heeft weer een oorontsteking.

Verder komt zo mijn bed terug, dus hopelijk slaap ik vannacht superrrrrrrr.

Morgen feest van mijn ouders, erge zin in dus ben benieuwd hoe ik er maandag aan toe ben na zo'n weekend hihi.

tot later meiden en anders tot zondag.

Geplaatst

Sab; veel plezier morgen met het feest van je ouders!!!!

Wat @#@#@ van Carolijn d'r oortjes! Sterkte!!!

Lau; kan wel mee te maken hebben met het tillen. Is toch een hele belasting, maar dat hoef ik niemand hier uit te leggen denk ik.

De HA belde net; foto's zagen er goed uit. Alleen zat er tussen 2 wervels wat meer ruimte dan normaal. Dat veroorzaakt waarschijnlijk de pijn.

Dus we gaan weer lekker fysio-en.

Het wisselt gewoon. De ene dag is het een goede dag en heb ik niet zo veel pijn.

De andere dag heb ik de hele dag zo'n zeurende pijn zeg maar.

En soms kan ik amper tillen of loop ik moeilijk.

Kortom; het is elke dag weer een verrassing hoe ik wakker word.

Lief dat jullie er naar vragen!

Geplaatst

Haha Sab, ik voreg wat het was.

Wat rot dat Caro laweer oorontsteking heeft.. beterschap! Krijgt ze er iets voor, antibiotica ofzo?

Bo, sterkte met je rug.. ook ik weet hoe dat voelt. Net nu je kindjes gaan beginnen met lopen, (en jij er "krom" achteraan huppelt om ze op te vangen) zul je nog meer last hebben...

Hilde, hoe gaat het spuiten? Ik kan het verhaal over ex-vriendinnen en mailtjes ook niet terug vinden??

Lis.. hou je het nog vol? heb je een test in huis? :)

Nog een paar daagjes meis..

Geplaatst

hallo hallo meiden,

Sab jij ook al lever schilklier...wat een wrakken zijn we toch...hahahahahaha

Alleen jij bent nog jong...ikke nie hoor...hahahahahahahah

Sab veel plezier morgen en gefeliciteerd meis...en wat but alweer oorontsteking...kan toch niet zo doorgaan voor dat meisje......kon je niet eerder naar de kinderarts!

En sab...je bed terug...wie had hem gestolen...hahahaha...snap hem niet zo goed meis?

Lis hoest ie........ik moet steeds aan je denken ...hoop zo dat het goed gaat!

Beau....fijn dat de foto`s goed zijn.....vervelend hè steeds weer naar de fysio...ik kreeg er soms echt genoeg van....maar ja je moet wat!

Komt vast van al dat speelgoed steeds omwisselen...hahahahaah...sorry...grapje

Laura hoe is het eigenlijk met je keel...heb je er nog last van?

Hilde fijn weekend met je stiefje..hahahaha

Amanda brenda angela en alle andere meiden hoe is het bij jullie??????????????

Gaan jullie allemaal wat leuks doen dit weekend????????????

Geplaatst

hai meiden

lief dat jullie nog aan me denken

ben momenteel niet meer zo aanwezig hier, zoals jullie misschien al wel gemerkt hadden

probeer wel iedere dag ff alles te lezen

maar de reacties van mij kant zijn momenteel een beetje sober

dat neemt niet weg dat ik jullie vergeten ben, integendeel

maarben nog steeds druk hier thuis...met rob gaat het iedere dag een stukje beter...hij loopt iedere dag een stukje verder, en dat gaat hem goed af..verder is het nog steeds afwachten of de operatie geholpen heeft

dayenna krijgt haat eerste 2 ondertandjes

ze is ff 2 weken een beetje jengelig en huilerig ervan geweest...nu lijkt het weer de goeie kant op te gaan...gebruik nu ook geen druppeltjes meer voor haar tandvlees sinds 3 dgn...

gelukkig gaat het met slapen snachts goed bij haar...(behalve afgelopen nacht...toen is ze bijna de hele nacht wakker geweest...niet echt huilen, maar jengelen en soms was ze ook gewoon aan het brabbelen...ik ben er 1x uit geweest...maar toen ze me zag begon ze wel hard te huilen ff, dus daarna ben ik maar niet meer bij haar geweest, maar dus zelf ook de hele nacht wakker gelegen...hopelijk was dit eenmalig, en slaapt ze vannacht weer door)...verder ligt ze nog steeds tot 9 uur sochtends op bed!!!...

sorry voor alle mama,s die wel kindjes hebben die al vroeg wakker zijn.....

maar die tijd zal voor mij ook ongetwijfeld gaan komen..

nu krijgt dayenna om een uur of 10 nog een laatste voeding...maar als die eenmaal weg gaat vallen, zal ze ook echt niet meer tot 9 uur sochtends blijven liggen...

verder gaat alles z,n gangetje.....

voor iedereen die zwanger is...geniet ervan...

voor alle zieken veel beterschap

en verder voor iedereen de groetjes van mij

toedeloe...

Geplaatst

ha meiden!

Joos, mijn matras was niet goed en we hebben dit bed pas bijna 2 jaar. dusnu hebben we allebei een nieuw matras gekregen. Maar we hebben wel een week of 5 6 op een bedje van 90x200cm gelegen ipv 100x220, dus je kunt je voorstellen hoe dat ligt als je groter gewend bent haha. Ik heb dan ook uitermate geod geslapen en zelfs Carolijn dacht van hmm misschien moet ik ze lekker laten slapen en die werd dus pas om half 8 wakker haha. En slaapt nu weer troluwens. We hebben niks gekregen tegen haar oortjes, 6x per dag zetpilletje en neusdruppels 4x per dag...ze heeft geen stem meer sinds gisteren dus wel rustig hier haha, ahhh nee best zielig hoor.En vreemd om zo'n laag stemmetje te horen af en toe haha.

Nou meiden, ik moet strijken voor de borrel van vanmiddag blehh haha.

tot laterrrrrrrr

iedereen een fijne dag en/weekend.

Kus Sab

Geplaatst

Sab; lekker dat je zo goed geslapen hebt!!!

En Carolijn ook.

En fijn dat je nieuwe matras er weer is zeg.

Liesbeth; fijn weer wat te lezen van je!

Joos; zal het echt door het speelgoed komen hahahahahahha.

Dan gooi ik alles er maar uit hahahaha.

Nou hier ook een goede nacht gehad; de meiden werden om 7.15 uur wakker.

Heerlijk!!!

Vandaag komen Peter zijn broer+vriendin+kind ff lunchen.

Gezellig!! Verder geen plannen voor vandaag.

Zie jullie morgen!!!(heb er zin in!!)

Geplaatst

Sab, er gaat niets boven je eigen lekkere (grote) bedje haha.

Strijken.....ik heb gisteren ongeveer 5 wassen weg gestreken (lag een beetje achter ahum).

Dus ik begrijp je gevoel.

Beau ook "uitgeslapen" dus. Heerlijk meis. Ik ben eigenlijk niet anders gewend, maar besef heel goed dat ik geluk heb met mijn slaapkoppen.

Nou, ik zal het maar opbiechten.....Iris is vanmorgen onder mijn toezicht uit bed gevallen.....

Voel me echt een rotmama. Voor ik het wist, ploep, zo op de grond met een ontzettende harde schreeuwbui als gevolg. Ik denk dat het nu wel weer goed is, maar poeh, wat ben ik een dombo soms.

Ik heb ontzettend zin in morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ga zo nog even het adres van die Toko opschrijven en dan ben ik er klaar voor.

Tot morgen kanjers!

Geplaatst

hier ben ik weer...och Lau, hier kan faas sinds vandaag op de bank klimmen en eraf vallen.....als ik net Lieve aan t verschonen ben....

je hebt maar 2 handen hoor...

en nu ik aan t opbiechten ben ...Faas is van de week met fiets en al omgevallen...buil op zijn hoofd...

dan schrik ik me rot maarja niets aan te doen hoor.

tot morgen,

cyn

Geplaatst

wat een slechte moeders weer...zal jullie morgen is even een draai om jullie oren geven....hahahahahahahahaahha

Nou meiden...jullie zijn echt geen slechte moeders hoor...kom nou toch...kan iedereen gebeuren...en gaat ook iedereen nog gebeuren als ze eenmaal net als faas gaan klimmen.

Ik hou me hart al vast!

5 wassen wegstrijken.....jeetje....moet er niet aan denken laura...maar ja het moet gebeuren...brrrrrrrrrr

O ja sab...hier ook een heel groot bed.......2 bij 220....hahahahahaha

voor mij niet nodig maar jheroen wel!

Lekker dat het weer goed is nu!

Oh die carolijn...zielig hoor....ik hoopo echt dat ze een een keer zonder zere oortjes door kan.

Beau...ja echthet speelgoed...zeg maar wanneer je het naar buiten gaat gooien....kom ik het wel vangen...hahahahahaha

alarm hier...ga ff kijken...heb er zin in morgen meiden...doeiiiiiii

Geplaatst

Hoi hoi,

Hier ook valpartijen hoor.....

Cyn; we hebben ze geleerd hoe ze van de bank af moeten klimmen.

Gewoon op hun buikje eraf glijden zeg maar en sindsdien gaat het heel goed.

Dus geen valpartijen meer sindsdien!

En net als er al eerder is gezegd, je hebt 2 handen......

Soms is het net je stond erbij en je keer ernaar, je bent eigenlijk net een fractie te laat!

Heel herkenbaar.

Hier ook veel zin in morgen!!!!!!!!!!!!!!!

En navigatie zal ik (lees hubbie, ik kan het niet hahaha) nog even instellen......

Komt helemaal goed morgen meiden!!!

Geplaatst

ze gaa nog heel wat bulten en schrammen krijgen.. en al let je nog zo goed op, het zit in een heel klein hoekje.

Neemt niet weg dat je je onzettend schuldig voelt..

Maar dat gebeurt elke (goeie) moeder!

Zo te lezen gaat het overal wat beter met slapen? Gelukkig maar!

Lies, gelukkig gaat het beter bij jullie. Hopelijk slaapt Dayenne door vannacht!

Enne, toen ik de laatste fles weg liet bij Len en hij eerder naar bed ging, sliep hij gewoon van 7 uur tot 9 uur de volgende ochtend, dus misschien heb je geluk!

Hier is het nu eigenlijk pas korter, van half 8 tot half 8-8uur ongeveer. (is nog luxe!!)

Nou Joos, ik heb geweldig leuke dingen gedaan in het weekend.... :huh1: gewerkt haha. Gelukkig heb ik heel leuk werk.

Moet nog tot en met woensdag.. pff... heb dan van de 11 dagen, 10 gewerkt.. alleen afgelopen vrijdag vrij, pff.. das wel vermoeiend. Dan wel lekker 4 daagjes vrij. Met hopelijk goed weeeeer!!

Geplaatst

Amanda, 10 dagen van de 11 gewerkt??? Pffff pittig zeg.

Wat voor werk doe je dan?

Succes dan nog die 3 dagen en daarna hopelijk lekker vrij.

Groetjes Laura

Geplaatst

zo da's echt een vermoeiend schema ja! poe, lekker uitrusten straks?

maar die slaaptijden zijn echt schandalig amanda! wat een luxe!

ik had net ebbe zn haar over zn bulten en blauwe plekken gedaan, haha

lis

Geplaatst

Helleu helleu,

Leuk te lezen dat het vandaag zo geslaagd is dames!

Nou, nog effe voor Sab, het verhaaltje over die mail staat op pagina 29. Hihihi.

En Amanda, het spuiten gaat wel goed. De ene dag voel ik meer van het zetten van de spuit dan de andere dag. Heb verder nog niet het idee dat ik al iets van de hormonen merk.

Fijn te lezen Liesbeth, dat het bij jullie steeds weer een stappie vooruit gaat!

Groetjessssssssssssssssssssss

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden