Ga naar inhoud

Kletstantes deel 7

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hai meiden

dayenna heeft vannacht gelukkig weer lekker doorgeslapen, en mama heeft ook gelukkig redelijk geslapen...hihi...

hopelijk slapen jullie kindjes vannacht ook lekker door, en dan ook minimaal tot 8 uur morgenochtend!!!

• Reacties 660
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ik dacht al lis, wat ziet Ebbe er feilloos uit...

joos, nu snap ik waarom je alleen voor Jheroen een groot bed hebt hahahaha sorry ik lees het nu pas en zie het nu dus voor me....

Amanda, poeh poeh zwaar hoor 11 dagen....succes hoor,

cyn

Geplaatst

hahahahaha...ja cynthia....ik kan verdwalen in dat bed...hahahahahahahaah`

Hé cynthia...ik moet wel ff zeggen dat je een leuke man hebt hoor...hahahahaha

amanda...jeetje wat werk jij veel......zeker om de verbouwing te betalen...hahahahaha...grapje!

Nee meis...echt wat werk jij veel!...waarom?

En liesbeth...fijn dat je weer lekker hebt kunnen doorslapen.

Fijn hilde dat het spuiten goed gaat en dat je nog niet zoveel last heb!

Lis wat een scheetje is ebbe...leif mannetje hoor.

En wat heb jij een mooi figuur lis.....hoe doe je dat.....brrrrrrrbbbbbbb

Laura..hoe is het eigenlijk nu met robbert...werkt ie wel?

beau.....leuk dat er toch 1 foto opstaat van de meeting!

Sab je hebt het geweldig gedaan mies......goede locatie...eigenlijk was alles goed!

Zo en nu ga ik lekker naar bed...bijslapen...kus allemaal!

Geplaatst

haha, om de verbouwing te betalen.. dat komt dus doordat ik het weekend heb gewerkt. Ik werk om het weekend. (verstandelijk gehandicaptenzorg, Laura) En nu had ik de donderdag extra, normaal werk ik die voor mijn werkweekend niet, maar kwam nu net zo uit omdat ik een gesprek had met een psycholoog+ familie van een client.

Dus normaal 3 werken, 2 vrij, 5 werken, 3 vrij. In die 5 werken zit dan het weekend.

Hilde heerlijk dat het spuiten zo goed gaat.

Liesbeth, lekker doorgeslapen, fijn hoor!

Lis, ik heb dat wel nodig die lange nachten.. zeker als ik veel heb gewerkt, wisselende diensten.. Ben een echte slaapkop..

Len is nu bij oma, de bouwvakkers zijn buiten aan het werk, dus ik kan even relaxen nu, zometeen maar weer koffie serveren... straks werken

Geplaatst

jaaaaa.. ik heb het overleefd haha. Nu lekker 4 dagen vrij!! Nouja vrij, hier verder "ploeteren" ..

Hoe gaat het met jullie allemaal, het is rustig hier?

Geplaatst

Tja, ben weinig geweest de afgelopen dagen. Druk geweest met vrijwilligerswerk.

Mijn man is errug actief betrokken bij het organiseren van een sponsorloop van Wit Rusland naar Nederland (hardlopen, 1800 km) voor stichting Gichon ( http://www.gichon.nl ). Ze hebben er een huis gekocht waar nog erg veel aan moet gebeuren.

In het huis gaan ze elke keer 8 tot 10 weken klassen kinderen met hun juf opvangen uit het door radio activiteit besmette gebied van Wit Rusland (veroorzaakt door de kernramp in Tjernobyl). De kinderen kunnen dan lichamelijk bijkomen van het bloot staan aan de straling en krijgen er gewoon les. Verder krijgen ze er dan een medische check up en krijgen ze ook nog allerlei andere activiteiten aangeboden. Ze halen zulke kinderen ook vaak naar Nederland, maar de stichting is van mening dat het het beste is om de kinderen zo dicht mogelijk bij hun eigen huis te helpen.

Het is ook de bedoeling om in dorpen waar de kinderen vandaan komen, ook meer gemeenschapszin te krijgen. Het overgrote deel van de mensen vanaf 14 jaar is aan de alcohol verslaafd en leiden een doelloos leven. Het is de bedoeling om, door allerlei projectjes, ook de volwassenen weer wat doel te geven in hun leven, zodat de kinderen hopelijk een betere toekomst krijgen.

Er zitten daar veel kinderen in kindertehuizen. Deels omdat hun ouders niet meer leven, deels omdat hun ouders door hun alcoholverslaving niet meer voor ze kunnen zorgen.

Nu mag ik helpen om naar alle basisscholen in Nederland een brief te sturen met een klein cd-tje met een filmpje erop, een brief en een machtigingskaartje voor de sponsorloop. Maar dat is me nogal een werk omdat er zo ongeveer 9.700 scholen worden aangeschreven.

De brieven moeten allemaal dubbel worden gevouwen, de cd moet in een klein envelopje met een venstertje. Op dat envelopje moet weer een stickertje worden geplakt.

Op de grote envelop moet een adressticker worden geplakt en die moet uiteindelijk dicht worden geplakt met een plakbandje.

Vandaag waren alleen de kleine envelopjes voor de cd-tjes op. We missen er nog 4.000.

Mijn mannetje is gistermiddag met de voorzitter van de stichting vertrokken naar Wit Rusland. Hij belde net, ze zijn nu bij de grens Polen-Wit Rusland. Zondagavond is hij weer thuis. Kan ie maandag lekker weer met me mee naar het ziekenhuis.

Maar ja, hebben jullie de bezigheden van mij weer gelezen.

Nu onverwachts vanmiddag vrij... Pak zo de honden in de auto en ga nog even lekker met ze naar het bos. Dat hebben ze wel verdiend!!!

Groetjesssssssssssssssssssssss

Geplaatst

Goh wat goed zeg dat jullie dat doen. Ik hoop dat jullie goeie reacties krijgen van de nederlandse scholen!

Logisch dat je daar druk mee bent. Ik heb daarentegen niet zo'n goed excuus hoor hihi. Ben ziek thuis met zieke Carolijn en dan komt er niks van alles he?

Vanavond alleen thuis en lekker een domme film kijken, chick movie haha.

Ik heb niet zo veel te melden verder en heb ook maar met een half oog gelezen wat er hier geschreven is, dus meiden sorry!

Ik ga eten, toedeltjes xxx

Geplaatst

he sab, wat hebben jullie dan?? toch niets ernstigs.. Hoe is het met je sollicitatie toestand???

Ik ben dus aan t werk, zeg maar aanwezig ahahahahhaah

Joos, dat schoenenmerk van Faas is Bardossa volgens mij hebben ze ook leuke meisjesschoenen soms van gheeft een zeer flexizooltje, voor als ze net gaan lopen..zeg maar de overgang (was ik je nog helemaal vergeten te zeggen, je vroeg er nog naar .....)

Cynthia

Geplaatst

Ik ben snipverkouden en beetje grieperig. Carolijn heeft blijkbaar nog naweeen van het Noro virus. Die spuugde van de week weer al haar eten eruit midden in de nacht en hoge koorts. Gister toch maar weer even naar de ha geweest en die zei dat het noro virus 6 weken invloed heeft. WHAAA, verklaart een heleboel...we knappen wel weer op hoor. Heb me alleen in tijden wel ziek moeten melden voor een "lullig"griepje zeg maar...

Is het druk met reisjes boeken? Of zitten jullie niet centraal voor winkelend publiek?

Geplaatst

Hè wat balen Sab! Ik hoop dat jullie snel weer opknappen.

En eh, er staat trouwens nog een heel leuk videoclipje op de site van Gichon... Kunnen jullie de kindertjes zien in de tehuizen daar. Er kijken nog al wat van die kinderen scheel. Oorzaak: de straling.

Groetjessssssssssss

Geplaatst

Hilde, wat gaaf om te doen!! Ik zal zo eens gaan kijken op de site.

Sab beterschap!!!

Geplaatst

Ha die Sab,

Nou, als je naar beneden scrollt op de home-page, staat bij 1 van die artikeltjes dat het een videoclipje is...

Nou, die dus!

Groetjessssssssssss

Geplaatst

sab....ziek...en carolijntje ook ...owwwwwwww...gaat het dan maar door met dat lieve kleine meisje......zielig hoor...voor jou ook hoor meis maar voor carolijn..aahhhhh

Hlide wat goed zeg...ik ga me er morgen ff verder in verdiepen!

Amanda wat lekker...ff niet van huis!

Cynthia...ja ik had je nog willen mailen over het merk...hahahahah...maar dat voelde je dus...hahahahaha....dank je wel meis!

Slapen jou deugnieten alweer door meis.

En loopt lieve al los????????????????????...was zo leuk om te zien...hahahahaha

Beau ik mail je nog terug hoor meis...ga ik echt nog doen!

Laura...hoe is het bij jou daar....is jou keel eigenlijk helemaal over...had het nog willen vragen op de meeting maar is er niet van gekomen...moest de messen bij iris weghouden...hahahahahahahaha

Lis meis........ik las dat je alweer meteen een nieuwe poging gaat doen...knap hoor.

Denk je wel ook een beetje aan jezelf meis!

Roos hoe is het daar bij jou...al wat beter nieuws?

Liesbeth...hoe is het met je mannetje....weer wat beter?

Vonnie hoe is het eigenlijk met jullie verbouwing?

Bianca ging jij niet op vakantie aankomende week?

Corine heb je het topic meeting al gelezen????????????????????????????????

Verder weet ik het ff niet meer wat er is geschreven...lees morgen ff terug!

Mijn zonnebank is vandaag eindelijk gekomen en we zijn weer bij de osteopaat geweest.

we hoeven niet meer terug...hoop maar dat het gaat werken allemaal!

Anne-meya heeft 3 nachten goed gelapen en daarna ging het weer mis.....brrrrrr

Hopen dat het nu weer beter gaat!

Verder moeten we maandag naar het ziekenhuis om weer foto`s van haar heupjes te maken....heb er pijn in mijn buik van...hoop zo dat het allemaal gewoon goed is en dat we nu echt afscheid kunnen nemen van het ziekenhuis.

Maar goed!

Zo nu gauw naar bed!

Trusten meiden!

kus kus kus

Geplaatst

Good meuning meiden!

Hilde, ik ga straks kijken!

Liesbeth: hoe is het daar? Nog steeds zo druk met t verzorgen van t thuisfront?

Leuke foto op hyves trouwens.

Roos: hoe is het met je moedertje.

Lis, hoe was het bij de HA? Moest je lang wachten?

Boke: hoe is het met je meiden? Was je andere dochten nog sjaggie omdat ze niet meemocht zondag? haha

Corine: hoe is het in de states? ik wil nog steeds foto's zien hoor!

Laura: je keel? ow..sollie niks van gelezen, maar ja dat zegt weer wat over mij he? Gaat het wel goed met je span?

Joos: spannend weer dat jullie naar het zh moeten zeg! En wat vreselijk dat A=M weer niet doorslaapt zeg, grrrrrr. Tsja wat kun je daar nou aan doen he? Het kind heeft denk ik gewoon veel te veel energie...misschien toch een dagje naar een kdv gaan brengen om met andere kindjes te spelen, dan is ze misschien sneller moe hihi. Ik zou het ook niet weten eerlijk gezegd..

Bianca: nu al met vakantie? Oke, dat is snel gegaan dan, alvast heeeeeeel veel plz en geniet ervan hoor!

Amanda, lekker aan het genieten van je lange weekend? Groot gelijk hoor, het wordt wel goed weer he? heeeeeeeeeerlijk!

Als ik iemand vergeten ben, sollie...

hier alles wat beter, geen koorts meer, ik alleen nog erg verkouden.

Gelukkig is Carolijn een ochtendje naar de creche zodat ik even kan bijkomen, wat een luxe zeg...

xx

Geplaatst

haha sab, ik kan t ook gewoon hier lezen...

dus jullie hebben ook allerlei virusjes te pakken. bleeeeh, ik loop ook met allerlei zakdoeken te slepen. Norovirus, dat klinkt ook niet fijn. spugen is altijd zoooooooo naar bij die kleintjes!

beterschap! t is een goed weekend om rustig aan te doen en uit te zieken!

hilde, wat goed joh, van die sponsorloop!

jose, wat spannend maandag! die knoop in je buik kan ik me helemaal voorstellen, brrr. ik duim ook dat t goed is.

Ja ik probeer wel aan mezelf te denken hoor. Maar het is sowieso beter als ik niet nu een paar gewone cyclussen heb. In de overgang is gewoon beter voor de endo en dus ook voor de kansen straks. De poging zelf is pas in juli. T is gewoon lastig dat wat voor de endo het beste is niet voor mij goed is....

Jammer dat anne-meija weer vroeg wakker wordt. maar misschien gaat t gewoon met ups en downs... als de goeie dagen maar overheersen... en ja, een dag naar de creche worden ze wel moe van ja...haha.

Alle anderen ook groetjes!

Lis

Geplaatst

Tja, Lis, en die endo is eigenlijk ook al niet goed voor jou! 't Is wat.

Maar...moet je nu eerst weer 3 mnd spuiten voordat je kan beginnen?

Groetjesssssssssssss

Geplaatst

hey meiden,

pffffffffffffffffff wat een berichten zijn er geplaatst zeg!!

moet er ff voor gaan zitten vanavond..

hier gaat het langzaam wat beter

maar uitslagen komen pas 8 mei!!

hoe is het met jullie allemaal?

ff nog een hele dikke knuffel voor lis!!

Geplaatst

hIlde wat goed zeg van je man...petje af hoor.

Kan hij dat wel aan hilde vraag ik me dan meteen af.

En wat lief dat jij hem ff helpt hahahahah.....echt lief!

Wel goed dat die acties bestaan hoor...ik heb laatst een docu gezien over die lege gebouwen die daar nog staan...hele flats die leeg staan...erg naar om te zien!

Goed hoor!

Lis ja dat is ook zo...jij met je endo...was ik even vergeten!

Sab lekker dat het daar koortsvrij is...heerlijk weer!

Mieden van de maart april meeting:

Het laaste album wat ik jullie heb gestuurd daar heb ik een email en wachtwoord bijgedaan...jullie kunnen dan je eigen album maken maar je akn ook de foto`s er gewoon bijzetten als jullie dat willen!

En ons meisje heeft weer doorgeslapen na het bezoek aan de osteopaat...heerlijk.

Ze zei dat alles goed volede nu bij haar en we hoeven niet meer terug...of had ik dit al verteld.

Zo het word heerlijk weer het weekend, zondag gaan we met mijn nicht haar man en dochtertje lisa lekker pannenkoeken eten!

Meiden fijn weekend en geniet van het mooie weer!

Kus allemaal.

Geplaatst

Hmm, José, dat vraag ik me ook altijd af, of hij het wel aan kan. Ik heb hem al diverse keren aan de telefoon gehad en hij klinkt nog goed. Hij slaapt er erg goed.

Maar, ik ben bang dat ie de eerste daagjes aardig opperdepop is als ie terug is uit Wit Rusland.

En bij de organisatie gaat het inderdaad ook wel eens te gek. Maar dat merkt hij zelf: moe, slecht gaan lopen...

Hij vindt het erg lastig om een balans te vinden. Zijn hoofd wil zo graag, maar zijn lijf werkt niet mee.

Grijns... ik zet gewoon de rolstoel klaar als ie thuis komt.

En maandag mag ie met mij naar het ziekenhuis voor de startecho.

Groetjesssssssssssssssss

Geplaatst

Hé José, lekker dat die kleine meid van jullie weer wat beter slaapt. Al zag ik dat je voor een zaterdag vandaag al wel weer erg vroeg achter de computer zat!

Net mijn mannetje weer aan de telefoon gehad. Hij zit nu 30 km voor Warschau (voor ons achter). Ze waren van middag in het kindertehuis geweest. Hij zei dat dat toch wel erg confronterend was. Die kinderen waren met zo weinig blij! Een heel klein beetje aandacht was voor hun fantastisch.

Ze hadden snoep en tandenborstels bij zich. Snoep hebben ze zelf aan de kinderen gegeven. De tandenborstels (een gift van onze tandartsen) hadden ze aan de directie gegeven. Hij zei dat ie blij was dat ie zich achter zijn fotocamera kon verschuilen. Toen ik vroeg of er waterlanders waren gekomen, zei hij: bijna!

Ik ben erg benieuwd naar de foto's, hoewel dat natuurlijk niet helemaal de sfeer kan weergeven.

In mei/juni kan ik het wrs. met eigen ogen aanschouwen!

Groetjessssssssssssssssssss

Geplaatst

Hallo meiden!

Ik op vakantie? Was het maar waar, haha... Ik zit lekker thuis met mannetje en de kleine meid. De afgelopen weken druk druk druk gehad en veel, heel veel buiten met dit mooie weer. Dus minder, zeg gerust bijna niet meer achter de computer...

Maar hier gaat alles goed. Met mij gaat het echt weer de goede kant op sinds ik niet meer werk bij mijn werkgever. Morgen ga ik naar het UMC in Groningen om een kijkje te nemen op de kinder intensive care. Als het me wat lijkt, hoop ik uitgenodigd te worden voor een gesprek. Ben benieuwd! Wil zo graag weer aan het werk, ben er echt weer aan toe en heb er weer enorm veel zin in. Maar wel in een baan die bij me past en niet weer terug naar mijn oude baan en werkgever...

Verder gaat het met Marissa echt super! Ze speelt het liefst de hele dag buiten. Om half acht ;smorgens staat ze al met haar jasje bij de achterdeur... Haha. Ze is echt een lekker ondernemend en ondeugend meisje. En wat gaat het snel, zo snel... Ze loopt al bijna... Ze kan al wel alleen met de babywalker lopen, maar nog niet helemaal los zonder steun. Hoeft ook niet hoor, het gaat allemaal al zooooo snel. hihi. Haar achtste tandje is er net door en verder is het echt een meisje die weet wat ze wil (en niet wil). Maar beter dit dan een kindje die alleen maar stilletjes op een stoeltje zit!

Nou meiden, ik ga ff zo'n 400 berichtjes lezen... Doegie!

Liefs, Bianca

Geplaatst

Wauw, Bianca, wat een positieve berichten allemaal!

Lekker ook he, dat weer... Het eerste deel van de middag heerlijk in de tuin zitten lezen. En daarna naar een vriendin om samen met haar te wachten tot onze mannetjes terug kwamen. Dat duurde niet lang... ze waren er al om 3 uur weer! Gisteren hadden ze het nog over 7 uur s avonds.

De rolstoel hoeft gelukkig niet aan te rukken, maar hij is wel erg moe.

Ik trouwens ook de laatste dagen. Begin rond half 10 al wel naar mijn bedje te verlangen. En ik moet tot mijn grote schaamte bekennen dat ik er 's ochtends meestal niet voor half 9 uit ben.

Mijn mannetje heeft even in de bijsluiter van de decapeptyl gekeken... en dat kan inderdaad.. vermoeidheid.

Al wat foto's gekeken...

1 Van de stucadoors die ook mee was, werd door een grietje daar vol verbazing aan het haar gevoeld. Daar had hij ook een paar leuke foto's van gemaakt. Die stucadoor heeft nl. nogal wat gel in zijn haar...

Hihihihi, het was irl ook erg leuk geweest om te zien hoe ze maar aan dat haar bleef voelen....

Tja... daar mocht ik helaas niet bij zijn.

Waarschijnlijk zie ik het in mei/juni met eigen ogen. Ben erg nieuwsgierig!

Groetjesssssssssssssssss

Geplaatst

ik kan t me voorstellen hilde, dat je t zelf dan ook wilt zien! ga je zo snel al kijken?

josé, hoe is t in t ziekenhuis gegaan? of ben je nog niet terug?

roos, da's nog wel lang wachten he, 8 mei, hou je taai meissie. je rug nog een beetje ok?

sab alweer wat beter? hoe lang zit je nou nog bij je oude werk ook weer?

bianca, wat goed zo te lezen dat t zo super gaat bij jullie. leuk zeg. doe t rustig aan he, wat je zegt, alleen iets gaan doen als je t leuk vind (als dat kan...) je hebt een zware tijd gehad, geniet maar even lekker van je goedlopende gezinnetje.

Ik ben maar weer ns naar de dierentuin geweest... t wordt eentonig he. en nu maar even koken want het lijkt erop dat ebbe slaapt.

in te weekend bij een vriendin geweest en een andere vriendin ook. lekker met 5 kids in de tuin (nou ja, eentje lag in de box...) weet je, ik kan nu tenminste ook van dit soort middagen genieten. anders was er toch altijd die nare bijsmaak en een soort van jaloezie. en nu is het gewoon helemaal goed en geniet ik ervan. fijn hoor.

Lis

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden